Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Nevažinėja dar.

    Komentuoti:


  • foggy
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    249 MTUizuojamas, po ~4 mėn. galima bus pamatyti.
    LG 2013 metiniame pranešime rašoma "pradėtas eksploatuoti <...> modernizuotas keleivinis lokomotyvas TEP-70". Gal jau važinėja, tik niekas dar neminėjo. Įdomu būtų pamatyti techninius duomenis.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    PKP Intercity uzsipirko Pesos naujuosius Gama silumvezius. Labai tiketina kad pamatysim juos ir Lietuvoje su Varsuva - Sestokai/Kaunas traukiniais

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė creativejis Rodyti pranešimą
    zinantys gal pakomentuos? negi pradejo judint TEP70-0249 latviska? kokie jam planai? tokie patys kaipo 235?
    235 buvo tik suremontuotas ir atiduotas eksploatuoti. 249 MTUizuojamas, po ~4 mėn. galima bus pamatyti.

    Komentuoti:


  • creativejis
    replied
    zinantys gal pakomentuos? negi pradejo judint TEP70-0249 latviska? kokie jam planai? tokie patys kaipo 235?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    RŽD kaliningradinių traukinių vežimo organizavimas tarp Vilniaus ir Nesterovo -tema įdomi. Ypač rudens-pavasario laikptarpyje. Kiekvienas traukinys važiuoja skirtingomis dienomis, ir beveik kiekvienas TEP-o važiavimas iš Vilniaus į Nesterovą ir atgal skiriasi.
    Keleivinius lokomotyvus jau beveik metus keičia Kybartuose.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Edvis Rodyti pranešimą
    Šiandien 10 val Kazlų Rūdoje užmatytas rezervu iš Kybartų grįžtantis TEP70 0235. Čia jis su Nr.219 važiavo į Kybartus ar moksleivių sąstatą traukė?
    Į Kaliningradą traukinio Nr 219 (nelyginis). Į Kybartus šio traukinio atvykimo laikas 8:33h, į Nesterovą - 9:34h. Tai TEP-as per Kazlų Rūdą 10:00h važiuoti galėjo grįždamas tik iš Kybartų. Bet mažai tikėtina, kad keleiviniam traukiniui šilumvežis galėjo būti keičiamas Kybartuose.
    Gal būt ten buvo TEP-as, kuris iki Nesterovo vežė traukinį Nr 29 ("Gintarą", iš Vilniaus išv. 3:06h), o "Gintarą" atgal į Vilnių (Nr 30) veš TEP-as, kuris rytą vėliau iki Nesterovo nuvežė tą moksleivių traukinį (Nr219) ???
    RŽD kaliningradinių traukinių vežimo organizavimas tarp Vilniaus ir Nesterovo -tema įdomi. Ypač rudens-pavasario laikptarpyje. Kiekvienas traukinys važiuoja skirtingomis dienomis, ir beveik kiekvienas TEP-o važiavimas iš Vilniaus į Nesterovą ir atgal skiriasi.

    Komentuoti:


  • Edvis
    replied
    Šiandien 10 val Kazlų Rūdoje užmatytas rezervu iš Kybartų grįžtantis TEP70 0235. Čia jis su Nr.219 važiavo į Kybartus ar mokleivių sastata trakė?
    Paskutinis taisė Edvis; 2014.01.10, 11:34.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Sausio 8 d. rytą apie 4:35 h per Kauną (geležinkeliu per miestą, Kauno geležinkelio stotį, tunelį...) važiavo šiaip nevažinėjantis RŽD keleivinis traukinys Nr 220 Kaliningradas-Maskva. Kaip radau www.litrail.lt tvarkaraštyje, jis dar važiavo gruodžio 29 ir 30 dienomis.
    Languose tamsa, šilumvežio žibintas-prožektorius žemai - išsyk atrodė, kad tai prekinis su manevriniu TEM-TMH. Vėliau pamačiau, kad šilumvežis yra TEP70, o tokie prekinių traukinių netampo. Pagaliau - sąstatui priartėjus įsitikinau, kad tai keleivinis. Vagonų suskaičiavau 17, keleivių matėsi mažai. Kaip įprasta Rusijoje, papildomas traukinys į Maskvą važiavo parvežti moksleivių žiemos atostogų Rusijoje metu (baigiasi sausio 10 d.) masiškai į Rusijos gilumą iškeliavusių kaliningradiečių moksleivių.
    Pagal www.litrail.lt tvarkaraštį nustačiau, kad traukinys per Kauną važiavo dėl tuo metu apylanka per Rokus važiavusio RŽD keleivinio traukinio Nr 29 Maskva-Kaliningradas. Prasilenkti tarp Jiesios ir Mauručių šansų nėra - eismas dabar vyksta tik vienais bėgiais, Rokų stotyje prasilenkimą organizuoti nenorėta.
    www.litrail.lt tvarkaraštis nuslėpė šio traukinio sustojimą Vilniuje. Gal būt dėl to, kad LG bilietų kasos bilietų jam nepardavė? LG stotys nurodytos tik Kybartai ir Kena. Vilniuje gi sustojimas būtinas dėl vilkiko keitimo. Ir įdomu, kad abiem kryptimis (Nr 220 Kaliningradas-Maskva ir Nr 219 atgal) laikas Vilniuje i beveik tas pats - kažkur 5:50-6:15h.
    Paskutinis taisė Vitas; 2014.01.09, 11:10.

    Komentuoti:


  • Edvis
    replied
    Pastaraji menesi daznai tenka pastebeti pro kazlu ruda rezervu vaziuojancius TEP70 (tep70 BS) silumvezius is Kybartu.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Šeštadienį, rugsėjo 21 d., iš Kauno 16:15h išvykstančiu traukiniu važiavau į Kazlų Rūdą. 16:45h. pačiose Jūrės prieigose pralėkė "Gintaras" - RŽD traukinys Kaliningradas-Maskva. Koks vilkikas jį traukė, nepastebėjau (greičių skirtumas buvo didelis).
    Traukiniui tolstant nuo Kazlų Rūdos link Marijampolės (buvo 16:56h) , horizonte nuo Kybartų pasirodė šilumvežio siluetas. Važiavo BS-as (TEP70BS).
    Liko neaišku, kodėl BS-as važiavo ne kartu su "Gintaro" sąstatu, o jam įkandin.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Turbūt nuotrauka rasta balticrailpics.net tinklapyje?

    Atidžiau skaitykit užrašus - ten TEP60-0993, kuris sudegė 2009 m. Tuo metu dar toliau dirbo 0923, 0926 (nutraukta eksploatacija 2011 m.), 0992 ir 0927 (2010 m.).

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ghmmm... Ką tik internete radau foto, kad sudegė paskutinis LG TEP60... Gal kas žinote daugiau ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gamyklinė dažymo schema geriau atrodo.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Jau važinėja TEP70BS-004:

    http://trainspo.com/photo/40969/?list=all#photo

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Beje, iš latvių nupirktas TEP70-0249 dar vis stovi. Jam numatoma keisti variklį? Ar variklį į vakarietišką keitė 0235-am?
    235-as liko su originaliu varikliu, o 249-ą planuojama MTU-izuoti iki šių metų pabaigos, bet kolkas darbai nevyksta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip rašoma forum.railwayz.info, TEP70BS-004 po remonto (buvo nukentėjęs avarijoje) liepos 12 d. "išėjo į darbą".

    Beje, iš latvių nupirktas TEP70-0249 dar vis stovi. Jam numatoma keisti variklį? Ar variklį į vakarietišką keitė 0235-am?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Du TEP'ai pirkti dar 2012 m. lapkritį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Aišku, tikriausiai kažkokiu būdu sugebėjau tai praleisti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Buvo jau daug kalbėta.

    Komentuoti:

Working...
X