Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal kas galit tuo pačiu priminti, kur galima pamatyti tikslią schemą ar projektą, kaip atrodys RB trasa nuo Kauno Tunelio iki Palemono?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas galit tuo pačiu priminti, kur galima pamatyti tikslią schemą ar projektą, kaip atrodys RB trasa nuo Kauno Tunelio iki Palemono?
Komentuoti:
-
Nelabai koks oras buvo, bet kelios foto iš drono. Reiks kada prie geresnio oro visą statybų ruožą nufilmuoti
Jonavos tilto vieta
Čia raudonai pažymėta apytikslė paties tilto vieta
Šalia Rimkų, kur turės būti Jonavos RB stotis
Nuo rimkų į būsimojo tilto pusę
Paskutinis taisė John; 2024.01.28, 22:16.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė saruniukstis Rodyti pranešimąkur galima rasti aktualiausią trasų informaciją (patvirtintų, planuojamų ir alternatyvių) apie Rail Baltica ?
Kaunas-Panevėžys-Latvijos siena sunkiau surasti, nes gerokai senesnis projektas, bet galima rasti dokumentus tpdr.lt su registracijos numeriu T00079723Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.01.25, 22:45.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Mums ir taip reikėjo viską pradėti nuo Kaunas-PL siena ir Kaunas-Vilnius. Į Šiaurę nuo Kauno būtų labiau kaip nice to have bonusas. Vietoj to prapylėm 360 mln. Eur ant RB1 ir bbž, ką dabar darom.
Komentuoti:
-
kur galima rasti aktualiausią trasų informaciją (patvirtintų, planuojamų ir alternatyvių) apie Rail Baltica ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Jeigu tai tiesa, tuomet mums reiktu visas pajamas, technika ir darbus permesti Kaunas - Lenkija ir susijungti su europa numatyta data. Likusia atkarpa Kaunas - Latvija pradėt kai jie pradės. Aš pirmenybės noriu susijungimui su vakarų europa per Lenkija.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki,
kur galima rasti aktualiausią trasų informaciją (patvirtintų, planuojamų ir alternatyvių) apie Rail Baltica ?
Ypač domina trasos Lenkija - Vilnius - Panevėžys, Vilnius - Panevėžys ir Vilnius - Latvija.
Dėkui
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Jeigu tai tiesa, tuomet mums reiktu visas pajamas, technika ir darbus permesti Kaunas - Lenkija ir susijungti su europa numatyta data. Likusia atkarpa Kaunas - Latvija pradėt kai jie pradės. Aš pirmenybės noriu susijungimui su vakarų europa per Lenkija.
Komentuoti:
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąLG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Tai yra planai Kauno stoties, parengi DO architects, biški gastro zonų, biški ala coworking, nu kaip ir neblogas patalpų išnaudojimas. Yra ir daugiau apie dizainą, iš esmės labai panašus į atnaujintą Vilniaus interjerą. Visą dokumentą galima rasti čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=607522 (Išzipinus main, tada bus TS priedai ir ten pirmasis priedas.).
Pirkimas buvo birželį, bet neįvyko. Nepastebėjau, kad būtų bandoma iš naujo.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKalbant apie Kauno stotį, tai skirtumas tarp Lietuvos ir miestų tarkime Vokietijoje tai toks, kad išėjus iš stoties Kaune pirma mintis būna, kad miestas yra mašinų, nes sankryža yra aptverta, o kol nueisi iki stotelių ta 2000-aisiais alsuojančia perėja, greičiau norėsi išsikviesti taksi. Tuo tarpu Vokietijoje išėjęs iš stoties pateksi tiesiai į VT terminalą, kur ant delno bus autobusų, tramvajų stotelės, taksi sustojimai. Tas net Vilniuje yra, kad ir kaip ta stotis užknisa kartais. Kaune reiktų Gel. stoties stoteles sukoncentruoti vienoje vietoje arčiau sankryžos, kad būtų galima persėsti patogiau.
Manau kad iš pačios Kauno stoties tikrai galima daug ką išspaust. Apskritai tas kvartalas prie pat Geležinkelio stoties nelabai atsigavęs. Lietuvos mastu tai ikoniškiauja stotis (aišku nelyginam su Leipcigu ar Antverpenu). bet įvertinant praeities svarbą, tikrai stipresnė nei Vilniaus. Gali daryti ką nori, kokį nors coworką, pasisedėjimų erdvę, išnuomuoti patalpas kavinėms ir t.t.
Pirkimas buvo birželį, bet neįvyko. Nepastebėjau, kad būtų bandoma iš naujo.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kalbant apie Kauno stotį, tai skirtumas tarp Lietuvos ir miestų tarkime Vokietijoje tai toks, kad išėjus iš stoties Kaune pirma mintis būna, kad miestas yra mašinų, nes sankryža yra aptverta, o kol nueisi iki stotelių ta 2000-aisiais alsuojančia perėja, greičiau norėsi išsikviesti taksi. Tuo tarpu Vokietijoje išėjęs iš stoties pateksi tiesiai į VT terminalą, kur ant delno bus autobusų, tramvajų stotelės, taksi sustojimai. Tas net Vilniuje yra, kad ir kaip ta stotis užknisa kartais. Kaune reiktų Gel. stoties stoteles sukoncentruoti vienoje vietoje arčiau sankryžos, kad būtų galima persėsti patogiau.
Manau kad iš pačios Kauno stoties tikrai galima daug ką išspaust. Apskritai tas kvartalas prie pat Geležinkelio stoties nelabai atsigavęs. Lietuvos mastu tai ikoniškiauja stotis (aišku nelyginam su Leipcigu ar Antverpenu). bet įvertinant praeities svarbą, tikrai stipresnė nei Vilniaus. Gali daryti ką nori, kokį nors coworką, pasisedėjimų erdvę, išnuomuoti patalpas kavinėms ir t.t.Paskutinis taisė Zefyras; 2024.01.24, 23:39.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Man tai visiškai vienodai stotis, tegu tik būna bėgiai ir traukiniai. Dar malonu būtų pastogė platformoj palei visą jos ilgį, suoliukai, griežto dizaino analoginis laikrodis kaip Šveicarijoj, švieslentės ir bilietų pardavimo automatas. Stotyse, kiek prisimenu, tik užsukinėjau į tuliką, pirkau kavos, ir ieškojau savo perono. Ai, Monako stoty iš vendomato esu pirkęs kažkokio egzotinio skonio Fantos. Prieš ~25 metus Ciuricho stoty esu tūsinęs reive per Street Parade, bet kaip nors apsieisiu, jei Kaune to nebus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąTuo tarpu - patvirtintas Kauno mazgo infrastruktūros vystymo planas https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vy...vystymo-plana/
Kauno stotis yra absoliučiai next level pagal tai, kokia bloga, inaccessible ir šiaip klaiki gali būti geležinkelio stotis absoliučiai visomis įmamonomis prasmėmis. Ar kas nors bus daroma su pačia stotimi RB vystymo metu, kad dabartinę apgailėtiną stoties būklę kaip nors pagerinti?Paskutinis taisė John; 2024.01.24, 23:41.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tuo tarpu - patvirtintas Kauno mazgo infrastruktūros vystymo planas https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vy...vystymo-plana/
Komentuoti:
-
Jo, Latviai šiaip ne taip susiorganizavo galų gale pirkimą nors ir buvo gana nemažai diskusijų politikų dėl kainos, Estai irgi pradėjo pirkimus vykdyti statybai, ir štai pats laikas tiesiog imt ir užšaldyt projektą nes kažkaip jie tai ale nesusitvarko (nors aiškai matosi kad ne, vis dėl to daro). Pletkai kažkokie o ne realybė.
Komentuoti:
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąLG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...Paskutinis taisė evvt; 2024.01.24, 16:59.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Jei žmogus dirba LG, tai čia jo darbo vidinė informacija. Gal nereikia varyti ant žmogaus, jeigu jis vidine info pasidalijo?
Kadangi pats turiu pažįstamų LG ir tenka atsitiktinai išgirsti "intriguojančios" perpasakotos informacijos, kuri nelabai pasitvirtina.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: