Atrodytų kaip pigi butaforija. Būtų sukurta dirbtina iliuzija, kad lempos yra didesnės, nei iš tikrųjų. O bendras vaizdas, mano nuomone, būtų blogesnis.
O dabar pasakykit, kaip yra iš tikrųjų. Ar TEP70BS suprojektuotas valdyti vienam asmeniui? Jei taip, kodėl važinėja ir padėjėjai?
Visus lokomotyvus gali valdyti tik vienas mašinistas. Tai daugiau lemia ne lokomotyvo konstrukcija, o rizikos veiksnių traukinių eismo saugumui, visuma.
Šiandien (liepos 24 d.) traukinį Nr.79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas nuo Vilniaus iki Nesterovo traukė M62. Numerio nepastebėjau, tik mačiau užrašą "Keleivinis".
Vasarą suintensyvėjus tranzitinių keleivinių traukinių eismui į Kaliningradą, Vilniuje pritrūko TEP-ų.
Kiek pastebėjau, traukinys į grafiką tilpo. Kazlų Rūdą traukinys pravažiavo ~14:52 h, tai iki Kybartų buvo likę ~35 minutės - maždaug tiek važiuoja visada.
Traukinį Nr.30 Kaliningradas-Maskva iš Nesterovo į Vilnių traukė TEP60. Kazlų Rūdą "Jantarj" pravažiavo keletą minučių vėluodamas.
Šiandien (liepos 24 d.) traukinį Nr.79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas nuo Vilniaus iki Nesterovo traukė M62. Numerio nepastebėjau, tik mačiau užrašą "Keleivinis".
Vasarą suintensyvėjus tranzitinių keleivinių traukinių eismui į Kaliningradą, Vilniuje pritrūko TEP-ų.
Kiek pastebėjau, traukinys į grafiką tilpo. Kazlų Rūdą traukinys pravažiavo ~14:52 h, tai iki Kybartų buvo likę ~35 minutės - maždaug tiek važiuoja visada.
Traukinį Nr.30 Kaliningradas-Maskva iš Nesterovo į Vilnių traukė TEP60. Kazlų Rūdą "Jantarj" pravažiavo keletą minučių vėluodamas.
Komentuoti: