Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • JlL
    replied
    senokai jau neliko, turbut atsibodo is ten varyt tuos kas II klase turetu vaziuot.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Kątik per LNK parodė LG reklamą apie dviaukštį traukinį. Neįgali moteris mezga, o studentai naudojasi internetu. Diktorė minėjo, kad traukinys iš Vilniaus į Kauną nuvažiuoja mažiau nei per valandą (ar daug tokių yra?), bilietas 2 klase kainuoja 17Lt ir 3 klase 15Lt. Kažin, kodėl nieko nepaminėta apie 1 klasę? Ar tai reiškia, kad tokios nebeliko???
    Litraile irgi rašoma, kad traukinyje visos vietos 2 klasės.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Kątik per LNK parodė LG reklamą apie dviaukštį traukinį. Neįgali moteris mezga, o studentai naudojasi internetu. Diktorė minėjo, kad traukinys iš Vilniaus į Kauną nuvažiuoja mažiau nei per valandą (ar daug tokių yra?), bilietas 2 klase kainuoja 17Lt ir 3 klase 15Lt. Kažin, kodėl nieko nepaminėta apie 1 klasę? Ar tai reiškia, kad tokios nebeliko???

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilnius - Lentvaris 3.00
    Lentvaris - Trakai 2.40
    Vilnius - Trakai 6.20
    Dėl kainos persėst apsimoka, pirmyn atgal susitaupo 1.60 ant pigesnio alaus.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Po tunelio atidarymo keleionė negreituoju elektriniu traukiniu iš Vilniaus į Kauną kainuoja tik 15 litų. ...pasitaikė proga pasidomėti "lėtojo" elektrinio traukinio bilieto kaina iš Kauno į Vievį. Ją radau 11 Lt 80 ct; nejaugi kelionė iš Vievio į Vilnių kainuoja tik 3 Lt 20 ct? Deja... Pasirodo, kainuoja 8,60 Lt
    Taip kad važiuodamas iš sostinės į Kauną ir sumanydamas pakeliui paviešėti Vievyje, išleisi 5 Lt 40 ct daugiau...
    Labai normalu, taip yra skatinamas paslaugos vartojimas. Esmė ta, kad kuo toliau važiuoji, tuo pigiau už 1km moki. Juk ir alaus butelis kainuos pigiau, jeigu pirksi ne 1vnt., o tarkim iškart 30 ar 40.
    Nelabai žinau LG kainodaros subtilybių (yra paradoksų, tokių kaip bilieto kaina važiuojant iš Visagino į Daugpilį), bet maršrute Vilnius-Kaunas taikyčiau tokią metodiką: 1,5Lt už patį bilietą/įlipimą į traukinį + 13ct/km. Taigi atstumas yra 104km, ir bilietas (pilna kaina) kainuos 15,02Lt. Jeigu kelionė trumpesnė negu 30km, taikoma metodika 0,75Lt + 0,14ct/km. Tad jeigu keleiviui reikia iš Vilniaus nuvažiuoti į Lentvarį (18km), jam tai kainuos 3,27Lt, o iš Vilniaus į Panerius (9km) — 2,01Lt
    P.S.: Mano siūlomos kainos beveik sutampa su www.litrail.lt siūlomomis kainomis

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    o kas tame nenormalaus? Lanksti kainodara yra gerai. Ar labiau patinka bukas tarifas 1 km - x ct?
    P. Vitui Vakarų Europoj reik traukiniais pavažinėt. Dar ne tokių kainodarinių subtilybių pamatys.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Vežėjams autobusais vykdant akciją, kai atskirais reisais bilietas iš Kauno į Vilnių kainuoja tik 16 litų, nenusileisti sumanė geležinkelininkai. Po tunelio atidarymo keleionė negreituoju elektriniu traukiniu iš Vilniaus į Kauną kainuoja tik 15 litų.
    Netikėtai pasitaikė proga pasidomėti "lėtojo" elektrinio traukinio bilieto kaina iš Kauno į Vievį. Ją radau 11 Lt 80 ct. Ir iškilo klausimėlis, nejaugi kelionė iš Vievio į Vilnių kainuoja tik 3 Lt 20 ct? Deja... Pasirodo, kainuoja 8,60 Lt
    Taip kad važiuodamas iš sostinės į Kauną ir sumanydamas pakeliui paviešėti Vievyje, išleisi 5 Lt 40 ct daugiau...
    o kas tame nenormalaus? Lanksti kainodara yra gerai. Ar labiau patinka bukas tarifas 1 km - x ct?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    "Dukart du nelygu keturiems"

    Vežėjams autobusais vykdant akciją, kai atskirais reisais bilietas iš Kauno į Vilnių kainuoja tik 16 litų, nenusileisti sumanė geležinkelininkai. Po tunelio atidarymo keleionė negreituoju elektriniu traukiniu iš Vilniaus į Kauną kainuoja tik 15 litų.
    Netikėtai pasitaikė proga pasidomėti "lėtojo" elektrinio traukinio bilieto kaina iš Kauno į Vievį. Ją radau 11 Lt 80 ct. Ir iškilo klausimėlis, nejaugi kelionė iš Vievio į Vilnių kainuoja tik 3 Lt 20 ct? Deja... Pasirodo, kainuoja 8,60 Lt
    Taip kad važiuodamas iš sostinės į Kauną ir sumanydamas pakeliui paviešėti Vievyje, išleisi 5 Lt 40 ct daugiau...

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    turbut keleivius isleidzia pries tuneli

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied

    paskutiniai traukiniai iš Kauno nuvažiuoja trimis kilometrais mažiau nei kiti :
    šaltinis litrail.lt

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Bet visaip būna gyvenime

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kuriu numeris EJxxx ir kaina 17.00Lt

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Reikia specialistų patarimo

    kaip žinoti, turint tik šiuos duomenis, kuris traukinys dviaukštis ?

    Ačiū

    Paskutinis taisė trilobitas; 2009.11.18, 10:37.

    Komentuoti:


  • WILD_WEST
    replied
    Na kai teko vaziuoti i Maskva, tai vaziavom is Klaipedos i Vilniu greituoju traukiniu, o uz ~30min turejome persesti i traukini Vilnius - Maskva. Del neaiskiu priezasciu musu traukinys velavo gal 20-25 min, tai palydove prie kiekvieno priejo ir paklause ar vykstate kas i Maskva. Musu vagone be musu buvo dar 2 zmones, tai ji mus nuramino ir pasake, jog be musu traukinys i Maskva tikrai nepajudes

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė satrebla Rodyti pranešimą
    Svarbu tai, kad ten traukiniai yra suderinti, t.y. jeigu vienas vėluoja, kitas jo turi laukti, tai jeigu vienas užvėluoja, vėluoja ir visa grandinė. Ne itin didelėse stotyse persėdimas organizuojamas dažniausiai tame pačiame perone. Bet jeigu ir reikia bėgti į kitą peroną, beveik visada laiko tam yra pakankamai. Traukinys pajuda tik gavęs signalą iš stoties budėtojo arba traukinio palydovo-kontrolieriaus, kurie įsitikina, kad visi bėgantys/skubantys jau įlipo.
    Net Lenkijoje, kaip suprantu, veikia toks suderinimas. Kai važiavau iš Austrijos į Lietuvą, lenkų konduktorius prieš Varšuvą susirado lietuvius ir perspėjo, kad vėluojam ir teks paskubėti persėdant, nes mūsų lauks Suvalkų traukinys. Tai su visu lagaminu teko pabėgėti truputį.

    Tiesa, su lenkų konduktoriais be proto sunku susikalbėti, nemokant lenkiškai. Arba tiesiog toks pasitaikė...

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Savaitgalį teko pavažinėt traukiniais Vokietijoj. Iš 6 važiuotų segmentų gal tik kokiuose 2 nebuvo vėluojama. Persėdimams dažniausiai buvo 10-15 min, bet vienoje stoty persėdimas vyko beveik bėgte Gerai, kad stotelė buvo nedidelė ir viskas vyko tame pačiame perone.
    Svarbu tai, kad ten traukiniai yra suderinti, t.y. jeigu vienas vėluoja, kitas jo turi laukti, tai jeigu vienas užvėluoja, vėluoja ir visa grandinė. Ne itin didelėse stotyse persėdimas organizuojamas dažniausiai tame pačiame perone. Bet jeigu ir reikia bėgti į kitą peroną, beveik visada laiko tam yra pakankamai. Traukinys pajuda tik gavęs signalą iš stoties budėtojo arba traukinio palydovo-kontrolieriaus, kurie įsitikina, kad visi bėgantys/skubantys jau įlipo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Geltoni variantai - kultūros klausimas. Man pasirodė, kad Vokietijoje vietiniai traukiniai derinami vienas prie kito maždaug tokios trukmės persėdimais. Bet ten jie stengiasi laiku važiuot, o jau porą minučių vėluodamas mašinistas per garsiakalbį pranešinėja apie tai, atsiprašo ir nurodo priežastį kodėl. Na, aišku, ir bilietų kiekvieną kart prieš įlipant į kiekvieną traukinį ten pirkti nereikia.
    Savaitgalį teko pavažinėt traukiniais Vokietijoj. Iš 6 važiuotų segmentų gal tik kokiuose 2 nebuvo vėluojama. Persėdimams dažniausiai buvo 10-15 min, bet vienoje stoty persėdimas vyko beveik bėgte Gerai, kad stotelė buvo nedidelė ir viskas vyko tame pačiame perone.

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Šito pasekoje savo (kol kas retom) kelionėm į Vilnių naudosiuosi traukiniais. Atrodo, tai reiškia, kad LG pasiekė savo? Galima bent jau pasidžiaugti tuo, kad matosi, jog kažkas yra daroma, ir yra dirbama link to, kad būtų pritraukiami nauji klientai. Ir pasiklausius to, ką kalba mano draugai ir pažįstami, kai kurie išvis tik pirmą kartą sužinojo apie tai, kad traukiniu gana greitai galima pasiekti Vilnių, ir sugrįžti atgal į Kauną. O kai kurie ir paseka mano pėdom. Reiškia, sistema veikia(!).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG sumazino kainas tarp Vilniaus ir Kauno! Atidarius tuneli, kelione paprastu traukiniu kainuos 16 Lt, o greituoju - 17 Lt. Aisku, tai LG atsakas i sumazintas autobusu bilietu kainas.

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Manau,bet kokiu atveju LG pasirinkus tinkama strategija galima i si ruoza pritraukti daugyb keleiviu.

    Komentuoti:

Working...
X