Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
O kodėl šito TEP'o neremontavo VLRD?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTEP70-0332 Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Komentuoti:
-
bandymai visi buvo Latvijoje, velai vakare ir tuo labiau savaitgali niekad nedaromos badomosios keliones. paprasciausiai vaziavo rezervu...Parašė AB13 Rodyti pranešimąO vakar velai vakare pravaziavo rezervu Lentvari.
Matyt bandymai po remonto.
Komentuoti:
-
O vakar velai vakare pravaziavo rezervu Lentvari.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTEP70-0332 Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Matyt bandymai po remonto.
Komentuoti:
-
TEP70-0332 Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Komentuoti:
-
Spalio 7 d. Kauno geležinkelio stotį tas pats traukinys pravažiavo 16:04 val. Traukė taip pat m62, numerio nepastebėjau.Parašė Hitas Rodyti pranešimąŠiandien Kaune 16:10 pravažiavo traukinys Kaliningrad-Maskva, kurį tempė šilumvežis M62-1640.... .
Įdomu, kad pagal temoje apie 2010/2011m. keleivinių traukinių tvarkaraštį įdėtą tarnybinį tvarkaraštį šis traukinys 16:02val. turi būti Jiesioje, kada Kaune - nenurodyta, nes per kuaną važinėja laikinai. Taigi, nuo Kybartų iki Kauno M62 su RŽD traukinių grafiku susidoroja puikiai. Į Vilnių tas traukinys atvyksta 17:30 val, tai net įdomu, ką jam nuo Kauno iki Vilniaus per 1 val. 26 min. be sustojimų veikti, jei kiti dažniau stovinėjantys keleiviniaii traukiniai nuvažiuoja greičiau?
Komentuoti:
-
Praktiškai niekuom, išskyrus LG biurokratizmą...Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąKuom galėtum pagrįsti šį savo pasakymą?
Komentuoti:
-
Kokie šiaip planai dėl keleivinių šilumvežių? TEP70 irgi nebelabai švieži; o kaip bus toliau? Ar pirks dar naujus specialius kelevinius, ar tampys su krovininiais ER20CF?
Komentuoti:
-
Baltarusiai taip pat po truputi nuraso saviskius. Pati seniausia dirbanti TEP60-0241(1968m.) nurasys siais metais. Pats laikas ir juos gaudyt dazniauParašė robertas Rodyti pranešimą2 lokomotyvai: 0923 ir 0926, abu naujo LG dažymo. Spėju, kad ilgiausiai iki gruodžio mėnesio gali važinėti arba dar trumpiau.
Be to, net ir LG baigus TEP60 eksploataciją, jų dar bus galima pamatyti Vilniuje, atvažiuojančių iš Vitebsko depo su traukiniu Nr. 79 S.Peterburgas - Kaliningradas.
Komentuoti:
-
Mėlynas jis buvo padarytas "Fotožopu".Parašė Hitas Rodyti pranešimąŠiandien Kaune 16:10 pravažiavo traukinys Kaliningrad-Maskva, kurį tempė šilumvežis M62-1640. Beje jis buvo ŽALIAS. Kažkurioj temoj buvo mėlynas ar koks jis ten.
Komentuoti:
-
Šiandien Kaune 16:10 pravažiavo traukinys Kaliningrad-Maskva, kurį tempė šilumvežis M62-1640. Beje jis buvo ŽALIAS. Kažkurioj temoj buvo mėlynas ar koks jis ten.
Komentuoti:
-
Sugedus kelyje, siunčiamas artimiausias lokomotyvas. Ir ČME3 į Daugpilį yra tempęs keleivinį.
Komentuoti:
-
Savo akim esu matęs š.m. rugpjūčio vidury Šiauliuose M62K su traukiniu Vilnius - KlaipėdaParašė Eimantas Rodyti pranešimą<...> į Klaipėdą M62 negali duoti, nes dėl per mažo konstrukcinio greičio nebus išlaikytas grafikas. <...>
Komentuoti:
-
-naudojami visi, 4 TEP70 ir 4 TEP70BS, tik tiksliai nežinau ar nebus dabar kuris TEP70 Daugpilyje, kapitaliniame remonte. Šiais metais trims BS ten buvo atliktas einamasis remontas.Parašė JohnDar keli klausimai žinovams.
- Kiek šiuo metu naudojama TEP70 ir TEP70BS ir kodėl jie taip dažnai išeina iš rikiuotės?
- Jei nėra galimybės paleisti TEP70, tai kas paprastai daroma? Leidžiamas M62? Bet juk jų maks. greitis, berods, tik 100km/h? To juk nepakanka norint laikytis tvarkaraščio.
- Kaip yra su ER20? Jų maks. greitis lyg ir 120km/h. Ar to pakanka, kad būtų laikomasi tvarkaraščio nevėluojant? Ir ar tas 120km/h greitis tikrai pasiekiamas?
-Klaipėdos atveju sugedos TEP70 ar BS duodamas kitas toks, arba TEP60, į Klaipėdą M62 negali duoti, nes dėl per mažo konstrukcinio greičio nebus išlaikytas grafikas. O tranzitiniams Kaliningrado traukiniams pagal grafiką užtenka ir M62. (važinėja remotorizuoti, M62K).
-ER20 kurį laiką važinėjo į Klaipėdą su keleiviniais traukiniais, 120km/h tikrai važiuoja (konstrukciškai ir 160km/h jam numatytas, berods BRM skaičiau). O didesnių greičių pas mus nėra, todėl ir TEP70, BS, TEP60 savo 160km/h nepasiekia (ir vagonų tokiems greičiams turbūt nėra paruošta) Grafiko laikėsi, tik įsibėgėja lėčiau lyginant su grynai keleiviniais anksčiau minėtais šilumvežiais.
Komentuoti:
-
Ne kartą mačiau, kaip Vilnius-Klaipėda traukė Siemens ER20. M62 neteko matyti, nors vyresnio amžiaus railfanai ir geležinkelių darbuotojai teigia, kad tokių dalykų yra pasitaikę.Parašė JohnJei nėra galimybės paleisti TEP70, tai kas paprastai daroma? Leidžiamas M62? Bet juk jų maks. greitis, berods, tik 100km/h? To juk nepakanka norint laikytis tvarkaraščio.
Kas dėl ER20 greičio ir tvarkaraščio laikymosi, tai iš savo patirties galiu teigti, kad realiai traukiniai visada vėluoja, tik tas vėlavimas gali būti kelios minutės, o kartais pasiekia net valandą (kalbu apie V-Kl). Ypač vėluoja per vasaros karščius, bet čia jau priežastis bėgiai, o ne lokomotyvas.
Komentuoti:
-
Rugsėjo 7 d. aš jį taip pat mačiau Kaišiadoryse. Žvaliai prašvilpė su traukiniu į Kaliningradą. Stovėjau perone, bet net minties nekilo, kad tai gali būti vienas iš paskutinių jo reisų.
Komentuoti:
-

Komentuoti: