Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kokia situacija su TEP70 nuomos konkursu?

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    Tai reiškia gandai, kad juos nurašė ir liko gandais. Įdomu, kiek laiko jie dar dardės mūsų geležinkeliais.
    Iki KR-2 ridos. ziema buvo kalba, kad vasaros pradzioje turetu jau privaziuot KR-2.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Tai reiškia gandai, kad juos nurašė ir liko gandais. Įdomu, kiek laiko jie dar dardės mūsų geležinkeliais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra. TEP60-0923 dar dirba. Vakar mačiau, kaip grįžo su Sankt Peterburgo traukiniu.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    Tai taip ir nebesuprantu, ar dar yra važinėjančių TEP60? Kiek čia paskaičiau, tai toks jausmas susidarė, jog jie visi jau nurašyti.
    Prieš kelias dienas, ne daugiau kaip prieš savaitę, savo akimis mačiau TEP60 Vilniaus GS.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Tai taip ir nebesuprantu, ar dar yra važinėjančių TEP60? Kiek čia paskaičiau, tai toks jausmas susidarė, jog jie visi jau nurašyti.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Dar šiandien mačiau važiuojantį TEP60(today i have seen TEP60 in action)
    Paskutinis taisė FeO; 2011.04.13, 20:46.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė rangler Rodyti pranešimą
    But by the dates www.railfaneurope.net all of TEP60 were withdrawn.
    It might contain wrong information.

    Komentuoti:


  • rangler
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    0923 and 0926 are in service.
    But by the dates www.railfaneurope.net all of TEP60 were withdrawn.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    They are withdrawn by now, but I can't tell you, if they are scrapped now or not
    0923 and 0926 are in service.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė rangler Rodyti pranešimą
    What's the destiny of last TEP60 in Lithuania? Were they withdrawn and scrapped?
    They are withdrawn by now, but I can't tell you, if they are scrapped now or not

    Komentuoti:


  • rangler
    replied
    What's the destiny of last TEP60 in Lithuania? Were they withdrawn and scrapped?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, Lietuvoje ministerijai keleivinio transporto strategija mažai rūpi visus 20 metų. Rūpėtų ir būtų rimtai dirbama, tai dabar su VT Lietuvoje situacija būtų žymiai geresnė.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė John
    Gal ir pagrįsti argumentai. Bet tuomet kodėl neieškoma geresnių variantų dėl pačių lokomotyvų? Kaip suprantu TEP70 ir 70BS nėra pačios patikimiausios mašinos. Kodėl, tarkim, tuo pačiu nebuvo nupirkti keli skirtingos modifikacijos Siemens'ai, labiau pritaikyti keleiviniams traukiniams? Ar dabartiniai ER20CF yra visiškai tinkami keleivinių traukinių tampymui ir gali atlaikyti tvarkaraštį?
    Paskutinieji 10 šilumvežių turėjo būti keleivinės modifikacijos - ER27CU. bet LG atsisakė, nes (įkvėpkit oro) KELEIVIUS VEŽTI NUOSTOLINGA!

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nežinau kaip Lietuvai, bet baltarusijai vienas TEP70BS kainavo apie 2 mln. eurų. (apie 7 mln. Lt.)
    4 ед. пассажирских тепловозов ТЭП70БС на сумму 32 млрд. руб.
    http://www.rw.by/index.php/.309....0.0.0.html
    Vienas ER20CF Lietuvai kainavo 3,6 mln. eurų (apie 12,4 mln. Lt.)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar nėra pats geriausias laikas naujiems pirkimams. Dar 5 PESOS šiemet atkeliaus. Manevriniai TEM2 baigia savo resursą. Taip, jau ir kelevinių šilumvežių trūkumas, nes TEP60 laikas suskaičiuotas, o vietoje keleivinių jau antrus metus Kaliningrado tranzitui naudojami M62 ir net 2M62, kurie tam netinkami. Manau, kad gan greitai gali būti perkami keli nauji keleviniai šilumvežiai. Tik įdomu, ar tai bus rusiški (garantuotai TEP70BS), ar vakarietiški lokomotyvai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad panašaus ilgio maršrutams net ir V. Europoje naudojama lokomotyvų trauka. Pavyzdžiui, naktiniams traukiniams su miegamaisiais vagonais "Euronight". Kol geležinkelis tarp Klaipėdos ir Kaišiadorių neeliktrifikuotas, tol prasmės pirkti ir leisti 2 klasės dyzelinius traukinius tarp Vilniaus ir Klaipėdos nėra prasmės. O apie turimų modernizaciją iki 2 ar 1 klasės nėra ko ir kalbėti. Latvijoje ir Estijoje nėra tokio nuotolio maršrutų, be to tik Ryga - Daugpilis jungia didmiesčius, ir nei vieno didelio miesto tarpe. O Klaipėda - Vilnius pravažiuoja pro gan didelius miestus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė John
    Kaip suprantu, yra ir DMU (estai lyg ir jų užsipirko).
    DMU tai būtų Stadler GTW http://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_GTW
    Estai užsakė 18 EMU (80 mln. eurų) ir 10 DMU.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    Jumi klysta. vienintelis apsimokėjimas yra sąstato formavimas ir išformavimas. t.y. pakeliui paliekant po kelis vagonus kitoms kryptims ar prisijungiant vagonus iš kitų traukinių. kaip tai yra daroma Lenkijoje.
    ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.

    šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.
    Dėl traukinio performavimo teisybė, dėkui, kad pataisėte/papildėte. Dėl galimybės lokomotyvo nekeisti, kita vertus, nesu toks įsitikinęs: man atrodo, kad po tam tikros ridos lokomotyvas turi būti vis tiek pristatytas kad ir minimaliai apžiūrai bei einamajam remontui, be to, tikrai nemanau, kad LG lengvai sutiktų, kad РЖД mašinistai draskytų jų lokomotyvus.

    O dėl vagono-restorano, tai visada galima parodyti inovatyvumą ir vieną iš DMU vagonų pritaikyti tai paskirčiai Vienu žodžiu, iš esmės priežasčių nevaryti gero modernaus DMU greituoju maršrutu Vilnius-Klaipėda (ir kol kas neegzistuojančiu bet reikalingu Vilnius-Šiauliai) aš nematau.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Iš tiesų geras pastebėjimas, nes lokomotyvo traukiamus keleivinius vagonus naudoti apsimoka vieninteliu atveju: kai kelionė yra labai ilga, kertanti kelių geležinkelio kompanijų teritorijas, t.y., yra poreikis keisti lokomotyvus. Važiuojant iš Vilniaus į Sankt Peterburgą ar Maskvą tas poreikis yra akivaizdus. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą tokio poreikio tikrai nėra. Vadinasi, galbūt yra kitų priežasčių. Galima daryti prielaidą, kad lokomotyvas su keleiviniais vagonais leidžia geriau reguliuoti, kiek vietų yra traukinyje: kai srautas mažesnis, vagonų mažiau. Kita vertus, iš esmės tas pats įmanoma ir su DMU. Ilgis tikrai ne problema: neretas DMU turi aštuonis vagonus, galų gale, maršrutus galima (o ir šiaip reikėtų) tiesiog sutankinti. Dar viena hipotezė būtų tai, kad DMU neturi kupė ir vagono-restorano, vadinasi, kelionės komfortas galbūt yra ne tame lygyje. Čia jau sunku ginčytis.

    Kiti gal turės daugiau minčių.
    Jumi klysta. vienintelis apsimokėjimas yra sąstato formavimas ir išformavimas. t.y. pakeliui paliekant po kelis vagonus kitoms kryptims ar prisijungiant vagonus iš kitų traukinių. kaip tai yra daroma Lenkijoje.
    ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.

    šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.

    Komentuoti:

Working...
X