Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jie savas sistemas turi.
    Turi, tik Lietuvoje neleidžiama jų naudoti, todėl deda KLUB'ą.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Iš išorės visada atrodo viskas labai paprasta, tačiau kaip ir kiekvienoje srityje "kuo giliau į mišką..". Žodžiu yra labai daug įvairių niuansu.
    Kol kas maršrutuose eksploatuojamos tik trys EJ575. Dėl rezervo, tai nepamirškit, kad traukiniams atliekami kas tam tikrą rida, laiko tarpą arba moto-valandas TP, ER ir KR ir kaip kai kas jau minėjo juos reikia išvalyti, nuplauti. Traukiniai apžiūrimi ir tikrinami praktiškai kiekviena dieną. Viskas griežtai reglamentuota ministro įsakymais. Taip pat pasitaiko labai daug neplaninių smulkių remontų ypač su tokiais vienetiniais traukiniais kaip pirmosios EJ575. Šiuo metu EJ eksploatuojamos pilnu pajėgumu. Pravažiuoja 14-17 tūkst. km per mėnesi. Nei vienas traukinys pastoviai nestovi rezerve, visada yra eksploatuojama rotacijos būdu.
    Taip pat nepamirškit, kad elektriniu traukinių depas gali vienu metu remontuoti daugiausiai 3 traukinius, o prižiūrimų traukinių parkas tai didelis... Taigi reikia vėl suderinti viska taip, kad visus ir suremontuot ir apžiūrėt spėtų tuo metu kol jie neeksploatuojami ir prastovų nebūtu ir žmonėms palankūs grafikai būtu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Vytautas_LT teigia, kad buržujiškuose riedmenyse įmontuota klub-u ...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie savas sistemas turi.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O tai kas sumontuota buržujiškuose riedmenyse?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    KLUB-U naudojama tik buvusios TSRS šalyse.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Taigi buržujiškuose riedmenyse sumontuota rusiška signalizacijos sistema ..?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O gal sistema veikia gerai, tik buržujiški riedmenys nichrena "nesupranta"...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kiekviena kartą skaitant ant kiek afigienai sunku yra priderinti naujus riedmenis prie to KLUB-U nenorom peršasi išvada, kad ta KLUB-U sistema veikia iš principo laimingo atsitiktinumo dėka ir apskritai turėtų būti išgyvendinta kaip nesaugi.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Nerandu dabar nieko, temos perkrautos pranešimais. Vežimėliai, aširačiai ir sukabinimo įrenginiai yra mažiausia problema adaptuojant riedmenis kitai vėžei. Didžioji problema yra signalizacijos prietaisai. Visuose naujuose riedmenyse (Siemens, Škoda, Pesa), kurie naudojami Lietuvoje, yra sumontuota rusiška sistema KLUB-U, kuri kol kas vienintelė naujos kartos geležinkelių saugumo sistema, galinti veikti rusiškos vėžės geležinkeliuose.
    Ir apskritai geležinkelio riedmenys yra didelė ir sudėtinga sistema, kur svarbiausias dalykas - kaip jie "susišnekės" su geležinkelio kelių sistema. To pasekoje gali būti pvz. įjungiami klaidingi šviesoforų signalai, ko pasekmės gali būti skaudžios.

    Vis dėlto, prašom žodžio specialistų...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tuoj specialistai paaiškins civiliokams

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Jau buvo rašyta temose apie riedmenis ne vieną kartą...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John
    O logika, kad galima buvo "modernizuoti" visus senus traukinius yra dar mažiau vykusi, nes toks argumentas tiktų apskritai bet kam: visur Europoje ar Azijoje galėtų modernizuoti senus traukinius (ar net garvežius) ir naudoti juos dar 10000 metų... kvailiai, nesupranta, kad taip geriau.
    Ne, nu negalima iš visko taip primityviai pajuokti. Aš pvz. paskaitęs apie LG pasiekimus pritaikant vakarietišką techniką tarybinei vėžei pasijutau beveik taip pat gerai lyg LG butų išlaipinę žmogų Mėnulyje

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vienas dviaukštis turėtų nakvoti Kaune ir taškas. Absurdas yra varyti praktiškai tuščią traukinį prieš penkias valandas ryte į Kauną, kai paskui jį velkasi lėtasis ER9M, kuris ir surenka visus kaimų ir Kaišiadorių gyventojus į Kauną.
    Kas tiesa, tas ne melas. Dėl pavyzdžio su Waterloo-Bank neidealumo irgi kryžiumi ant žemės negulsiu, savaime suprantama, kad situacijos skiriasi. Tiesiog norėjau pailiustruoti vieną iš būdų mąstyti apie tai.

    Bet kokiu atveju, iš esmės sutinku, kad, turint omenyje ir kitus traukinius, ne tik EJ575, turėtų būti panaudojami ne du su puse, o bent trys su puse traukinio per dieną. Didelis stabdis čia yra archajiška ir visiškai nelanksti bilietų pardavimo sistema, nepaliekanti galimybės grąžinti du pinigus tiems keleiviams, kuriuos vežtų ne EJ575, o ЭР9М. Apie kitą stabdį - archajišką geležinkelio tvarkaraščių sudarinėjimo metodiką - tam kartui patylėsiu

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Eeei, nenukrypkit nuo temos...
    Paskutinis taisė Furbo; 2010.09.26, 20:16.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lokomotyvas nuo motorvagoninio kelevinio traukinio skiriasi?
    Yra įvairių traukinių tipų, suprojektuotų tam tikrais tikslais. Traukinys gali susidėti iš vieno ar daugiau garvežių ir vagonų kombinacijos, ar savaeigio lokomotyvo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tikrai? Siemens ER20 taip pat yra vakarietiški traukiniai, pritaikyti 1520mm vėžei.
    Lokomotyvas nuo motorvagoninio kelevinio traukinio skiriasi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Geras bandymas, tačiau mėgindamas atrinkti traukinius įvėlėte keletą loginių ir faktinių klaidų, tarp jų tai, kad traukinys po keturių reisų turi grįžti į Elektrodepą ir kad traukinius vairuoja taip pat žmonės, kurie nori dirbti ne kiaurą parą. Štai aš pasidomėjau giliau, ir, mano nuomone, šiuo metu krūvis yra visai pusė velnio paskirstytas tarp trijų traukinių. Pagal tvarkaraštį gaunasi tokios pamainos:

    1) EJ811→EJ812 (04:50 iš depo, 07:59 į depą)
    2) EJ813→EJ814→EJ817→EJ816 (05:55 - 13:28)
    3) EJ815→EJ878→EJ819→EJ882 (07:00 - 15:33)
    1) EJ821→EJ818→EJ825→EJ822 (13:35 - 21:08)
    2) EJ823→EJ820→EJ827→EJ824 (16:10 - 22:58)

    Vienintelis patobulintinas dalykas yra nebent tai, kad pirmasis traukinys ryte išgalėtų sulakstyti dar vieną kartą pirmyn atgal, o trečio traukinio darsyk su tokiu jo grįžimo laiku paleisti tą pačią dieną jau veikiausiai nebeišeitų, nebent vienam reisui. O šiaip tai tikrai nėra taip blogai, kaip jūs piešiate.
    Vienas dviaukštis turėtų nakvoti Kaune ir taškas. Absurdas yra varyti praktiškai tuščią traukinį prieš penkias valandas ryte į Kauną, kai paskui jį velkasi lėtasis ER9M, kuris ir surenka visus kaimų ir Kaišiadorių gyventojus į Kauną.


    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Kadangi buvo lyginama su lėktuvais, tai ne vienas autobusų parkų vadovas sutiktų sugedus ar patekus į avariją keliems autobusams ir neturint rezervo, išvis neleisti jokio autobuso į reisą, nei milijoną kainuojančią techniką laikyti parke. Taigi, apie kažkokį laikiną keleto žmonių nepasitenkinimą nemanau, jog verta šnekėti.
    Tai tik pardo parkų vadovų požiūrį į keleivius - ant jų jiems nusi..... Visgi Lietuvoje nerasime nei vieno parko ar rimtesnio vežėjo, kuris neturėtų rezervinių autobusų. Ir ne milijonus jie kainuoja.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    sąlyginai be darbo stovi. juos po kelių reisų reikia ir išvalyti, surinkti šiukšles, išorę nuplauti. aišku prie to pačio gal kokį ir smulkų remontėlį atlikti.

    beja įdomų gandelį išgirdau, kad lietuviškas UAB'as pašalinęs ryšio ar elektromagnetinio suderinamumo problemėlę EJ'otuose, buvo pakviesti į Rusiją analogiškai problemai spręsti (kaip žinia rusai prisipirko krūvą naujų vakarietiškų traukinukų Sočio olimpinėms žaidynėms)

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Man šita diskusija priminė vieną įdomų faktą. Yra Londone tokia metro linija Waterloo-Bank, visų meiliai vadinama The Drain, nes į tunelį pastoviai vanduo iš Temzės čiurlena. Ji turi tik dvi stoteles, tačiau keleivių srautas yra gana nemažas, todėl piko metu būna, kad traukiniai išvažiuoja trijų minučių dažnumu.

    Dabar įdomioji dalis. Waterloo-Bank linija yra visiškai izoliuota nuo likusios metropoliteno sistemos, todėl visi linijos traukiniai dirba tik joje ir niekur kitur. Maksimaliai apkrovai (3 minučių dažnumu) palaikyti užtenka keturių traukinių, tačiau iš viso linija turi penkis traukinius. Vienas iš jų visą dieną stovi remonto dirbtuvėse techninėje apžiūroje. Žinoma, yra sugalvota rotacijos sistema, todėl per penkias dienas visi penki traukiniai gauna „pailsėti“.

    Pagal kai kurių komentuotojų logiką išeitų, London Underground švaisto milžiniškus pinigus ir t.t. leisdami vienam traukiniui stovėti visą dieną be darbo, o jei dar pridurčiau, kad vienas traukinys dirba tik ryto piko valandomis, o kitas tik ryte ir vakare, ir didžiąją dienos dalį važiuoja tik du traukiniai, tai susilaukčiau ir visiško anarchijos ir pasipiktinimo proveržio.
    Nelabai geras palyginimas. Pats sakai, kad ši linija yra izoliuota, vadinasi iškilus problemoms nėra jokios galimybės sugedusį traukinį pakeisti kitu. Šiuo atveju pigiau turėti vieną traukinį atsargoje, nei kad ieškoti kažkokių alternatyvų avarijos atveju.

    Su Vilnius-Kaunas maršrutu LG yra visiškai kitaip: jie turi ne tik kad daug elektrinių traukinių, bet ir dyzelinių, kurie bet kada gali pakeisti dviaukščius. Kaip jau minėjau, LG elektriniai modernizuoti traukiniai yra pakankamai komfortabilūs, ir jais pakeitus dviaukščius kelionės komfortas nukentėtų minimaliai.

    Man šitas Waterloo-Bank pavyzdys, atvirkščiai, įrodo, kad atsargoje užtenka vos vieno traukinio, kad būtų užtikrinta komfortabili kelionė.

    Komentuoti:

Working...
X