Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Vienos linijos nesugeba patvarkyt kazkiek kad zmones ir Kauno i Vilniu per 40 min nuvyktu patogiu traukiniu(kurie sugeba vaziuot 160 km/h, lauks es pinigeliu rail baltikai ir plovimui.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Na, tiesingumo dėlei, keletą panaikino - Lentvaryje, dabar užbaiginėja prie Vievio. Tačiau tuo pat metu ruože Kaugonys-Žasliai traukinys apie 10km velkasi 60km/h dėl prastos bėgių būklės. Ir dar vilksis nežinia kiek.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kai buvo pinigu svaiste nereikalingiem prastiem projektam. Negi neimanoma vilnius - kaunas panaikint visas pervazas, atitvert reikalui esant patiesint kazkur ir padidint greiti bent iki 160?
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Kadangi sumažėjusios Infros pajamos iš krovinių pervežimo, didesnių investicijų į kelių remontą nematyti, tik dabartinių projektų užbaigimas ir esamos būklės palaikymas. Situacija pasikeis nebent jei valstybė susiims ir skirs rimtas dotacijas infrastruktūros tobulinimui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimąNuo vasario 10 d. iki gegužės 28 d. (tikriausiai dėl remontų Kauno stotyje) viename reise (17:20) iš Kauno pridėta greitojo traukinio stotelė "Pravieniškės"
https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2005%2028.pdf
Komentuoti:
-
Parašė vaizduoklis Rodyti pranešimąTaip, laukia mažiausiai du tvarkaraščių pakeitimai - sulig vasaros laiku ir nuo birželio, nes LG prisidirbo su naujais tvarkaraščiais, gavo daugiausiai skundų istorijoje, tai bandys keisti viską.
Komentuoti:
-
Taip, laukia mažiausiai du tvarkaraščių pakeitimai - sulig vasaros laiku ir nuo birželio, nes LG prisidirbo su naujais tvarkaraščiais, gavo daugiausiai skundų istorijoje, tai bandys keisti viską.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vadinasi, gegužės 28 keisis tvarkaraščiai. Tiksliau, planuojama, kad keisis (planuojama, kad baigsis vienas iš RB statybos etapų ir eismo apribojimų nebus), o kaip bus, tai neaišku. Jei jie keisis, tikriausiai bus pastumti grafikai ir greitojo sustojimo Pravieniškėse nebereikės, nes tuo laiku važiuos paprastas traukinys, stojantis visur.
Komentuoti:
-
Kad panašiau į keliaujančių pageidavimus. Nemanau, kad dėl remontų užstabdytų traukinį, kuris jau išvažiavęs iš remontuojamos zonos.
Komentuoti:
-
Nuo vasario 10 d. iki gegužės 28 d. (tikriausiai dėl remontų Kauno stotyje) viename reise (17:20) iš Kauno pridėta greitojo traukinio stotelė "Pravieniškės"
https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2005%2028.pdf
Komentuoti:
-
Po pertraukos teko pavažiuoti traukiniu. Bet pirmiausia Kaune pamatėme nuvažiuojantį traukinį ir bandėme vytis automobiliu Susitikome leidžiantis į Petrašiūnus ties viaduku, po to susitikome ties buvusia Amalių pervaža, ir tapo akivaizdu, kad iki Palemono nebepasivysime. Tad kai traukiniai važiuos nebe sulėtintai, kelionės trukmė bus tikrai traukinių naudai.
O važiuojant iš Vilniaus, iki Žaslių greitis buvo gėdingas - maks. 100 km/h. Išeina, kad nieko neinvestavo per 30 metų?
Nuo Žaslių iki Palemono irgi gėdingas - maks. 120 km/h.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.12.26, 14:31.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lėtuoju arba 18 kartų tarp Vilniaus ir Kauno stojančiu ne kartą pavadinau paprastąjį elektrinį traukinį. Dabar tiek kartų stojančio traukinio nebeliko. Tokių sustojimų kaip Sausiai, Pagiriai ir Amaliai jau nebelikę.
Baltamiškyje, Kaugonyse ir Pamieryje (stotelėse, kur keleivių beveik nebūna) per dieną abiem kryptimis stoja tik po tris traukinius.
https://www.traukiniobilietas.lt/por..._Kaunas_A4.pdf
Komentuoti:
-
Du sukabinti iš Vilniaus važiuoja 13:30 val. kasdien ir 15:45 val. pirmadieniais-ketvirtadieniais. Kaune atsikabina ir išvažiuoja skirtingais laikais. Galima lipti į abu - visuose būna po atskirą mašinistą ir konduktorių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.
Komentuoti:
-
Iš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.
Komentuoti:
-
Tai ta siaura vieta atsirado tarybinės rekonstrukcijos metu. Dveji keliai netilps, nes dabar traukinių gabaritai visai kiti nei buvo prie caro ar netgi pokaryje. Jei būtų europietiški gabaritai, tai tilptų. Nors dviaukščiai traukiniai yra eurogabaritų, jie netilptų, be to dar elektrifikacija.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Vieni bėgiai tunelyje yra jau pakankamai seniai... Nors kažkur 2007 metais buvo kalbama apie tunelio angos platinimą dvejiems bėgiams, bet renovacijos metu tai liko nepadaryta...
Cariniais laikais geležinkelio riedmenys nebuvo tokie gigantiški kaip dabar...
Kad dabar tunelyje galėtų tilpti abeji bėgiai vieni šalia kitų, - nemanau...
Įdomu koks plotis reikalingas dviems traukiniams. Po 2007 m. rekonstrukcijos tunelio aukštis – 6,6 metrai, plotis – 8,8 metrai.
Projekto įgyvendinimo priemonės (2007 m.)
1285 metrų ilgio Kauno tunelio renovacija apėmė konstrukcijų atnaujinimą didesnės ašinės apkrovos traukiniams. Tunelio dalys, kur didelis vandens prasisunkimas (iš viso 964 m ilgio ruožas), buvo apsaugotos membrana ir gelžbetoniniais tunelio sienų ir skliauto sutvirtinimais. 108 m ilgio siaura ir žema tunelio vieta buvo praplatinta ir paaukštinta išardant plytų mūro ir granito blokų konstrukcijas ir įrengus hidroizoliaciją išliejant naują gelžbetoninį tunelio skliautą. <...> Baigus projektą tunelyje užtikrintas eismo saugumas, daugiau nei dvigubai padidėjo keleivinių ir krovininių traukinių greitis, atsirado daugiau patogumų keleiviams, išsaugotas istorinis paveldas.wiki: 1963 m. tunelyje įvyko traukinių avarija, 1964 m. vietoj dviejų paliktas vienas kelias, 1975 m. elektrifikuotas. Paskutinį kartą tunelis remontuotas 1972 m., kai buvo pastatyta atraminė arka, turėjusi sustabdyti konstrukcijų deformacijas. 1976 m. dėl sugriuvusios vandens nuvedimo sistemos, esančios po bėgiais tunelio viduryje, traukinių greitis apribotas iki 40 km/val.<...>
Po (2007–2009 m.) rekonstrukcijos tunelyje traukiniai gali judėti 83 km/h greičiu.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.12.11, 09:27.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, per praeitą rekonstrukciją panaikino dviejus bėgius, nes tunelį betonavo iš vidaus ir traukiniai matyt nebetilpo prasilenkti. Bet tikriausiai dvieji atskiri bėgiai šalia, be galimybės prasilenkti, būtų tilpę. Ir būtų išvengta susikryžiavimų.
Kitas klausimas, tai apskritai atrodo nelogiška šiais laikais siaurinti tunelį, kai net caro laikais buvo padaryti dvieji bėgiai. Nueita pigiausiu regreso keliu.
Cariniais laikais geležinkelio riedmenys nebuvo tokie gigantiški kaip dabar...
Kad dabar tunelyje galėtų tilpti abeji bėgiai vieni šalia kitų, - nemanau...
Komentuoti:
Komentuoti: