Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Pabandysiu pafotkint kai bus šviesiau.
    Nemažai yra įstaigų dirbančių ir nuo 7 valandų.
    Ir dabar, jėigu reikia septintai valandai kiek toliau nuo stoties, su pirmuoju traukiniu nelabai spėsi.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Lentvaris. 7.00. Artėja traukinys Kaunas - Vilnius.
    Tiek keleivių iš Lentvario.
    Apie 10 išlipo iš traukinio.

    Atvaizdas
    7:00h išvažiuoti iš Lentvario į Vilnių - laikas lyg jau normalus...

    Įdomiau būtų situacija tame pačiame perone, kai atvyksta traukiniai Trakai-Vilnius 5:54dd, Kaunas-Vilnius 6:07dd, Varėna-Vilnius 6:12...
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.08, 15:45.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaris. 7.00. Artėja traukinys Kaunas - Vilnius.
    Tiek keleivių iš Lentvario.
    Apie 10 išlipo iš traukinio.

    Paskutinis taisė Zorro; 2010.03.05, 09:01.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ir dar įdomu: koks traukinys važinėjo (dar važiuos kovo 5,6,7 d.d.) maršrutu Nr.652 Rūdiškės-Vilnius? Iš Lentvario jis išvyksta 5:34h., į Vilnių atvyksta 6:00h. Ar kartais ne automotrisa PESA, kuri paskui važinėja į Oro uostą? Nes pirmas išvykimas į Oro uostą 6:25h.
    Keletą kartų teko važiuoti tuo rytiniu traukiniu šeštadieniais. Taip, tai buvo PESA.
    Važiuodavo apie 20-30 žmonių.

    Bet budavo ir DR1A
    Paskutinis taisė Zorro; 2010.03.04, 17:54.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kai kurie ir nuo 7 dirba ir nemažai tokių.
    Kaip bebūtų, susisiekimo rytais iš Lentvario į Vilnių yra aktualus... Vasarą ko gero bus dar aktualesnis, ir iki vasarinio tvarkaraščių keitimo likus trim mėnesiams kažin ar reikėjo vykdyti smulkius keitimus? Apie tai į LG esu rašinėjęs ne kartą...
    Nuo kovo 8 d. darbo dienomis anksčiausias traukinys iš Lentvario į Vilnių išvyksta 5:55h. (iki tol buvusio 5:34 nebus)...
    Iki 7h ryto darbo dienomis - dar keturi traukiniai.

    Ir dar įdomu: koks traukinys važinėjo (dar važiuos kovo 5,6,7 d.d.) maršrutu Nr.652 Rūdiškės-Vilnius? Iš Lentvario jis išvyksta 5:34h., į Vilnių atvyksta 6:00h. Ar kartais ne automotrisa PESA, kuri paskui važinėja į Oro uostą? Nes pirmas išvykimas į Oro uostą 6:25h.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Taigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.
    Kai kurie ir nuo 7 dirba ir nemažai tokių.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tos 872-ojo elektrinio trauknio Kaunas-Vilnius paankstinimo 4 minutėmis priežastį taip ir niekas nenurodė Bet nustačiau pats.
    Panaikinus ankstyvą rytinį traukinį Rūdiškės-Vilnius (į Vilnių atvykdavo 6:00h), 13 minučių paankstintas kitas - D654 Varėna-Vilnius. Jo laikas Lentvaryje nuo kovo 8 d. bus 6:12-6:13h.
    872-ojo elektrinio Kaunas-Vilnius buvo 6:11-6:12, tai šis paankstintam varėniškiui dyzeliukui taptų kliūtimi, todėl ir paankstintas...
    Iš Lentvario į Vilnių nuo kovo 8 d. anksti rytą traukiniai išvyksta: 5:55dd iš Trakų, 6:08dd iš Kauno, 6:13 iš Varėnos, 6:45dd iš Trakų, 7:01 iš Kauno...
    Taigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.
    Pridėkim kelionės Vilniaus viešuoju transportu laiką piko valandomis, ir staiga paaiškėja, kad niekas nemiega, o tokiu laiku išvažiavę 8:00 į toliau nuo stoties esantį darbą kaip tik kaip tik spėja.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kaip jau minėta temoje apie geležinkelio liniją Lentvaris-Varėna-Marcinkonys-Gardinas, nuo kovo 8 d. tvarkaraščio pasikeitimas atsilieps keleiviams šiame maršrute...
    ...
    O dabar - prie Vilniaus-Kauno maršruto reikalų. Nes kovo 8 d. tvarkaraščio pakeitimas kažkiek palietė ir jį. Ir dar labai įdomiai - keturiom (tik) minutėmis paankstintas anksčiausias elektrinis traukinys iš Kauno į Vilnių (nuo kovo 8 d. jis išvyks 4:53h).
    Kelis kartus anksti rytą (o gal dar naktį?) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį mačiau šį traukinį išvažiuojantį tuščią. Todėl įdomi jo grafiko ankstinimo 4 minutėmis priežastis....
    ...
    Tos 872-ojo elektrinio trauknio Kaunas-Vilnius paankstinimo 4 minutėmis priežastį taip ir niekas nenurodė Bet nustačiau pats.
    Panaikinus ankstyvą rytinį traukinį Rūdiškės-Vilnius (į Vilnių atvykdavo 6:00h), 13 minučių paankstintas kitas - D654 Varėna-Vilnius. Jo laikas Lentvaryje nuo kovo 8 d. bus 6:12-6:13h.
    872-ojo elektrinio Kaunas-Vilnius buvo 6:11-6:12, tai šis paankstintam varėniškiui dyzeliukui taptų kliūtimi, todėl ir paankstintas...
    Iš Lentvario į Vilnių nuo kovo 8 d. anksti rytą traukiniai išvyksta: 5:55dd iš Trakų, 6:08dd iš Kauno, 6:13 iš Varėnos, 6:45dd iš Trakų, 7:01 iš Kauno...
    Taigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kaip jau minėta temoje apie geležinkelio liniją Lentvaris-Varėna-Marcinkonys-Gardinas, nuo kovo 8 d. tvarkaraščio pasikeitimas atsilieps keleiviams šiame maršrute...
    Tvarkaraščio pakeitimus tokiu metų laiku galima suprasti, galima dėl jų tikslingumo labai abejoti. Bet verta sutikti, kad traukiniui neverta stoviniuoti (ir brangų keleivių laiką gaišinti) stotelėse, kurių prieigų gyventojai traukiniu nesinaudoja, o žiemą turistų, grybautojų, uogautojų nebūna. Tik tą gal būt reikėjo daryti dar vėlyvą rudenį (kaip tai padaryta Vilniaus-Ignalinos-Turmanto maršrute). O gal tvarkaraščio sezoniškumas turėtų būti kasmet?
    O dabar - prie Vilniaus-Kauno maršruto reikalų. Nes kovo 8 d. tvarkaraščio pakeitimas kažkiek palietė ir jį. Ir dar labai įdomiai - keturiom (tik) minutėmis paankstintas anksčiausias elektrinis traukinys iš Kauno į Vilnių (nuo kovo 8 d. jis išvyks 4:53h).
    Kelis kartus anksti rytą (o gal dar naktį?) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį mačiau šį traukinį išvažiuojantį tuščią. Todėl įdomi jo grafiko ankstinimo 4 minutėmis priežastis.
    Jei rudens-žiemos-pavasario periode traukinių sustojimai retinami kituose maršrutuose, gal būt ne išimtis būtų Vilnius-Kaunas? Nors čia skubantiems yra greitieji dviaukščiai elektriniai traukiniai, verta užduoti klausimą: ar būtina visiems "lėtiesiems" žiemą stoti tokiose stotelėse kaip Pamieris, Pagiriai, Baltamiškis, Sausiai? Nes keleivių jose nebūna dažnai. Gal būt reikalingesnis sustojimas Amaliuose (stotelėje dar Kauno meiste), bet čia "lėtieji elektriniai" stoja ne visi...
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.04, 08:07.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Yra nebloga jungtis iš Amsterdamo į Lietuvą, iki Szczecino nuo 39€, ir iš te į Trakiškes (Šeštokus) 68 zlotai, 1 klase 98 zlotai.
    Kažkada esu važiavęs su interreilu, visai nieko, 27 valandos
    Nuo Szczecino ko gero irgi su persedimu?

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Hmm, man reik po Lietuvą daugiau
    Beje, galvoju imt kada kelionę iš Olandijos į Lietuvą traukiniu, tačiau, laikas toks ilgas, kad dingsta noras greit. Plius kaina ne iš mažųjų.
    Yra nebloga jungtis iš Amsterdamo į Lietuvą, iki Szczecino nuo 39€, ir iš te į Trakiškes (Šeštokus) 68 zlotai, 1 klase 98 zlotai.
    Kažkada esu važiavęs su interreilu, visai nieko, 27 valandos

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ačiū už pasiūlymą, bet manau kad juo pasinaudoti jau neteks. Manau, kad Vakarų Europoje pabūti jau neteks, nes pakankamai išlaidų susidaro realizuojant pomėgį keliauto po Lietuvą.
    O dėl to kainų skirtumo persėdant Vievyje jokių blogų minčių nereiškiau, nors man pačiam asmeniškai gaunasi blogai - važiuodamas iš Kauno į Vilnių Vievyje arba Kaišiadoryse stabtelėdavau daug kartų (progų atsirasdavo įvairių).
    Hmm, man reik po Lietuvą daugiau
    Beje, galvoju imt kada kelionę iš Olandijos į Lietuvą traukiniu, tačiau, laikas toks ilgas, kad dingsta noras greit. Plius kaina ne iš mažųjų.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    P. Vitui Vakarų Europoj reik traukiniais pavažinėt. Dar ne tokių kainodarinių subtilybių pamatys.
    Ačiū už pasiūlymą, bet manau kad juo pasinaudoti jau neteks. Manau, kad Vakarų Europoje pabūti jau neteks, nes pakankamai išlaidų susidaro realizuojant pomėgį keliauto po Lietuvą.
    O dėl to kainų skirtumo persėdant Vievyje jokių blogų minčių nereiškiau, nors man pačiam asmeniškai gaunasi blogai - važiuodamas iš Kauno į Vilnių Vievyje arba Kaišiadoryse stabtelėdavau daug kartų (progų atsirasdavo įvairių).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Vilnius - Lentvaris 3.00
    Lentvaris - Trakai 2.40
    Vilnius - Trakai 6.20
    Dėl kainos persėst apsimoka, pirmyn atgal susitaupo 1.60 ant pigesnio alaus.
    Taip, šiuo atveju apsimoka
    Kažkada apsimokėjo važiuojant iš Kauno į Vilnių persėdinėti Kaišiadoryse, Vievyje.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Kątik per LNK parodė LG reklamą apie dviaukštį traukinį. Neįgali moteris mezga, o studentai naudojasi internetu. Diktorė minėjo, kad traukinys iš Vilniaus į Kauną nuvažiuoja mažiau nei per valandą (ar daug tokių yra?), bilietas 2 klase kainuoja 17Lt ir 3 klase 15Lt. Kažin, kodėl nieko nepaminėta apie 1 klasę? Ar tai reiškia, kad tokios nebeliko???
    Čia kalbama apie internetą, tai ten yra koks lizdas internetui, bevielis. Ar tiesiog studentai naudojasi savo internetu (tik gauna elektrą iš traukinio?). Jei ir taip, tai elektra nėra būtinybė, nes dauguma nešiojamų valandą be problemų išlaiko.

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Na dabar kaip suprantu nereikia jokios priemokos, kas pirmas užpakalį padės tas ir 1 klasei.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
    Visur 2 klasė, todėl, nes dažnai sustreikavus dviaukščiui, leidžia tiesiog modernizuotą električką, tad keleiviai piktinasi, jog moka brangiau, bet pirmos klasės negauna.
    O jei būna dviaukštis ir nori į pirmą - mokėk priemoką ir važiuok sau sėkmingai.

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Visur 2 klasė, todėl, nes dažnai sustreikavus dviaukščiui, leidžia tiesiog modernizuotą električką, tad keleiviai piktinasi, jog moka brangiau, bet pirmos klasės negauna.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    irenge bevieli ar mobiliu? Yra rozetes (veikiancios)?
    Pirmos klasės salone yra 2 stalai (prie jų viso 5 vietos). Staluose yra rozetės. Vasarą veikė.
    Paskutinis taisė alm; 2009.11.22, 21:59.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    irenge bevieli ar mobiliuoju studentai naudojasi? Yra rozetes (veikiancios)?
    Paskutinis taisė zanaz; 2009.11.21, 15:41.

    Komentuoti:

Working...
X