Jūs geriau Lietuvos dalimi rūpinkitės, latviai, neskaitant smulkių nesklandumų, jau senai beveik viską pabaigę. Na bent jau pinigus ...
Jo, Latvija yra absoliuti tragedija, ir is esmes sabotazas viso projekto. Idomu ar isvis verta i ta puse dabar kaska tiesti. Satelito nuotraukose - tai darbai taip ir neprasidejo. Kaip padare ta technine aikstele vasara, taip niekas daugiau ir nesikeicia
Jo, Latvija yra absoliuti tragedija, ir is esmes sabotazas viso projekto. Idomu ar isvis verta i ta puse dabar kaska tiesti. Satelito nuotraukose - tai darbai taip ir neprasidejo. Kaip padare ta technine aikstele vasara, taip niekas daugiau ir nesikeicia
Statyti reikia, nes esame atsakingi už savo dalį, nepriklausomai nuo to kaip kitos šalys dirba. Tiesiog reikėtų sankasą su inž. statiniais pasiruošti. Bėgių kloti iki sienos, jei už sienos nieko nebus gal ir neverta, nes esant reikalui tai gana greitai ir ne itin brangiai įrengiama dalis.
Jau įsivaizduoju kelionę per Baltijos šalis ~2032 m.: Iš Varšuvos keliauji tarptautiniu traukiniu Varšuva-Panevėžys, ten sėdi į Autobusą iki Rygos, ten persėdi į FlixBus iki Parnu, ten vėl į greitajį traukinį
UPD. Patikrinau pagal Flightradar24, ties Žeimiais čia iš 2400 m aukščio, o pirmas paveikslėlis prie pat Karmėlavos oro uosto rytinio galo, kur RB atsišakoja nuo esamo geležinkelio, apie 200 m aukštis.
Latvian Radio has unofficially learned from a reliable source that the train from Salaspils to Skultei could possibly run on the existing 1,520-millimeter-wide tracks.
Tai pala, iš Lietuvos traukinys atvažiuos į Salaspils, tada reiks sėst į elektryčką kuri per Rygą veš iki Skulte ir ten vėl persėsti link Estijos???
Skultėje reikės persėsti į autobusą, kuris nuveš iki LV/EE sienos, kur patogiai lauks estiškas RB traukinys. Bet už tai pažiūrėkit į Rygos stotis (tiksliau jų griaučius) ir pamatysite, kad latviai RB projekte užima pirmą (arba antrą, pagal nuotaiką) vietą, o lūzeriai lietuviai niekada neprisivys jų.
Skultėje reikės persėsti į autobusą, kuris nuveš iki LV/EE sienos, kur patogiai lauks estiškas RB traukinys. Bet už tai pažiūrėkit į Rygos stotis (tiksliau jų griaučius) ir pamatysite, kad latviai RB projekte užima pirmą (arba antrą, pagal nuotaiką) vietą, o lūzeriai lietuviai niekada neprisivys jų.
Latviai Nr.1 siūlo kitą variantą: “nu tai perkam greituosius traukinius, kurie gali važiuoti per abejas vėžes.” Na ir kas, kad 100% tokie traukiniai nebus patogūs (Ispanijoje yra tokie ir jie labai dreba važiuojant).
Latviai Nr.1 siūlo kitą variantą: “nu tai perkam greituosius traukinius, kurie gali važiuoti per abejas vėžes.” Na ir kas, kad 100% tokie traukiniai nebus patogūs (Ispanijoje yra tokie ir jie labai dreba važiuojant).
The Ministry of Transport mentioned only one, located in Spain, which representatives from Latvia and Lithuania visited, as Lithuania will also have existing tracks between Vilnius and Kaunas. However, it seems that Latvia, at least, will not purchase such trains, citing numerous complications.
Lietuvoje, be kita ko, Talgo su kintama vėže yra realistiškas variantas, norint turėti tiesioginį Vilnius-Varšuva traukinį be persėdimų.
Comment