Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dariuks
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Tvarkaraštis nekoks. Kažkodėl iš Vilniaus į Kauną kai kurie dviaukščiai sugebės atvažiuoti per 1 val.1 min., o iš Kauno tik per 1 val.11 min. Kam tų sustojimų tiek?
    cia turbut nuolydis lemia - Vilnius juk auksciau Kauno yra. i pakalne lengviau isibeget.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Prieš tunelio remontą kai kurie važiuodavo per Kauną, kai kurie per Jiesią, gal ir dabar bus panašiai. Bet jie važiuoja specialiu statusu (Rusija - Rusija) ir stoja tik Vilniuje, kur yra įrengtas PKP ir muitinė. Tik Lietuvą pervažiuojantiems keleiviams vizų nereikia. Kenoje ir Kybartuose tik įlipa/ išlipa pasieniečiai, kurie važiuojant tikrina keleivių dokumentus.
    Įdomu, iš kur ištraukei tokią informaciją, kad Kenoje ir Kybartuose įlipa/išlipa tik pasieniečiai? Klysti tamsta.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Labai labai nusivyliau šiuo tvarkaraščiu. Jie sukišo milijonus į Kauno ir Vilniaus stočių atnaujinimą, į naujus traukinius, į tunelį. O koks rezultatas?
    • ir toliau važiuos tik 15 traukinių per dieną į vieną pusę (t.y. kas 1-2 val!)
    • paskutinis traukinys iš Vilniaus į Kauną - 19.50!
    • reklamuotieji greitieji traukiniai važiuos tik 7 kartus per dieną ir stos 4 tarpinėse stotelėse, todėl sugaiš 1val 11min.


    Ar čia aš vienas nematau absoliučiai jokios pažangos?

    Kodėl aš važiuočiau traukiniu į Vilnių, jei autobusai važiuoja kas 10 minučių? Kokia tikimybė, kad aš nuėjęs į traukinių stotį sulauksiu traukinio už 10 minučių?
    Kodėl aš grįščiau iš Vilniaus į Kauną traukiniu, jei paskutinis traukinys yra 19.50?
    Kam iš viso tokie traukiniai reikalingi? Ką daugiau, jei ne orą, jie gali vežti tokiu tvarkaraščiu?

    Absurdas. Kol tie sovietiniai žmonės nebus išguiti iš LG, kaip kad buvo išguiti iš Vilniaus oro uosto, tol mes dar ilgai girdėsim kaip yra dažomos ir atnaujinamos kažkokios kaimų stotys, bet nesugebama sudaryti elementariausio tvarkaraščio ir patiriama 150 Mln nuostolių keleivių pervežime.
    Tvarkaraštis nekoks. Kažkodėl iš Vilniaus į Kauną kai kurie dviaukščiai sugebės atvažiuoti per 1 val.1 min., o iš Kauno tik per 1 val.11 min. Kam tų sustojimų tiek?

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    O traukinys Kaliningradas- Maskva pro kauną nevažiuos?
    Prieš tunelio remontą kai kurie važiuodavo per Kauną, kai kurie per Jiesią, gal ir dabar bus panašiai. Bet jie važiuoja specialiu statusu (Rusija - Rusija) ir stoja tik Vilniuje, kur yra įrengtas PKP ir muitinė. Tik Lietuvą pervažiuojantiems keleiviams vizų nereikia. Kenoje ir Kybartuose tik įlipa/ išlipa pasieniečiai, kurie važiuojant tikrina keleivių dokumentus.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Atvaizdas

    Taigi...
    Visos senos "elektryčkos" sustos visose stotelėse ir važiuos 1val. 45 min., tik dviaukščiai važiuos per 1 val 12 min.
    Iš 15 reisų 7 bus greitųjų traukinių.
    Nežinau ar tai gerai, ar tai blogai, bet tvarkaraštis įspūdžio nedaro...
    Labai labai nusivyliau šiuo tvarkaraščiu. Jie sukišo milijonus į Kauno ir Vilniaus stočių atnaujinimą, į naujus traukinius, į tunelį. O koks rezultatas?
    • ir toliau važiuos tik 15 traukinių per dieną į vieną pusę (t.y. kas 1-2 val!)
    • paskutinis traukinys iš Vilniaus į Kauną - 19.50!
    • reklamuotieji greitieji traukiniai važiuos tik 7 kartus per dieną ir stos 4 tarpinėse stotelėse, todėl sugaiš 1val 11min.


    Ar čia aš vienas nematau absoliučiai jokios pažangos?

    Kodėl aš važiuočiau traukiniu į Vilnių, jei autobusai važiuoja kas 10 minučių? Kokia tikimybė, kad aš nuėjęs į traukinių stotį sulauksiu traukinio už 10 minučių?
    Kodėl aš grįščiau iš Vilniaus į Kauną traukiniu, jei paskutinis traukinys yra 19.50?
    Kam iš viso tokie traukiniai reikalingi? Ką daugiau, jei ne orą, jie gali vežti tokiu tvarkaraščiu?

    Absurdas. Kol tie sovietiniai žmonės nebus išguiti iš LG, kaip kad buvo išguiti iš Vilniaus oro uosto, tol mes dar ilgai girdėsim kaip yra dažomos ir atnaujinamos kažkokios kaimų stotys, bet nesugebama sudaryti elementariausio tvarkaraščio ir patiriama 150 Mln nuostolių keleivių pervežime.

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    O traukinys Kaliningradas- Maskva pro kauną nevažiuos?

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Kaunas 1 nebestos jau nuo 17 d. Šeštokų traukinys, kaip ir Charkovas - Kaliningradas, važiuos per Kauną nuo tos pat dienos, tik jų tvarkaraščiai dar nepakeisti,tik pastabos prirašytos.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    tvarkaraštis gal dar keistis, nes po ~26d. turėtų nebestoti Kaunas 1
    Paskutinis taisė ivas; 2009.11.12, 22:13.

    Komentuoti:


  • sane
    replied
    tikrai turėtų atsirasti

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Taip, juose nurodoma, kad nuo 17 d. važiuos iki Kauno.
    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/#

    Tame sąraše pažymėta, kad Šeštokai vis dar važiuos per Palemoną.

    Įdomu, ar bus Kaunas-Jonava priderintas pie Klaipėda-Vilnius, nes iš Šiaulių į kauną neliko nė vieno tiesioginio traukinio.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.12, 21:32.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied

    Taigi...
    Visos senos "elektryčkos" sustos visose stotelėse ir važiuos 1val. 45 min., tik dviaukščiai važiuos per 1 val 12 min.
    Iš 15 reisų 7 bus greitųjų traukinių.
    Nežinau ar tai gerai, ar tai blogai, bet tvarkaraštis įspūdžio nedaro...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Neseni įspūdžiai iš kelionės į Vilnių. Kažkaip neįvertinau to fakto, kad yra penktadienio vakaras, taigi ramiausiai užlipęs į Petrašiūnų stotį 10 min iki traukinio išvykimo nustebau radęs kažkur 20 žmonių eilę prie bilietų kasos. Aišku, laimingieji iš tų 20 buvo gal kokie 7, dar reikalą užstabdė užsieniečiai, kurie nežinojo, ko nori. Išvada: Kaunas-1 tikrai reikėtų dar vienos bilietų kasos penktadienį prieš kelis populiariausius reisus. Arba tegu sumažina priemoką perkant traukinyje, kiek žinau autobuse nėra jokios tokios nenormalios priemokos. O ateiti pusvalandžiu anksčiau į traukinį.. Į autobusą gali ateiti, kad tik spėtum įlipti.
    Kaunas-1 jau nereiks išvis jokios kasos. Atidarys tunelį, ir traukiniai važinės iš Kauno stoties.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Arba tegu sumažina priemoką perkant traukinyje, kiek žinau autobuse nėra jokios tokios nenormalios priemokos. O ateiti pusvalandžiu anksčiau į traukinį.. Į autobusą gali ateiti, kad tik spėtum įlipti.
    Tik prieš mėnesį pakėlė...
    Buvo 1, 2 ir 3 lt, o dabar 5 lt.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Neseni įspūdžiai iš kelionės į Vilnių. Kažkaip neįvertinau to fakto, kad yra penktadienio vakaras, taigi ramiausiai užlipęs į Petrašiūnų stotį 10 min iki traukinio išvykimo nustebau radęs kažkur 20 žmonių eilę prie bilietų kasos. Aišku, laimingieji iš tų 20 buvo gal kokie 7, dar reikalą užstabdė užsieniečiai, kurie nežinojo, ko nori. Išvada: Kaunas-1 tikrai reikėtų dar vienos bilietų kasos penktadienį prieš kelis populiariausius reisus. Arba tegu sumažina priemoką perkant traukinyje, kiek žinau autobuse nėra jokios tokios nenormalios priemokos. O ateiti pusvalandžiu anksčiau į traukinį.. Į autobusą gali ateiti, kad tik spėtum įlipti.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Pati sutartis pasirašyta maždaug prieš mėnesį, bet gal pertvarkymų atlikti ir nespėjo.
    Rodos jau prieš kelias savaites jau mačiau Prienų AP priklausiusiame maršrute Kautros Neoplaną.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    tai jau ir Prienų autobusų parką nupirko ? kada ?
    Pati sutartis pasirašyta maždaug prieš mėnesį, bet gal pertvarkymų atlikti ir nespėjo.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    tai jau ir Prienų autobusų parką nupirko ? kada ?

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Kautra yra nupirkusi TOKS, taigi...
    Ne, tikrai nenupirko, galvojo, bet nenupirko. Vienas draugas Kautroj dirba, taigi žinau tiksliai. Kautra nupirko Alytaus ir Prienų autobusų parkus.

    Komentuoti:


  • adju
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Kautra yra nupirkusi TOKS, taigi...
    kada spėjo nupirkt?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ...
    Kaip perskaičiau www.litrail.lt surinkęs maršrutus Kaunas1-Vilnius ir Vilnius-Kaunas1, spalio 27 d. dėl kelio darbų sutriks keleivinių traukinių eismas. Vieni traukiniai važiuos anksčiau pastovaus laiko, kiti - vėliau, yra tą dieną išvis atšaukiamų. Taigi, spalio 27 d.(antradienį) svarbu nepakliūti į nemalonią situaciją (rudeniškomis oro sąlygomis palūkuriuoti tokiose stotelėse kaip Rykantai, Kaugonys, Karčiupis ir kt. didelio malonumo nebūtų...
    Kiek panagrinėjęs pakeitimus supratau, kelio remontas rurėtų būti susijęs su eismu vienais bėgiais tarp Vievio ir Žaslių. O gal aš suklydau?
    Kaip ten bebūtų, iš Vilniaus 10:20 h išvykstantis dviaukštis elektrinis traukinys Vievyje pastovės 9 minutes - praleis greitąjį Nr 18 Klaipėda-Vilnius, kuris tą dieną jau nuo Lieplaukės važiuos ne pagal pastovų tvarkaraštį.
    Kažkodėl forumiečiai spalio 27 diena nesidomi, nors ji čia pat...
    Oficialios informacijos apie remonto darbus (tiesą sakant) neieškojau, Kauno geležinkelio stotyje apie tos dienos tvarkaraštį info taip pat nėra.
    O www.litrail.lt nagrinėdamas radau įdomių dalykų, kurie leidžia spėti, kad tik vienais bėgiais tą dieną (antradienį) traukinių eismas vyks ne tik tarp Žaslių ir Vievio, bet ir tarp Vievio ir Lentvario. Nes labai įdomiai tą dieną važiuos elektrinis traukinys Nr 879 ("lėtasis").Iš Vilniaus normaliai išvykstantis 14:35h., spalio 27 d. jis išvyks 14:50h, į Kauną atvyks ne 16:12, o 16:48h., ir kelyje užtruks ne 1:37h., o be dviejų minučių dvi valandas.
    Lentvaryje jis pastovės 10 minučių (nuo 15:8 iki 15:10h). Nesunku atspėti, kad tas pastovėlijas reikalingas RŽD keleiviniam traukiniui Kaliningradas-Sankt.Peterburgas praleisti (į Vilnių jis atvyksta 15:31 h). Vievyje - kitas pastovėjimas. Jo trukmė - 8 minutės (15:45-15:53h). Šiame intervale per Vievį pravažiuoja greitasis Nr.20 Klaipėda-Vilnius (iš Kaišiadorių išvyksta 15:31h., į Vilnių atvyksta 16:14h).

    Komentuoti:

Working...
X