Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • marivs
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    LDZ (jau buvę) lokomotyvai TEP70-0235 ir -0249 Viniaus depe.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Modernizuotas TEP'as-0249


    šaltinis
    Paskutinis taisė marivs; 2016.03.01, 21:43.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Vakar apie 19h Kaune per Hesą važiavo Kaliningradas - Maskva traukinys. Vagonų berods 12 , o traukinį vedė TEP70 , už jo iškart M62 , tik ,ar abiejų varikliai dirbo - negaliu pasakyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien ryte važiuodamas mačiau laukan išvarytą ką tik nudažytą TEP70-0249. Tą, kuris giliai modernizuojamas. Dar be užrašų, numerių, šviestuvų ir kt. Kiek pastebėjau, prožektorius su šviesos diodais, virš kabinų kondicionieriai specialiai padarytose nišose stoge.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    O kaip reikalai su TEP70-249?

    Daugiau nei prieš metus jau buvo remontuojamas.
    Vis dar modernizuojamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Is Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.
    Tai tik holdingo pavadinimas. Realiai tai įmonės dirba savais pavadinimais. Be to sankcijos susijusios tik su finansais - kelioms Rusijos stambioms įmonėms apribota galimybė Vakarų bankuose gauti kreditus, gal dar kai kurias iš finansinių paslaugų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    O kaip reikalai su TEP70-249?

    Daugiau nei prieš metus jau buvo remontuojamas.
    http://trainpix.org/photo/89280/

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
    Is Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Dvigubos paskirties yra Iževsko radio gamykla, kuri gamina saugos sistemą KLUB, bet jie be problemų parduoda viską, ką reikia.
    O kaip su НПП ЭЛТРАНС produkcija? Mineto gamintojo el. blokai taip pat dvigubos paskirties.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
    Tas šilumvežis tikrai į Klaipėdą galėtų važinėti su viena kabina. Negalėtų į Kybartus - ten depo jau nėra, apsuukimo trikampio - taip pat...
    Manau, tokiu traukos riedmeniu dar reikėtų džiaugtis...
    Kažkada Rusijoje mačiau daug eksploatuojamų TE3 markės šilumvežių po vieną sekciją (panašiai kaip Lietuvoje gautųsi pusiau padalijus šilumvežį 2M62). Tokiu atveju valdymo kabina lieka tik viename gale. Keleivinius traukinius tokie veža masiškai. Vienos sekcijos TE3 naudojami ir manevravimo darbams stotyse. Sudėtingiau gaunasi, kai stotyje manevruojančiam tenka pavažiuoti iki kitos stoties arba ilgesniu privažiuojamuoju keliu, bet ir galu be kabinos į priekį tokie važiuoja. Nors nekažin kas būna Sibire prie -40*C temperatūros padėjėjui nuolat atidarinėti kabinos langą ir kaišioti galvą...
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.04.28, 08:22.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai matyt ne tik kėbulas apgadintas, o įranga gal gamina karinės ar dvigubos paskirties gamyklos.
    Dvigubos paskirties yra Iževsko radio gamykla, kuri gamina saugos sistemą KLUB, bet jie be problemų parduoda viską, ką reikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Visokie elektronikos blokai juk reguliariai neperkami, o vagonuose tokių apskritai nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jau seniai (sankcijos jau beveik metai) būtų problemų su dalių pirkimu. Kažkaip nesigirdi, kad LG stoja dėl negalėjimo nusipirkti detalių.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai matyt ne tik kėbulas apgadintas, o įranga gal gamina karinės ar dvigubos paskirties gamyklos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Labai turtingi? Gal iš viso atsisakyti krovinių į (iš) Rusijos tranzito, kuris sudaro ~50 proc. LG pervežimų? Šiaip tai Rusija įsivedė tik importo apribojimą, o ne eksporto. Tam TEP'ui tik kėbulas labiausiai apgadintas. O jį atstatyti galima ir Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Dėl tarpvalstybinių nesutarimų kai kurių dalių gali ir negauti
    Būtų puiki proga atsikratyti nepavykusio pirkinio. Kitą vertus įdomu kiek šią įrangą sudarančių dalių yra gaminama ne kilmės šalyje.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė rvr Rodyti pranešimą
    Žiaurus vaizdas. Įdomu kada pradės remontuoti?
    Dėl tarpvalstybinių nesutarimų kai kurių dalių gali ir negauti

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Sužeistam TEP70BS suteikta pirmojį pagalbą. Dabar pas kitus gydytojus. Eilėje ir RA-2.

    Atvaizdas
    Žiaurus vaizdas. Įdomu kada pradės remontuoti?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Sužeistam TEP70BS suteikta pirmojį pagalbą. Dabar pas kitus gydytojus. Eilėje ir RA-2.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet ir čia nėra pilnos informacijos apie ER9M ir DR1A eksploatuojamus traukinius, nes dyzeliniai buvo perdaromi į trivagonius, kokie vagonai sudaro vieną traukinį nėra griežtai fiksuota ir kartas nuo karto vagonai sukeičiami. Analogiškai ir su ER9M, tik čia sukeitimų nėra, tačiau yra traukiniai sudaryti iš skirtingų numerių motorinių ir galinių vagonų. Dėl šilumvežiu, tai dalis 2M62 (visų modifikacijų) ir TEM2, ČME3 jau nebenaudojami, nors pažymėti kaip veikiantys.

    Komentuoti:

Working...
X