Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Konstantin
    replied
    Kaip suprantu, visus TEP'us parduoda ir nei vieno nepaliks muziejui?

    https://ltg.lt/skelbimai/2025/uab-lt...r-2024tvp-230/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Siemens'ai turi elektropneumatinius stabdžius. M62 ar 2M62 taip pat ne keleiviniai, bet daug kur jie naudojami su keleiviniais traukiniais... Siemens'ų greitis didesnis už M62. Tik gal kiek lėčiau įsibėgėja už keleivinius TEP'us. Ir neturi elektrinio šildymo, kas Lietuvoje neaktualu, nes vagonai nešildomi elektra.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Dėl politikos viskas aišku, kad net pykina... Bet mano manymu Siemens'ai negali pasigirti tokiomis techninėmis charakteristikomis kaip TEP70/BS kai kalba eina apie keleivinius traukinius/tvarkaraščius, jie nebuvo tam skirti, ar aš klystu? Ir ar Siemens'ai aprūpinti elektropneumatiniais stabžiais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Problema ne tiek dalyse, kiek tame, kad tikriausiai jau reikia kapitalinio remonto. O keleivinių traukinių tik vienas į Klaipėdą, kurį pirmyn atgal tempia tas pats lokomotyvas. Ir dar Kaliningrado tranzitiniai. Lokomotyvai priklauso LTG Cargo, o dabar, kai pervežimai smuko, daug laisvų Siemens'ų...
    GG ir Transachema yra privačios kompanijos ir jos žiūri komercinių interesų, o ne buko politikavimo dėl techninių dalykų, detalių. Kurių, deja, be Rusijos ar Baltarusijos nėra kur įsigyti, kas valstybiniams geležinkeliams skaudžiai atsiliepia, bet jie juk valstybiniai ir gali numelžti dotaciją iš biudžeto...

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Aš taip suprantu, kad apie bent vieno iš TEP70/BS remontą ir paleidimą kalbos net nėra? Ir dar, jei problema dalių trūkume, kaip pvz. tvarkosi GG su savo 2TE116 arba ta pati Achema? Dalys taip pat reikalingos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jų likutinė vertė dar didelė, todėl į metalo laužą nepriduos. Dar turi pastovėti, turi būti surengti aukcionai, kaskart vis mažinant kainą, kad galiausiai kaina taptų patraukti metalo laužo pirkėjams... Tai gali užtrukti ir porą metų...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Praėjusį savaitgalį LTG veiklos efektyvintojai metalistams pardavė keleivinį šilumvežį TEP70-0347, kuris išgabentas į Rygą utilizacijai. Faktas, kad jų eksploatacija Lietuvoje jau baigta, bet parduoti kaip metalo laužą atrodo keista, nes:
    1. Techniškai tai buvo vienas geresnių šilumvežių;
    2. Vietoje utilizacijos buvo galima perduoti ar už simbolinę kainą parduoti Ukrainai, kur tikrai dar būtų pravertęs ir dirbęs toliau;
    3. Jei neperduoti Ukrainai, tai palikti Lietuvos geležinkelių muziejui, nes tai buvo paskutinis visą eksploatacijos laikotarpį Lietuvoje dirbęs šilumvežis.

    Šiai dienai depo patvoriuose lieka buvę latviški TEP70-0235, TEP70M-0249 ir visi 4 vnt TEP70BS. Tikėtina, kad utilizacija šiais metais ir jų laukia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.
    Savus turi, gali išiminėti detales iš kažkurio tai savo. Be to jiems paprasčiau nusipirkti iš gamintojo konkrečią detalę, nei pas mus visą lokomotyvą detalėms. Uzbekistane kažin ar veikia toks civilizacijos "pasiekimas" kaip viešieji pirkimai... Be to žiūrint į riedmenų pirkimų apimtis, jie pinigų turi.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.07.22, 12:01.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O mūsiškių kanibalizuojamoms Pesoms ganda tik skirtingi mazgai?
    Tiesiog viršridos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Gerai, jeigu kiekviename lokomotyve sugedo skirtingi mazgai. - O jeigu sugedo tokie patys?
    O mūsiškių kanibalizuojamoms Pesoms ganda tik skirtingi mazgai?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.
    Gerai, jeigu kiekviename lokomotyve sugedo skirtingi mazgai. - O jeigu sugedo tokie patys?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Uzbekistane yra apie 10 BS'ų. Bet jie visi gerokai naujesni, nei mūsiškiai. Be to Uzbekistane intensyvi elektrifikacija.
    Kazachstanas galbūt ir galėtų paimti. Juk ER9M nupirko ir keleivinius vagonus iš LG nupirko ar tai išsinuomojo.
    O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Uzbekistane yra apie 10 BS'ų. Bet jie visi gerokai naujesni, nei mūsiškiai. Be to Uzbekistane intensyvi elektrifikacija.
    Kazachstanas galbūt ir galėtų paimti. Juk ER9M nupirko ir keleivinius vagonus iš LG nupirko ar tai išsinuomojo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kazachai turi TEP70, bet jiems pakanka turimų. O visi -stanai jau seniai perka tik Kinijoje (Kazachstane) pagamintus lokomotyvus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kaip Kazakstanas? Jie tokių nenaudoja? O visokie Tadžik/Uzbek/Kirgyz- ir kiti -stanai? Jiems nereikia?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasirodo, parduodami visi TEP70, įskaitant BS'us ir netgi modernizuotą TEP70M. Skelbimas yra čia:

    https://www.litrail.lt/skelbimai/-/a..._col_count%3D3

    Taip pat parduodamas DR1A450 su prikabinamu ir galiniu bemotoriu. Parduodamas atskirais vagonais.

    Kažin, ar jiems (tiek lokomotyvams, tiek ir DR1A) atsiras pirkėjų. Jau tris 70-uosius neseniai supjaustė Latvijoje... Potencialių pirkėjų nėra. Todėl jų visų laukia ilgas pardavimų laikotarpis, kol nukris kaina iki metalo laužo... Nebent kažkokiu tai būdu vieną ar kelis išpirktų valstybė ir perduotų Ukrainai, kur jie dar galėtų pratęsti gyvavimą. Bet tik TEP70, BS'ai šansų neturi, nes tokių lokomotyvų UZ neeksploatuoja ir jie važiuotų iki pirmo rimto gedimo...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia čia sekti pasakų. Vieno modelio traukinių vagonai gali būti perstatomi iš vieno sąstato į kitą ir tai su saugumu nieko bendro neturi. Va jei gendančio vagono nekeistu tvarkingu ir toliau eksploatuotų iki visiško sustojimo ar nelaimės, tai jau būtų kalba apie nesaugumą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Mes ir susirašinėjame apie keleivių veimą, kuris yra nesaugus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Čia tema apie keleivių vežimą, o apie TEP-us (ir kitus keleivinių traukinių vilkikus) gal rašinėkime temoje
    https://www.miestai.net/forumas/foru...etuvoje?t=7688

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vakar visi TEP70 ir TEP70BS stovėjo elektrodepe. Turbūt irgi lauks aukciono į metalą.

    Komentuoti:

Working...
X