Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kas dar žiauriau, investuos milijardus į trasą, kuri eis ratais kvadratais ir finale keliavimo laikas bus tos pačios 40 min., ką ir dabar galėtų padaryti.
    nea sake 36 min

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Vienos linijos nesugeba patvarkyt kazkiek kad zmones ir Kauno i Vilniu per 40 min nuvyktu patogiu traukiniu(kurie sugeba vaziuot 160 km/h, lauks es pinigeliu rail baltikai ir plovimui.
    Kas dar žiauriau, investuos milijardus į trasą, kuri eis ratais kvadratais ir finale keliavimo laikas bus tos pačios 40 min., ką ir dabar galėtų padaryti.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Na, tiesingumo dėlei, keletą panaikino - Lentvaryje, dabar užbaiginėja prie Vievio. Tačiau tuo pat metu ruože Kaugonys-Žasliai traukinys apie 10km velkasi 60km/h dėl prastos bėgių būklės. Ir dar vilksis nežinia kiek.
    Vienos linijos nesugeba patvarkyt kazkiek kad zmones ir Kauno i Vilniu per 40 min nuvyktu patogiu traukiniu(kurie sugeba vaziuot 160 km/h, lauks es pinigeliu rail baltikai ir plovimui.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    kai buvo pinigu svaiste nereikalingiem prastiem projektam. Negi neimanoma vilnius - kaunas panaikint visas pervazas, atitvert reikalui esant patiesint kazkur ir padidint greiti bent iki 160?
    Na, tiesingumo dėlei, keletą panaikino - Lentvaryje, dabar užbaiginėja prie Vievio. Tačiau tuo pat metu ruože Kaugonys-Žasliai traukinys apie 10km velkasi 60km/h dėl prastos bėgių būklės. Ir dar vilksis nežinia kiek.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Kadangi sumažėjusios Infros pajamos iš krovinių pervežimo, didesnių investicijų į kelių remontą nematyti, tik dabartinių projektų užbaigimas ir esamos būklės palaikymas. Situacija pasikeis nebent jei valstybė susiims ir skirs rimtas dotacijas infrastruktūros tobulinimui.
    kai buvo pinigu svaiste nereikalingiem prastiem projektam. Negi neimanoma vilnius - kaunas panaikint visas pervazas, atitvert reikalui esant patiesint kazkur ir padidint greiti bent iki 160?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
    Nuo vasario 10 d. iki gegužės 28 d. (tikriausiai dėl remontų Kauno stotyje) viename reise (17:20) iš Kauno pridėta greitojo traukinio stotelė "Pravieniškės"
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2005%2028.pdf
    Kažkam vadinamu važiavimo iš darbų Kaune piko metu laiko intervalas tarp dviejų traukinių nuo 16.32–33 iki 18.46–47 h pasirodė per ilgai, tai ir rašė prašymą tarp jų važiuojančiam ekspresui padaryti papildomą sustojimą Pravieniškėse.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė vaizduoklis Rodyti pranešimą
    Taip, laukia mažiausiai du tvarkaraščių pakeitimai - sulig vasaros laiku ir nuo birželio, nes LG prisidirbo su naujais tvarkaraščiais, gavo daugiausiai skundų istorijoje, tai bandys keisti viską.
    Kai Vilniaus-Kauno maršruto traukinių tvarkaraščio galiojimas nurodytas nuo vasario 10 iki gegužės 28 d., tai sulig vasaros laiko įvedimu (kovo 29 d.) tvarkaraštį keisti neturėtų. Tiesa, nuo tos dienos keisis (valanda vėliau pasidarys) į Lietuvą atvažiuojantys traukiniai iš Rusijos ir Baltarusijos (šalių, kuriose vasaros laikas neįvedamas).

    Komentuoti:


  • vaizduoklis
    replied
    Taip, laukia mažiausiai du tvarkaraščių pakeitimai - sulig vasaros laiku ir nuo birželio, nes LG prisidirbo su naujais tvarkaraščiais, gavo daugiausiai skundų istorijoje, tai bandys keisti viską.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vadinasi, gegužės 28 keisis tvarkaraščiai. Tiksliau, planuojama, kad keisis (planuojama, kad baigsis vienas iš RB statybos etapų ir eismo apribojimų nebus), o kaip bus, tai neaišku. Jei jie keisis, tikriausiai bus pastumti grafikai ir greitojo sustojimo Pravieniškėse nebereikės, nes tuo laiku važiuos paprastas traukinys, stojantis visur.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kad panašiau į keliaujančių pageidavimus. Nemanau, kad dėl remontų užstabdytų traukinį, kuris jau išvažiavęs iš remontuojamos zonos.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Nuo vasario 10 d. iki gegužės 28 d. (tikriausiai dėl remontų Kauno stotyje) viename reise (17:20) iš Kauno pridėta greitojo traukinio stotelė "Pravieniškės"
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2005%2028.pdf

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Po pertraukos teko pavažiuoti traukiniu. Bet pirmiausia Kaune pamatėme nuvažiuojantį traukinį ir bandėme vytis automobiliu Susitikome leidžiantis į Petrašiūnus ties viaduku, po to susitikome ties buvusia Amalių pervaža, ir tapo akivaizdu, kad iki Palemono nebepasivysime. Tad kai traukiniai važiuos nebe sulėtintai, kelionės trukmė bus tikrai traukinių naudai.

    O važiuojant iš Vilniaus, iki Žaslių greitis buvo gėdingas - maks. 100 km/h. Išeina, kad nieko neinvestavo per 30 metų?
    Nuo Žaslių iki Palemono irgi gėdingas - maks. 120 km/h.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.12.26, 14:31.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Lėtuoju arba 18 kartų tarp Vilniaus ir Kauno stojančiu ne kartą pavadinau paprastąjį elektrinį traukinį. Dabar tiek kartų stojančio traukinio nebeliko. Tokių sustojimų kaip Sausiai, Pagiriai ir Amaliai jau nebelikę.
    Baltamiškyje, Kaugonyse ir Pamieryje (stotelėse, kur keleivių beveik nebūna) per dieną abiem kryptimis stoja tik po tris traukinius.

    https://www.traukiniobilietas.lt/por..._Kaunas_A4.pdf

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Du sukabinti iš Vilniaus važiuoja 13:30 val. kasdien ir 15:45 val. pirmadieniais-ketvirtadieniais. Kaune atsikabina ir išvažiuoja skirtingais laikais. Galima lipti į abu - visuose būna po atskirą mašinistą ir konduktorių.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.
    Dvigubas dviaukštis iš Vilniaus į Kauną turėtų važiuoti dar vienu laiku...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.
    o keleivius kažin leidžia lipti į abudu, ar tik į vieną iš sukabintų važiuojant iš Vilniaus ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ta siaura vieta atsirado tarybinės rekonstrukcijos metu. Dveji keliai netilps, nes dabar traukinių gabaritai visai kiti nei buvo prie caro ar netgi pokaryje. Jei būtų europietiški gabaritai, tai tilptų. Nors dviaukščiai traukiniai yra eurogabaritų, jie netilptų, be to dar elektrifikacija.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Vieni bėgiai tunelyje yra jau pakankamai seniai... Nors kažkur 2007 metais buvo kalbama apie tunelio angos platinimą dvejiems bėgiams, bet renovacijos metu tai liko nepadaryta...
    Cariniais laikais geležinkelio riedmenys nebuvo tokie gigantiški kaip dabar...
    Kad dabar tunelyje galėtų tilpti abeji bėgiai vieni šalia kitų, - nemanau...
    Išties mano žinios iš kažkur buvo klaidingos. Tunelį net praplatino, vieni bėgiai išties jau seniai.
    Įdomu koks plotis reikalingas dviems traukiniams. Po 2007 m. rekonstrukcijos tunelio aukštis – 6,6 metrai, plotis – 8,8 metrai.

    Projekto įgyvendinimo priemonės (2007 m.)
    1285 metrų ilgio Kauno tunelio renovacija apėmė konstrukcijų atnaujinimą didesnės ašinės apkrovos traukiniams. Tunelio dalys, kur didelis vandens prasisunkimas (iš viso 964 m ilgio ruožas), buvo apsaugotos membrana ir gelžbetoniniais tunelio sienų ir skliauto sutvirtinimais. 108 m ilgio siaura ir žema tunelio vieta buvo praplatinta ir paaukštinta išardant plytų mūro ir granito blokų konstrukcijas ir įrengus hidroizoliaciją išliejant naują gelžbetoninį tunelio skliautą. <...> Baigus projektą tunelyje užtikrintas eismo saugumas, daugiau nei dvigubai padidėjo keleivinių ir krovininių traukinių greitis, atsirado daugiau patogumų keleiviams, išsaugotas istorinis paveldas.
    wiki: 1963 m. tunelyje įvyko traukinių avarija, 1964 m. vietoj dviejų paliktas vienas kelias, 1975 m. elektrifikuotas. Paskutinį kartą tunelis remontuotas 1972 m., kai buvo pastatyta atraminė arka, turėjusi sustabdyti konstrukcijų deformacijas. 1976 m. dėl sugriuvusios vandens nuvedimo sistemos, esančios po bėgiais tunelio viduryje, traukinių greitis apribotas iki 40 km/val.<...>
    Po (2007–2009 m.) rekonstrukcijos tunelyje traukiniai gali judėti 83 km/h greičiu.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.12.11, 09:27.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu, per praeitą rekonstrukciją panaikino dviejus bėgius, nes tunelį betonavo iš vidaus ir traukiniai matyt nebetilpo prasilenkti. Bet tikriausiai dvieji atskiri bėgiai šalia, be galimybės prasilenkti, būtų tilpę. Ir būtų išvengta susikryžiavimų.

    Kitas klausimas, tai apskritai atrodo nelogiška šiais laikais siaurinti tunelį, kai net caro laikais buvo padaryti dvieji bėgiai. Nueita pigiausiu regreso keliu.
    Vieni bėgiai tunelyje yra jau pakankamai seniai... Nors kažkur 2007 metais buvo kalbama apie tunelio angos platinimą dvejiems bėgiams, bet renovacijos metu tai liko nepadaryta...
    Cariniais laikais geležinkelio riedmenys nebuvo tokie gigantiški kaip dabar...
    Kad dabar tunelyje galėtų tilpti abeji bėgiai vieni šalia kitų, - nemanau...

    Komentuoti:

Working...
X