Kaip suprantu, visus TEP'us parduoda ir nei vieno nepaliks muziejui?
https://ltg.lt/skelbimai/2025/uab-lt...r-2024tvp-230/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Siemens'ai turi elektropneumatinius stabdžius. M62 ar 2M62 taip pat ne keleiviniai, bet daug kur jie naudojami su keleiviniais traukiniais... Siemens'ų greitis didesnis už M62. Tik gal kiek lėčiau įsibėgėja už keleivinius TEP'us. Ir neturi elektrinio šildymo, kas Lietuvoje neaktualu, nes vagonai nešildomi elektra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dėl politikos viskas aišku, kad net pykina... Bet mano manymu Siemens'ai negali pasigirti tokiomis techninėmis charakteristikomis kaip TEP70/BS kai kalba eina apie keleivinius traukinius/tvarkaraščius, jie nebuvo tam skirti, ar aš klystu? Ir ar Siemens'ai aprūpinti elektropneumatiniais stabžiais?
Komentuoti:
-
Problema ne tiek dalyse, kiek tame, kad tikriausiai jau reikia kapitalinio remonto. O keleivinių traukinių tik vienas į Klaipėdą, kurį pirmyn atgal tempia tas pats lokomotyvas. Ir dar Kaliningrado tranzitiniai. Lokomotyvai priklauso LTG Cargo, o dabar, kai pervežimai smuko, daug laisvų Siemens'ų...
GG ir Transachema yra privačios kompanijos ir jos žiūri komercinių interesų, o ne buko politikavimo dėl techninių dalykų, detalių. Kurių, deja, be Rusijos ar Baltarusijos nėra kur įsigyti, kas valstybiniams geležinkeliams skaudžiai atsiliepia, bet jie juk valstybiniai ir gali numelžti dotaciją iš biudžeto...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš taip suprantu, kad apie bent vieno iš TEP70/BS remontą ir paleidimą kalbos net nėra? Ir dar, jei problema dalių trūkume, kaip pvz. tvarkosi GG su savo 2TE116 arba ta pati Achema? Dalys taip pat reikalingos.
Komentuoti:
-
Jų likutinė vertė dar didelė, todėl į metalo laužą nepriduos. Dar turi pastovėti, turi būti surengti aukcionai, kaskart vis mažinant kainą, kad galiausiai kaina taptų patraukti metalo laužo pirkėjams... Tai gali užtrukti ir porą metų...
Komentuoti:
-
Praėjusį savaitgalį LTG veiklos efektyvintojai metalistams pardavė keleivinį šilumvežį TEP70-0347, kuris išgabentas į Rygą utilizacijai. Faktas, kad jų eksploatacija Lietuvoje jau baigta, bet parduoti kaip metalo laužą atrodo keista, nes:
1. Techniškai tai buvo vienas geresnių šilumvežių;
2. Vietoje utilizacijos buvo galima perduoti ar už simbolinę kainą parduoti Ukrainai, kur tikrai dar būtų pravertęs ir dirbęs toliau;
3. Jei neperduoti Ukrainai, tai palikti Lietuvos geležinkelių muziejui, nes tai buvo paskutinis visą eksploatacijos laikotarpį Lietuvoje dirbęs šilumvežis.
Šiai dienai depo patvoriuose lieka buvę latviški TEP70-0235, TEP70M-0249 ir visi 4 vnt TEP70BS. Tikėtina, kad utilizacija šiais metais ir jų laukia.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.Paskutinis taisė Al1; 2022.07.22, 12:01.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO mūsiškių kanibalizuojamoms Pesoms ganda tik skirtingi mazgai?
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGerai, jeigu kiekviename lokomotyve sugedo skirtingi mazgai. - O jeigu sugedo tokie patys?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUzbekistane yra apie 10 BS'ų. Bet jie visi gerokai naujesni, nei mūsiškiai. Be to Uzbekistane intensyvi elektrifikacija.
Kazachstanas galbūt ir galėtų paimti. Juk ER9M nupirko ir keleivinius vagonus iš LG nupirko ar tai išsinuomojo.
Komentuoti:
-
Uzbekistane yra apie 10 BS'ų. Bet jie visi gerokai naujesni, nei mūsiškiai. Be to Uzbekistane intensyvi elektrifikacija.
Kazachstanas galbūt ir galėtų paimti. Juk ER9M nupirko ir keleivinius vagonus iš LG nupirko ar tai išsinuomojo.
Komentuoti:
-
Kazachai turi TEP70, bet jiems pakanka turimų. O visi -stanai jau seniai perka tik Kinijoje (Kazachstane) pagamintus lokomotyvus.
Komentuoti:
-
O kaip Kazakstanas? Jie tokių nenaudoja? O visokie Tadžik/Uzbek/Kirgyz- ir kiti -stanai? Jiems nereikia?
Komentuoti:
-
Pasirodo, parduodami visi TEP70, įskaitant BS'us ir netgi modernizuotą TEP70M. Skelbimas yra čia:
https://www.litrail.lt/skelbimai/-/a..._col_count%3D3
Taip pat parduodamas DR1A450 su prikabinamu ir galiniu bemotoriu. Parduodamas atskirais vagonais.
Kažin, ar jiems (tiek lokomotyvams, tiek ir DR1A) atsiras pirkėjų. Jau tris 70-uosius neseniai supjaustė Latvijoje... Potencialių pirkėjų nėra. Todėl jų visų laukia ilgas pardavimų laikotarpis, kol nukris kaina iki metalo laužo... Nebent kažkokiu tai būdu vieną ar kelis išpirktų valstybė ir perduotų Ukrainai, kur jie dar galėtų pratęsti gyvavimą. Bet tik TEP70, BS'ai šansų neturi, nes tokių lokomotyvų UZ neeksploatuoja ir jie važiuotų iki pirmo rimto gedimo...
Komentuoti:
-
Nereikia čia sekti pasakų. Vieno modelio traukinių vagonai gali būti perstatomi iš vieno sąstato į kitą ir tai su saugumu nieko bendro neturi. Va jei gendančio vagono nekeistu tvarkingu ir toliau eksploatuotų iki visiško sustojimo ar nelaimės, tai jau būtų kalba apie nesaugumą.
Komentuoti:
-
Čia tema apie keleivių vežimą, o apie TEP-us (ir kitus keleivinių traukinių vilkikus) gal rašinėkime temoje
https://www.miestai.net/forumas/foru...etuvoje?t=7688
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vakar visi TEP70 ir TEP70BS stovėjo elektrodepe. Turbūt irgi lauks aukciono į metalą.
Komentuoti:
Komentuoti: