Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • aesde
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    /\ Kas neleidžia LG bent jau aplink elektrifikuotas linijas išpjauti senesnius medžius? Kiek žinau, 10m žemė aplink bėgius yra geležinkelio infrastruktūros valdytojo (faktiškai — LG) teritorija, ir medžiams pjauti jokio leidimo nereikia.
    10m atstumu nėra medžių, o toliau juos prižiūri tokia AB "Geležinkelių apsaugos želdiniai", kur kiekvienas medis yra jų turtas (kapitalas) ir bėgant laikui jis (kapitalas) auga

    Komentuoti:


  • Hexen
    replied
    čia matyt kalbama apie vėlavimus susijusius su buvusiais karščiais

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Man tas antras pramuša... Garantuoja kad traukiniai nevėluos...

    Komentuoti:


  • sig
    replied
    udriau, o kas čia blogai? gi ne tuo pat metu paskelbti pranešimai.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Kas neleidžia LG bent jau aplink elektrifikuotas linijas išpjauti senesnius medžius? Kiek žinau, 10m žemė aplink bėgius yra geležinkelio infrastruktūros valdytojo (faktiškai — LG) teritorija, ir medžiams pjauti jokio leidimo nereikia.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Bet faktas, kad Keleivių vežimo direkcija eilinį kartą nesugebėjo tinkamai informuoti keleivių apie traukinių eismo sutrikimus.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    O dyzeliniai traukiniai oru skrenda? Jei buvo nutrauktas visų traukinių eismas, vadinasi, buvo nutrauktas visų traukinių eismas. O kai po to vieną kelią atidarė, tai irgi jokio skirtumo, elektrinis ar dyzelinis neteisingu keliu rieda, vėlavimai vienodi.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Nesuprantu kas ten tokiu kvailus skelbimus rašo.... Pvz.

    Informacija keleiviams


    Dėl audros padarinių 2010 m. rugpjūčio 17 d. galimi keleivinių traukinių vėlavimai geležinkelio ruože Vilnius–Kaunas, prašome atidžiai sekti informaciją stotyse.
    Nevažiuos traukiniai:

    Nr. 815 ir Nr. 873 Naujoji Vilnia–Vilnius–Kaunas;
    Nr. 876 ir Nr. 814 Kaunas–Vilnius Naujoji Vilnia.

    Keleivių vežimo direkcijos informacija

    Ar labai buvo sunku parašyti vietoje Nr. traukinių vykimo laikus? Tai pamatęs tokį skelbimą, aš turiu ieškoti grafikuose ką tie numeriai reiškia...

    Kitas skelbimas:

    Informacija keleiviams

    Nuo šių metų rugpjūčio 17 d. 15 val. keleiviniai traukiniai dėl oro sąlygų nevėluos.

    Keleivių vežimo direkcijos informacija

    Ką šitas absurdas reiškia? Oi, tiksliau "Broli, bet ką šitas norėjo pasakyti? " Ir jie garantuoti kad nevėluos, gal vėl bus audra...

    Ir dar toptelėjo durna mintis - o tai gerbiant klientus neturėjo būti paleisti dyzeliniai traukiniai?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Šiandien apie pusę dvylikos, antrajame kelyje stovėjo kelyje stovėjo dviaukštis traukinys. Jame švieslentės neveikė...

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Geležinkelininkai ir žurnalistai dirba sparčiai

    Ant bėgių užvirtus medžiui, buvo sutrikdytas traukinių eismas tarp Kauno ir Vilniaus

    Antradienio rytą ties Palemonu ant bėgių užgriuvus medžiui, buvo laikinai sustabdytas traukinių eismas iš Kauno į Vilnių, skelbia Lietuvos radijas. „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros direkcijos direktorius Albinas Ragauskis DELFI sakė, kad traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno vėl važinėja nuo 8.30 val.

    Tiesa, jie gali vėluoti iki 10 min.

    „Vienas kontaktinis kelias atstatytas, tačiau maži vėlavimai galimi, nes traukiniams reikia prasilenkti“, - sakė jis.

    Planuojama, kad apie 12 val. nesklandumai bus visiškai pašalinti.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Ant bėgių užvirtus medžiui, nebevažinėja traukiniai tarp Kauno ir Vilniaus

    Antradienio rytą ties Palemonu ant bėgių užgriuvus medžiui, laikinai sustabdytas traukinių eismas iš Kauno į Vilnių, skelbia Lietuvos radijas. „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Dalius Žebrauskas sako, kad eismas bus atkurtas tik tada, kai bus patikrinta, ar nepažeisti bėgiai.

    "Pirminė informacija, kad dėl audros ten nugriuvo medžiai ant bėgių. Mes nežinome, per kiek laiko pavyks išvalyti, sutvarkyti. Reikia patikrinti, ar nepažeista pati bėgių struktūra", - sako D.Žebrauskas.

    Kol kas keleiviams į Vilnių rekomenduojama vykti autobusais.

    „Lietuvos geležinkeliai“ skelbia, kad atšaukta po du traukinius iš Kauno ir Vilniaus.

    „Nevažiuos traukiniai Nr. 815 ir Nr. 873 Naujoji Vilnia-Vilnius-Kaunas; Nr. 876 ir Nr. 814 Kaunas-Vilnius-Naujoji Vilnia“, – skelbiama bendrovės puslapyje internete.
    Paskutinis taisė aRa; 2010.08.17, 09:17.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nr E873 liepos 22 d. važiuos tvarkaraščiu: Vilnius išv. 8.45;... Kaišiadorys 9.49-50; ... Pravieniškės 10.04-05; ... Kaunas atv. 10.25.
    Nr E880 liepos 22 d. važiuos tvarkaraščiu: Kaunas išv. 11.17;... Pravieniškės 11.38-39; ... Kaišiadorys 11.59-12.00; ... Vilnius 13.08-13; ...

    Tokie vienadieniai traukinių tvarkaraščio pakeitimai Vilniaus-kauno ruože man sukelia mįslę („Apspėk stotis“), kuriame tarpstotyje vykdomi darbai, dėl kurių eismas kelias valandas vyksta tik vienais bėgiais.
    Tai šį kartą spėju, kad liepos 22 d. darbai vyks lyginės krypties kelyje iš Pravieniškių į Kaišiadoris. Traukinys Nr E880 (iš Kauno pagal pastovų tvarkaraštį išvykstantis 11:00h) išvyks 17 minučių vėliau, kad Pravieniškėse pateitų į 11:35h RŽD traukinio Nr 147 atlaisvintus kairiuosius bėgius. Taip pat matyti, kad iš Pravieniškių į Kaišiadoris jis važiuos net 20 minučių, kai normaliai dešiniaisiais bėgiais važiuoja tik 14 minučių.
    O traukinys Nr 873 (iš Vilniaus normaliai išvykstantis 8:35h) važiuos 10-čia munučių vėliau, kad Kaišiadoryse praleistų dviaukštį Nr E878 (čia jo laikas 9:41-9:42).

    Traukinio Nr 393 Vilnius-Šeštokai atskiromis dienomis 10 min. anksčiau (iš Vilniaus numatytom išvyks 11:50h) ir Nr 394 Šeštokai-Vilnius 10 min. vėliau važinėjimai tęsis iki spalio 1 dienos.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Taip, dviaukščiai traukiniai reisų Vilnius-Kaunas aptarnauja daug. Tik nelabai jiems tinka (bent mano nuomonė tokia, bet jai radau pritarimų) dažni sustojimai. Kaip antai - iš Kauno išvažiavus 9:11 ir 13:40 h.
    Verta pagalvoti apie liniją Vilnius-Kaunas (kurioje traukiniai važinėja pakankamai dažnai), ar neperdaug traukinių stoja Sausiuose, Baltamiškyje, Kaugonyse, Pagiriuose, Pamieryje, taip pat - ar ne perdaug dviaukščių stoja Pravieniškėse?
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pravieniškėse keleivių būna. Bet Sausiuose, Klaugonyse, Pamieryje, Baltamiškyje jų tikrai labai nedaug.
    Ekspresiniai traukinių reisai jau beveik tapo retenybe. Štai iš Vilniaus į Kauną išvyksta tik trys greitieji (važiuoja greičiau nei per 1:05h) traukiniai: EJ811 5:05, EJ826 16:30 ir EJ825 17:25. Pirmieji du stoja tik Kaišiadoryse, o pastarasis Kaišiadoryse ir Lentvaryje.
    Maršrutuose iš kauno į Vilnių dar šiek tiek liūdniau, greičiausias traukinio maršrutas važiuoja 1:12h, stoja Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose, Vievyje; o pats pirmasis nestoja Žasliuose, bet stoja Palemone:

    Nekaupiau duomenų, kokiu tvarkaraščiu traukiniai važiavo 2008 metais (iki krizinio reisų sumažinimo), tačiau tada berods greitųjų 'ekspresų' buvo daugiau. Dažniausiai naudodavausi 11:00h išvykstančiu greituoju Vilnius-Kaunas...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pravieniškėse keleivių būna. Bet Sausiuose, Klaugonyse, Pamieryje, Baltamiškyje jų tikrai labai nedaug.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    Taip tai teisingai supratai. Kiek būdavau Kauno GS tai daug paprastų elektrinių ER9M pakeitė dviaukščiai.




    Atvaizdas

    GS-geležinkelio stotis
    Per daugiau kaip mėnesį, kai galioja nauajs tvarkaraštis, spėjau daug ką prazonduoti praktiškai. Taip, dviaukščiai traukiniai reisų Vilnius-Kaunas aptarnauja daug. Tik nelabai jiems tinka (bent mano nuomonė tokia, bet jai radau pritarimų) dažni sustojimai. Kaip antai - iš Kauno išvažiavus 9:11 ir 13:40 h.
    Kadangi kitose geležinkelio linijose (iš Vilniaus į Ignaliną, Marcinkonis) kai kuriems dyzeliniams traukiniams sustojimų kiekiai paretinti, verta pagalvoti apie liniją Vilnius-Kaunas (kurioje traukiniai važinėja pakankamai dažnai), ar neperdaug traukinių stoja Sausiuose, Baltamiškyje, Kaugonyse, Pagiriuose, Pamieryje, taip pat - ar ne perdaug dviaukščių stoja Pravieniškėse?

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Taip tai teisingai supratai. Kiek būdavau Kauno GS tai daug paprastų elektrinių ER9M pakeitė dviaukščiai.





    GS-geležinkelio stotis

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Jei teisingai supratau, nuo gegužės 30 d. (naujo tvarkaraščio įsigaliojimo dienos) pastoviai važinės trys dviaukščiai elektriniai traukiniai.
    Antai " 2 klasė" parašyta prie išvykimo iš Vilniaus laikų 5:05; 6:20 ir 7:20 h, tai traukinių reikia tikrai trijų. Kitas 2 klasės reisas išv. 10:20h, juo važiuoti gali į Vilnių grįžęs iš antro reiso (grįžęs iš anksčiausio reiso bus grąžinamas į Naująją Vilnią).
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.25, 22:13.

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Sunku įsivaizduot 3000 sirgalių su savo automobiliais, kurie promogaut važiuoja, priprognozuot visko galima. Įdomu, kaip ištikro bus.

    Komentuoti:


  • Aidzius
    replied
    Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
    Gal kas fiksuos, kaip tai atrodys ?
    manau neatrdys niekaip. 300-400 isvaziavo su autobusais, ,kita dalis masinomis Jei traukiniu vaziuos iki 50 zmoniu bus labai gerai. O be to tokius dalykus skelbti reikia pries duagiau laiko.

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Gal kas fiksuos, kaip tai atrodys ?

    Komentuoti:

Working...
X