Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Atsargai dviejų senų traukinių neužtektų, nes vienu metu gali sugesti du dviaukščiai, o tuomet jau nebeliktų rezervo jei sugestų ir trečiasis. Tai pirma. Antra, tokiu atveju, kai sugestų du ar trys dviaukščiai, o keleivius vežtų seni modernizuoti, kiltų didesnis keleivių nepasitenkinimas. Na, gal LG tai ir nesvarbu. Bet kokiu atveju manau, kad greituosius maršrutus turėtų aptarnauti dviaukščiai, o ketvirtasis būtų leidžiamas pusiau greitaisiais ar kiekvienoje stotelėje stojančiais maršrutais kaip 3 klasės traukinys. Vienam iš dviaukščių sugedus, būtų rezervas, nes į lėtąjį maršrutą būtų paleisdžiamas modernizuotas.
    Problema ta, kad dabar tvarkaraščiai sudaromi taip, kad tie patys ER9M elektriniai traukiniai naudojami ir N. Vilnios - Vilniaus - Kauno maršrutuose ir važiuoja į Trakus. Pavyzdžiui, traukinys važiuioja į Kauną, o grįžęs į Vilnių, važiuoja į Trakus. Atskytus šiuos maršrutus ir juos aptarnaujant tik jiems skirtais traukiniais, kasdien reikėtų vieno ar dviejų papildomų elektrinių traukinių tam pačiam maršrutų skaičiui aptarnauti.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied


    Pabandžiau šiek tiek paanalizuoti maršrutą Vilnius-Kaunas ir pažiūrėti, kaipgi čia gaunasi, kad LG jau turi keturis dviaukščius, bet jais atliekami tik maždaug pusė visų reisų šiame maršrute.

    Viršuje pateiktame tvarkaraštyje skirtingomis spalvomis pažymėjau skritingus dviaukščius traukinius. Kaip matote, realiai naudojami yra tik du dviaukščiai, o trečiasis atlieka tik vieną Vilnius-Kaunas-Vilnius reisą. Ketvirtasis apskritai nėra naudojamas.

    Reiktų atkreipti ir dėmesį į tai, kiek laiko traukiniai stovi stotyse niekur nevažiuodami (nuo 20 min iki bemaž 3 valandų, nors šie skaičiai gali būti ne visai tikslūs, nes tiksliai atsekti kuris traukinys po kurio važiuoja pagal šiuos duomenis neįmanoma). Bereikia prisiminti tik tai, kad Ryanair lėktuvas oro uoste apsisuka per 25 minutes (čia yra laiko tarpas nuo nusileidimo iki pakilimo). Turbūt nereikia įrodinėti, kad lėktuvą nutupdyti ir jį vėl pakelti į orą yra žymiai sudėtingiau, nei sustabdyti ir paleisti traukinį.

    Šiam maršrutui aptarnauti, mano skaičiavimais, reikalingi dar trys senieji elektriniai traukiniai. Taigi per dieną šiam maršrutui aptarnauti pasitelkiami šeši traukiniai. Pusė iš jų yra seni kledarai, kurie neatitinka jokių komforto standartų ir gadina LG įvaizdį.

    Peržvelgus šį tvarkaraštį, akivaizdų, kad pasitelkus turimus 4 dviaukščius traukinius galima atlikti visus reisus Vilnius-Kaunas-Vilnius ir dar pridėti vieną papildomą. Dar daugiau reisų būtų galima atlikti sumažinus laiką, kurį traukiniai stovi stotyse neteikdami niekam jokios naudos.

    Atsargai užtektų vieno (daugiausiai dviejų) modernizuotų elektrinių traukinių. Visą kitą seną šlamštą galima parduoti mūsų buvusiems draugams iš rytų arba supjaustyti.

    Iš tiesų tikiuosi, kad šie logiški žingisniai bus padaryti, nes kitu atveju lieka neaišku, kam apskritai reikėjo keturių dviaukščių traukinių, jei realiai naudojami tik du. Nesuprantu ir logikos, kad ketvirtas dviaukštis turėtų būti paliktas "atsargai". Koks verslininkas gali sau leisti nusipirkti gamybos priemonę už dešimtis milijonų litų ir padėti ją į sandėlį, "atsargai". Tame nėra jokios ekonominės logikos.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Atleiskite už neapsišvietimą, bet kuriame tarpstotyje tas medis, niekšas, nuvirto: Palemonas-Pravieniškės ar Palemonas-Kaunas? Bandau prisiminti, kurioje vietoje būčiau matęs medį šalia bėgių, ir nepamenu niekaip. Prie magistralės viaduko nebent?
    Straipsnyje rašoma, kad traukinys spėjo iš Kauno nuvažiuoti iki Palemono. Vadinasi, tarpstotyje Palemonas-Pravieniškės.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Atleiskite už neapsišvietimą, bet kuriame tarpstotyje tas medis, niekšas, nuvirto: Palemonas-Pravieniškės ar Palemonas-Kaunas? Bandau prisiminti, kurioje vietoje būčiau matęs medį šalia bėgių, ir nepamenu niekaip. Prie magistralės viaduko nebent?

    Komentuoti:


  • Tomukas
    replied
    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    Tai gal buvo nuleidę pantografą? Už tai ir elektros galėjo nebūt(t.y. nedegė šviestlentės)
    Nesvarbu pakeltas ar nuleistas pantografas, jei kompiuteris neuzprogramuotas tai svieslentes nieko nerodys

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    šiaip medis negali būti aukštesnis nei atstumas iki artimiausio bėgio. taip taip yra tokia taisyklė ir nereikia jokių 40 cm. todėl su tuo medžiu Palemone ir man keista.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Šį teiginį galėčiau prilyginti priežastimis, dėl kurių prieš keletą mėnesių vakarų Europoje neskraidė lėktuvai. Tipo: "norite Išsaugoti keleivių srautą, užgesinkite Islandijoje išsiveržusį ugnikalnį".
    Manau, kad gamtos stichijos atveju reikėtų daugiau supratingumo ir tolerancijos.
    Nelabai kas bendro. Pripažink, medį nupjautį kur kas paprasčiau, negu ugnikalnį užgesinti. Suprantu, kad geležinkeliams būtų neįmanoma išvengti netikėto potvynio ar gaisro, tačiau virstantys medžiai... Ar kartais taip nėra dangstomas apsileidimas? Oi, atsiprašau, taip mes išreiškiame pagarbą tų medžių sodintojams. Tik aš labai abejoju, ar stočių darbuotojai sodino medžius ir tarpstočiuose...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Ir arkliui aišku, kad jis nebūtų ant laidų virtęs, jeigu iš anksto būtų nupjautas



    Na tada moraliai remontuokite kontaktinį tinklą, kurį kažkada tiesė geležinkelininkai, puoselėdami modernesnį geležinkelį ir siekdami keleiviams patogesnės kelionės. Juk darbuotojų atminimas yra gerokai svarbiau, o keleiviai gali nuvažiuoti kitu traukiniu. Arba autobusu
    Šį teiginį galėčiau prilyginti priežastimis, dėl kurių prieš keletą mėnesių vakarų Europoje neskraidė lėktuvai. Tipo: "norite Išsaugoti keleivių srautą, užgesinkite Islandijoje išsiveržusį ugnikalnį".
    Manau, kad gamtos stichijos atveju reikėtų daugiau supratingumo ir tolerancijos.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
    Teko stebėti audrą vykusią prieš savaitę, o vakar anksti ryte, audros metu keliauti, ir vakarykštis audros mastas tikrai prilygo audrai prieš savaitę.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
    Ir arkliui aišku, kad jis nebūtų ant laidų virtęs, jeigu iš anksto būtų nupjautas

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Šiaip tai medžiai, ypatingai kurie yra geležinkelio stotyse, yra geležinkelio istorijos dalis. Daugelyje geležinkelio stočių, tam tikromis progomis, juos sodino stočių darbuotojai, puoselėdami stoties aplinką. Ir juos išpjauti, vien tik remiantis grėsmės laidams argumentais, būtų amoralu.
    Na tada moraliai remontuokite kontaktinį tinklą, kurį kažkada tiesė geležinkelininkai, puoselėdami modernesnį geležinkelį ir siekdami keleiviams patogesnės kelionės. Juk darbuotojų atminimas yra gerokai svarbiau, o keleiviai gali nuvažiuoti kitu traukiniu. Arba autobusu

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...
    Na kad nei išto imtų ir nugriūtų, kažkaip nelabai tikisi, matyt galbūt naktį papūtė stipresnis vėjas ir nukratė medelį elektra ir tada ant bėgių...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Juk siūliau ne VISUS, o tik SENESNIUS medžius išpjauti, tarkim tuos, kurių kamieno 1m aukštyje apimtis viršija 40cm. Taip pat manau, kad tai aktualiau aplink elektrifikuotas trasas, nes virstantys medžiai pažeidžia kontaktinį tinklą.
    Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.
    Ištiktųjų sudėtinga nuspręsti, kuris medis gamtos stichijos metu išvirs ir pridarys žalos, juo labiau, kad per savo neilgą amžių panašios audros, kuri nusiaubė Dzūkiją ir Kauno miestą dar nesu matęs. Šiaip tai medžiai, ypatingai kurie yra geležinkelio stotyse, yra geležinkelio istorijos dalis. Daugelyje geležinkelio stočių, tam tikromis progomis, juos sodino stočių darbuotojai, puoselėdami stoties aplinką. Ir juos išpjauti, vien tik remiantis grėsmės laidams argumentais, būtų amoralu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakarykštis įvykis tikriausiai susijęs su vėtra aną savaitę. Tiesiog medį gerokai aplamdė, bet neišvertė. Po daugiau nei savaitės medis išvirto...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie ko čia seni medžiai? Kada paskutinį kartą buvo medis užvirtęs ant bėgių ar nutraukęs ryšius, kontaktinį tinklą? Po tokios vėtros buvo sulaužyti kai kur ištisi hektarai neseno miško...
    Kam užduodi klausimą, jeigu pats puikiai žinai atsakymą??? Paskutinį kartą medis nutraukė geležinkelio kontaktinį tinklą vakar ryte.
    jauni medžiai yra mažesnio aukščio ir svorio, todėl daug mažesnė tikimybė, kad jie virsdami pridarys tiek daug žalos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Juk siūliau ne VISUS, o tik SENESNIUS medžius išpjauti, tarkim tuos, kurių kamieno 1m aukštyje apimtis viršija 40cm. Taip pat manau, kad tai aktualiau aplink elektrifikuotas trasas, nes virstantys medžiai pažeidžia kontaktinį tinklą.
    Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.
    Prie ko čia seni medžiai? Kada paskutinį kartą buvo medis užvirtęs ant bėgių ar nutraukęs ryšius, kontaktinį tinklą? Po tokios vėtros buvo sulaužyti kai kur ištisi hektarai neseno miško...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Nesuprantu kas ten tokiu kvailus skelbimus rašo.... Pvz.

    Informacija keleiviams


    Dėl audros padarinių 2010 m. rugpjūčio 17 d. galimi keleivinių traukinių vėlavimai geležinkelio ruože Vilnius–Kaunas, prašome atidžiai sekti informaciją stotyse.
    Nevažiuos traukiniai:

    Nr. 815 ir Nr. 873 Naujoji Vilnia–Vilnius–Kaunas;
    Nr. 876 ir Nr. 814 Kaunas–Vilnius Naujoji Vilnia.

    Keleivių vežimo direkcijos informacija

    Ar labai buvo sunku parašyti vietoje Nr. traukinių vykimo laikus? Tai pamatęs tokį skelbimą, aš turiu ieškoti grafikuose ką tie numeriai reiškia...

    Kitas skelbimas:

    Informacija keleiviams

    Nuo šių metų rugpjūčio 17 d. 15 val. keleiviniai traukiniai dėl oro sąlygų nevėluos.

    Keleivių vežimo direkcijos informacija

    Ką šitas absurdas reiškia? Oi, tiksliau "Broli, bet ką šitas norėjo pasakyti? " Ir jie garantuoti kad nevėluos, gal vėl bus audra...

    Ir dar toptelėjo durna mintis - o tai gerbiant klientus neturėjo būti paleisti dyzeliniai traukiniai?
    Šiuo atveju Udriau nėra taip paprasta. Pirmasis elektrinis traukinys į Vilnių jau buvo išvykęs iš Kauno ir audra jį užklupo tik pajudėjus iš Palemono geležinkelio stoties. Dėl žaibo iškrovos dingo elektros energijos tiekimas ir prieš elektrinio traukinio nosį išvirto šimtametis beržas nutraukdamas kontaktinio tinklo elektros energijos tiekimo laidus. Operatyviai įvertinti ir pašalinti audros padarinius yra pakankamai sudėtinga, kadangi niekas iš anksto to nesitikėjo.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Šiandien apie pusę dvylikos, antrajame kelyje stovėjo kelyje stovėjo dviaukštis traukinys. Jame švieslentės neveikė...
    Atvaizdas
    Tai gal buvo nuleidę pantografą? Už tai ir elektros galėjo nebūt(t.y. nedegė šviestlentės)

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Medžiai šalia geležinkelio atlieka tam tikras funkcijas: mažina traukinių skleidžiamą triukšmą į aplinką; žiemą apsaugo nuo užpustymo; neutralizuoja lokomotyvų vidaus degimo variklių išmetamąsias dujas.
    Šiaip tai medžiai šalia geležinkelio vadinami apsauginiais želdiniais ir juos prižiūri tam tikra tarnyba (ne LG).

    Remiantis tokiu požiūriu, siūlyčiau visuose miestuose išpjauti visus medžius ir pradėti nuo Kauno laisvės alėjos.
    Juk siūliau ne VISUS, o tik SENESNIUS medžius išpjauti, tarkim tuos, kurių kamieno 1m aukštyje apimtis viršija 40cm. Taip pat manau, kad tai aktualiau aplink elektrifikuotas trasas, nes virstantys medžiai pažeidžia kontaktinį tinklą.
    Triukšmą medžiai slopina tik vasarą, o kaimo laukuose nėra tikslo slopinti ne patį didžiausią triukšmą (juk ne lėktuvai bėgiais skraido); žiemą nuo užpustymo labiau saugotų krūmai ir aukštas pylimas negu medžiai; o išmetamųjų dūmų geležinkeliai išmeta mažiau nei autotransportas, pagaliau užmiestyje tai niekam nedaro tiesioginės žalos, o miestuose šalia geležinkelio šiaip ar taip medžių nėra.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    /\ Kas neleidžia LG bent jau aplink elektrifikuotas linijas išpjauti senesnius medžius? Kiek žinau, 10m žemė aplink bėgius yra geležinkelio infrastruktūros valdytojo (faktiškai — LG) teritorija, ir medžiams pjauti jokio leidimo nereikia.
    Medžiai šalia geležinkelio atlieka tam tikras funkcijas: mažina traukinių skleidžiamą triukšmą į aplinką; žiemą apsaugo nuo užpustymo; neutralizuoja lokomotyvų vidaus degimo variklių išmetamąsias dujas.
    Šiaip tai medžiai šalia geležinkelio vadinami apsauginiais želdiniais ir juos prižiūri tam tikra tarnyba (ne LG).

    Remiantis tokiu požiūriu, siūlyčiau visuose miestuose išpjauti visus medžius ir pradėti nuo Kauno laisvės alėjos.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    10m atstumu nėra medžių, o toliau juos prižiūri tokia AB "Geležinkelių apsaugos želdiniai", kur kiekvienas medis yra jų turtas (kapitalas) ir bėgant laikui jis (kapitalas) auga
    Kuria prasme turtas? Malkos?
    O kas LG kompensuos patirtus vėtros nuostolius? Draudimo kompanija ar ta AB "Geležinkelių apsaugos želdiniai"?

    Komentuoti:

Working...
X