Kauno geležinkelio stoties švieslentėse skelbiama, kad eismo uždarymas Kauno-Palemono tarpstotyje pratęstas iki 2019 m. lapkričio 15 dienos...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Žiūrėjau šiandien šį vaizdelį tunelio link. Tie "dubeltavi" bėgiai (kartu 1520 ir 1435 mm vėžės) tunelyje matyti. Suprantama, gali būti tik tunelio pradžioje - į tunelį pasižiūrėti nenueisi... Matosi, kaip vėžęs išsiskiria, bet 143 mm jungties tarp tunelio bėgių ir dabar esančių kelių stotyje kol kas nėra. Jungtis yra tik 1520 mm į pirmąjį kelią (į 11 ir 12 aklikelius taip pat nėra). Kad keleiviniai traukiniai galėtų važinėti tiki Kauno stoties, svarbiausia bėgiai tunelyje, jungtis su pirmu keliu ir tais aklikeliais ir nors vienas kelias Kauno-Palemono tarpstotyje. Jei dar nebūtų kontaktinio tinklo, elektrinius traukinius iš Kauno į palemoną patrauktų arba pastumtų šilumvežis. Tegul susisiekimas būna toks primityvus ir neypatingai greitas, bet tvis geriau negu važiavimas iš Kauno į Palemoną autobusais. Dabar iš Kauno į Vilnių kas tik gali stengiasi važiuoti autobusais -Palemone persėsti nenori. Blogiau, kai važiuoji į Kaišiadoris ar Žaslius - traukiniu važiavimas neišvengiamas.
O statybininkai prie kontaktinio tinklo ir 1435 mm bėgių statybos tegul "turkiasi" ir lapkritį...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne, iki spalio pabaigos keleivinių traukinių eismo tikrai neatnaujins. Kontaktinis tinklas tai visas nuimtas, o per mėnesį naujo nesumontuos, tuo labiau, kad ir darbai ant žemės nebaigti...
Komentuoti:
-
Pirma, norint pasiekti keleiviniui traukiniu 59 min. kelionės trukmę reikia atsižvelgti į daugelį faktorių: pirmas - nepriekaištingas ir tikslus eismo organizavimas. Kadangi, maršrutas tęsiasi intensyviausia linija nuo Vilniaus (vaidotų) iki pat Kaišiadorių, todėl eismas turi būti kruopščiai organizuojamas, nes kliūtis yra prekiniai traukiniai - darbuotojai turi nepriekaištingai suorganizuoti prasilenkimas, apsilenkimo maršrutus, o važiavimo grafikas turi būti ir rezervinis - palikta atitinkamai rezervinių minučių, kad keleivinis dėl tam tikrų kliūčių galėtų suspėti įtilpti į minutes, kaip teigia LG. Jeigu tai pasiteisins - tada puiki, jeigu ne, tada priežastys aiškios. Bet iš patirties galiu pasakyti, kad bus tikrai visokių niuansų
Komentuoti:
-
Parašė AAAA Rodyti pranešimąVienintelė paguoda, kad šiek tiek palaukus, kelionė tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų bus trumpesnė nei 1 valanda, bent jau taip deklaruoja LG. Žymus šuolis į priekį, kai tam tikromis valandomis traukiniai važiuodavo ir pusantros valandos (gėda)
Komentuoti:
-
Atkarpos Vilnius-Kaunas modernizacija pratęsiama iki Spalio pabaigos, nusitęsia dviem mėnesiam patogesnis važiavimas.( Vienintelė paguoda, kad šiek tiek palaukus, kelionė tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų bus trumpesnė nei 1 valanda, bent jau taip deklaruoja LG. Žymus šuolis į priekį, kai tam tikromis valandomis traukiniai važiuodavo ir pusantros valandos (gėda)
Komentuoti:
-
„Matome riziką, kad rangovas gali vėluoti užbaigti darbus. Sieksime, kad rangovas darbus baigtų ir eismas būtų atnaujintas ne vėliau nei iki spalio pabaigos“, – sakė K. Sankovski.
Komentuoti:
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąTrijų mergelių tiltu į Panemunės šilą žygiuojantys kauniečiai šiuo metu gali stebėti istorinius infrastruktūros darbus. Nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties ruošiamasi tiesti europinę vėžę „Rail Baltica“ bei rekonstruoti dalį senųjų bėgių. Dėl statybų veikiai bus uždarytas ir geležinkelio tunelis, o gyventojams teks kuriam laikui keisti kelionės įpročius. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/04/...daryti-tuneli/
Jau norėtųsi galvoti apie įpročių keitimą rudeniui, bet geležinkelio atkarpos rekonstrukcijoje padaryta mažai, dirbama vangiai, todėl ir neišvengiamas uždarymo pratęsimas...
Tunelis uždarytas - nuo Kauno stoties bėgiai į jį išimti. Ties Amalių pervaža bėgius link miesto centro kerta tvora (gal tai požeminės pėsčiųjų perėjos aptvėrimas).Paskutinis taisė Vitas; 2019.08.23, 11:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: