Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Raptor
    replied
    Atleiskit už `archeologiją`, tikiuosi nieko baisaus, norėjau tik paklausti, kada šituo maršrutu pradės kursuoti traukiniai 160 km/h greičiu, žinau, kad darbai jau vyksta daugiau kaip metus, bet kažkaip niekur nerandu kur būtu parašyta darbų pabaiga...

    Dar būčiau dėkingas, jeigu kas galėtu pasakyt, kas bus daroma del greičio (kai šitą ruožą užbaigs modernizuot) kituose ruožuose, perspektyvios linijos sakyčiau yra Kaunas-Kybartai, arba Kaunas-Šiauliai-Klaipėda, ant kurios galvojat pradės judėti rimtesni darbai?

    Komentuoti:


  • ehnaton
    replied
    PESA primena traukini,tik vieno vagono.Jis maziau patogus ilgose kelionese,nei daugiavagonis mazoka vietos.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Taip šifruojasi sutrumpinimas RA. Faktiškai tai traukinys.
    RA 2 dar galima pavadinti traukiniu, tačiau PESA - jau nebelabai.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    RA-2 yra bėginis autobusas?
    Taip šifruojasi sutrumpinimas RA. Faktiškai tai traukinys.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Keista, kad forumietis tokiu slapyvardžiu iki šiol nebuvo važiavęs dviaukščiu, bet geriau vėliau, negu niekados. Tai su tuo ir sveikinu. Dabar liko — motrisė PESA, bėginis autobusas RA-2, kupė vagonai, etc..
    Taip,forumiečio tokiu slapyvardžiu vykstamomis kryptimis dviaukštis nevažiuoja
    O, RA-2 nevažiavęs. Beje, RA-2 yra bėginis autobusas?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Pagaliau ir aš išbandžiau dviaukštį. Komfortiška kelionė!
    Keista, kad forumietis tokiu slapyvardžiu iki šiol nebuvo važiavęs dviaukščiu, bet geriau vėliau, negu niekados. Tai su tuo ir sveikinu. Dabar liko — motrisė PESA, bėginis autobusas RA-2, kupė vagonai, etc..

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Laiptais arba liftu.
    Pagaliau ir aš išbandžiau dviaukštį. Komfortiška kelionė!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė railman
    Ačiū. Kaip papulti į antrą aukštą?
    Laiptais arba liftu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė railman
    Sveiki, ar perkant bilietus į dviaukštį, juose yra nurodomos vietos?
    ne

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Įdomus atvejis: sekmadienį dviaukštis traukinys išvykęs iš Vilniaus 11.15 turėjo sustoti prieš tunelį, ir laukė kokias 2 - 3 min, kol iš tunelio išvažiavo prekinis sąstatas. Pastebimo vėlavimo dėl to nebuvo, tačiau pirmą kartą teko matyti, kaip greitasis keleivinis praleidinėja prekinį.
    Nedaug kitoks atvejis buvo po dviejų dienų 12 valandą.
    Kauno geležinkelio stoties 11 kelyje (aklakelyje) stovėjo 12:00h išvykstantis dviaukštis, o antro kelio šviesofore degė du geltoni, viršutinis mirksėjo. Prekinis traukinys nuo Kybartų atvažiavo 11:58h. 11 kelio šviesoforiuke 12:01h. užsidegė 12:01h. dviaukštis elektrinis traukinys pajudėjo po 10-15 sekundžių.
    Kiek tas prekinis traukinys "painiojosi" greitajam elektriniam, nevažiuodamas nesužinosi... Gal buvo į šoninį kelią p[riimtas ir sustabdytas Palemone, o gal...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Įdomus atvejis: sekmadienį dviaukštis traukinys išvykęs iš Vilniaus 11.15 turėjo sustoti prieš tunelį, ir laukė kokias 2 - 3 min, kol iš tunelio išvažiavo prekinis sąstatas. Pastebimo vėlavimo dėl to nebuvo, tačiau pirmą kartą teko matyti, kaip greitasis keleivinis praleidinėja prekinį.
    Kauno stoties budėtojas, matyt, dviaukščio ir to prekinio susitikimą kažkur apie Amalius ar dar toliau link Palemono ir prekiniam davė kelią per tunelį. Realybėje gavosi kitaip - prekinis kažko užtruko, dviaukštį užlaikė...
    Prekiniai traukiniai per Kauną (ir tunelį) važinėja nuo rugpjūčio 23 d. dėl darbų Jiesios sttotyje uždarius eismą Kauno apylanka per HES-ą. Yra prognozių, kad geležinkeliu Palemonas-Rokai-Jiesia eismas bus atnaujintas spalio 28 d., nors tikėti nesinori: sekmadienį (spalio 24 d.) Jiesios stotyje bėgių link Kauno HES dar nebuvo.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Įdomus atvejis: sekmadienį dviaukštis traukinys išvykęs iš Vilniaus 11.15 turėjo sustoti prieš tunelį, ir laukė kokias 2 - 3 min, kol iš tunelio išvažiavo prekinis sąstatas. Pastebimo vėlavimo dėl to nebuvo, tačiau pirmą kartą teko matyti, kaip greitasis keleivinis praleidinėja prekinį.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    yra ant to tilto vietos pasitraukimui, be to dvikelis.
    Nu taip, atidus žmogus po traukiniu netyčia nepalįs. Bet pavargusiam, neblaiviam ar dėl kokių kitų priežasčių koncentraciją praradusiam žmogui ant tilto palįst po traukliniu lengviau nei šiaip kur plynam lauke.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Tai rašo, kad ant tilto viskas vyko. Ir tada net jei traukinį ir pastebėsi, bet per vėlai, gali nesuspėti pasitraukti.
    yra ant to tilto vietos pasitraukimui, be to dvikelis.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Toks ten ir saugojimas, pastatyta tvora ir ženklas, kad eit negalima.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Tai rašo, kad ant tilto viskas vyko. Ir tada net jei traukinį ir pastebėsi, bet per vėlai, gali nesuspėti pasitraukti.
    O tiltas per Vokę kartais nėra saugomas? Beje, 21h keleivinis elektrinis traukinys iš Vilniaus į Kauną turėtų būti lėtasis E883. Deja, jis nei Paneriuose, nei Vokėje nestoja, antraip greitis būtų dar mažesnis.
    Gal LG darbuotojai galėtų mus apšviesti: ar tiesa, kad prieš kiekvieną stotelę visi traukiniai signalizuoja?

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Tai rašo, kad ant tilto viskas vyko. Ir tada net jei traukinį ir pastebėsi, bet per vėlai, gali nesuspėti pasitraukti.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
    Vilniuje traukinys mirtinai partrenkė 30-metį
    http://www.diena.lt/naujienos/miesta...30-meti-302695
    Nu aš žinokit nesuprantu kaiop galima nepastebėt traukinio... Gi savo noru nieks nelenda po ratais...
    Lenda tie kas zudosi

    Komentuoti:


  • Tautvydas_R
    replied
    Vilniuje traukinys mirtinai partrenkė 30-metį
    http://www.diena.lt/naujienos/miesta...30-meti-302695
    Nu aš žinokit nesuprantu kaiop galima nepastebėt traukinio... Gi savo noru nieks nelenda po ratais...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes sitema tai ne tik įranga riedmenyse... O visko dėl kelių naujų riedmenų nekeisi. Be to pas mus atvažiuoja ir rusų, latvių, baltarusių lokomotyvai, naudojantys rusišką sistemą.

    Komentuoti:

Working...
X