Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    tep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.
    Girdime ne pirmą kartą. Gal dar ne?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Ir kas vietoj jų važiuos? Per pusmetį naujų neatsiras. 2M62K ir M62K...
    Būtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ir kas vietoj jų važiuos? Per pusmetį naujų neatsiras. 2M62K ir M62K...

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    tep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    2011m. rugsėjo 28 d. vakarą būdamas Mauručiuose stebėjau važiuojantį traukinį kaliningradas-Charkovas. Siurprizą padarė jo sutrumpėjimas iki 7 vagonų (po vasaro sezono gal ir suprantamas). Septyni vagonai atrodytų nemažai, bet kai tik trys Charkovo, trys Gomelio ir vienas dar kažkoks, tada prisimeni nuo 2006 iki 2008.05. iš tiek pat vagonų TEP-o vežiotą Vilnius-Šeštokai.
    Rugsėjo vakarą Kaune traukinį Kaliningradas-Charkovas pamačiau su dviem BS-ais (TEP70BS) priekyje. Pagalvojau, nejaugi vienas BS-as septynių vagonų nepatraukia? bet buvo įdomiau, iš kur tas antras BS-as parvažiuoja. Pr tada prisiminiau, kad tą dienąpaskutinį kartą 2011m vasaros sezone per Leituvą varžavo RŽD keleivinis traukinys iš Čeliabinsko į Kaliningradą. Taigi, jį iš Vilniaus į Nesterovą nuvežęs LG vilkikas sugrįžo su "charkoviniu'. Anksčiau grįžtio nebuvo su kuo (traukiniai į Sankt.peterburgą ir "Gintaras" į maskvą tą dieną nevažiavo, o kad TEP-o nepaleido vieno, yra gerai).
    311/312 traukinio sudetyje dabar pastoviai 4 vagonai i Charkova ir 3 i Gomeli, nebeliko prikabinamu vagonu i Sevastopoli, Bresta...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    2011m. rugsėjo 28 d. vakarą būdamas Mauručiuose stebėjau važiuojantį traukinį kaliningradas-Charkovas. Siurprizą padarė jo sutrumpėjimas iki 7 vagonų (po vasaro sezono gal ir suprantamas). Septyni vagonai atrodytų nemažai, bet kai tik trys Charkovo, trys Gomelio ir vienas dar kažkoks, tada prisimeni nuo 2006 iki 2008.05. iš tiek pat vagonų TEP-o vežiotą Vilnius-Šeštokai.
    Rugsėjo vakarą Kaune traukinį Kaliningradas-Charkovas pamačiau su dviem BS-ais (TEP70BS) priekyje. Pagalvojau, nejaugi vienas BS-as septynių vagonų nepatraukia? bet buvo įdomiau, iš kur tas antras BS-as parvažiuoja. Pr tada prisiminiau, kad tą dienąpaskutinį kartą 2011m vasaros sezone per Leituvą varžavo RŽD keleivinis traukinys iš Čeliabinsko į Kaliningradą. Taigi, jį iš Vilniaus į Nesterovą nuvežęs LG vilkikas sugrįžo su "charkoviniu'. Anksčiau grįžtio nebuvo su kuo (traukiniai į Sankt.peterburgą ir "Gintaras" į maskvą tą dieną nevažiavo, o kad TEP-o nepaleido vieno, yra gerai).

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Taut. Rodyti pranešimą
    O kokiomis valandomis TEP60 galima pagauti pravažiuojantį pro Kauno GS?
    Nr. 147 Maskva - Kaliningradas - ~12:00 lyginemis dienomis.
    Nr. 30 Kaliningradas - Maskva - ~16:00 nelyginemis dienomis.
    Nr. 79 Sankt-Peterburgas - Kaliningradas - ~14:30 pirmadieniais, ketvirtadiniais, sestadieniais.
    Nr. 80 Kaliningradas - Sankt-Peterburgas - ~14:00 antradieniais, ketvirtadieniais, sestadieniais.
    Nr. 312 Kaliningradas - Charkovas - 18:18 lyginemis dienomis.
    Nr. 426 Kaliningradas - Celiabinskas - ~13:00 rugsejo 6, 15, 24.
    Nr. 425 Celiabinskas - Kaliningradas - ~10:30 rugsejo 12, 21, 30.

    Bandyk laime.
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2011.09.02, 14:28.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    O kokiomis valandomis TEP60 galima pagauti pravažiuojantį pro Kauno GS?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Rugpjūčio mėnesį dažnau teko būti prie Kauno-Kybartų geležinkelio.
    Ir kažkaip nepastebėjau atvejo, kada "kaliningradinį" keleivinį traukinį trauktų šilumvežis M62. Kiek mačiau - vis TEP70, TEP70BS arba TEP60.
    Gal būt galima daryti išvadą, kad Lietuvos geležinkeliams TEP-ų netrūksta...
    Rugsėjo mėnesį "kaliningradinių" traukinių eismas praretės, tada jų vilkikų reikės dar mažiau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Įdomi situacija aprašyta. Man iškilo 3 klausimai:
    1. Kodėl TEP-ą paleido į Vilnių vieną, o ne krovininio traukinio (kurie tikriausiai buvo) sudėtyje? Būtų sutaupyta kažkiek kuro ir vienas traukinio maršrutas (nereikėtų sudarinėti).
    2. Kodėl TEP-ą paleido per Kauno stotį, o ne per užtvanką?
    ...
    Klaisimai tikriausiai be atsakymų...

    Kelias dieans 19-20h buvau Kauno geležinkelio stotyje. TEP-as be vagonų nepravažiuodavo...
    Rugpjūčio 3 d. vakarą buvau Kazlų Rūdoje. Pravažiavo vakarinis traukinys Kybartai-Kaunas, 15 min. įkandin jo - TEP-60, toks šviesiai raudonas ir labai apšiuręs (kaip temoje apie turistinius traukinius minėta apie turistinį traukinį, iš Vilniaus į Šeštokų važiavusį liepos 17 d). Matyt, iš Vilniaus į Nesterovą RŽD traukinį Nr79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas nuvežęs TEP-as jau grįžta per HES-ą.
    Rugpjūčio 4 d. paryčiui traukinys Charkovas-Kaliningradas važiavo su dviem vilkikais - TEP70 ir šviesiai raudonas TEP-60. Ar TEP-60 buvo tas pats, kur išvakarėse grįžo į Vilnių, neįžiūrėjau. Bet manau, kad tas pats, kadangi TEP-ų60 Lietuvoje ir taip mažai likę, o juo labiau - šviesiai raudonų ir taip buvo nedaug. Tai klyla klausimas: kam be vagonų grįžti ir vėl rezervu važiuoti, jei galima likti nakvoti Nesterove arba Kybartuose? Žinoma, LG keleivininkams "galvų neskauda" - TEPų pasivažinėjimo be vagonų išlaidas lengva nurašyti keleivių vežiojimo sąskaita.
    Rugpjūčio 4 d. rytą RŽD traukinį "Gintaras" Maskva-Kaliningradas iš Vilniaus į Nesterovą traukė "BS"-as (TEP70BS).

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Butu idomu interjere kokiam lofte ar panasiam panaudoti pati TEP60 veida, turetu neblogai atrodyt, vistiek i aukstakrosne kis..

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    TEP60-0992 ir 0927 metalo laužo aikštelėje (fotografuota per tvorą):

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gaila TEP60,juolab, kad juos kolkas(tikiuosi) pakeis M62. Na,bet viskas turi savo pradzia ir savo pabaiga..

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Apie TEP70 dar anksti klausti taip, jiems kokie 15 metų liko

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kiek dar liko D1,TEP60,TEP70?
    Tikiuosi pataisys mane kas jei klystu.
    D1 liko 1, TEP60 - 2, TEP70 - 4.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kiek dar liko D1,TEP60,TEP70?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    TEP60-0927 ir 0992 isvezti pjaustymui i Panerius. Stovi kelyne, prie pat stoties pastato.
    Nuotrauka

    http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-20979

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    TEP60-0927 ir 0992 isvezti pjaustymui i Panerius. Stovi kelyne, prie pat stoties pastato.

    Komentuoti:


  • audriusktu
    replied
    Sekmadienį ryte į Klaipėdą važiavo Tep 60

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O galbūt jų KR-2 baigtųsi maždaug viduryje rugpjūčio, jei būtų eksploatuojami. Palaikė tris savaites, kad galėtų ištemti per vasarą su Kaliningrado tranzitu.

    Komentuoti:

Working...
X