Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąTai reiškia gandai, kad juos nurašė ir liko gandais. Įdomu, kiek laiko jie dar dardės mūsų geležinkeliais.
Komentuoti:
-
Tai reiškia gandai, kad juos nurašė ir liko gandais. Įdomu, kiek laiko jie dar dardės mūsų geležinkeliais.
Komentuoti:
-
Yra. TEP60-0923 dar dirba. Vakar mačiau, kaip grįžo su Sankt Peterburgo traukiniu.
Komentuoti:
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąTai taip ir nebesuprantu, ar dar yra važinėjančių TEP60? Kiek čia paskaičiau, tai toks jausmas susidarė, jog jie visi jau nurašyti.
Komentuoti:
-
Tai taip ir nebesuprantu, ar dar yra važinėjančių TEP60? Kiek čia paskaičiau, tai toks jausmas susidarė, jog jie visi jau nurašyti.
Komentuoti:
-
Parašė rangler Rodyti pranešimąBut by the dates www.railfaneurope.net all of TEP60 were withdrawn.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimą0923 and 0926 are in service.
Komentuoti:
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąThey are withdrawn by now, but I can't tell you, if they are scrapped now or not
Komentuoti:
-
Parašė rangler Rodyti pranešimąWhat's the destiny of last TEP60 in Lithuania? Were they withdrawn and scrapped?
Komentuoti:
-
What's the destiny of last TEP60 in Lithuania? Were they withdrawn and scrapped?
Komentuoti:
-
Deja, Lietuvoje ministerijai keleivinio transporto strategija mažai rūpi visus 20 metų. Rūpėtų ir būtų rimtai dirbama, tai dabar su VT Lietuvoje situacija būtų žymiai geresnė.
Komentuoti:
-
Parašė JohnGal ir pagrįsti argumentai. Bet tuomet kodėl neieškoma geresnių variantų dėl pačių lokomotyvų? Kaip suprantu TEP70 ir 70BS nėra pačios patikimiausios mašinos. Kodėl, tarkim, tuo pačiu nebuvo nupirkti keli skirtingos modifikacijos Siemens'ai, labiau pritaikyti keleiviniams traukiniams? Ar dabartiniai ER20CF yra visiškai tinkami keleivinių traukinių tampymui ir gali atlaikyti tvarkaraštį?
Komentuoti:
-
Nežinau kaip Lietuvai, bet baltarusijai vienas TEP70BS kainavo apie 2 mln. eurų. (apie 7 mln. Lt.)
4 ед. пассажирских тепловозов ТЭП70БС на сумму 32 млрд. руб.
Vienas ER20CF Lietuvai kainavo 3,6 mln. eurų (apie 12,4 mln. Lt.)
Komentuoti:
-
Dabar nėra pats geriausias laikas naujiems pirkimams. Dar 5 PESOS šiemet atkeliaus. Manevriniai TEM2 baigia savo resursą. Taip, jau ir kelevinių šilumvežių trūkumas, nes TEP60 laikas suskaičiuotas, o vietoje keleivinių jau antrus metus Kaliningrado tranzitui naudojami M62 ir net 2M62, kurie tam netinkami. Manau, kad gan greitai gali būti perkami keli nauji keleviniai šilumvežiai. Tik įdomu, ar tai bus rusiški (garantuotai TEP70BS), ar vakarietiški lokomotyvai.
Komentuoti:
-
Tai kad panašaus ilgio maršrutams net ir V. Europoje naudojama lokomotyvų trauka. Pavyzdžiui, naktiniams traukiniams su miegamaisiais vagonais "Euronight". Kol geležinkelis tarp Klaipėdos ir Kaišiadorių neeliktrifikuotas, tol prasmės pirkti ir leisti 2 klasės dyzelinius traukinius tarp Vilniaus ir Klaipėdos nėra prasmės. O apie turimų modernizaciją iki 2 ar 1 klasės nėra ko ir kalbėti. Latvijoje ir Estijoje nėra tokio nuotolio maršrutų, be to tik Ryga - Daugpilis jungia didmiesčius, ir nei vieno didelio miesto tarpe. O Klaipėda - Vilnius pravažiuoja pro gan didelius miestus.
Komentuoti:
-
Parašė JohnKaip suprantu, yra ir DMU (estai lyg ir jų užsipirko).
Estai užsakė 18 EMU (80 mln. eurų) ir 10 DMU.
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąJumi klysta. vienintelis apsimokėjimas yra sąstato formavimas ir išformavimas. t.y. pakeliui paliekant po kelis vagonus kitoms kryptims ar prisijungiant vagonus iš kitų traukinių. kaip tai yra daroma Lenkijoje.
ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.
šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.
O dėl vagono-restorano, tai visada galima parodyti inovatyvumą ir vieną iš DMU vagonų pritaikyti tai paskirčiaiVienu žodžiu, iš esmės priežasčių nevaryti gero modernaus DMU greituoju maršrutu Vilnius-Klaipėda (ir kol kas neegzistuojančiu bet reikalingu Vilnius-Šiauliai) aš nematau.
Komentuoti:
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąIš tiesų geras pastebėjimas, nes lokomotyvo traukiamus keleivinius vagonus naudoti apsimoka vieninteliu atveju: kai kelionė yra labai ilga, kertanti kelių geležinkelio kompanijų teritorijas, t.y., yra poreikis keisti lokomotyvus. Važiuojant iš Vilniaus į Sankt Peterburgą ar Maskvą tas poreikis yra akivaizdus. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą tokio poreikio tikrai nėra. Vadinasi, galbūt yra kitų priežasčių. Galima daryti prielaidą, kad lokomotyvas su keleiviniais vagonais leidžia geriau reguliuoti, kiek vietų yra traukinyje: kai srautas mažesnis, vagonų mažiau. Kita vertus, iš esmės tas pats įmanoma ir su DMU. Ilgis tikrai ne problema: neretas DMU turi aštuonis vagonus, galų gale, maršrutus galima (o ir šiaip reikėtų) tiesiog sutankinti. Dar viena hipotezė būtų tai, kad DMU neturi kupė ir vagono-restorano, vadinasi, kelionės komfortas galbūt yra ne tame lygyje. Čia jau sunku ginčytis.
Kiti gal turės daugiau minčių.
ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.
šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.
Komentuoti:
Komentuoti: