Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • x21
    replied
    Siandien per radija sake spalio 1d.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Tunelis vis dėl to bus atidarytas spalio mėn. pirmą dieną
    Esi tuo 100 proc. isitikines ?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vaizdas nuo Trijų mergelių tilto.



    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Tunelis vis dėl to bus atidarytas spalio mėn. pirmą dieną
    Šalia manęs lėktuve į Kauną skridęs truputi girtas vokietis gyrėsi, kad jis tą tunelį Kaune pastatė Teko nusodint biški, kad jis ten seniai jau ir jis daugiausia ką galėjo padaryt, tai prisidėt prie restauravimo. Tai jis sakė, kad bus atidaromas eismas spalio 11, iki to tik bandomieji važiavimai. Maksimalus greitis 120 km/h, iešmai 1/18. Nu bet kadangi aš vokiečių kalbą gerokai primiršęs, o jam lėktuve daugiau šnapsas rūpėjo, tai galėjom ką ir ne taip suprast ar sušnekėt

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Tunelis vis dėl to bus atidarytas spalio mėn. pirmą dieną

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vakar paklausiau Vilniaus stoties informacijoje: Kada važiuos į Kauną (ne į Kauną-1 aišku) traukiniai.
    Atsakė, gal po mėnesio, bet tiksliai dar nežino.
    Ar bus pasikeitimų grafike. Atsakė, bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    berods sianakt atidaro tuneli, taciau (bent jau man) litrail.lt nauju grafiku nerodo. Dilema ar ryt is oro uosto buso autobusu stoty islipt, ar iki gelezinkelio vaziuot laimes bandyt
    Jei ir atidaro, tai vis tiek traukiniai dar nevazines. Niekur apie tvarkarasciu pasikeitimus neskelbiama - vadinasi nevaziuos. LG bent pries pora savaiciu paskelbia apie tvarkarasciu pasikeitimus.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    berods sianakt atidaro tuneli, taciau (bent jau man) litrail.lt nauju grafiku nerodo. Dilema ar ryt is oro uosto buso autobusu stoty islipt, ar iki gelezinkelio vaziuot laimes bandyt

    Komentuoti:


  • Zosys
    replied
    atrodo šito "miestuose" dar nebuvo

    http://fotodiena.lt/photos/view/18458

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    aisku,zinoma +-1-2min.daug ko neduos.Zinoma brangs ir bilietai truputeli.O gal kas jau matet tunelio atidarymo sventes programa?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
    Idomu ar pridejus tunelio laika,pavyks sutaupyti tas kelias minutes ir kad iki Vilniaus traukinys pasiektu per valanda,gal bus dar kokiu keliu korekciju,kad tai leistu.
    Viską įvertinus, kelionės trukmė traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno neturėtų būti ilgesnė, nei šiuo metu.

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Idomu ar pridejus tunelio laika,pavyks sutaupyti tas kelias minutes ir kad iki Vilniaus traukinys pasiektu per valanda,gal bus dar kokiu keliu korekciju,kad tai leistu.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
    Tai reikia manyti tunelis prides iki 5-7 minuciu papildomai?
    Kai tik uždarė Kauno geležinkelio tunelį remontui, visi traukinių maršrutų grafikai iš laikinosios stoties Kaunas1 'pasislinko' 3 minutėmis.

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Tai reikia manyti tunelis prides iki 5-7 minuciu papildomai?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
    Šiandienos Lietuvos rytas taip pat rašo apie geležinkelio tunelio rekonstrukcijos pabaigą ir traukinių eismo juo paleidimą rugsėjo 16 d. Matyt oficialus tunelio rekonstrukcijos pabaigos atidarymas vyks diena anksčiau.

    Beje, minėtame laikraštyje rašoma, kad "traukiniai tuneliu galės pasiekti 100 km/h greitį", tik dėl trumpo įsibėgėjimo jis faktiškai bus mažesnis.


    Įdomu būtų iš šios srites žinovų išgirsti, kokios markės iešmai ties tuneliu pakloti, jei traukinių eismo greitis tuneliu išauga nuo buvusių iki rekonstrukcijos 40 km/h iki 100 km/h.
    Tiksliai nežinau, tačiau prieš tunelį (iš Palemono pusės) bus pakloti nuo 1/18 iki 1/22 kryžmėženklio iešmai. Tik jais traukiniai galės važiuoti į šoninį kelią (iš Palemono pusės) nuo 80 iki 120 km/h.
    O iš Kauno, pagrindiniu keliu ir visą 100 km/h, tačiau ištikrųjų yra kitų dalykų, kurie tikriausiai ribos traukinių greitį.
    Paskutinis taisė specialistas; 2009.08.29, 19:19.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Siandien skaiciau "Kauno dienoje", kad rugsejo 16..
    Šiandienos Lietuvos rytas taip pat rašo apie geležinkelio tunelio rekonstrukcijos pabaigą ir traukinių eismo juo paleidimą rugsėjo 16 d. Matyt oficialus tunelio rekonstrukcijos pabaigos atidarymas vyks diena anksčiau.

    Beje, minėtame laikraštyje rašoma, kad "traukiniai tuneliu galės pasiekti 100 km/h greitį", tik dėl trumpo įsibėgėjimo jis faktiškai bus mažesnis.

    Įdomu būtų iš šios srites žinovų išgirsti, kokios markės iešmai ties tuneliu pakloti, jei traukinių eismo greitis tuneliu išauga nuo buvusių iki rekonstrukcijos 40 km/h iki 100 km/h.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Aplamai tai mes buvom beveik priėję išvados, kad visuomeninis transportas bus naudingas ir patogus tik tada, kai veiks kaip vieninga sistema... Deja dabar visos jo rūšys Lietuvoje dirba kas sau ir tik jiems patiems suprantama logika ir principais....
    Žinoma taip. Tik klausimas, kas turėtų sukurti tą vieningą sistemą. Logika kužda, kad SM. Kokia logika leisti autobusų maršrutus, kurie dubliuoja traukinių maršrutus, pvz.: Šiauliai-Panevėžys, Panevėžys-Rokiškis arba Vilnius-Šiauliai per Kėdainius? Ir išvis, jau laikas apsispręsti, ar nesame pernelyg turtingi, kad galime leisti tais pačiais maršrutais važiuoti ir traukiniams, ir autobusams? Arba naikiname keleivinių vežimą traukiniais, arba autobusus padarome tik transportu, papildančiu traukinių maršrutus (vežančius ten, kur nėra traukinių), bet tada greituoju autobusu linijomis Vilnius-Kaunas, Vilnius-Šiauliai (per Kėdainius), Šiauliai-Klaipėda, Panevėžys-Klaipėda ir t.t. nukeliausime nebent tarptautiniais reisais.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Aplamai tai mes buvom beveik priėję išvados, kad visuomeninis transportas bus naudingas ir patogus tik tada, kai veiks kaip vieninga sistema... Deja dabar visos jo rūšys Lietuvoje dirba kas sau ir tik jiems patiems suprantama logika ir principais....

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Be reikalo mano pasisakyma cituoji. Kontekstas gavosi visai kitas. Mano atsakymas buvo į pasakymą, kad greičiausias ir ko gero patogiausias yra važiuoti traukiniu....

    Diskusija buvo ne apie srautus, ne apie krizes, o būtent apie patogumą ir greitumą...
    Kadangi goolfiečio cituojamas komentaras buvo atsakas į mano post'ą, būtų teisinga ir man paaiškinti situaciją. Taip, darbo valandomis ir pavakare nuvykti iš Kauno į TVOU greičiausias ir ko gero patogiausias būdas yra važiuoti traukiniu, bet, kaip ir sakė Vitas, lėktuvo keleivių srautai niekada neprilygs traukinio srautams. Palyginimui, iš Vilniaus į TKOU veža viso labo tik mikroautobusas. Abejoju, kad Vilniuje yra tiek daug skrydžių, kad oro uostas yra apkrautas net nuo 22h iki 7.30h, nors skrydžių ir tuo laiku yra (nes apkrauti tie oro uostai, į kuriuos skrenda lėktuvai iš Vilniaus). Prieš du metus parskridau į Vilnių apie 22.30h, dar kol atsiėmėm lagaminus, atsisveikinome, buvo jau apie 23.30h. Tuo metu gyvenau Salininkuose. Visi mano draugai važiavo į šiaurinę miesto dalį, apie MARTONĄ buvau tiek prisiklausęs, kad nedrįsau su jais važiuoti (ne kažin kiek pinigų atgal parsivežiau), tad pasiėmiau lagaminą ir nuėjau iki Eišiškių plento. Galbūt pasisekė, nes 'pagavau' pravažiuojančią taxi. Grįžau namo sumokėjęs 33Lt (vis dar pamenu). Kodėl tai pasakoju? Moralas tiesiog šlykščiai paprastas: kas ieško, tas randa. Netinka traukiniai — yra autobusai. Netinka autobusai — važiuoji taxi. Kiekvienam savo.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nejaugi keleivių srautai lėktuvais didesni nei traukiniais? Ir dar krizės sąlygomis, kai netgi nuo kelionių po Lietuvą susilaikai, netgi suspenduoji pasivažinėjimus miesto transportu...
    Atsitiktiniams skraidūnams ir Kauno į tolimus užsienius rytui dar neišaušus iš Kauno į Vilnių galima išvažiuoti 1:30h pravažiuojančiu autobusu Kaliningradas-Baranovičiai, 3:30h TOKS autobusu Palanga-Minskas...
    Iš Vilniaus į Kauną šių maršrutų autobusai važiuoja vėlai vakare - po 23 h.
    Be reikalo mano pasisakyma cituoji. Kontekstas gavosi visai kitas. Mano atsakymas buvo į pasakymą, kad greičiausias ir ko gero patogiausias yra važiuoti traukiniu....

    Diskusija buvo ne apie srautus, ne apie krizes, o būtent apie patogumą ir greitumą...

    Deja, nepasakyčiau kad norint 5 val būti VNO, labai jau patogu 1:30 išvažiuoti iš Kauno. Tai reiškia, kad keltis reikės (o gal gultis nereikės?) kokia 00:30... Vietoj 3:00 važiuojant savo automobiliu....

    Komentuoti:

Working...
X