Atsargai dviejų senų traukinių neužtektų, nes vienu metu gali sugesti du dviaukščiai, o tuomet jau nebeliktų rezervo jei sugestų ir trečiasis. Tai pirma. Antra, tokiu atveju, kai sugestų du ar trys dviaukščiai, o keleivius vežtų seni modernizuoti, kiltų didesnis keleivių nepasitenkinimas. Na, gal LG tai ir nesvarbu. Bet kokiu atveju manau, kad greituosius maršrutus turėtų aptarnauti dviaukščiai, o ketvirtasis būtų leidžiamas pusiau greitaisiais ar kiekvienoje stotelėje stojančiais maršrutais kaip 3 klasės traukinys. Vienam iš dviaukščių sugedus, būtų rezervas, nes į lėtąjį maršrutą būtų paleisdžiamas modernizuotas.
Problema ta, kad dabar tvarkaraščiai sudaromi taip, kad tie patys ER9M elektriniai traukiniai naudojami ir N. Vilnios - Vilniaus - Kauno maršrutuose ir važiuoja į Trakus. Pavyzdžiui, traukinys važiuioja į Kauną, o grįžęs į Vilnių, važiuoja į Trakus. Atskytus šiuos maršrutus ir juos aptarnaujant tik jiems skirtais traukiniais, kasdien reikėtų vieno ar dviejų papildomų elektrinių traukinių tam pačiam maršrutų skaičiui aptarnauti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Pabandžiau šiek tiek paanalizuoti maršrutą Vilnius-Kaunas ir pažiūrėti, kaipgi čia gaunasi, kad LG jau turi keturis dviaukščius, bet jais atliekami tik maždaug pusė visų reisų šiame maršrute.
Viršuje pateiktame tvarkaraštyje skirtingomis spalvomis pažymėjau skritingus dviaukščius traukinius. Kaip matote, realiai naudojami yra tik du dviaukščiai, o trečiasis atlieka tik vieną Vilnius-Kaunas-Vilnius reisą. Ketvirtasis apskritai nėra naudojamas.
Reiktų atkreipti ir dėmesį į tai, kiek laiko traukiniai stovi stotyse niekur nevažiuodami (nuo 20 min iki bemaž 3 valandų, nors šie skaičiai gali būti ne visai tikslūs, nes tiksliai atsekti kuris traukinys po kurio važiuoja pagal šiuos duomenis neįmanoma). Bereikia prisiminti tik tai, kad Ryanair lėktuvas oro uoste apsisuka per 25 minutes (čia yra laiko tarpas nuo nusileidimo iki pakilimo). Turbūt nereikia įrodinėti, kad lėktuvą nutupdyti ir jį vėl pakelti į orą yra žymiai sudėtingiau, nei sustabdyti ir paleisti traukinį.
Šiam maršrutui aptarnauti, mano skaičiavimais, reikalingi dar trys senieji elektriniai traukiniai. Taigi per dieną šiam maršrutui aptarnauti pasitelkiami šeši traukiniai. Pusė iš jų yra seni kledarai, kurie neatitinka jokių komforto standartų ir gadina LG įvaizdį.
Peržvelgus šį tvarkaraštį, akivaizdų, kad pasitelkus turimus 4 dviaukščius traukinius galima atlikti visus reisus Vilnius-Kaunas-Vilnius ir dar pridėti vieną papildomą. Dar daugiau reisų būtų galima atlikti sumažinus laiką, kurį traukiniai stovi stotyse neteikdami niekam jokios naudos.
Atsargai užtektų vieno (daugiausiai dviejų) modernizuotų elektrinių traukinių. Visą kitą seną šlamštą galima parduoti mūsų buvusiems draugams iš rytų arba supjaustyti.
Iš tiesų tikiuosi, kad šie logiški žingisniai bus padaryti, nes kitu atveju lieka neaišku, kam apskritai reikėjo keturių dviaukščių traukinių, jei realiai naudojami tik du. Nesuprantu ir logikos, kad ketvirtas dviaukštis turėtų būti paliktas "atsargai". Koks verslininkas gali sau leisti nusipirkti gamybos priemonę už dešimtis milijonų litų ir padėti ją į sandėlį, "atsargai". Tame nėra jokios ekonominės logikos.
Komentuoti:
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąAtleiskite už neapsišvietimą, bet kuriame tarpstotyje tas medis, niekšas, nuvirto: Palemonas-Pravieniškės ar Palemonas-Kaunas? Bandau prisiminti, kurioje vietoje būčiau matęs medį šalia bėgių, ir nepamenu niekaip. Prie magistralės viaduko nebent?
Komentuoti:
-
Atleiskite už neapsišvietimą, bet kuriame tarpstotyje tas medis, niekšas, nuvirto: Palemonas-Pravieniškės ar Palemonas-Kaunas? Bandau prisiminti, kurioje vietoje būčiau matęs medį šalia bėgių, ir nepamenu niekaip. Prie magistralės viaduko nebent?
Komentuoti:
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTai gal buvo nuleidę pantografą? Už tai ir elektros galėjo nebūt(t.y. nedegė šviestlentės)
Komentuoti:
-
šiaip medis negali būti aukštesnis nei atstumas iki artimiausio bėgio. taip taip yra tokia taisyklė ir nereikia jokių 40 cm. todėl su tuo medžiu Palemone ir man keista.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠį teiginį galėčiau prilyginti priežastimis, dėl kurių prieš keletą mėnesių vakarų Europoje neskraidė lėktuvai. Tipo: "norite Išsaugoti keleivių srautą, užgesinkite Islandijoje išsiveržusį ugnikalnį".
Manau, kad gamtos stichijos atveju reikėtų daugiau supratingumo ir tolerancijos.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIr arkliui aišku, kad jis nebūtų ant laidų virtęs, jeigu iš anksto būtų nupjautas
Na tada moraliai remontuokite kontaktinį tinklą, kurį kažkada tiesė geležinkelininkai, puoselėdami modernesnį geležinkelį ir siekdami keleiviams patogesnės kelionės. Juk darbuotojų atminimas yra gerokai svarbiau, o keleiviai gali nuvažiuoti kitu traukiniu. Arba autobusu
Manau, kad gamtos stichijos atveju reikėtų daugiau supratingumo ir tolerancijos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠiaip tai medžiai, ypatingai kurie yra geležinkelio stotyse, yra geležinkelio istorijos dalis. Daugelyje geležinkelio stočių, tam tikromis progomis, juos sodino stočių darbuotojai, puoselėdami stoties aplinką. Ir juos išpjauti, vien tik remiantis grėsmės laidams argumentais, būtų amoralu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJuk siūliau ne VISUS, o tik SENESNIUS medžius išpjauti, tarkim tuos, kurių kamieno 1m aukštyje apimtis viršija 40cm. Taip pat manau, kad tai aktualiau aplink elektrifikuotas trasas, nes virstantys medžiai pažeidžia kontaktinį tinklą.
Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.
Komentuoti:
-
Vakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia seni medžiai? Kada paskutinį kartą buvo medis užvirtęs ant bėgių ar nutraukęs ryšius, kontaktinį tinklą? Po tokios vėtros buvo sulaužyti kai kur ištisi hektarai neseno miško...
jauni medžiai yra mažesnio aukščio ir svorio, todėl daug mažesnė tikimybė, kad jie virsdami pridarys tiek daug žalos.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJuk siūliau ne VISUS, o tik SENESNIUS medžius išpjauti, tarkim tuos, kurių kamieno 1m aukštyje apimtis viršija 40cm. Taip pat manau, kad tai aktualiau aplink elektrifikuotas trasas, nes virstantys medžiai pažeidžia kontaktinį tinklą.
Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNesuprantu kas ten tokiu kvailus skelbimus rašo.... Pvz.
Informacija keleiviams
Dėl audros padarinių 2010 m. rugpjūčio 17 d. galimi keleivinių traukinių vėlavimai geležinkelio ruože Vilnius–Kaunas, prašome atidžiai sekti informaciją stotyse.
Nevažiuos traukiniai:
Nr. 815 ir Nr. 873 Naujoji Vilnia–Vilnius–Kaunas;
Nr. 876 ir Nr. 814 Kaunas–Vilnius Naujoji Vilnia.
Keleivių vežimo direkcijos informacija
Ar labai buvo sunku parašyti vietoje Nr. traukinių vykimo laikus? Tai pamatęs tokį skelbimą, aš turiu ieškoti grafikuose ką tie numeriai reiškia...
Kitas skelbimas:
Informacija keleiviams
Nuo šių metų rugpjūčio 17 d. 15 val. keleiviniai traukiniai dėl oro sąlygų nevėluos.
Keleivių vežimo direkcijos informacija
Ką šitas absurdas reiškia? Oi, tiksliau "Broli, bet ką šitas norėjo pasakyti? " Ir jie garantuoti kad nevėluos, gal vėl bus audra...
Ir dar toptelėjo durna mintis - o tai gerbiant klientus neturėjo būti paleisti dyzeliniai traukiniai?
Komentuoti:
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąŠiandien apie pusę dvylikos, antrajame kelyje stovėjo kelyje stovėjo dviaukštis traukinys. Jame švieslentės neveikė...
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąMedžiai šalia geležinkelio atlieka tam tikras funkcijas: mažina traukinių skleidžiamą triukšmą į aplinką; žiemą apsaugo nuo užpustymo; neutralizuoja lokomotyvų vidaus degimo variklių išmetamąsias dujas.
Šiaip tai medžiai šalia geležinkelio vadinami apsauginiais želdiniais ir juos prižiūri tam tikra tarnyba (ne LG).
Remiantis tokiu požiūriu, siūlyčiau visuose miestuose išpjauti visus medžius ir pradėti nuo Kauno laisvės alėjos.
Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Kas neleidžia LG bent jau aplink elektrifikuotas linijas išpjauti senesnius medžius? Kiek žinau, 10m žemė aplink bėgius yra geležinkelio infrastruktūros valdytojo (faktiškai — LG) teritorija, ir medžiams pjauti jokio leidimo nereikia.
Šiaip tai medžiai šalia geležinkelio vadinami apsauginiais želdiniais ir juos prižiūri tam tikra tarnyba (ne LG).
Remiantis tokiu požiūriu, siūlyčiau visuose miestuose išpjauti visus medžius ir pradėti nuo Kauno laisvės alėjos.
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimą10m atstumu nėra medžių, o toliau juos prižiūri tokia AB "Geležinkelių apsaugos želdiniai", kur kiekvienas medis yra jų turtas (kapitalas) ir bėgant laikui jis (kapitalas) auga
O kas LG kompensuos patirtus vėtros nuostolius? Draudimo kompanija ar ta AB "Geležinkelių apsaugos želdiniai"?
Komentuoti:
Komentuoti: