Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Gal ir nieko. Man atrodo, kad jis įtrauktas į paveldo objektų sąrašą. Tai paremontuos stogą ir fasadą. Sudės langus, vartus.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kas ten bus?
    Ieškojau kažkada tokios informacijos per viešųjų pirkimų puslapį, bet nepavyko aptikti...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kas ten bus?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Buvęs Kaišiadorių depas 2014 03 12

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Buvęs Kaišiadorių depas.



    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Situacija po mėnesio - 2013 12 12. Buvęs Kaišiadorių depas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aptinkuos, nes fasado plytos suirusios.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Tvarkomas buvęs Kaišiadorių geležinkelio depas. Foto 2013 11 14
    Depo dislokacija (maps.lt)





    (Atsiprašau už kokybę - jau po truputį temo ir orai ne per geriausi)

    Gal kas žinote kas čia bus?
    Paskutinis taisė WastedYears; 2013.11.14, 17:19.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    15 min. +/- reikšmės nedaug turi. Bet prekinio sąstato stabdymas ir vėl paleidimas - ojojoj kokios reikšmės turi. Ganėtinai aiškiai pamatuojamos dyzelio litrais.

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai nejaugi operatoriams taip sunku bet kurioje tarpinėje stotyje leisti aplenkti? Turėtų būt kažkokie kelio prioritetai keleiviniams traukiniams. Prekėms turbūt 15 min +/- nelabai reikšmės turi?
    Yra kaip yra

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė HADDAWAY Rodyti pranešimą
    Jei 7:30 tai cia nelemtasis 815 reisas. Beveik kiekviena karta nuo Lentvario (kartais nuo Paneriu) iki Kaisiadoriu priekyje vaziuoja prekinis traukinys kuris trugdo laikytis grafiko. Tenka kaikuriose stotyse specialiai ilgiau stoveti kad prekinis kazkiek spetu pabegti. 815 jei greitai isibegesi ir stabdysi kiekvienoje stoteleje tai visa kelia galima 95-100km/h vaziuoti ir spesi. Nu cia jei prekiniai nesimaisytu
    Tai nejaugi operatoriams taip sunku bet kurioje tarpinėje stotyje leisti aplenkti? Turėtų būt kažkokie kelio prioritetai keleiviniams traukiniams. Prekėms turbūt 15 min +/- nelabai reikšmės turi?

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Į smulkmenas galima taip nesigilinti, juk parašiau tik, kad po remonto, nesakiau kad dėl remonto.
    O dėl greičio tame ir esmė, kad važiuojant 120 km/h jis tą grafiką ir aplenkia. Nes esu matavęs greitį su GPS, ir kai jis laikosi grafiko, tai ir nevažiuoja maksimaliu greičiu, o apie 90-110.
    Čia turiu omenyje tik traukinį kuris išvyksta iš Vilniaus 7:30.

    Na o kaip dabar suprantu jis matyt taip važiuoja būtent dėl to, kad prieš jį turi dar spėti pravažiuoti prekiniai traukiniai...
    Jei 7:30 tai cia nelemtasis 815 reisas. Beveik kiekviena karta nuo Lentvario (kartais nuo Paneriu) iki Kaisiadoriu priekyje vaziuoja prekinis traukinys kuris trugdo laikytis grafiko. Tenka kaikuriose stotyse specialiai ilgiau stoveti kad prekinis kazkiek spetu pabegti. 815 jei greitai isibegesi ir stabdysi kiekvienoje stoteleje tai visa kelia galima 95-100km/h vaziuoti ir spesi. Nu cia jei prekiniai nesimaisytu

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė HADDAWAY Rodyti pranešimą
    Jei jis ir stovi tas 5min tai tikrai ne del Rykantu tilto remonto. Jis cia ne prie ko. Stoveti gali del to kad dega raudonas sviesoforas nes pasivijo priekyje vaziuojanti traukini. Galbut del smulkaus gedimo. Bet kad atvaziuoti 5min anksciau tai reikia lekti tikrai ne 120km/h o greiciau
    Į smulkmenas galima taip nesigilinti, juk parašiau tik, kad po remonto, nesakiau kad dėl remonto.
    O dėl greičio tame ir esmė, kad važiuojant 120 km/h jis tą grafiką ir aplenkia. Nes esu matavęs greitį su GPS, ir kai jis laikosi grafiko, tai ir nevažiuoja maksimaliu greičiu, o apie 90-110.
    Čia turiu omenyje tik traukinį kuris išvyksta iš Vilniaus 7:30.

    Na o kaip dabar suprantu jis matyt taip važiuoja būtent dėl to, kad prieš jį turi dar spėti pravažiuoti prekiniai traukiniai...

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Čia apie kurį laikrodį kalbate?

    Mano laikrodis nustatytas pagal tinklą. Tačiau galima apsieiti ir be jo.

    PVZ:
    1. Traukinys sustoja Žasliuose 08 : 08;
    2. Stovi 5 minutes;
    3. Švieslentėje atsiranda užrašas Žasliai 8:13;
    4. 8:14 Traukinys pradeda važiuoti.
    Jei jis ir stovi tas 5min tai tikrai ne del Rykantu tilto remonto. Jis cia ne prie ko. Stoveti gali del to kad dega raudonas sviesoforas nes pasivijo priekyje vaziuojanti traukini. Galbut del smulkaus gedimo. Bet kad atvaziuoti 5min anksciau tai reikia lekti tikrai ne 120km/h o greiciau

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Čia apie kurį laikrodį kalbate?

    Mano laikrodis nustatytas pagal tinklą. Tačiau galima apsieiti ir be jo.

    PVZ:
    1. Traukinys sustoja Žasliuose 08 : 08;
    2. Stovi 5 minutes;
    3. Švieslentėje atsiranda užrašas Žasliai 8:13;
    4. 8:14 Traukinys pradeda važiuoti.

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Pastaruoju metu dažnai tenka važinėti į kauną, tai pastebėjau kad po Rykantų viaduko rekonstrukcijos traukiniai iš Vilniaus į Kaišiadoris ar Žąslius dažnai atvažiuoja 3-6 min anksčiau ir tuomet laukia matyt, kad nenukryptų nuo tvarkaraščio.

    Gal jau pats laikas keisti Vilnius - Kaunas tvarkaraščius?
    Ar jie keičiami tik nustatytu metu kartu su kitais tvarkaraščiais?

    3-6min anksciau??? Gal pats laikas isigyti nauja laikrodi kuris tiksliau rodo laika negu senasis?

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Pastaruoju metu dažnai tenka važinėti į kauną, tai pastebėjau kad po Rykantų viaduko rekonstrukcijos traukiniai iš Vilniaus į Kaišiadoris ar Žąslius dažnai atvažiuoja 3-6 min anksčiau ir tuomet laukia matyt, kad nenukryptų nuo tvarkaraščio.

    Gal jau pats laikas keisti Vilnius - Kaunas tvarkaraščius?
    Ar jie keičiami tik nustatytu metu kartu su kitais tvarkaraščiais?

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Nesenai teko važiuoti Maršrutu Vilnius Kaunas EJ575 004 ir 006, tai galiu patvirtinti jog viaduko ties Rykantais darbai beveik baigti, nes traukinys į abi puses jau važiuoja apie 100 km/h


    EDIT: Važiuoja į abi puses 120 km/h
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2013.10.15, 20:13.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tvarkaraščio pasikeitimai dėl Rykantų viaduko remonto maršrute Vilnius - Kaunas nuo birželio 25 iki liepos 19 d.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai kokie darbai tarpstotyje bus vykdomi?

    Komentuoti:

Working...
X