Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Pirmiausia pagalvoti reiuktų apie greitį išvažiavus iš tunelio, t.y. 1435 mm vėžei atsiskyrus juo bendro kelio su 1520mm vėže. Nueiti pažiūrėti neteko, tai kryžmių markės nežinau - 1/10 ar 1/18 (tikriausiai ne 1/22). Pirmoji leistų 40km/h, antroji 80km/h greitį. Palemono kelyno pradžioje klausimas tas pats... Mažai tikėtina, kad miesto ribose nebus kitokio greičių apribojimo. O atstumas tarp Palemono stoties kelyno galo ir tunelio prieigų nėra didelis - gal 8 ar 9 km, per tiek traukinys iki didelio greičio neįsibėgės...
    Kaip suprantu, per praeitą rekonstrukciją panaikino dviejus bėgius, nes tunelį betonavo iš vidaus ir traukiniai matyt nebetilpo prasilenkti. Bet tikriausiai dvieji atskiri bėgiai šalia, be galimybės prasilenkti, būtų tilpę. Ir būtų išvengta susikryžiavimų.

    Kitas klausimas, tai apskritai atrodo nelogiška šiais laikais siaurinti tunelį, kai net caro laikais buvo padaryti dvieji bėgiai. Nueita pigiausiu regreso keliu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, reisų skaičius skiriasi, reiškiasi, kažkuriuo reisu važiuoja du sukabinti traukiniai. Rytinis iš Kauno tai paskutinis iš Vilniaus, nakvojantis Kaune, tai gaunasi 20 porų, o iš Kauno vienas reisas tik pirmadieniais - ketvirtadieniais. Žinoma, kad galėtų iį Vilniaus važiuot ir vėliau. 19.45 paslinkti į 20.30, o 21.10 į kokią 21.50 val. Bet kol kas tvarkaraštis "karo metų", t.y. kol RB nenuties, tai bus nelabai optimalus.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Ar aš čia vienas pastebėjau, kad skiriasi traukinių kiekis iš Vilniaus ir iš Kauno? Iš Vilniaus išvyksta 19 reisų, o iš Kauno - 21, tiesa, iš pastarojo, tvarkaraštis daug geresnis. Iš Vilniaus pastebiu keistą dalyką - traukinys 19:25 ir 19:45, o sekantis ir paskutinis 21:10, šiek tiek trūksta traukinio 20h ir gal kiek vėliau apie 22h

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Prie pat senos pervažos yra padaryta požeminė perėja, pėstiesiems ir gelbėjimo tarnyboms, jeigu prireiktų.
    Padaryta prie Amalių, bet ne Palemono pervažos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Pačiame tunelyje greitis 40 km/h ir tai ne visame, nes atliekamas stabdžių bandymas. Todėl kryžmės 80 km/h niekas nemontuos. Formaliai 120 km/h gali būti, nes nebeliks pervažų ir perėjų, nebent perėją paliks vietoj Palemono pervažos, kadangi iki naujo viaduko pėsčiomis gaunasi 2 km kilpa. Paliks ten perėją ar iš viso nieko nedarys, kas greičiausiai ir bus padaryta, o ne pastatytas pėsčiųjų tiltas. Bo pinigų nieraa.
    Prie pat senos pervažos yra padaryta požeminė perėja, pėstiesiems ir gelbėjimo tarnyboms, jeigu prireiktų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Pirmiausia pagalvoti reiuktų apie greitį išvažiavus iš tunelio, t.y. 1435 mm vėžei atsiskyrus juo bendro kelio su 1520mm vėže. Nueiti pažiūrėti neteko, tai kryžmių markės nežinau - 1/10 ar 1/18 (tikriausiai ne 1/22). Pirmoji leistų 40km/h, antroji 80km/h greitį. Palemono kelyno pradžioje klausimas tas pats... Mažai tikėtina, kad miesto ribose nebus kitokio greičių apribojimo. O atstumas tarp Palemono stoties kelyno galo ir tunelio prieigų nėra didelis - gal 8 ar 9 km, per tiek traukinys iki didelio greičio neįsibėgės...
    Pačiame tunelyje greitis 40 km/h ir tai ne visame, nes atliekamas stabdžių bandymas. Todėl kryžmės 80 km/h niekas nemontuos. Formaliai 120 km/h gali būti, nes nebeliks pervažų ir perėjų, nebent perėją paliks vietoj Palemono pervažos, kadangi iki naujo viaduko pėsčiomis gaunasi 2 km kilpa. Paliks ten perėją ar iš viso nieko nedarys, kas greičiausiai ir bus padaryta, o ne pastatytas pėsčiųjų tiltas. Bo pinigų nieraa.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Įdomu ar LG neskelbia koks greitis bus Kaunas-Palemonas pabaigus šitą rekonstrukciją? 90km/h? 100 km/h?
    Kaži kiek dar reikės ateities rekonstrukcijų kad greitis joje pasidarytų bent 260km/h?
    Ar jau galima būti optimistiškesniu?
    Pirmiausia pagalvoti reiuktų apie greitį išvažiavus iš tunelio, t.y. 1435 mm vėžei atsiskyrus juo bendro kelio su 1520mm vėže. Nueiti pažiūrėti neteko, tai kryžmių markės nežinau - 1/10 ar 1/18 (tikriausiai ne 1/22). Pirmoji leistų 40km/h, antroji 80km/h greitį. Palemono kelyno pradžioje klausimas tas pats... Mažai tikėtina, kad miesto ribose nebus kitokio greičių apribojimo. O atstumas tarp Palemono stoties kelyno galo ir tunelio prieigų nėra didelis - gal 8 ar 9 km, per tiek traukinys iki didelio greičio neįsibėgės...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokie 260 kelių kilometrų ruože? 120 maks ir tai nedideliame ruože. O gal ir 100. Prieš porą metų LG gyrėsi, kad įrengė kelis ruožus 160 km/h tarp Lentvario ir Žaslių. Ir kur jie? Vieną ar du kartus teko važiuoti, tai buvo arti 160 km/h. O dabar nei vienas elektrinis tikriausiai neišvysto 160 tam ruože, nes kiek teko važiuoti šiemet, tai buvo iki 120.
    Praeitą savaitę važiavau į Kauną, tai traukinys iš Vilniaus išvyko pavėlavęs 2 min., į Kauną atvyko 4 min anksčiau laiko (anksčiau atvyko ir į Palemoną). Vadinasi, yra tas rezervas net ir remontuojamame geležinkelyje. Kitas klausimas, kas sudarinėja tokius grafikus?
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.10, 07:48.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Įdomu ar LG neskelbia koks greitis bus Kaunas-Palemonas pabaigus šitą rekonstrukciją? 90km/h? 100 km/h?
    Kaži kiek dar reikės ateities rekonstrukcijų kad greitis joje pasidarytų bent 260km/h?
    Ar jau galima būti optimistiškesniu?
    Panašų klausimą nusiunčiau LG per FB. Klausiau, kada apskritai LG kur nors bus didesnis greitis, nei dabartiniai 120 km/h. Atsakė, kad tokios informacijos neturi.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Įdomu ar LG neskelbia koks greitis bus Kaunas-Palemonas pabaigus šitą rekonstrukciją? 90km/h? 100 km/h?
    Kaži kiek dar reikės ateities rekonstrukcijų kad greitis joje pasidarytų bent 260km/h?
    Ar jau galima būti optimistiškesniu?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai traukinio žinomumas visiškai kita kalba, faktas, kad srautas nukenčia dėl to, kad traukinio nežino.
    Aš kalbu apie tuos, kurie žino ir, kuriems būtent tuo metu rekia važiuoti.
    Praktiška visi jie rinksis traukinį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas iš viso apie tą vieną traukinį žino? Ir kiek tokių keleivių atsiras? Kursavimo dažnumas tiesiogiai įtakoja keleivių skaičių ir maršruto žinomumą. Gal manai, kad tarp Vilniaus ir Kauno būtų kitaip, jei kursuotų 2 traukiniai per dieną, o autobusai vos ne kas 20 min.? Ir tai dar dažnesnis traukinių kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno perimtų dar didesnę dalį keleivių iš autobusų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vienas traukinys per dieną nėra joks konkurentams autobusams, kurių 16+ kasdien. Tokių kaip tu ar kaip aš yra mažai, kurie rinktųsi tokį traukinį (kurusojantį kartą per dieną) vietoj autobuso.
    Koks jiems skirtumas, kad jis kartą per dieną kursuoja jei jiems reikia važiuoti būtent tuo laiku? Koks jiems skirtumas, kad kitais laikais traukinio nėra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    a
    Mikrobų iš Kauno į Marijampolę likę nedaug...
    O traukinio Kaunas-Marijampolė konkurencingumui su autobusu įsitikinti tereikia pavaskare nuvažiuoti nuo Kauno autobusų stoties iki Garliavos, įdėmiau pasižvalgant Europos prospekte. Panašiai atrodytų autobusu iki "Kalniečių".
    Mikrobų atsiras ir daugiau, jei Marijampolės AP ir tas privatininkas pamatys, kad yra biznis. Kol buvo ana sena Via Baltica, tol prasmės nebuvo. Dabar mikrobas automagistrale gali važiuoti 110/130 km/h, o autobusas tik 100 km/h.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Prie ko čia "kada reikia"? Tai aišku, kad jei reikia vienu metu, teks važiuoti autobusu, kur aš rašiau, kad jei reiks 12 val jie važiuos 17 val? Tokios nesamonės niekas net nesugalvotų teigti
    Aš sakau, kad TUO METU jeigu reikia į Šiaulius, rinksies tik traukinį, ir tai bus ne tik, kad konkurencingas, bet net ir triuškinančiai.

    O stotis tikrai ne užkampyje, vos 10 pėstute iki autobusų stoties- Saulės miesto.
    Vienas traukinys per dieną nėra joks konkurentams autobusams, kurių 16+ kasdien. Tokių kaip tu ar kaip aš yra mažai, kurie rinktųsi tokį traukinį (kurusojantį kartą per dieną) vietoj autobuso.
    Autobusai į Jonavą važiuoja, kaip PoDV rašo, dažniau nei kai kurie Kauno miesto autobusai. Ir kokia konkurenciją sudarys traukinys? Jokios. Dar ir stotis miesto užkampyje. Jonavos stotį turėjau omenyje, ne Šiaulių.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.08, 16:37.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šiaip gal du miestus išvardinčiau į kuriuos traukiniu vykčiau iš Kauno, tai Kaišiadorys ir Kazlų Rūda, nors gyvenu žymiai arčiau Kalniečių autobusų sustojimo negu Stoties rajono.

    Tarp kitko, pagalvojus apie tą Kalniečių sustojimą, tai Kaunas-Jonava, panašu, ten karaliauja. Maršrutas kursuoja pastebimai dažniau nei dauguma Kauno miesto VT maršrutų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.07, 22:17.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Vienas traukinys ir dar tik atskiromis dienomis mažai kam reikalingas. Juo gali naudotis tik tam tikra tikslinė keleivių grupė. Šiuo atveju studentai. Net ir kasdien 1 kartą per dieną toks traukinys tai tas pats kas nieko. Kai autobusų yra apie 16 kasdien ir dar kelis atskiromis dienomis. Trumpesnis laikas ir kaina mažai ką reiškia. Tuo labiau, kad traukinys turi šiuos privalumus tik važiuojantiems į Radviliškį ir Šiaulius. Į Kėdainius jau privalumo nėra, o apie Jonavą iš viso galima nekalbėti. Stotis užkampyje, į miestą dar reikia nusigauti. Kaip ten su miesto autobusais - neaišku. Ar prie visų traukinių yra priderinti reisai ir kiek jie laukia vėluojant traukiniui. Visokios Dotnuvos, Gimbogalos iš viso mažai kam reikalingos, nes stotys yra toli nuo miestelių ar kaimų. Studentus dar tėvai gali atvažiuoti pasiimti, o patys žmonės važiuos autobusais, nes jų irgi virš 10 per dieną važiuoja.
    Daugumai žmonių traukinio reikia tada, kada jiems reikia, o ne kada gali LG. Studentams tinka, tai ir važinėja jie. Važiuotų penktadieniais ryte iš Kauno, tai vežtų 10-15 keleivių ir viskas. Kažkas pasikeistų, jei LG Kaunas - Šiauliai paleistų bent 5 poras traukinių kasdien. Bet automotrisės tam netinka. Komforto lygis per žemas.
    Prie ko čia "kada reikia"? Tai aišku, kad jei reikia vienu metu, teks važiuoti autobusu, kur aš rašiau, kad jei reiks 12 val jie važiuos 17 val? Tokios nesamonės niekas net nesugalvotų teigti
    Aš sakau, kad TUO METU jeigu reikia į Šiaulius, rinksies tik traukinį, ir tai bus ne tik, kad konkurencingas, bet net ir triuškinančiai.

    O stotis tikrai ne užkampyje, vos 10 pėstute iki autobusų stoties- Saulės miesto.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    a
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vienas traukinys su autobusais negali konkuruoti. Penktadienį ir sekmadienį daug keleivių yra tik viena kryptimi. Deja, bet tokia realybė. Tokie traukinių greičiai, kokie yra Lietuvoje tik kai kuriuose maršrutuose konkurencingi su autobusais, o jei autobusas dar ir tiesiau važiuoja nei traukinys, tai traukinys turi mažiau šansų. Pavyzdžiui, nutiesus tarp Kauno ir Marijampolės autostradą su 110/130 km/h traukiniai su 70-80 km/h visiškai nekonkurencingi su mikrobais, kurie gali važiuoti 110/130 km/h. Aš jau nekalbu apie nuosavus automobilius... Ką LG daro? Vaizduoja, kad nieko neįvyko.
    Mikrobų iš Kauno į Marijampolę likę nedaug...
    O traukinio Kaunas-Marijampolė konkurencingumui su autobusu įsitikinti tereikia pavaskare nuvažiuoti nuo Kauno autobusų stoties iki Garliavos, įdėmiau pasižvalgant Europos prospekte. Panašiai atrodytų autobusu iki "Kalniečių".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Traukinys į Šiaulius absolučiai konkurencingas.
    Autobusas lėtesnis ir net apie 70proc ( !!! ) brangesnis.
    Sunkiai įsivaizduojamas žmogaus tipas, kuris traukinio važiavimo metu rinktųsi autobusą. Turbūt tik toks, kuris apie traukinį nežino.
    Vienas traukinys ir dar tik atskiromis dienomis mažai kam reikalingas. Juo gali naudotis tik tam tikra tikslinė keleivių grupė. Šiuo atveju studentai. Net ir kasdien 1 kartą per dieną toks traukinys tai tas pats kas nieko. Kai autobusų yra apie 16 kasdien ir dar kelis atskiromis dienomis. Trumpesnis laikas ir kaina mažai ką reiškia. Tuo labiau, kad traukinys turi šiuos privalumus tik važiuojantiems į Radviliškį ir Šiaulius. Į Kėdainius jau privalumo nėra, o apie Jonavą iš viso galima nekalbėti. Stotis užkampyje, į miestą dar reikia nusigauti. Kaip ten su miesto autobusais - neaišku. Ar prie visų traukinių yra priderinti reisai ir kiek jie laukia vėluojant traukiniui. Visokios Dotnuvos, Gimbogalos iš viso mažai kam reikalingos, nes stotys yra toli nuo miestelių ar kaimų. Studentus dar tėvai gali atvažiuoti pasiimti, o patys žmonės važiuos autobusais, nes jų irgi virš 10 per dieną važiuoja.
    Daugumai žmonių traukinio reikia tada, kada jiems reikia, o ne kada gali LG. Studentams tinka, tai ir važinėja jie. Važiuotų penktadieniais ryte iš Kauno, tai vežtų 10-15 keleivių ir viskas. Kažkas pasikeistų, jei LG Kaunas - Šiauliai paleistų bent 5 poras traukinių kasdien. Bet automotrisės tam netinka. Komforto lygis per žemas.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.07, 07:43.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    LG keleivių vežimui reklamai tikrai neskiria tiek dėmesio, kiek galėtų, arba jį išnaudoja labai jau abejotinai. Kartais atrodo kad dauguma mūsų - forumiečių, ten susitvarkytų tikrai geriau...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Traukinys į Šiaulius absolučiai konkurencingas.
    Autobusas lėtesnis ir net apie 70proc ( !!! ) brangesnis.
    Sunkiai įsivaizduojamas žmogaus tipas, kuris traukinio važiavimo metu rinktųsi autobusą. Turbūt tik toks, kuris apie traukinį nežino.

    Komentuoti:

Working...
X