Tep60-0926
Vakar atstatytas nuo eismo. Ką gi, greitai užversime dar vieną Lietuvos geležinkelių technikos istorijos puslapį...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Iki KR-2 ridos. ziema buvo kalba, kad vasaros pradzioje turetu jau privaziuot KR-2.Parašė bosco Rodyti pranešimąTai reiškia gandai, kad juos nurašė ir liko gandais. Įdomu, kiek laiko jie dar dardės mūsų geležinkeliais.
Komentuoti:
-
Tai reiškia gandai, kad juos nurašė ir liko gandais. Įdomu, kiek laiko jie dar dardės mūsų geležinkeliais.
Komentuoti:
-
Yra. TEP60-0923 dar dirba. Vakar mačiau, kaip grįžo su Sankt Peterburgo traukiniu.
Komentuoti:
-
Prieš kelias dienas, ne daugiau kaip prieš savaitę, savo akimis mačiau TEP60 Vilniaus GS.Parašė bosco Rodyti pranešimąTai taip ir nebesuprantu, ar dar yra važinėjančių TEP60? Kiek čia paskaičiau, tai toks jausmas susidarė, jog jie visi jau nurašyti.
Komentuoti:
-
Tai taip ir nebesuprantu, ar dar yra važinėjančių TEP60? Kiek čia paskaičiau, tai toks jausmas susidarė, jog jie visi jau nurašyti.
Komentuoti:
-
It might contain wrong information.Parašė rangler Rodyti pranešimąBut by the dates www.railfaneurope.net all of TEP60 were withdrawn.
Komentuoti:
-
But by the dates www.railfaneurope.net all of TEP60 were withdrawn.Parašė robertas Rodyti pranešimą0923 and 0926 are in service.
Komentuoti:
-
0923 and 0926 are in service.Parašė Raptor Rodyti pranešimąThey are withdrawn by now, but I can't tell you, if they are scrapped now or not
Komentuoti:
-
They are withdrawn by now, but I can't tell you, if they are scrapped now or notParašė rangler Rodyti pranešimąWhat's the destiny of last TEP60 in Lithuania? Were they withdrawn and scrapped?
Komentuoti:
-
What's the destiny of last TEP60 in Lithuania? Were they withdrawn and scrapped?
Komentuoti:
-
Deja, Lietuvoje ministerijai keleivinio transporto strategija mažai rūpi visus 20 metų. Rūpėtų ir būtų rimtai dirbama, tai dabar su VT Lietuvoje situacija būtų žymiai geresnė.
Komentuoti:
-
Paskutinieji 10 šilumvežių turėjo būti keleivinės modifikacijos - ER27CU. bet LG atsisakė, nes (įkvėpkit oro) KELEIVIUS VEŽTI NUOSTOLINGA!Parašė JohnGal ir pagrįsti argumentai. Bet tuomet kodėl neieškoma geresnių variantų dėl pačių lokomotyvų? Kaip suprantu TEP70 ir 70BS nėra pačios patikimiausios mašinos. Kodėl, tarkim, tuo pačiu nebuvo nupirkti keli skirtingos modifikacijos Siemens'ai, labiau pritaikyti keleiviniams traukiniams? Ar dabartiniai ER20CF yra visiškai tinkami keleivinių traukinių tampymui ir gali atlaikyti tvarkaraštį?
Komentuoti:
-
Nežinau kaip Lietuvai, bet baltarusijai vienas TEP70BS kainavo apie 2 mln. eurų. (apie 7 mln. Lt.)
http://www.rw.by/index.php/.309....0.0.0.html4 ед. пассажирских тепловозов ТЭП70БС на сумму 32 млрд. руб.
Vienas ER20CF Lietuvai kainavo 3,6 mln. eurų (apie 12,4 mln. Lt.)
Komentuoti:
-
Dabar nėra pats geriausias laikas naujiems pirkimams. Dar 5 PESOS šiemet atkeliaus. Manevriniai TEM2 baigia savo resursą. Taip, jau ir kelevinių šilumvežių trūkumas, nes TEP60 laikas suskaičiuotas, o vietoje keleivinių jau antrus metus Kaliningrado tranzitui naudojami M62 ir net 2M62, kurie tam netinkami. Manau, kad gan greitai gali būti perkami keli nauji keleviniai šilumvežiai. Tik įdomu, ar tai bus rusiški (garantuotai TEP70BS), ar vakarietiški lokomotyvai.
Komentuoti:
-
Tai kad panašaus ilgio maršrutams net ir V. Europoje naudojama lokomotyvų trauka. Pavyzdžiui, naktiniams traukiniams su miegamaisiais vagonais "Euronight". Kol geležinkelis tarp Klaipėdos ir Kaišiadorių neeliktrifikuotas, tol prasmės pirkti ir leisti 2 klasės dyzelinius traukinius tarp Vilniaus ir Klaipėdos nėra prasmės. O apie turimų modernizaciją iki 2 ar 1 klasės nėra ko ir kalbėti. Latvijoje ir Estijoje nėra tokio nuotolio maršrutų, be to tik Ryga - Daugpilis jungia didmiesčius, ir nei vieno didelio miesto tarpe. O Klaipėda - Vilnius pravažiuoja pro gan didelius miestus.
Komentuoti:
-
DMU tai būtų Stadler GTW http://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_GTWParašė JohnKaip suprantu, yra ir DMU (estai lyg ir jų užsipirko).
Estai užsakė 18 EMU (80 mln. eurų) ir 10 DMU.
Komentuoti:
-
Dėl traukinio performavimo teisybė, dėkui, kad pataisėte/papildėte. Dėl galimybės lokomotyvo nekeisti, kita vertus, nesu toks įsitikinęs: man atrodo, kad po tam tikros ridos lokomotyvas turi būti vis tiek pristatytas kad ir minimaliai apžiūrai bei einamajam remontui, be to, tikrai nemanau, kad LG lengvai sutiktų, kad РЖД mašinistai draskytų jų lokomotyvus.Parašė aesde Rodyti pranešimąJumi klysta. vienintelis apsimokėjimas yra sąstato formavimas ir išformavimas. t.y. pakeliui paliekant po kelis vagonus kitoms kryptims ar prisijungiant vagonus iš kitų traukinių. kaip tai yra daroma Lenkijoje.
ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.
šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.
O dėl vagono-restorano, tai visada galima parodyti inovatyvumą ir vieną iš DMU vagonų pritaikyti tai paskirčiai
Vienu žodžiu, iš esmės priežasčių nevaryti gero modernaus DMU greituoju maršrutu Vilnius-Klaipėda (ir kol kas neegzistuojančiu bet reikalingu Vilnius-Šiauliai) aš nematau.
Komentuoti:
Komentuoti: