Parašė marius_
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Niekaip nerandu LG puslapyje naujo tvarkaraščio, kuriame būtų matomi išvykimai/atvykimai į Kauną tikrąją stotį, o ne Palemoną.
-
Nuo gruodžio 2 d. atnaujinamas keleivinių traukinių tiesioginis susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno.
"Darbai baigti: tiesioginė kelionė traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno – jau netrukus":
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...us-221-1239074
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkarpoje tarp Kauno GS ir tunelio šiandien buvo dedamas kontaktinis tinklas.Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą
Kontaktinis tinklas nuimtas.
Komentuoti:
-
Nevisose stotyse ant pagrindinių kelių yra peronai. Kaip pavyzdys Valčiūnai - peronas 4 kelyje. Traukiniui reikia pravažiuoti 2 iešmus 40 km/h (jeigu važiuoja nuo Kirtimų) arba tris iešmus - nuo Vaidotų. Sekanti stotis - Jašiūnai. Peronas pastatytas trečiame kelyje. Traukiniui tenka per iešmą ant 40 km/h važiuoti.
Komentuoti:
-
Kontaktinis tinklas nuimtas.Parašė baklazanas Rodyti pranešimąTai kad yra tas kontaktinis tinklas.
Komentuoti:
-
Neteisingai. 4 Kelias pagrindinis nuo N. Vilnios, o 10 kelias pagrindinis nuo PaneriųParašė Ignalina Rodyti pranešimą
4/5.
Pagrindinė ir dažniausiai naudojama sąlyga - traukinio praleidimas be sustojimo.
Komentuoti:
-
Pakloti bėgius viskas ok, tačiau kol kontaktinio tinklo nebus (o jis yra nuimtas ir neuždėtas), tol teks dar svajoti apie Kauną,..Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Geriau važiuos lėčiau (kelionė iš Vilniaus į Kauną bus ilgesnė), negu važinės kaip visą vasarą iki Palemono. Toji minima eismo pertrauka jau nusibodo...
Komentuoti:
-
Geriau važiuos lėčiau (kelionė iš Vilniaus į Kauną bus ilgesnė), negu važinės kaip visą vasarą iki Palemono. Toji minima eismo pertrauka jau nusibodo...Parašė dtb Rodyti pranešimąNe, bus lapkričio 16-gruodžio 8 d., kažkur tame intervale. Tačiau atidarius ruožą ne iki galo bus išbaigta signalizacija, todėl traukinių greitis bus mažesnis, bet jie važiuos.
Komentuoti:
-
4/5.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTur būt kai kuriose stotyse tai neįmanoma, nes prie pagrindinių kelių nėra peronų. Kurie keliai yra pagrindiniai Vilniaus geležinkelio stotyje, atvažiavus nuo Panerių ir nuo Naujosios Vilnios?
Komentuoti:
-
Tur būt kai kuriose stotyse tai neįmanoma, nes prie pagrindinių kelių nėra peronų. Kurie keliai yra pagrindiniai Vilniaus geležinkelio stotyje, atvažiavus nuo Panerių ir nuo Naujosios Vilnios?Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą
Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.
Komentuoti:
-
Už 2,2 km nuo Kaugonių stotelės yra gyvenvietė Kaugonys. Joje būdamas ten esančioje autobusų stotelėje esančiame tvarkaraštyje pamačiau, kad autobusas į Kaišiadoris važiuoja tik antradieniais , tik du kartus per dieną. Matyt, gyventojai naudojasi traukiniu.Parašė dtb Rodyti pranešimąPriklausomai nuo dienos Kaugonys sugeneruoja apie 20-30 keleivių per dieną. Ar verta stabdyti traukinį dėl 1-2 keleivių - diskusijų klausimas, bet žmonių čia būna. Dar net ir 1 klase važiuoja
Apie Vilniaus-Kauno keleivinių traukinių eismą naujienų laukti beliks maždaug po nepilno mėnesio, kai jau tikėtinas jų važiavimas iki Kauno ir jau bus kažkiek žinoma apie nuo gruodžio 8 d. pasikeisiantį tvarkaraštį. Ilgesni tarpai (kaip minima, 90 min.) reikalingi gal būt dėl laiko langų, skirtų infrastruktūros darbams atlikti.Paskutinis taisė Vitas; 2019.10.31, 12:20.
Komentuoti:
-
Ekspresui laiko sutrumpėjimas būtų mažesnis, nes jis stotis pravažiuoja be sustojimo, nesukdamas į pirmus kelius. Bet to nesivelka tarpstočiuose.
Nieko niekas netankins. Nes turimų elektrinių traukinių neužtektų. Be to ir taip jau ruožas tarp Panerių (nuo aplinkkelio) iki Kaišiadorių apkrautas.
Ne visur. Žaliuose ar Paneriuose prie pirmųjų kelių yra peronai, todėl traukiniai stoja tik tuose keliuose.Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą
Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.
Komentuoti:
-
Tai reiškia, kad visur stojantis traukinys važiuotų 1 val. 20 min., o ekspresinis kokias 55 min.?Parašė Al1 Rodyti pranešimąGyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
Beje, kokia forumiečių nuomonė apie šio maršruto tvarkaraštį? Traukiniai daugmaž kas valandą, bet yra neskanių 90 min. tarpų. Ar numatomas koks nors tankinimas, ar dar kas? Ar taip ir liks viskas amžiams? Juk populiariausias maršrutas.
Komentuoti:
-
Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
Komentuoti:
-
Gyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš irgi gyvendamas vienkemyje norėčiau traukinio stoties šalia, bet kas iš to mano noro? Gyvenimas kaime yra prabanga ir nieko nebepadarysi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaugonyse buna keleiviu. Viena ju Vida GumbyteParašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.
Komentuoti:
-
Va jei bus nutiesta RB tarp Vilniaus ir Kauno, tai galėsite džiagtis. Kituose miestuose ir stotyse traukinių neliks. Taip visą Lietuvą jau sušiko "racionalizatoriai", pachierinę viešąjį transportą. Jau net ir tarp Vilniaus bei Kauno autobusai pustuščiai, krūvos mikrobų. Nes važiuoti VT dar apsimoka ir yra kaip tik didmiesčių gyventojams, o kaimų ir rajonų gyventojams vienintelė reali alternatyva tik nuosavas automobilis, nes arba VT iš viso nėra, arba jis važiuoja tokiu laiku, kuris tinka tik pensininkams...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAr praras ar kaip tik gaus daugiau. Kam svarbu laikas ir greitis, tik apsidziaugs sutrumpejusia kelione. O tokiu 99%
Komentuoti:
-
Priklausomai nuo dienos Kaugonys sugeneruoja apie 20-30 keleivių per dieną. Ar verta stabdyti traukinį dėl 1-2 keleivių - diskusijų klausimas, bet žmonių čia būna. Dar net ir 1 klase važiuoja
Komentuoti:
Komentuoti: