Kovo 18 d. dėl kelio darbų keturi elektriniai traukiniai Kaunas-Vilnius važiuos, kaip rašoma, pakeistu tvarkaraščiu. Šį kartą visi keturi pakeitimai prilygsta pavėlinimui.
Kiek pavyko iššifruoti, kelio darbai numatomi Vievio-Žaslių tarpstoty, o dėl jų - tą dieną eismas kurį laiką tik vienais bėgiais. Nes akivaizdžiai matyti tų pavėlintų traukinių atsidūrimas Žasliuose tuoj pat pravažiavus kitam traukiniui priešinga kryptimi. Taip pat keliomis minutėmis pailgėja tų traukinių važiavimo trukmė iš Žaslių į Vievį.
O gal nustatydamas remonto darbų vietą aš suklydau?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Pabandysiu pafotkint kai bus šviesiau.
Nemažai yra įstaigų dirbančių ir nuo 7 valandų.
Ir dabar, jėigu reikia septintai valandai kiek toliau nuo stoties, su pirmuoju traukiniu nelabai spėsi.
Komentuoti:
-
7:00h išvažiuoti iš Lentvario į Vilnių - laikas lyg jau normalus...Parašė Zorro Rodyti pranešimąLentvaris. 7.00. Artėja traukinys Kaunas - Vilnius.
Tiek keleivių iš Lentvario.
Apie 10 išlipo iš traukinio.
Atvaizdas
Įdomiau būtų situacija tame pačiame perone, kai atvyksta traukiniai Trakai-Vilnius 5:54dd, Kaunas-Vilnius 6:07dd, Varėna-Vilnius 6:12...Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.08, 16:45.
Komentuoti:
-
Keletą kartų teko važiuoti tuo rytiniu traukiniu šeštadieniais. Taip, tai buvo PESA.Parašė Vitas Rodyti pranešimąIr dar įdomu: koks traukinys važinėjo (dar važiuos kovo 5,6,7 d.d.) maršrutu Nr.652 Rūdiškės-Vilnius? Iš Lentvario jis išvyksta 5:34h., į Vilnių atvyksta 6:00h. Ar kartais ne automotrisa PESA, kuri paskui važinėja į Oro uostą? Nes pirmas išvykimas į Oro uostą 6:25h.
Važiuodavo apie 20-30 žmonių.
Bet budavo ir DR1APaskutinis taisė Zorro; 2010.03.04, 18:54.
Komentuoti:
-
Kaip bebūtų, susisiekimo rytais iš Lentvario į Vilnių yra aktualus... Vasarą ko gero bus dar aktualesnis, ir iki vasarinio tvarkaraščių keitimo likus trim mėnesiams kažin ar reikėjo vykdyti smulkius keitimus? Apie tai į LG esu rašinėjęs ne kartą...Parašė Zorro Rodyti pranešimąKai kurie ir nuo 7 dirba ir nemažai tokių.
Nuo kovo 8 d. darbo dienomis anksčiausias traukinys iš Lentvario į Vilnių išvyksta 5:55h. (iki tol buvusio 5:34 nebus)...
Iki 7h ryto darbo dienomis - dar keturi traukiniai.
Ir dar įdomu: koks traukinys važinėjo (dar važiuos kovo 5,6,7 d.d.) maršrutu Nr.652 Rūdiškės-Vilnius? Iš Lentvario jis išvyksta 5:34h., į Vilnių atvyksta 6:00h. Ar kartais ne automotrisa PESA, kuri paskui važinėja į Oro uostą? Nes pirmas išvykimas į Oro uostą 6:25h.
Komentuoti:
-
Kai kurie ir nuo 7 dirba ir nemažai tokių.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTaigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.
Komentuoti:
-
Pridėkim kelionės Vilniaus viešuoju transportu laiką piko valandomis, ir staiga paaiškėja, kad niekas nemiega, o tokiu laiku išvažiavę 8:00 į toliau nuo stoties esantį darbą kaip tik kaip tik spėja.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTos 872-ojo elektrinio trauknio Kaunas-Vilnius paankstinimo 4 minutėmis priežastį taip ir niekas nenurodė
Bet nustačiau pats.
Panaikinus ankstyvą rytinį traukinį Rūdiškės-Vilnius (į Vilnių atvykdavo 6:00h), 13 minučių paankstintas kitas - D654 Varėna-Vilnius. Jo laikas Lentvaryje nuo kovo 8 d. bus 6:12-6:13h.
872-ojo elektrinio Kaunas-Vilnius buvo 6:11-6:12, tai šis paankstintam varėniškiui dyzeliukui taptų kliūtimi, todėl ir paankstintas...
Iš Lentvario į Vilnių nuo kovo 8 d. anksti rytą traukiniai išvyksta: 5:55dd iš Trakų, 6:08dd iš Kauno, 6:13 iš Varėnos, 6:45dd iš Trakų, 7:01 iš Kauno...
Taigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.
Komentuoti:
-
Tos 872-ojo elektrinio trauknio Kaunas-Vilnius paankstinimo 4 minutėmis priežastį taip ir niekas nenurodėParašė Vitas Rodyti pranešimąKaip jau minėta temoje apie geležinkelio liniją Lentvaris-Varėna-Marcinkonys-Gardinas, nuo kovo 8 d. tvarkaraščio pasikeitimas atsilieps keleiviams šiame maršrute...
...
O dabar - prie Vilniaus-Kauno maršruto reikalų. Nes kovo 8 d. tvarkaraščio pakeitimas kažkiek palietė ir jį. Ir dar labai įdomiai - keturiom (tik) minutėmis paankstintas anksčiausias elektrinis traukinys iš Kauno į Vilnių (nuo kovo 8 d. jis išvyks 4:53h).
Kelis kartus anksti rytą (o gal dar naktį?) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį mačiau šį traukinį išvažiuojantį tuščią. Todėl įdomi jo grafiko ankstinimo 4 minutėmis priežastis....
...
Bet nustačiau pats.
Panaikinus ankstyvą rytinį traukinį Rūdiškės-Vilnius (į Vilnių atvykdavo 6:00h), 13 minučių paankstintas kitas - D654 Varėna-Vilnius. Jo laikas Lentvaryje nuo kovo 8 d. bus 6:12-6:13h.
872-ojo elektrinio Kaunas-Vilnius buvo 6:11-6:12, tai šis paankstintam varėniškiui dyzeliukui taptų kliūtimi, todėl ir paankstintas...
Iš Lentvario į Vilnių nuo kovo 8 d. anksti rytą traukiniai išvyksta: 5:55dd iš Trakų, 6:08dd iš Kauno, 6:13 iš Varėnos, 6:45dd iš Trakų, 7:01 iš Kauno...
Taigi, iki 7h ryto, kol dar žmonės miega, iš Lentvario į Vilnių kiekvieną darbo dieną jau važiuoja 5 keleiviniai traukiniai.
Komentuoti:
-
Kaip jau minėta temoje apie geležinkelio liniją Lentvaris-Varėna-Marcinkonys-Gardinas, nuo kovo 8 d. tvarkaraščio pasikeitimas atsilieps keleiviams šiame maršrute...
Tvarkaraščio pakeitimus tokiu metų laiku galima suprasti, galima dėl jų tikslingumo labai abejoti. Bet verta sutikti, kad traukiniui neverta stoviniuoti (ir brangų keleivių laiką gaišinti) stotelėse, kurių prieigų gyventojai traukiniu nesinaudoja, o žiemą turistų, grybautojų, uogautojų nebūna. Tik tą gal būt reikėjo daryti dar vėlyvą rudenį (kaip tai padaryta Vilniaus-Ignalinos-Turmanto maršrute). O gal tvarkaraščio sezoniškumas turėtų būti kasmet?
O dabar - prie Vilniaus-Kauno maršruto reikalų. Nes kovo 8 d. tvarkaraščio pakeitimas kažkiek palietė ir jį. Ir dar labai įdomiai - keturiom (tik) minutėmis paankstintas anksčiausias elektrinis traukinys iš Kauno į Vilnių (nuo kovo 8 d. jis išvyks 4:53h).
Kelis kartus anksti rytą (o gal dar naktį?) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį mačiau šį traukinį išvažiuojantį tuščią. Todėl įdomi jo grafiko ankstinimo 4 minutėmis priežastis.
Jei rudens-žiemos-pavasario periode traukinių sustojimai retinami kituose maršrutuose, gal būt ne išimtis būtų Vilnius-Kaunas? Nors čia skubantiems yra greitieji dviaukščiai elektriniai traukiniai, verta užduoti klausimą: ar būtina visiems "lėtiesiems" žiemą stoti tokiose stotelėse kaip Pamieris, Pagiriai, Baltamiškis, Sausiai? Nes keleivių jose nebūna dažnai. Gal būt reikalingesnis sustojimas Amaliuose (stotelėje dar Kauno meiste), bet čia "lėtieji elektriniai" stoja ne visi...Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.04, 09:07.
Komentuoti:
-
Nuo Szczecino ko gero irgi su persedimu?Parašė zanaz Rodyti pranešimąYra nebloga jungtis iš Amsterdamo į Lietuvą, iki Szczecino nuo 39€, ir iš te į Trakiškes (Šeštokus) 68 zlotai, 1 klase 98 zlotai.
Kažkada esu važiavęs su interreilu, visai nieko, 27 valandos
Komentuoti:
-
Yra nebloga jungtis iš Amsterdamo į Lietuvą, iki Szczecino nuo 39€, ir iš te į Trakiškes (Šeštokus) 68 zlotai, 1 klase 98 zlotai.Parašė praetor Rodyti pranešimąHmm, man reik po Lietuvą daugiau
Beje, galvoju imt kada kelionę iš Olandijos į Lietuvą traukiniu, tačiau, laikas toks ilgas, kad dingsta noras greit. Plius kaina ne iš mažųjų.
Kažkada esu važiavęs su interreilu, visai nieko, 27 valandos
Komentuoti:
-
Hmm, man reik po Lietuvą daugiauParašė Vitas Rodyti pranešimąAčiū už pasiūlymą, bet manau kad juo pasinaudoti jau neteks. Manau, kad Vakarų Europoje pabūti jau neteks, nes pakankamai išlaidų susidaro realizuojant pomėgį keliauto po Lietuvą.
O dėl to kainų skirtumo persėdant Vievyje jokių blogų minčių nereiškiau, nors man pačiam asmeniškai gaunasi blogai - važiuodamas iš Kauno į Vilnių Vievyje arba Kaišiadoryse stabtelėdavau daug kartų (progų atsirasdavo įvairių).
Beje, galvoju imt kada kelionę iš Olandijos į Lietuvą traukiniu, tačiau, laikas toks ilgas, kad dingsta noras greit. Plius kaina ne iš mažųjų.
Komentuoti:
-
Ačiū už pasiūlymą, bet manau kad juo pasinaudoti jau neteks. Manau, kad Vakarų Europoje pabūti jau neteks, nes pakankamai išlaidų susidaro realizuojant pomėgį keliauto po Lietuvą.Parašė praetor Rodyti pranešimąP. Vitui Vakarų Europoj reik traukiniais pavažinėt. Dar ne tokių kainodarinių subtilybių pamatys.
O dėl to kainų skirtumo persėdant Vievyje jokių blogų minčių nereiškiau, nors man pačiam asmeniškai gaunasi blogai - važiuodamas iš Kauno į Vilnių Vievyje arba Kaišiadoryse stabtelėdavau daug kartų (progų atsirasdavo įvairių).
Komentuoti:
-
Taip, šiuo atveju apsimokaParašė Zorro Rodyti pranešimąVilnius - Lentvaris 3.00
Lentvaris - Trakai 2.40
Vilnius - Trakai 6.20
Dėl kainos persėst apsimoka, pirmyn atgal susitaupo 1.60
ant pigesnio alaus.

Kažkada apsimokėjo važiuojant iš Kauno į Vilnių persėdinėti Kaišiadoryse, Vievyje.
Komentuoti:
-
Čia kalbama apie internetą, tai ten yra koks lizdas internetui, bevielis. Ar tiesiog studentai naudojasi savo internetu (tik gauna elektrą iš traukinio?). Jei ir taip, tai elektra nėra būtinybė, nes dauguma nešiojamų valandą be problemų išlaiko.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKątik per LNK parodė LG reklamą apie dviaukštį traukinį. Neįgali moteris mezga, o studentai naudojasi internetu. Diktorė minėjo, kad traukinys iš Vilniaus į Kauną nuvažiuoja mažiau nei per valandą (ar daug tokių yra?), bilietas 2 klase kainuoja 17Lt ir 3 klase 15Lt. Kažin, kodėl nieko nepaminėta apie 1 klasę? Ar tai reiškia, kad tokios nebeliko???
Komentuoti:
-
Na dabar kaip suprantu nereikia jokios priemokos, kas pirmas užpakalį padės tas ir 1 klasei.
Komentuoti:
-
O jei būna dviaukštis ir nori į pirmą - mokėk priemoką ir važiuok sau sėkmingai.Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąVisur 2 klasė, todėl, nes dažnai sustreikavus dviaukščiui, leidžia tiesiog modernizuotą električką, tad keleiviai piktinasi, jog moka brangiau, bet pirmos klasės negauna.
Komentuoti:
-
Visur 2 klasė, todėl, nes dažnai sustreikavus dviaukščiui, leidžia tiesiog modernizuotą električką, tad keleiviai piktinasi, jog moka brangiau, bet pirmos klasės negauna.
Komentuoti:
-
Pirmos klasės salone yra 2 stalai (prie jų viso 5 vietos). Staluose yra rozetės. Vasarą veikė.Parašė zanaz Rodyti pranešimąirenge bevieli ar mobiliu? Yra rozetes (veikiancios)?
Paskutinis taisė alm; 2009.11.22, 22:59.
Komentuoti:
Komentuoti: