Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Vakar apie 19h Kaune per Hesą važiavo Kaliningradas - Maskva traukinys. Vagonų berods 12 , o traukinį vedė TEP70 , už jo iškart M62 , tik ,ar abiejų varikliai dirbo - negaliu pasakyti.
Komentuoti:
-
Šiandien ryte važiuodamas mačiau laukan išvarytą ką tik nudažytą TEP70-0249. Tą, kuris giliai modernizuojamas. Dar be užrašų, numerių, šviestuvų ir kt. Kiek pastebėjau, prožektorius su šviesos diodais, virš kabinų kondicionieriai specialiai padarytose nišose stoge.
Komentuoti:
-
Vis dar modernizuojamas.Parašė Zorro Rodyti pranešimąO kaip reikalai su TEP70-249?
Daugiau nei prieš metus jau buvo remontuojamas.
Komentuoti:
-
Tai tik holdingo pavadinimas. Realiai tai įmonės dirba savais pavadinimais. Be to sankcijos susijusios tik su finansais - kelioms Rusijos stambioms įmonėms apribota galimybė Vakarų bankuose gauti kreditus, gal dar kai kurias iš finansinių paslaugų.Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąIs Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.
Komentuoti:
-
O kaip reikalai su TEP70-249?
Daugiau nei prieš metus jau buvo remontuojamas.
http://trainpix.org/photo/89280/
Komentuoti:
-
Is Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Komentuoti:
-
O kaip su НПП ЭЛТРАНС produkcija? Mineto gamintojo el. blokai taip pat dvigubos paskirties.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDvigubos paskirties yra Iževsko radio gamykla, kuri gamina saugos sistemą KLUB, bet jie be problemų parduoda viską, ką reikia.
Komentuoti:
-
Tas šilumvežis tikrai į Klaipėdą galėtų važinėti su viena kabina. Negalėtų į Kybartus - ten depo jau nėra, apsuukimo trikampio - taip pat...Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Manau, tokiu traukos riedmeniu dar reikėtų džiaugtis...
Kažkada Rusijoje mačiau daug eksploatuojamų TE3 markės šilumvežių po vieną sekciją (panašiai kaip Lietuvoje gautųsi pusiau padalijus šilumvežį 2M62). Tokiu atveju valdymo kabina lieka tik viename gale. Keleivinius traukinius tokie veža masiškai. Vienos sekcijos TE3 naudojami ir manevravimo darbams stotyse. Sudėtingiau gaunasi, kai stotyje manevruojančiam tenka pavažiuoti iki kitos stoties arba ilgesniu privažiuojamuoju keliu, bet ir galu be kabinos į priekį tokie važiuoja. Nors nekažin kas būna Sibire prie -40*C temperatūros padėjėjui nuolat atidarinėti kabinos langą ir kaišioti galvą...Paskutinis taisė Vitas; 2015.04.28, 09:22.
Komentuoti:
-
Dvigubos paskirties yra Iževsko radio gamykla, kuri gamina saugos sistemą KLUB, bet jie be problemų parduoda viską, ką reikia.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai matyt ne tik kėbulas apgadintas, o įranga gal gamina karinės ar dvigubos paskirties gamyklos.
Komentuoti:
-
Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Komentuoti:
-
Visokie elektronikos blokai juk reguliariai neperkami, o vagonuose tokių apskritai nėra.
Komentuoti:
-
Tai jau seniai (sankcijos jau beveik metai) būtų problemų su dalių pirkimu. Kažkaip nesigirdi, kad LG stoja dėl negalėjimo nusipirkti detalių.
Komentuoti:
-
Tai matyt ne tik kėbulas apgadintas, o įranga gal gamina karinės ar dvigubos paskirties gamyklos.
Komentuoti:
-
Labai turtingi? Gal iš viso atsisakyti krovinių į (iš) Rusijos tranzito, kuris sudaro ~50 proc. LG pervežimų? Šiaip tai Rusija įsivedė tik importo apribojimą, o ne eksporto. Tam TEP'ui tik kėbulas labiausiai apgadintas. O jį atstatyti galima ir Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Būtų puiki proga atsikratyti nepavykusio pirkinio. Kitą vertus įdomu kiek šią įrangą sudarančių dalių yra gaminama ne kilmės šalyje.Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąDėl tarpvalstybinių nesutarimų kai kurių dalių gali ir negauti
Komentuoti:
-
Dėl tarpvalstybinių nesutarimų kai kurių dalių gali ir negautiParašė rvr Rodyti pranešimąŽiaurus vaizdas. Įdomu kada pradės remontuoti?
Komentuoti:
-
-
Sužeistam TEP70BS suteikta pirmojį pagalbą. Dabar pas kitus gydytojus. Eilėje ir RA-2.
Komentuoti:


Komentuoti: