Vakar apie 19h Kaune per Hesą važiavo Kaliningradas - Maskva traukinys. Vagonų berods 12 , o traukinį vedė TEP70 , už jo iškart M62 , tik ,ar abiejų varikliai dirbo - negaliu pasakyti.
Šiandien ryte važiuodamas mačiau laukan išvarytą ką tik nudažytą TEP70-0249. Tą, kuris giliai modernizuojamas. Dar be užrašų, numerių, šviestuvų ir kt. Kiek pastebėjau, prožektorius su šviesos diodais, virš kabinų kondicionieriai specialiai padarytose nišose stoge.
Is Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.
Tai tik holdingo pavadinimas. Realiai tai įmonės dirba savais pavadinimais. Be to sankcijos susijusios tik su finansais - kelioms Rusijos stambioms įmonėms apribota galimybė Vakarų bankuose gauti kreditus, gal dar kai kurias iš finansinių paslaugų.
Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Is Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.
Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Tas šilumvežis tikrai į Klaipėdą galėtų važinėti su viena kabina. Negalėtų į Kybartus - ten depo jau nėra, apsuukimo trikampio - taip pat...
Manau, tokiu traukos riedmeniu dar reikėtų džiaugtis...
Kažkada Rusijoje mačiau daug eksploatuojamų TE3 markės šilumvežių po vieną sekciją (panašiai kaip Lietuvoje gautųsi pusiau padalijus šilumvežį 2M62). Tokiu atveju valdymo kabina lieka tik viename gale. Keleivinius traukinius tokie veža masiškai. Vienos sekcijos TE3 naudojami ir manevravimo darbams stotyse. Sudėtingiau gaunasi, kai stotyje manevruojančiam tenka pavažiuoti iki kitos stoties arba ilgesniu privažiuojamuoju keliu, bet ir galu be kabinos į priekį tokie važiuoja. Nors nekažin kas būna Sibire prie -40*C temperatūros padėjėjui nuolat atidarinėti kabinos langą ir kaišioti galvą...
Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Labai turtingi? Gal iš viso atsisakyti krovinių į (iš) Rusijos tranzito, kuris sudaro ~50 proc. LG pervežimų? Šiaip tai Rusija įsivedė tik importo apribojimą, o ne eksporto. Tam TEP'ui tik kėbulas labiausiai apgadintas. O jį atstatyti galima ir Lietuvoje.
Bet ir čia nėra pilnos informacijos apie ER9M ir DR1A eksploatuojamus traukinius, nes dyzeliniai buvo perdaromi į trivagonius, kokie vagonai sudaro vieną traukinį nėra griežtai fiksuota ir kartas nuo karto vagonai sukeičiami. Analogiškai ir su ER9M, tik čia sukeitimų nėra, tačiau yra traukiniai sudaryti iš skirtingų numerių motorinių ir galinių vagonų. Dėl šilumvežiu, tai dalis 2M62 (visų modifikacijų) ir TEM2, ČME3 jau nebenaudojami, nors pažymėti kaip veikiantys.
Komentuoti: