Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kokie dar gali būti planai - arba geležinkelis sustoja, arba reikia pirkti detales iš gamintojų. Kaip visada, bus sukurtos "apėjimo" schemos, užkeltos kainos, kai kas gerai uždirbs ir viskas tik dėl "vertybinės" politikos... Juokinga, jei nebūtų graudu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip ir visų vagonų, 2M62 ir kitų lokomotyvų (ČME3, TEM-TMH, TEM2), DR1A, RA2, kai kurių kelio mašinų. Ir ką?
    Ir dabar jau stipriai galvojama, kas bus kai sandėliuose pasibaigs turimos atsargos, o naujų detalių tiekimas liks beveik nulinis. Ir jau yra tam tikrų planų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    TEP70 atsarginės dalys yra gaminamos Rusijoje/Baltarusijoje. Klausimų yra? - klausimų nėra.
    Kaip ir visų vagonų, 2M62 ir kitų lokomotyvų (ČME3, TEM-TMH, TEM2), DR1A, RA2, kai kurių kelio mašinų. Ir ką?

    TEP70BS mačiau manevruojančius Vilniuje - paduoda keleivinius sąstatus į Klaipėdą iš depo ir atgal nutempia.

    Trys TEP70 332, 335, 346 jau parduoti supjaustymui į Latviją:

    http://gallery.balticrailpics.net/di..._display_media
    Paskutinis taisė Al1; 2022.05.12, 07:15.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Cia jis turi omeny, kad fiziniai traukiniai padaromi kaip donorai, kol atvyks detales perkamos per viesuosius pirkimus
    Ypač kai per viešuosius pirkimus perka detalės, kurių reikėjo preš 2-3 metus (nes "reikia parašyti techninės sąlygas, gauti n+k pasiūlymų, pakoreguoti techninės sąlygas, nes tą detalė gamina vienintelis gamintojas ir t.t."), po to laukti ilgą laiką. O kai nebuvo nebuvo viešųjų pirkimų - parašai paraišką, po 10 dienų gauni reikiamą detalę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    M62 keleiviniams jau nenaudojami. Ir iš viso visi jie jau išstatyti pardavimui, išskyrus tuos (berods 2 ar 3 vnt.), kurie dirba ant 1435 mm bėgių. Į Klaipėdą dabar tereikia tik vieno šilumvežio ir tai ne kas dieną. Kaliningrado tranzitui pakanka irgi 1-2, kartais reikia 3. Vasarą kiek daugiau. Tai jei kas, naudoja 2M62.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Paskutinis taisė DKL; 2017.10.18, 10:07.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    TEP70-0235 1990 ex LDZ
    TEP70M-0249 1991 ex LDZ
    TEP70-0332 1993
    TEP70-0335 1993
    TEP70-0346 1994
    TEP70-0347 1994
    TEP70BS-002 2006
    TEP70BS-003 2006
    TEP70BS-004 2006
    TEP70BS-005 2006

    Dar keli tam pritaikYti M62.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    O kokie lieka šilumvežiai keleiviniams tampyti? Jei galima su numeriais. Ačiū.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Elektriniai ir TEP70 Ukrainos geležinkeliams būtų geras pirkinys, bet kažin ar jie pirks, bardakynas, ir kiti vėjai pradeda pūsti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tie vagonai važinėja į Maskvą. Dalis parduodamų vagonų likę nuo traukinių į Maskvą ir Klaipėdą. Tik ar neatsitiks taip, kad pardavus keleivinius vagonus, vasarą, kai keleivių srautas į Klaipėdą išaugs, Pesos nesustvarkys su srautais, kaip buvo šiemet. Jei šiemet tai dar galima būtų "nurašyti" kaip naujų riedmenų paleidimo planavimo trūkumus, tai jei tas pats bus ir kitą vasarą, vadinasi LG sąmoningai vykdo keleivių vežimo sabotažą šiame maršrute...
    Realiai tik keleivinius vagonus dar galima parduoti kaip vagonus, o ne metalo laužą. Elektrinių traukinių niekas nepirks, šilumvežio taip pat.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.10, 08:42.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar tas TEP toks jau senas, kad reikia parduoti? Ir kas temps naujuosius kupinius vagonus?
    Keleivinių šilumvežių poreikis sumažėjo (į Klaipėdą paleidus 730ML), todėl ir planuoja parduoti. O nauji vagonai važinėja į Maskvą - juos LG šilumvežiai netraukia.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    AB „Lietuvos geležinkeliai" iš esmės atnaujina keleivinių riedmenų parką. Per pastaruosius aštuonerius metus įsigyta:
    • 12 automotrisių 620 M,
    • 3 dyzeliniai traukiniai 630MiL,
    • 7 dyzeliniai traukiniai 730ML,
    • 11 elektrinių traukinių EJ575,
    • 9 keleiviniai kupė tipo vagonai.
    • Šiuo metu gaminami ir artimiausiu metu bus gauti dar 2 nauji elektriniai traukiniai.


    Siekiant dalinai kompensuoti keleivinių riedmenų parko atnaujinimo kaštus ir atsižvelgti į vietinės ir tarptautinės keleivių pervežimo rinkos perspektyvas, nuspręsta senus keleivinius riedmenis, kurių eksploatacijos laikas jau pasibaigęs ar pasibaigs artimiausiais metais, parduoti. Šiemet pardavusi dalį nebenaudojamų vagonų, bendrovė gavo 132 200 eurų pajamų. Greitu metu aukciono būdu bus pasiūlyta įsigyti dar 42 keleivinius vagonus, kurie buvo pagaminti 1982–1991 m., du trijų vagonų elektrinius traukinius ER9M, pagamintus 1976–1982 m. ir šilumvežį TEP70, pagamintą 1993 metais. Turto vertintojų duomenimis jų vertė – apie 1 330 000 eurų.
    Ar tas TEP toks jau senas, kad reikia parduoti? Ir kas temps naujuosius kupinius vagonus?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Trumpa apžvalga su nuotraukomis apie buvusius latviškus keleivinius šilumvežius Lietuvos geležinkeliuose:

    http://lg-train.blogspot.lt/2016/05/...-lietuvos.html

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    UAB "VLRD" modernizuotas iš latvių pirktas keleivinis šilumvežis TEP70-0249. (dab. TEP70M-0249).

    Klaipėdoje prieš kelias dienas su traukiniu iš Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Forume liko nedaug fotografuotojų, tai daug vaizdelių lieka neįamžinta...
    Liepos 16 d. rytą Kauno geležinkelio apie 6:21h (6:23h į Vilnių išvykstantis greitasis dviaukštis dar stovėjo 1 kelyje) nuo geležinkelio tilto pasirodė ir į antrą kelią įvažiavo TEP70. Nekilo abejonių, kad jis grįžta iki Kybartų nuvežęs Adlerio traukinį. Antro kelio Vilniaus krypties šviesofore degė raudonas (kitoks (išskyrus gal būt baltą) ir degti negalėjo - pirmame degė žalias. Išvažiavus dviaukščiui į Vilnių, antro kelio šviesoforas vis neatsidarė. Tik apie 6:40h iš tunelio išlindo du sukabinti raudoni manevriniai. TEP70 stovėjo maždaug ties aklinelių pradžia (viename iš jų stovėjo iš Vilniaus 6:20h atvykęs "lėtasis" dvivagonis.
    Kauno stotyje TEP-ą pamatyti tenka retai. Du susijungusius manevrinius šilumvežius į Palemoną arba iš Palemono važiuojant - taip pat (nors tai naudinga - dviejose pervažose išvengiama papildomų užsidarymų).
    Nelabai aišku, kodėl TEP-as iš Kybartų grįžo ne per Rokus. Gal būt jam "trukdė" Palemone ~6:13, Jiesioje ~6:30 būnantis RŽD traukinys Nr29 Maskva-Kaliningtradas?
    Įdomu, ar Adlerio traukinį į Kybartus nuvežęs ir į Vilnių ~7:45h grįžęs TEP-as dar gali vežti 9:56h traukinį į Klaipėdą arba kitą RŽD traukinį (kad ir 10:24h Nr79 iš Sankt.Peterburgo ?).

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Jau "šaltumvežis" - TEP60-0923, Vilniuje, TE-3 pramoninėje zonoje. Vieta žemėlapyje - https://goo.gl/maps/x8nIy

    Atvaizdas
    Šiandien pabuvo ir "karštumvežiu":

    Vilniuje metalo supirktuvės meistrai padegė traukinį
    Sostinės pakraštyje, įmonės „KG Metal“ teritorijoje, užsiliepsnojo demontuojamas ir pjaustomas traukinio lokomotyvas.
    Daugiau - http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...kini-59-507960

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jau "šaltumvežis" - TEP60-0923, Vilniuje, TE-3 pramoninėje zonoje. Vieta žemėlapyje - https://goo.gl/maps/x8nIy

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Dėkui, kaip nors išsiversiu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei skaitai rusiškai, čia yra straipsnis apie šią modernizaciją.

    http://www.npktrans.ru/Doc.aspx?docI...&CatalogId=653

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Gal galima būtų plačiau apie modernizaciją? Įdomu kas dar naujo be išorės pokyčių.

    Komentuoti:

Working...
X