Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • x21
    replied
    Šiandien pravažiavau pirma karta antrame aukšte. Užfiksavau kelione GPSu. Maksimalus greitis 122 km/v. Keliones trukme daugiau už valanda, kur zadetas greitis? Detales ir tracklog'as žemiau:

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Lietuvos ryte įdėtas reklaminis straipsnis, kaip traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno 160 km/h greičiu važiuos, kai bus už Europos pinigus modernizuotas geležinkelis.

    Keliauti traukiniais bus greičiau
    Greičiau nei per valandą jie ir dabar važiuoja kaip ir važiuoja iki 160 km/h
    Kiek suprantu, tai dėl modernizacijos darbų šis ruožas ilgam sulėtės.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Lietuvos ryte įdėtas reklaminis straipsnis, kaip traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno 160 km/h greičiu važiuos, kai bus už Europos pinigus modernizuotas geležinkelis.

    Keliauti traukiniais bus greičiau

    Taip pat rašoma apie dvikelį iki Klaipėdos:
    „Kaip žinia, nuo Šiaulių iki Klaipėdos neturime ištisinio dvikelio ruožo. Tai labai apsunkina mums eismo valdymą, nes traukiniai gali prasilenkti tik stotyse. Todėl numatome ateityje įrengti antrųjų kelių ruožus“, - sakė V. S. Trumpa.
    Paskutinis taisė alm; 2009.09.23, 16:00. Priežastis: Wyckos pasiūlymu apie dvikelį

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Krovininis turetu vaziuoti ir ne vienas.Tranzitiniai yra juk patogiau pro Kauna vaziuoti.Gi juk pvz Vilnius-Šiauliai būna dyzelinis traukiny,kuris kai tunelis buvo neuzdarytas stodavo ir Kaune.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jei judėjimas bus didelis, tai, manau, ir vienas kitas krovininis pravažiuos.

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    O is tikro... Kokio traukinių judėjimo bus galima tikėtis Kauno gel. stotyje atidarius tunelį? Galbūt tiek tranzitiniai, tiek krovininiai sąstatai toliau dardės per HES'o užtvanką? Suprantu,kad tą žinantys ne visada gali viską pasakyti, bet pašnibždomis, truputį ir galėtų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal ir neapruks. Apruko viskas garveziu laikais. Dabar dyzeliniu traukiu tik viena pora per diena. Na, dar keli tranzitiniai vaziuos (jei vaziuos, gal ir toliau per HE juos leis). Vienas kitas manevrinis pravaziuos... Be to, pavyzdziui, metro tuneliai yra plaunami.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na tarkim dabar grazus, o kas bus po 5metu? Viskas juk ten bus apruke, niekas juk nesveis tu baltu lubu..

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    Darbu turejo atlikti nemazai,tik deja,kad nepavyko jo praplatinti iki dvieju veziu,kaip,kad pries kara,nors ir tai buvo planuota.Bus idomu vaziuoti juo,nes jis bus apsviestas,matysi kai kurie jo elementai.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė LT-1
    Na va pavyzdys, kai geriau nieko nesakyti, negu kazka pasakyti.
    Išties taip ir yra Jeigu žinai, bet negali pasakyti - tai ir nesakyk. Nes pasakęs "aš viską žinau, bet jums nieko nesakysiu" atrodysi kvailokai.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Esi tuo 100 proc. isitikines ?
    na tu ir drasus
    to dar niekas negali tiksliai pasakyti
    dar daug problemu reikia isspresti kad galetu tuneliu traukiniai vaziuoti

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ar rytiniame tunelio gale (iš Petrašiūnų pusės) dabar ten iešmai ne tokie ???
    Kiek prisimenu, iki tunelio uždarymo parvažiuojant traukiniu į Kauną šviesofore prieš tunelį vis degdavo du geltoni signalai ir vadinama žalia juosta...
    iesmai 1/18 ten i sona 80 km/val

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Niekas dėl to ir nekaltina LG..

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Na, ir taip nemazai pasakiau, negaliu i smulkmenas eiti giliau
    Kartais atrodo, jog LG turi daugiau paslapčių nei VSD ar Valstybės gynimo taryba.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Nespėja kažko ar iškilo nenumatytų dalykų?
    Na, ir taip nemazai pasakiau, negaliu i smulkmenas eiti giliau

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Na, visuomenes informavimo priemones raso tik ta, kad parasyti kai ka.. Siaip tikimybe, kad spalio 1 traukiniai jau vaziuos tuneliu, nera labai didele (taciau nesakau, kad visiskai neimanoma, nes buna ir stebuklu ). Viso sito reikalo pabaiga gali uztrukti apie menesiuka
    Nespėja kažko ar iškilo nenumatytų dalykų?

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Siandien per radija sake spalio 1d.
    Na, visuomenes informavimo priemones raso tik ta, kad parasyti kai ka.. Siaip tikimybe, kad spalio 1 traukiniai jau vaziuos tuneliu, nera labai didele (taciau nesakau, kad visiskai neimanoma, nes buna ir stebuklu ). Viso sito reikalo pabaiga gali uztrukti apie menesiuka

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Šalia manęs lėktuve į Kauną skridęs truputi girtas vokietis gyrėsi, kad jis tą tunelį Kaune pastatė Teko nusodint biški, kad jis ten seniai jau ir jis daugiausia ką galėjo padaryt, tai prisidėt prie restauravimo. Tai jis sakė, kad bus atidaromas eismas spalio 11, iki to tik bandomieji važiavimai. Maksimalus greitis 120 km/h, iešmai 1/18. Nu bet kadangi aš vokiečių kalbą gerokai primiršęs, o jam lėktuve daugiau šnapsas rūpėjo, tai galėjom ką ir ne taip suprast ar sušnekėt
    Ar rytiniame tunelio gale (iš Petrašiūnų pusės) dabar ten iešmai ne tokie ???
    Kiek prisimenu, iki tunelio uždarymo parvažiuojant traukiniu į Kauną šviesofore prieš tunelį vis degdavo du geltoni signalai ir vadinama žalia juosta...

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Esi tuo 100 proc. isitikines ?
    Sakė per radiją. Jeigu pasakė netiesą,ar turite kitokių žinių, pasidalinkite...

    Komentuoti:

Working...
X