Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąTunelis vis dėl to bus atidarytas spalio mėn. pirmą dieną
Komentuoti:
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąTunelis vis dėl to bus atidarytas spalio mėn. pirmą dieną
Komentuoti:
-
Vakar paklausiau Vilniaus stoties informacijoje: Kada važiuos į Kauną (ne į Kauną-1 aišku) traukiniai.
Atsakė, gal po mėnesio, bet tiksliai dar nežino.
Ar bus pasikeitimų grafike. Atsakė, bus.
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąberods sianakt atidaro tuneli, taciau (bent jau man) litrail.lt nauju grafiku nerodo. Dilema ar ryt is oro uosto buso autobusu stoty islipt, ar iki gelezinkelio vaziuot laimes bandyt
Komentuoti:
-
berods sianakt atidaro tuneli, taciau (bent jau man) litrail.lt nauju grafiku nerodo. Dilema ar ryt is oro uosto buso autobusu stoty islipt, ar iki gelezinkelio vaziuot laimes bandyt
Komentuoti:
-
aisku,zinoma +-1-2min.daug ko neduos.Zinoma brangs ir bilietai truputeli.O gal kas jau matet tunelio atidarymo sventes programa?
Komentuoti:
-
Parašė ehnaton Rodyti pranešimąIdomu ar pridejus tunelio laika,pavyks sutaupyti tas kelias minutes ir kad iki Vilniaus traukinys pasiektu per valanda,gal bus dar kokiu keliu korekciju,kad tai leistu.
Komentuoti:
-
Idomu ar pridejus tunelio laika,pavyks sutaupyti tas kelias minutes ir kad iki Vilniaus traukinys pasiektu per valanda,gal bus dar kokiu keliu korekciju,kad tai leistu.
Komentuoti:
-
Parašė ehnaton Rodyti pranešimąTai reikia manyti tunelis prides iki 5-7 minuciu papildomai?
Komentuoti:
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąŠiandienos Lietuvos rytas taip pat rašo apie geležinkelio tunelio rekonstrukcijos pabaigą ir traukinių eismo juo paleidimą rugsėjo 16 d. Matyt oficialus tunelio rekonstrukcijos pabaigos atidarymas vyks diena anksčiau.
Beje, minėtame laikraštyje rašoma, kad "traukiniai tuneliu galės pasiekti 100 km/h greitį", tik dėl trumpo įsibėgėjimo jis faktiškai bus mažesnis.
Įdomu būtų iš šios srites žinovų išgirsti, kokios markės iešmai ties tuneliu pakloti, jei traukinių eismo greitis tuneliu išauga nuo buvusių iki rekonstrukcijos 40 km/h iki 100 km/h.
O iš Kauno, pagrindiniu keliu ir visą 100 km/h, tačiau ištikrųjų yra kitų dalykų, kurie tikriausiai ribos traukinių greitį.Paskutinis taisė specialistas; 2009.08.29, 19:19.
Komentuoti:
-
Guest repliedParašė Pauliukas Rodyti pranešimąSiandien skaiciau "Kauno dienoje", kad rugsejo 16..
Beje, minėtame laikraštyje rašoma, kad "traukiniai tuneliu galės pasiekti 100 km/h greitį", tik dėl trumpo įsibėgėjimo jis faktiškai bus mažesnis.
Įdomu būtų iš šios srites žinovų išgirsti, kokios markės iešmai ties tuneliu pakloti, jei traukinių eismo greitis tuneliu išauga nuo buvusių iki rekonstrukcijos 40 km/h iki 100 km/h.
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąAplamai tai mes buvom beveik priėję išvados, kad visuomeninis transportas bus naudingas ir patogus tik tada, kai veiks kaip vieninga sistema... Deja dabar visos jo rūšys Lietuvoje dirba kas sau ir tik jiems patiems suprantama logika ir principais....
Komentuoti:
-
Aplamai tai mes buvom beveik priėję išvados, kad visuomeninis transportas bus naudingas ir patogus tik tada, kai veiks kaip vieninga sistema... Deja dabar visos jo rūšys Lietuvoje dirba kas sau ir tik jiems patiems suprantama logika ir principais....
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąBe reikalo mano pasisakyma cituoji. Kontekstas gavosi visai kitas. Mano atsakymas buvo į pasakymą, kad greičiausias ir ko gero patogiausias yra važiuoti traukiniu....
Diskusija buvo ne apie srautus, ne apie krizes, o būtent apie patogumą ir greitumą...
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNejaugi keleivių srautai lėktuvais didesni nei traukiniais? Ir dar krizės sąlygomis, kai netgi nuo kelionių po Lietuvą susilaikai, netgi suspenduoji pasivažinėjimus miesto transportu...
Atsitiktiniams skraidūnams ir Kauno į tolimus užsienius rytui dar neišaušus iš Kauno į Vilnių galima išvažiuoti 1:30h pravažiuojančiu autobusu Kaliningradas-Baranovičiai, 3:30h TOKS autobusu Palanga-Minskas...
Iš Vilniaus į Kauną šių maršrutų autobusai važiuoja vėlai vakare - po 23 h.
Diskusija buvo ne apie srautus, ne apie krizes, o būtent apie patogumą ir greitumą...
Deja, nepasakyčiau kad norint 5 val būti VNO, labai jau patogu 1:30 išvažiuoti iš Kauno. Tai reiškia, kad keltis reikės (o gal gultis nereikės?) kokia 00:30... Vietoj 3:00 važiuojant savo automobiliu....
Komentuoti:
Komentuoti: