Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    Kiek kainuoja autobuso bilietas? Elektrickos - 19.80..

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Ar žinote, kad į dieną maršrutu Kaunas-Vilnius važiuoja 67 tarpmiestiniai autobusai (duomenys be priemiestinių) ir 15 traukinių?
    http://www.118.lt/Pages/Transport/De...rom=&dto=&sf=2
    Toks didelis autobusų skaičius bylotų, kad pelningas šis ruožas. Traukiniai, deja, tuštoki. Kaip ten iš tiesų yra?
    Pajuokauti būtų galima, kad Lietuvoje nėra tos nuolat minimos krizės, kad keliaujantys žmonės turi pinigų ir su jais nesiskaito...
    Iš tikrųjų, kelionės autobusu privalumas - atėjęs į Kauno autobusų stotį iškart rasi netrukus išvažiuojantį autobusą į Vilnių (lygiai tas pats su kelione iš Vilniaus į Kauną), o traukinio gali tekti palūkėti iki kelių valandų. Ilgai laukti tokioje stotelėje kaip Kaunas1 didelio malonumo nebūtų. tiesą sakant, ilgai laukti didelio malonumo nėra ir didelėse stotyse...
    Priemiestiniai autobusai iš Vilniaus į Kauną nevažinėja. Ištikimybę tokiems (o gal ir lengvatas?) turint iš Vilniaus į kauną važiuoti su persėdimais būtų labai sudėtinga...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    O kokiu laiku važevo?
    Juk parašyta: EJ815, kitaip tariant traukinys Nr. 815, t.y. 10:20.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Siandien is Vilniaus isvaziavo EJ815 reisu tik 5 keleiviai, i Kauna atvaziavo apie 30...
    O kokiu laiku važevo?

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Siandien is Vilniaus isvaziavo EJ815 reisu tik 5 keleiviai, i Kauna atvaziavo apie 30...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ar žinote, kad į dieną maršrutu Kaunas-Vilnius važiuoja 67 tarpmiestiniai autobusai (duomenys be priemiestinių) ir 15 traukinių?
    http://www.118.lt/Pages/Transport/De...rom=&dto=&sf=2
    Toks didelis autobusų skaičius bylotų, kad pelningas šis ruožas. Traukiniai, deja, tuštoki. Kaip ten iš tiesų yra?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.29, 21:40.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Del railfanu, kad suspetu nufotkinti....
    Geriausios nuotraukos tarpstočiuose.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kodėl per stotis greitis tik 100km/h? dėl iešmų?
    Del railfanu, kad suspetu nufotkinti....

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Žinotum skaičių kiek geležinkelio stotyse traumuojama žmonių ir nutinka kitų šposų - manytum kitaip. Prekinių traukinių greitį daugiau riboja kiti reikalavimai.
    Aš apie visas stotis nešneku, bet yra daug tokių, kur žmonių ne daugiau nei tarpstotyje.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Grynas biurakratinis atsakymas čia ne asmeniškai

    Yra krūva stočių kur nėra nei gyvos dvasios, kokios dar darbuotojų ir vietinių gyventojų saugos...



    100 km/h, išskyrus išimtis atskirose stotyse. 80km/h krovininiams ir stotyse ir tarpstočiuose.
    Žinotum skaičių kiek geležinkelio stotyse traumuojama žmonių ir nutinka kitų šposų - manytum kitaip. Prekinių traukinių greitį daugiau riboja kiti reikalavimai.

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Man atrodo ar 100 ar 120 km/h nieko nepakeis , jei jau tau lemta pabučiuot traukinį =]

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Iešmai ir kelias leidžia greičiau važiuoti, tačiau greitis ribojamas dėl keleivių, darbuotojų ir vietinių gyventojų saugos.
    Grynas biurakratinis atsakymas čia ne asmeniškai

    Yra krūva stočių kur nėra nei gyvos dvasios, kokios dar darbuotojų ir vietinių gyventojų saugos...

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    O gal 80km/h?
    100 km/h, išskyrus išimtis atskirose stotyse. 80km/h krovininiams ir stotyse ir tarpstočiuose.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kodėl per stotis greitis tik 100km/h? dėl iešmų?
    O gal 80km/h?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kodėl per stotis greitis tik 100km/h? dėl iešmų?
    Iešmai ir kelias leidžia greičiau važiuoti, tačiau greitis ribojamas dėl keleivių, darbuotojų ir vietinių gyventojų saugos.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Aš važiuodamas dviaukščiu visada sėdžiu apačioje. Įspūdis visada žymiai geresnis.
    Kodėl per stotis greitis tik 100km/h? dėl iešmų?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Taip, pagal tvarkarasti, minute i munute, atrodo kad traukini vairavo autopilotas, greiti laike 119 ± 1. Bet kai sedi antrame aukste greitis nesijaucia ir atrodo kad vos velkasi...
    Aš važiuodamas dviaukščiu visada sėdžiu apačioje. Įspūdis visada žymiai geresnis.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Tada į Kaunas-1 traukinukas atlėkė tvarkaraščiu...
    Taip, pagal tvarkarasti, minute i munute, atrodo kad traukini vairavo autopilotas, greiti laike 119 ± 1. Bet kai sedi antrame aukste greitis nesijaucia ir atrodo kad vos velkasi...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Buvo Vievis, Zasliai, Kaisiadorys, Praveniskes... ir 1:06..
    Tada į Kaunas-1 traukinukas atlėkė tvarkaraščiu.
    Tiesa, Kaišiadoryse dėl rekonstrukcijos darbų vienoje vietoje apribotas važiavimo greitis. Tačiau, EJ575 dėl gerų dinaminių savybių tai įtakos neturi, o ER9M dėl šių priežasčių į Kaunas-1 atvyktų pavėlavęs 1-2 minutes.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Buvo Vievis, Zasliai, Kaisiadorys, Praveniskes... ir 1:06..

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Jei sustoja tik Kaišiadoryse, tai 58 min.

    Komentuoti:

Working...
X