Vidinis tyrimas parodė, kad incidentą sukėlė neatsargus subrangovo „Kaslita” darbas vikšriniu ekskavatoriumi geležinkelio apsaugos zonoje – jis, dirbdamas geležinkelio apsaugos zonoje, nesilaikė saugos reikalavimų ir neatsargiais veiksmais pažeidė kontaktinio tinklo atramą. Dėl to teko skubiai atšaukti 3 keleivinius traukinius, dar 3 keleiviniai traukiniai nebaigė kelionės, 14 keleivinių traukinių vėlavo atvykti į galinę stotį (vėlavimai svyravo nuo 12 min. iki 1 val. 48 min.). Be to, teko dirbti ir naktį, kol buvo suremontuota kontaktinio tinklo atrama.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Subrangovui apgadinus geležinkelio infrastruktūrą, LTG grupė patyrė daugiau kaip 21 tūkst. Eur žalą
- 3 patinka
-
Dalies traukinių eismą „Lietuvos geležinkeliai“ atnaujino: vėlavimai gali siekti iki dviejų valandų
Preliminariais duomenimis, incidentas įvyko geležinkelio ruožo Vilnius-Kaunas 54 kilometre dėl šalia bėgių rangovo vykdytų žemės kasimo darbų. Detalios įvykio priežastys ir padaryta žala bus nustatyta po vidinio tyrimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LRT yra kur kas išsamesnis straipsnis
LRT.lt 2023.11.06
Sutriko traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno: galimai ant bėgių nuvirto kontaktinis tinklas, atšaukiami visi reisai
„Informuojame, kad lapkričio 6 d. dėl nenumatytų aplinkybių ruože Vievis–Žasliai laikinai stabdomas traukinių eismas. Numatomi traukinių: Nr. 23, Nr. 845, Nr. 832 ir Nr. 17 užlaikymai. Galimas traukinių vėlavimas apie 90 min.“, – skelbė „LTG Link“.
Vėliau „LTG Link“ pati patikslino, kad lapkričio 6 d. dėl nenumatytų aplinkybių ruože Vievis–Žasliai laikinai stabdomas traukinių, kursuojančių maršrutais Vilnius–Kaunas–Vilnius, Vilnius–Klaipėda–Vilnius ir Vilnius–Mockava, eismas. (...)
Anot bendrovės "LTG Link" , siekiant kuo mažiau paveikti klientų planus bei užtikrinti būtinąjį susisiekimą, kol vyks infrastruktūros kontaktinio tinklo taisymo darbai, traukinių eismas bus sustabdytas. Šiuo metu dėl infrastruktūros gedimo sustabdytuose traukiniuose esantys keleiviai bus pervežami specialiai užsakyti autobusais.
Taip pat ruošiamasi pradėti įvykusio infrastruktūros gedimo – pažeisto ir traukinių eismą sutrikdžiusio kontaktinio tinklo – šalinimui. Tikimasi, kad dyzeliniai, maršrutais Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Šiauliai ir Vilnius–Mockava, kursuojantys traukiniai įprastai kursuoti galės po 3–5 val., elektrinių, maršrutu Vilnius–Kaunas kursuojančių traukinių eismą tikimasi atstatyti iki ryt.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...mi-visi-reisai
Komentuoti:
-
BNS / VZ.lt 2023.11.06
Stabdomas traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno – pastebėtas infrastruktūros gedimas
Dėl infrastruktūros gedimo pirmadienį sutriko traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno – atšaukiami visi reisai, pranešė valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“.
„Pirmadienio popietę geležinkelio atkarpoje Vievis-Žasliai įvyko techninis geležinkelio infrastruktūros gedimas. Dėl to keičiamas traukinių eismas maršrutais Vilnius–Klaipėda–Vilnius, Vilnius–Šiauliai–Vilnius ir Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Vilnius-Mockava-Varšuva organizavimas. Siekiant kuo mažiau paveikti klientų planus bei užtikrinti būtinąjį susisiekimą, kol vyks infrastruktūros kontaktinio tinklo taisymo darbai, traukinių eismas bus sustabdytas“, – savo tinklapyje paskelbė bendrovė.
„Šiuo metu dėl infrastruktūros gedimo sustabdytuose traukiniuose esantys keleiviai bus pervežami specialiai užsakytais autobusais“, – teigia „LTG Link“.
Portalas „LRT.lt“ skelbia, kad problemos kilo galimai ant bėgių nuvirtus kontaktiniam tinklui
https://www.vz.lt/transportas-logist...kturos-gedimas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiavo iki Kauno, stodavo tik Kaišiadoryse, bet šis “ekspermentas” gana trumpai gyvavo.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
2011 - ais metais dviaukšis iš Vilniaus į Kauną nuvažiuodavo per 58 minutes. Ir tai pukiai veikė.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kodėl nepavyko pasiekti užsibrėžtų 50 min.?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Manau, kad TIKRAI atsiras priežasčių didesniam kelionės prailginimui. Dar 1975 metais rėksmingai pranašauta, kad kelionė iš sostinės į Kauną elektriniu traukiniu (barškančiu ir jau atgyventu ER9M) užtruks TIK 50 minučių. Tuo tarpu šiandieninio tvarkaraščio "rekordas" yra 1 val.8 min., ir tai ne dviaukščiu elektriniu, o PESA-630M
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
taip lyginant jei greitasis traukinys važiuotų sena trasa toje atkarpoje.
Nauja trasa ilgesnė 4.5km, kad tokiam atstume prarasti 7min reikia jį įveikti lėčiau nei 40km/h greičiu.
Tiek prailginti galėtų nebent sustojimas jeigu ekspresas stos oro uoste kai atsiras naujas terminalas
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Iš Jūsų posto reiktų suprasti, kad trasos nusukimas pro Kauno oro uostą kelionę prailgina viso labo 1min ir 10s?
Nauja trasa ilgesnė 4.5km, kad tokiam atstume prarasti 7min reikia jį įveikti lėčiau nei 40km/h greičiu.
Tiek prailginti galėtų nebent sustojimas jeigu ekspresas stos oro uoste kai atsiras naujas terminalas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Iš Jūsų posto reiktų suprasti, kad trasos nusukimas pro Kauno oro uostą kelionę prailgina viso labo 1min ir 10s?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
kam taip sudėtingai ir netiksliai skaičiuoti, reikia lyginti atstumus.
tarp Žaslių ir Kauno skirtumas tarp senos ir naujos trasos bus 4.5 km, 234 greičiu 1min9s ilgiau nauja trasa jei atkarpa įveikiama maksimaliu greičiu.
Bet toje atkarpoje yra vienas posūkis kur traukinys prilėtins iki 160, vidutinis greitis bus apie 200, bus prarasta daugiau apie 1min21s.
Senos trasos posūkio radijusas prie Kauno link Palemono mažesnis kur reiktų prilėtinti iki 100.
Laiko praradimas su letėjimais greitėjimais 10s.
Atėmus gaunasi 1min11s.
Labai toli nuo (36-29) 7 min
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Esama vėžė 104 km. Jei važiuoja 200km/h, tai 30 min. Jei važiuotų didžiausiu skelbiamu greičiu (234km/h), būtų mažiau nei 30min (27 min). 27 vs 36 min man didelis skirtumas
tarp Žaslių ir Kauno skirtumas tarp senos ir naujos trasos bus 4.5 km, 234 greičiu 1min9s ilgiau nauja trasa jei atkarpa įveikiama maksimaliu greičiu.
Bet toje atkarpoje yra vienas posūkis kur traukinys prilėtins iki 160, vidutinis greitis bus apie 200, bus prarasta daugiau apie 1min21s.
Senos trasos posūkio radijusas prie Kauno link Palemono mažesnis kur reiktų prilėtinti iki 100.
Laiko praradimas su letėjimais greitėjimais 10s.
Atėmus gaunasi 1min11s.
Labai toli nuo (36-29) 7 min
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LTG savo puslapyje pateikia labai aptakų paaiškinimą dėl traukinio vėlavimo priežasties "dėl nenumatytų aplinkybių". Rimtos problemos ne tik su nuolat gendančiais traukiniais, bet ir elementaria komunikacija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu stovi kelyje, tai vadinasi trukdo ir visiems kitiems važiuoti. Nebent pagal vienkelio schemą įmanoma pertrasuoti.
O kažkas sako, kad "traukiniai negenda" ir esi garantuotas, kad atvyksi pagal tvarkaraštį.
Komentuoti:
-
Straipsnis apie traukinio vėlavimą kažkodėl pateikiamas skiltyje "Autorinka"
Lrytas.lt 2023.10.16
Iš Kauno į Vilnių vykęs traukinys staiga dėl neaiškių aplinkybių sustabdytas pusiaukelėje
„Informuojame, kad traukinys Nr. 828, vykstantis maršrutu Kaunas–Vilnius, dėl nenumatytų aplinkybių užlaikomas ruože Vievis-Lentvaris. Traukinio užlaikymo laikas tikslinamas. Atsiprašome už nepatogumus“, – keleiviams teparašė „Lietuvos geležinkeliai“.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...eleje-28758985
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Esama vėžė 104 km. Jei važiuoja 200km/h, tai 30 min. Jei važiuotų didžiausiu skelbiamu greičiu (234km/h), būtų mažiau nei 30min (27 min). 27 vs 36 min man didelis skirtumas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Kaip apskaičiavot?
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Manau, būtų mažiau 30, jei nereiktų važinėt pro oro uostą.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
nea sake 36 min
Komentuoti:
Komentuoti: