Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Linas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei eilinis studentas, darbininkelis ar tarnautojelis cypia - "as neisivaizduoju, kaip gyvenciau be automobilio", "viesasis transportas -kosmaras", tai ka jau kalbeti apie verslininkus. Net jei dviaukstis traukinys nuvaziuotu tarp dvieju sostiniu per 30 min., vargu ar tai paskatintu verslinnkus rinktis kelione gelezinkeliu. Na, nebent jo verslo reikalai yra stoties rajone ir pats jis vyksta is stoties rajono, na, dar Senamiescio. Taciau tam reikia ne tik komfortabilaus ir greto traukinio. Reikia, kad jie kursuotu daznai. Reikia parkingo salia stoties tiek Vilniuje, tiek ir Kaune. Dar reikia keisti visa Lietuvos transporto politika, nes nei patys gelezinkeliai, nei miestu valdzios pacios nieko nepadarys. Vat ir prasideda... Stebint i tai, kaip ir kas vyksta Lietuvoje, tokiu pokyciu tiketis neverta. Todel as ir sakau - niekada.
    Čia visų pirma reikia pradėti nuo mentaliteto. Jei į parduotuvę už 200 metrų važiuojama mašina, tai apie ką kalbėti. Jei jau įsikalė į galvą, kad važiuoti visuomeniniu transportu ne fasonas, tai nors ir pačią patogiausią ir moderniausią transporto priemonę pateik, vargu ar tokį iš ubago ponu virtusį ten įsodinsi. Po prievartinio kolektyvizmo pas mus įsivyravo absoliutus individualizmas, turi praeiti kažkiek laiko, kad įsivyrautų pusiausvyra tarp šių principų. Čia ko gero psichologai, o ne transporto specialistai galėtų geriausiai paaiškinti šį fenomeną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei eilinis studentas, darbininkelis ar tarnautojelis cypia - "as neisivaizduoju, kaip gyvenciau be automobilio", "viesasis transportas -kosmaras", tai ka jau kalbeti apie verslininkus. Net jei dviaukstis traukinys nuvaziuotu tarp dvieju sostiniu per 30 min., vargu ar tai paskatintu verslinnkus rinktis kelione gelezinkeliu. Na, nebent jo verslo reikalai yra stoties rajone ir pats jis vyksta is stoties rajono, na, dar Senamiescio. Taciau tam reikia ne tik komfortabilaus ir greto traukinio. Reikia, kad jie kursuotu daznai. Reikia parkingo salia stoties tiek Vilniuje, tiek ir Kaune. Dar reikia keisti visa Lietuvos transporto politika, nes nei patys gelezinkeliai, nei miestu valdzios pacios nieko nepadarys. Vat ir prasideda... Stebint i tai, kaip ir kas vyksta Lietuvoje, tokiu pokyciu tiketis neverta. Todel as ir sakau - niekada.
    Paskutinis taisė Al1; 2009.11.15, 15:29.

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Verslo zmones tarp Vilniaus ir Kauno nesirinks traukiniu niekada. Per mazas atstumas tarp miestu. Tai kas, kad per valanda nuves. O iki stoties reikia nusigauti, is stoties taip pat.
    Ar gali skaičiavimus pateikti? Viskas priklauso nuo prielaidų, tad tokie kategoriški ir neargumentuoti pasisakymai neverti viešumo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Verslo zmones tarp Vilniaus ir Kauno nesirinks traukiniu niekada. Per mazas atstumas tarp miestu. Tai kas, kad per valanda nuves. O iki stoties reikia nusigauti, is stoties taip pat.

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Ir tų 120 km/h pilnai užtenka. Čia kažkada šiemet buvo žinutė, kad už 300 mln. Lt Europos pinigų kažkurį ruožą rekonstruos ir didins greitį iki 160 km/h. Mano nuomone tai nesąmonė, pinigų švaistymas - už tiek pinigų galima daug svarbesnių dalykų padaryt, kas labiau keleivius pritrauktų, kad ir gerokai padidinti reisų skaičių.
    Na bet,esme juk ir greitis reikalingas.Kuos jis didesnis tuo traukinius gali rinktis zmones,kuriems jis svarbiausias.Verslo zmones ir kasdien siuo marsrutu keliaujantis tikrai rinktusi traukinius.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    persedimui reikia laiko rezervo - nes, kaip cia jau pamineta, dabar 5min velavimas pasidare iprastas. manyciau, kad traukinio koziris turetu buti punktualumas, paskui greitis. kazin, ar didelis skirtumas, kai is Vilniaus centro nuvyksti i Kauno centra per 59min, ar per 1h 5min? uztat butum garantuotas, kad minute ilgiau pastovejes tarpineje stoteleje, traukinys i galine vistiek atvyks laiku. dabar del greicio vaikymosi grafikas tiek itemptas, kad net menko uzlaikymo nebeimanoma atitaisyt. vaziuodamas toliau negali nieko planuot- "o jei traukinys ir vel paveluos?".

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Štai kaip suderinti tvarkaraščiai Kaune. Raudona spalva - visiškai nesuderinti, traukinys atvyksta, o kita būna ką tik išvykęs arba persėdimas beveik neįmanomas dėl 1-2 min..
    Geltona - per mažai laiko persėdimui neskubant.
    Pilkai pažymėjau traukinį į Kybartus. Na, galbūt tokiu metu nelabai kas iš Vilniaus į Kybartus ir važiuoja. O kas važiuoja, gali palaukti valandą.

    Atvaizdas
    Geltoni variantai - kultūros klausimas. Man pasirodė, kad Vokietijoje vietiniai traukiniai derinami vienas prie kito maždaug tokios trukmės persėdimais. Bet ten jie stengiasi laiku važiuot, o jau porą minučių vėluodamas mašinistas per garsiakalbį pranešinėja apie tai, atsiprašo ir nurodo priežastį kodėl. Na, aišku, ir bilietų kiekvieną kart prieš įlipant į kiekvieną traukinį ten pirkti nereikia.

    Bet aišku padaryti patogų tvarkaraštį pagal dabartines sąlygas lengviau nei pakeist požiūrį į tvarkaščio laikymąsi (bent man susidarė įspūdis, kad 5 min vėlavimai be jokios akivaizdžios priežasties - kasdienybė).

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
    Vat tame ir esme,traukiniai yra,zmoniu lukesciai tai pat,o permainu maza.Gi ten maximum gprs kaip matavo 122km/h vaziuoja,tai daugelyje ruozu nei tiek nera,o iki 160km/h dar toli.
    Ir tų 120 km/h pilnai užtenka. Čia kažkada šiemet buvo žinutė, kad už 300 mln. Lt Europos pinigų kažkurį ruožą rekonstruos ir didins greitį iki 160 km/h. Mano nuomone tai nesąmonė, pinigų švaistymas - už tiek pinigų galima daug svarbesnių dalykų padaryt, kas labiau keleivius pritrauktų, kad ir gerokai padidinti reisų skaičių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Štai kaip suderinti tvarkaraščiai Kaune. Raudona spalva - visiškai nesuderinti, traukinys atvyksta, o kita būna ką tik išvykęs arba persėdimas beveik neįmanomas dėl 1-2 min..
    Geltona - per mažai laiko persėdimui neskubant.
    Pilkai pažymėjau traukinį į Kybartus. Na, galbūt tokiu metu nelabai kas iš Vilniaus į Kybartus ir važiuoja. O kas važiuoja, gali palaukti valandą.

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Vat tame ir esme,traukiniai yra,zmoniu lukesciai tai pat,o permainu maza.Gi ten maximum gprs kaip matavo 122km/h vaziuoja,tai daugelyje ruozu nei tiek nera,o iki 160km/h dar toli.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Teks paluketi 160 km/h ir keliones per maziau nei valanda.

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Kaip bebutu gaila,reklama is Kauno i Vilniu per maziau nei valanda (59min.),teliks tik grazia reklama,nebent LG greitins keleta ruozu dar.Gal kas zinote,kokie darbai vykdomi tuo tikslu?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Keleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.
    Kybartų geležinkelio stoties bilietų kasoje ne kartą teiravausi, ar galima traukiniu iš Kybartų važiuoti į Minską. Ir visais atvejais atsakymai buvo teigiami.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kauno geležinkelio stotyje esančiame nauajme tvarkaraštyje parašyta, kad traukinys Nr 363 Vilnius-Šeštokai išvyks 13:17 h., Nr 394 Šeštokai-Vilnius 16:35 h.
    Kodėl informacijos apie jį dar nėra www.litrail.lt, galima tik spėlioti ir įtarti pasiteisinimą nespėjimu, laiko stoka. Šį traukinį po tunelio atidarymo toliau leisti per HES-ą būtų didelė kvailystė. Esu tikras, kad traukiniai Maskva-Kaliningradas ir Sankt.Peterburgas-Kaliningradas per Kauną nevažiuos. Naujame Kauno stoties tvarkaraštyje traukinys Charkovas-Kaliningradas (ir Kaliningradas-Charkovas) yra.
    Traukinio iš Kauno į Jonavą nėra.
    Traukinys Gomelis-Kaliningradas nuo lapkričio 16 d. važinėti nustoja.

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Taip, juose nurodoma, kad nuo 17 d. važiuos iki Kauno.
    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/#

    Tame sąraše pažymėta, kad Šeštokai vis dar važiuos per Palemoną.

    Įdomu, ar bus Kaunas-Jonava priderintas pie Klaipėda-Vilnius, nes iš Šiaulių į Kauną neliko nė vieno tiesioginio traukinio.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Keleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.
    Išlipti gali ir tie keleiviai, kurie turi galiojančias vizas. Tačiau absoliuti dauguma vyksta tranzitu ir negali išlipti

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Keleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.
    Tai kodėl litrail duoda pasirinkt maršrutus tranzitiniais traukiniais pvz. nuo Kenos iki Kybartų arba nuo Kybartų iki Vilniaus? Be to, šią vasarą pats Kybartuose stebėjau tranzitinių traukinių atvykimą ir nemaža dalis keleivių išlipo patys, t.y. baigė savo kelionę.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Įdomu, iš kur ištraukei tokią informaciją, kad Kenoje ir Kybartuose įlipa/išlipa tik pasieniečiai? Klysti tamsta.
    Keleiviai čia tikrai neišlipa, jie čia nebent išlaipinami prievarta.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Kaunas-1 turėtų stoti ~10 dienų, gal tik neskelbia, kad greičiau atprasti

    važiuojant iš Vilniaus gal nebestos Kaunas-1, va ir 10min trumpiau
    Paskutinis taisė ivas; 2009.11.13, 20:31.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    cia turbut nuolydis lemia - Vilnius juk auksciau Kauno yra. i pakalne lengviau isibeget.
    tokie dalykai labiau kuro sanaudom įtakos turi o ne greičiui. Aišku kažkiek įsibegėjimo laikas irgi laiko suryja, bet daugiau nei 10% visos kelionės laiko kad suryt visi isibegėjimai turėtų but vienu atveju (i vilniu) papult butent į kalną o kitu (į kauną) nuo kalno, nemanau kad tai realu. Labiau tikėtina, kad kažkur greitį riboja dėl kokio kito traukinio ar pan.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Tame sąraše pažymėta, kad Šeštokai vis dar važiuos per Palemoną.

    Įdomu, ar bus Kaunas-Jonava priderintas pie Klaipėda-Vilnius, nes iš Šiaulių į kauną neliko nė vieno tiesioginio traukinio.
    I Ssetokus vaziuos per Kauna. Kol kas tvarkarasciu pasieska nesuranda sio traukinio, kai ieskai traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno. Bet tvarkarastyje yra pastaba. Kaunas - Jonava -Kaunas traukiniu nebus. Tvarkarasciuose nera.

    Komentuoti:

Working...
X