Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKątik per LNK parodė LG reklamą apie dviaukštį traukinį. Neįgali moteris mezga, o studentai naudojasi internetu. Diktorė minėjo, kad traukinys iš Vilniaus į Kauną nuvažiuoja mažiau nei per valandą (ar daug tokių yra?), bilietas 2 klase kainuoja 17Lt ir 3 klase 15Lt. Kažin, kodėl nieko nepaminėta apie 1 klasę? Ar tai reiškia, kad tokios nebeliko???
Komentuoti:
-
Kątik per LNK parodė LG reklamą apie dviaukštį traukinį. Neįgali moteris mezga, o studentai naudojasi internetu. Diktorė minėjo, kad traukinys iš Vilniaus į Kauną nuvažiuoja mažiau nei per valandą (ar daug tokių yra?), bilietas 2 klase kainuoja 17Lt ir 3 klase 15Lt. Kažin, kodėl nieko nepaminėta apie 1 klasę? Ar tai reiškia, kad tokios nebeliko???
Komentuoti:
-
Vilnius - Lentvaris 3.00
Lentvaris - Trakai 2.40
Vilnius - Trakai 6.20
Dėl kainos persėst apsimoka, pirmyn atgal susitaupo 1.60 ant pigesnio alaus.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPo tunelio atidarymo keleionė negreituoju elektriniu traukiniu iš Vilniaus į Kauną kainuoja tik 15 litų. ...pasitaikė proga pasidomėti "lėtojo" elektrinio traukinio bilieto kaina iš Kauno į Vievį. Ją radau 11 Lt 80 ct; nejaugi kelionė iš Vievio į Vilnių kainuoja tik 3 Lt 20 ct? Deja... Pasirodo, kainuoja 8,60 Lt
Taip kad važiuodamas iš sostinės į Kauną ir sumanydamas pakeliui paviešėti Vievyje, išleisi 5 Lt 40 ct daugiau...
Nelabai žinau LG kainodaros subtilybių (yra paradoksų, tokių kaip bilieto kaina važiuojant iš Visagino į Daugpilį), bet maršrute Vilnius-Kaunas taikyčiau tokią metodiką: 1,5Lt už patį bilietą/įlipimą į traukinį + 13ct/km. Taigi atstumas yra 104km, ir bilietas (pilna kaina) kainuos 15,02Lt. Jeigu kelionė trumpesnė negu 30km, taikoma metodika 0,75Lt + 0,14ct/km. Tad jeigu keleiviui reikia iš Vilniaus nuvažiuoti į Lentvarį (18km), jam tai kainuos 3,27Lt, o iš Vilniaus į Panerius (9km) — 2,01Lt
P.S.: Mano siūlomos kainos beveik sutampa su www.litrail.lt siūlomomis kainomis
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąo kas tame nenormalaus? Lanksti kainodara yra gerai. Ar labiau patinka bukas tarifas 1 km - x ct?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVežėjams autobusais vykdant akciją, kai atskirais reisais bilietas iš Kauno į Vilnių kainuoja tik 16 litų, nenusileisti sumanė geležinkelininkai. Po tunelio atidarymo keleionė negreituoju elektriniu traukiniu iš Vilniaus į Kauną kainuoja tik 15 litų.
Netikėtai pasitaikė proga pasidomėti "lėtojo" elektrinio traukinio bilieto kaina iš Kauno į Vievį. Ją radau 11 Lt 80 ct. Ir iškilo klausimėlis, nejaugi kelionė iš Vievio į Vilnių kainuoja tik 3 Lt 20 ct? Deja... Pasirodo, kainuoja 8,60 Lt
Taip kad važiuodamas iš sostinės į Kauną ir sumanydamas pakeliui paviešėti Vievyje, išleisi 5 Lt 40 ct daugiau...
Komentuoti:
-
"Dukart du nelygu keturiems"
Vežėjams autobusais vykdant akciją, kai atskirais reisais bilietas iš Kauno į Vilnių kainuoja tik 16 litų, nenusileisti sumanė geležinkelininkai. Po tunelio atidarymo keleionė negreituoju elektriniu traukiniu iš Vilniaus į Kauną kainuoja tik 15 litų.
Netikėtai pasitaikė proga pasidomėti "lėtojo" elektrinio traukinio bilieto kaina iš Kauno į Vievį. Ją radau 11 Lt 80 ct. Ir iškilo klausimėlis, nejaugi kelionė iš Vievio į Vilnių kainuoja tik 3 Lt 20 ct? Deja... Pasirodo, kainuoja 8,60 Lt
Taip kad važiuodamas iš sostinės į Kauną ir sumanydamas pakeliui paviešėti Vievyje, išleisi 5 Lt 40 ct daugiau...
Komentuoti:
-
paskutiniai traukiniai iš Kauno nuvažiuoja trimis kilometrais mažiau nei kiti :
šaltinis litrail.lt
Komentuoti:
-
Reikia specialistų patarimo
kaip žinoti, turint tik šiuos duomenis, kuris traukinys dviaukštis ?
Ačiū
Paskutinis taisė trilobitas; 2009.11.18, 10:37.
Komentuoti:
-
Na kai teko vaziuoti i Maskva, tai vaziavom is Klaipedos i Vilniu greituoju traukiniu, o uz ~30min turejome persesti i traukini Vilnius - Maskva. Del neaiskiu priezasciu musu traukinys velavo gal 20-25 min, tai palydove prie kiekvieno priejo ir paklause ar vykstate kas i Maskva. Musu vagone be musu buvo dar 2 zmones, tai ji mus nuramino ir pasake, jog be musu traukinys i Maskva tikrai nepajudes
Komentuoti:
-
Parašė satrebla Rodyti pranešimąSvarbu tai, kad ten traukiniai yra suderinti, t.y. jeigu vienas vėluoja, kitas jo turi laukti, tai jeigu vienas užvėluoja, vėluoja ir visa grandinė. Ne itin didelėse stotyse persėdimas organizuojamas dažniausiai tame pačiame perone. Bet jeigu ir reikia bėgti į kitą peroną, beveik visada laiko tam yra pakankamai. Traukinys pajuda tik gavęs signalą iš stoties budėtojo arba traukinio palydovo-kontrolieriaus, kurie įsitikina, kad visi bėgantys/skubantys jau įlipo.
Tiesa, su lenkų konduktoriais be proto sunku susikalbėti, nemokant lenkiškai. Arba tiesiog toks pasitaikė...
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSavaitgalį teko pavažinėt traukiniais Vokietijoj. Iš 6 važiuotų segmentų gal tik kokiuose 2 nebuvo vėluojama. Persėdimams dažniausiai buvo 10-15 min, bet vienoje stoty persėdimas vyko beveik bėgte Gerai, kad stotelė buvo nedidelė ir viskas vyko tame pačiame perone.
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimąGeltoni variantai - kultūros klausimas. Man pasirodė, kad Vokietijoje vietiniai traukiniai derinami vienas prie kito maždaug tokios trukmės persėdimais. Bet ten jie stengiasi laiku važiuot, o jau porą minučių vėluodamas mašinistas per garsiakalbį pranešinėja apie tai, atsiprašo ir nurodo priežastį kodėl. Na, aišku, ir bilietų kiekvieną kart prieš įlipant į kiekvieną traukinį ten pirkti nereikia.
Komentuoti:
-
Šito pasekoje savo (kol kas retom) kelionėm į Vilnių naudosiuosi traukiniais. Atrodo, tai reiškia, kad LG pasiekė savo? Galima bent jau pasidžiaugti tuo, kad matosi, jog kažkas yra daroma, ir yra dirbama link to, kad būtų pritraukiami nauji klientai. Ir pasiklausius to, ką kalba mano draugai ir pažįstami, kai kurie išvis tik pirmą kartą sužinojo apie tai, kad traukiniu gana greitai galima pasiekti Vilnių, ir sugrįžti atgal į Kauną. O kai kurie ir paseka mano pėdom. Reiškia, sistema veikia(!).
Komentuoti:
-
LG sumazino kainas tarp Vilniaus ir Kauno! Atidarius tuneli, kelione paprastu traukiniu kainuos 16 Lt, o greituoju - 17 Lt. Aisku, tai LG atsakas i sumazintas autobusu bilietu kainas.
Komentuoti:
-
Manau,bet kokiu atveju LG pasirinkus tinkama strategija galima i si ruoza pritraukti daugyb keleiviu.
Komentuoti:
Komentuoti: