Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Manau,bet kokiu atveju LG pasirinkus tinkama strategija galima i si ruoza pritraukti daugyb keleiviu.
-
Čia visų pirma reikia pradėti nuo mentaliteto. Jei į parduotuvę už 200 metrų važiuojama mašina, tai apie ką kalbėti. Jei jau įsikalė į galvą, kad važiuoti visuomeniniu transportu ne fasonas, tai nors ir pačią patogiausią ir moderniausią transporto priemonę pateik, vargu ar tokį iš ubago ponu virtusį ten įsodinsi. Po prievartinio kolektyvizmo pas mus įsivyravo absoliutus individualizmas, turi praeiti kažkiek laiko, kad įsivyrautų pusiausvyra tarp šių principų. Čia ko gero psichologai, o ne transporto specialistai galėtų geriausiai paaiškinti šį fenomeną.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei eilinis studentas, darbininkelis ar tarnautojelis cypia - "as neisivaizduoju, kaip gyvenciau be automobilio", "viesasis transportas -kosmaras", tai ka jau kalbeti apie verslininkus. Net jei dviaukstis traukinys nuvaziuotu tarp dvieju sostiniu per 30 min., vargu ar tai paskatintu verslinnkus rinktis kelione gelezinkeliu. Na, nebent jo verslo reikalai yra stoties rajone ir pats jis vyksta is stoties rajono, na, dar Senamiescio. Taciau tam reikia ne tik komfortabilaus ir greto traukinio. Reikia, kad jie kursuotu daznai. Reikia parkingo salia stoties tiek Vilniuje, tiek ir Kaune. Dar reikia keisti visa Lietuvos transporto politika, nes nei patys gelezinkeliai, nei miestu valdzios pacios nieko nepadarys. Vat ir prasideda... Stebint i tai, kaip ir kas vyksta Lietuvoje, tokiu pokyciu tiketis neverta. Todel as ir sakau - niekada.
Komentuoti:
-
Jei eilinis studentas, darbininkelis ar tarnautojelis cypia - "as neisivaizduoju, kaip gyvenciau be automobilio", "viesasis transportas -kosmaras", tai ka jau kalbeti apie verslininkus. Net jei dviaukstis traukinys nuvaziuotu tarp dvieju sostiniu per 30 min., vargu ar tai paskatintu verslinnkus rinktis kelione gelezinkeliu. Na, nebent jo verslo reikalai yra stoties rajone ir pats jis vyksta is stoties rajono, na, dar Senamiescio. Taciau tam reikia ne tik komfortabilaus ir greto traukinio. Reikia, kad jie kursuotu daznai. Reikia parkingo salia stoties tiek Vilniuje, tiek ir Kaune. Dar reikia keisti visa Lietuvos transporto politika, nes nei patys gelezinkeliai, nei miestu valdzios pacios nieko nepadarys. Vat ir prasideda... Stebint i tai, kaip ir kas vyksta Lietuvoje, tokiu pokyciu tiketis neverta. Todel as ir sakau - niekada.Paskutinis taisė Al1; 2009.11.15, 16:29.
Komentuoti:
-
Ar gali skaičiavimus pateikti? Viskas priklauso nuo prielaidų, tad tokie kategoriški ir neargumentuoti pasisakymai neverti viešumo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVerslo zmones tarp Vilniaus ir Kauno nesirinks traukiniu niekada. Per mazas atstumas tarp miestu. Tai kas, kad per valanda nuves. O iki stoties reikia nusigauti, is stoties taip pat.
Komentuoti:
-
Verslo zmones tarp Vilniaus ir Kauno nesirinks traukiniu niekada. Per mazas atstumas tarp miestu. Tai kas, kad per valanda nuves. O iki stoties reikia nusigauti, is stoties taip pat.
Komentuoti:
-
Na bet,esme juk ir greitis reikalingas.Kuos jis didesnis tuo traukinius gali rinktis zmones,kuriems jis svarbiausias.Verslo zmones ir kasdien siuo marsrutu keliaujantis tikrai rinktusi traukinius.Parašė alm Rodyti pranešimąIr tų 120 km/h pilnai užtenka. Čia kažkada šiemet buvo žinutė, kad už 300 mln. Lt Europos pinigų kažkurį ruožą rekonstruos ir didins greitį iki 160 km/h. Mano nuomone tai nesąmonė, pinigų švaistymas - už tiek pinigų galima daug svarbesnių dalykų padaryt, kas labiau keleivius pritrauktų, kad ir gerokai padidinti reisų skaičių.
Komentuoti:
-
persedimui reikia laiko rezervo - nes, kaip cia jau pamineta, dabar 5min velavimas pasidare iprastas. manyciau, kad traukinio koziris turetu buti punktualumas, paskui greitis. kazin, ar didelis skirtumas, kai is Vilniaus centro nuvyksti i Kauno centra per 59min, ar per 1h 5min? uztat butum garantuotas, kad minute ilgiau pastovejes tarpineje stoteleje, traukinys i galine vistiek atvyks laiku. dabar del greicio vaikymosi grafikas tiek itemptas, kad net menko uzlaikymo nebeimanoma atitaisyt. vaziuodamas toliau negali nieko planuot- "o jei traukinys ir vel paveluos?".
Komentuoti:
-
Geltoni variantai - kultūros klausimas. Man pasirodė, kad Vokietijoje vietiniai traukiniai derinami vienas prie kito maždaug tokios trukmės persėdimais. Bet ten jie stengiasi laiku važiuot, o jau porą minučių vėluodamas mašinistas per garsiakalbį pranešinėja apie tai, atsiprašo ir nurodo priežastį kodėl. Na, aišku, ir bilietų kiekvieną kart prieš įlipant į kiekvieną traukinį ten pirkti nereikia.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠtai kaip suderinti tvarkaraščiai Kaune. Raudona spalva - visiškai nesuderinti, traukinys atvyksta, o kita būna ką tik išvykęs arba persėdimas beveik neįmanomas dėl 1-2 min..
Geltona - per mažai laiko persėdimui neskubant.
Pilkai pažymėjau traukinį į Kybartus. Na, galbūt tokiu metu nelabai kas iš Vilniaus į Kybartus ir važiuoja. O kas važiuoja, gali palaukti valandą.
Atvaizdas
Bet aišku padaryti patogų tvarkaraštį pagal dabartines sąlygas lengviau nei pakeist požiūrį į tvarkaščio laikymąsi (bent man susidarė įspūdis, kad 5 min vėlavimai be jokios akivaizdžios priežasties - kasdienybė).
Komentuoti:
-
Ir tų 120 km/h pilnai užtenka. Čia kažkada šiemet buvo žinutė, kad už 300 mln. Lt Europos pinigų kažkurį ruožą rekonstruos ir didins greitį iki 160 km/h. Mano nuomone tai nesąmonė, pinigų švaistymas - už tiek pinigų galima daug svarbesnių dalykų padaryt, kas labiau keleivius pritrauktų, kad ir gerokai padidinti reisų skaičių.Parašė ehnaton Rodyti pranešimąVat tame ir esme,traukiniai yra,zmoniu lukesciai tai pat,o permainu maza.Gi ten maximum gprs kaip matavo 122km/h vaziuoja,tai daugelyje ruozu nei tiek nera,o iki 160km/h dar toli.
Komentuoti:
-
Štai kaip suderinti tvarkaraščiai Kaune. Raudona spalva - visiškai nesuderinti, traukinys atvyksta, o kita būna ką tik išvykęs arba persėdimas beveik neįmanomas dėl 1-2 min..
Geltona - per mažai laiko persėdimui neskubant.
Pilkai pažymėjau traukinį į Kybartus. Na, galbūt tokiu metu nelabai kas iš Vilniaus į Kybartus ir važiuoja. O kas važiuoja, gali palaukti valandą.
Komentuoti:
-
Vat tame ir esme,traukiniai yra,zmoniu lukesciai tai pat,o permainu maza.Gi ten maximum gprs kaip matavo 122km/h vaziuoja,tai daugelyje ruozu nei tiek nera,o iki 160km/h dar toli.
Komentuoti:
-
Kaip bebutu gaila,reklama is Kauno i Vilniu per maziau nei valanda (59min.),teliks tik grazia reklama,nebent LG greitins keleta ruozu dar.Gal kas zinote,kokie darbai vykdomi tuo tikslu?
Komentuoti:
-
Kybartų geležinkelio stoties bilietų kasoje ne kartą teiravausi, ar galima traukiniu iš Kybartų važiuoti į Minską. Ir visais atvejais atsakymai buvo teigiami.Parašė Linas Rodyti pranešimąKeleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.
Komentuoti:
-
Kauno geležinkelio stotyje esančiame nauajme tvarkaraštyje parašyta, kad traukinys Nr 363 Vilnius-Šeštokai išvyks 13:17 h., Nr 394 Šeštokai-Vilnius 16:35 h.
Kodėl informacijos apie jį dar nėra www.litrail.lt, galima tik spėlioti ir įtarti pasiteisinimą nespėjimu, laiko stoka. Šį traukinį po tunelio atidarymo toliau leisti per HES-ą būtų didelė kvailystė. Esu tikras, kad traukiniai Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas-Kaliningradas per Kauną nevažiuos. Naujame Kauno stoties tvarkaraštyje traukinys Charkovas-Kaliningradas (ir Kaliningradas-Charkovas) yra.
Traukinio iš Kauno į Jonavą nėra.
Traukinys Gomelis-Kaliningradas nuo lapkričio 16 d. važinėti nustoja.
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTaip, juose nurodoma, kad nuo 17 d. važiuos iki Kauno.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/#
Tame sąraše pažymėta, kad Šeštokai vis dar važiuos per Palemoną.
Įdomu, ar bus Kaunas-Jonava priderintas pie Klaipėda-Vilnius, nes iš Šiaulių į Kauną neliko nė vieno tiesioginio traukinio.
Komentuoti:
-
Guest repliedIšliptiParašė Linas Rodyti pranešimąKeleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.
gali ir tie keleiviai, kurie turi galiojančias vizas. Tačiau absoliuti dauguma vyksta tranzitu ir negali išlipti
Komentuoti:
-
Tai kodėl litrail duoda pasirinkt maršrutus tranzitiniais traukiniais pvz. nuo Kenos iki Kybartų arba nuo Kybartų iki Vilniaus? Be to, šią vasarą pats Kybartuose stebėjau tranzitinių traukinių atvykimą ir nemaža dalis keleivių išlipo patys, t.y. baigė savo kelionę.Parašė Linas Rodyti pranešimąKeleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.
Komentuoti:
-
Keleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.Parašė robertas Rodyti pranešimąĮdomu, iš kur ištraukei tokią informaciją, kad Kenoje ir Kybartuose įlipa/išlipa tik pasieniečiai? Klysti tamsta.
Komentuoti:
-
tokie dalykai labiau kuro sanaudom įtakos turi o ne greičiui. Aišku kažkiek įsibegėjimo laikas irgi laiko suryja, bet daugiau nei 10% visos kelionės laiko kad suryt visi isibegėjimai turėtų but vienu atveju (i vilniu) papult butent į kalną o kitu (į kauną) nuo kalno, nemanau kad tai realu. Labiau tikėtina, kad kažkur greitį riboja dėl kokio kito traukinio ar pan.Parašė dariuks Rodyti pranešimącia turbut nuolydis lemia - Vilnius juk auksciau Kauno yra. i pakalne lengviau isibeget.
Komentuoti:
Komentuoti: