Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tai kad nelabai šilumvežių ir reikia. Ukrainiečių traukinio jau nebėra. RŽD tranzitinių traukinių kasmet vis mažėja ir mažėja. Pigios avialinijos net ir Rusijoje juos turbūt baigia nukonkuruoti. Net jei lėktuvo kaina ir šiek tiek didesnė, greitis atperka. Ir jokių tranzitinių vizų nereikia.

    Taip kad žiemos sezono metu turime štai ką:
    Maskva - Kaliningradas - Maskva. Kursuoja du traukiniai - vienas lyginėmis, kitas nelyginėmis dienomis. Gaunasi, kad tik vienas traukinys kerta Lietuvą kasdien, tik skirtingu laiku.

    Sankt Peterburgas - Kaliningradas kursuoja tik tris kartus per savaitę ir Lietuvą pravažiuoja pirmadienį, ketvirtadienį ir šeštadienį. Atgal grįžta antradienį, ketvirtadienį ir šeštadienį.

    Kaliningradas - Adleris važiuoja kas ketvirtą dieną (5, 9 ir t.t. mėnesio dieną). Į Kaliningradą važiuojant Vilnių pravažiuoja 7, 11 ir t.t. (kas ketvirtą) dieną.

    Taigi, tranzitui reikia max 3 šilumvežių, o dažniausiai pakanka 2. Dar vieno reikia LG traukiniui į Sankt Peterburgą. Ir 3 šilumvežių Vilniaus - Klaipėdos traukiniams. Žinoma, atėjus vasarai bus ne kas. Bet avarijoje apgadintas šilumvežis iki to laiko bus suremontuotas. O tranzitinius traukinius patampys ir 2M62... Jei kitais metais bus nupirkti moduliniai traukiniai, tai bent vienas šilumvežis atsilaisvins nuo Klaipėdos traukinio.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    Latviai geležinkelininkai labai nesukalbami - nei su jais bendrą keleivinį traukinį paleisi, nei iš jų šilumvežį išsinuomosi...
    Objektyviai žvelgiant, jie iš to praranda šiek tiek daugiau nei mes.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Latviai geležinkelininkai labai nesukalbami - nei su jais bendrą keleivinį traukinį paleisi, nei iš jų šilumvežį išsinuomosi...

    Komentuoti:


  • audriusktu
    replied
    Įdomu kaip dabar suksis LG kai Tep 70 BS 004 gan stipriai nukentėjo po avarijos Kėdainiuose?

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Latviski TEP'ai aprinkti (donorai). Beto buvo konkursas del nuomos, dalyviu neatsirado.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė audriusktu Rodyti pranešimą
    Šioje temoje kiek anksčiau buvo skelbta, kad LG ieško išsinuomoti Tep 70 šilumvežių. Įdomu kodėl nevyksta derybos su latviais, juk pas juos rezerve nenaudojami ir užkonservuoti stovi 2 šilumvežiai Tep 70.

    http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=3
    Ten stovi krūva TEP70, savo laiku buvo ir 2TEP60

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Jau prieš metus laiko vyko, tačiau nesėkmingai. Galbūt pernelyg nuomos kainas užkėlė, be to, nuomojamiems šilumvežiams būtų reikėję atlikti remontą, galbūt KR.

    Komentuoti:


  • audriusktu
    replied
    Šioje temoje kiek anksčiau buvo skelbta, kad LG ieško išsinuomoti Tep 70 šilumvežių. Įdomu kodėl nevyksta derybos su latviais, juk pas juos rezerve nenaudojami ir užkonservuoti stovi 2 šilumvežiai Tep 70.

    http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=3

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    TEP60-0923 Daugpilyje
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Būtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.
    Are there any news on that?
    Paskutinis taisė sciff; 2011.11.28, 22:28.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Klaipėdietiškai pasakyta

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nepaskandinamieji

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    tep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.
    Dar gyvas TEP60 (lygtai 923, bet nesu tikras).

    Komentuoti:


  • rangler
    replied
    And finally Did 2 TEP60 were scrapped and withdrawn after summer exploation?

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    2M62M are not used for passenger trains and there are no plans to do it.
    Why not? More difficult to equip them with EPB than 2M62Ks?

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yes. With 2M62K.
    That's quite interesting
    Dumb question, I guess: will they still be able to pull freight trains after that?

    And what about their gear ratio? Can this too be modified to suit passenger service?

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    The chance is very high. So - try your luck.
    Good
    Paskutinis taisė sciff; 2011.10.12, 18:18.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sciff Rodyti pranešimą
    Aleksio, why (2)M62K? Are there any 2M62(K,M) used in passenger service?
    2M62M are not used for passenger trains and there are no plans to do it.
    Parašė sciff Rodyti pranešimą
    Or there are plans to use them with long transit trains to Kaliningrad? (which are certainly too heavy for single M62Ks)
    Yes. With 2M62K.
    Parašė sciff Rodyti pranešimą
    And guys. If electro-pneumatic brakes will be installed on M62Ks with "keleivinis" label, does that mean that there will be chance to see 91/92 (Vilnius - S.Petersburg) train with M62K? I'm a fan of M62K, so I hope this will happen
    I wanna spot it in Daugavpils next summer....
    The chance is very high. So - try your luck.

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Būtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.
    Aleksio, why (2)M62K? Are there any 2M62(K,M) used in passenger service? Or there are plans to use them with long transit trains to Kaliningrad? (which are certainly too heavy for single M62Ks)

    And guys. If electro-pneumatic brakes will be installed on M62Ks with "keleivinis" label, does that mean that there will be chance to see 91/92 (Vilnius - S.Petersburg) train with M62K? I'm a fan of M62K, so I hope this will happen

    I wanna spot it in Daugavpils next summer....
    Paskutinis taisė sciff; 2011.10.10, 21:03.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Čia jau paskutinis?

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Girdime ne pirmą kartą. Gal dar ne?
    dabar irgi viskas.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    tep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.
    Gaila

    Komentuoti:

Working...
X