Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • B.S.
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Bet iš kur žinote? Girdėjau šitą dalyke forume, bet šaltinio jokio
    Tiesiog sekam spaudą. Jei perversit visas RB2 temas, manau rasite ir šaltinius.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Lietuvoje iki Panevėžio dvikelis. Visur kitur vienkelis dėl lėšų trūkumo.
    Bet iš kur žinote? Girdėjau šitą dalyke forume, bet šaltinio jokio

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Man tik klausimas, o kur visi gauna info kur bus vienkeliai ir kur dvikeliai? Pagal specifikacijas visur dvikelis turi būt. Ar čia iš serijos kažkuriam straipsny kažkas kažkada pasakė? Nes nepavyksta rast
    Lietuvoje iki Panevėžio dvikelis. Visur kitur vienkelis dėl lėšų trūkumo.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Man tik klausimas, o kur visi gauna info kur bus vienkeliai ir kur dvikeliai? Pagal specifikacijas visur dvikelis turi būt. Ar čia iš serijos kažkuriam straipsny kažkas kažkada pasakė? Nes nepavyksta rast

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Bus komentarų VLR ?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Youtube'o rusiškas urbanistas Arkadiy Gershman apie Rail Baltica statusą, gan subalansuota apžvalga situacijos:

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Tai manau ir projektavo pirmiau pagal sunkiausius taškus, tada pagal miestus, tada kas liko - nustačius trasą.
    O kada nors teko pačiam dalyvauti naujos infrasruktūros projektavime?
    Gatvę kokią A ar B kategorijos, naują kelią, dujotiekį, ar elektros liniją.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Traukinys stačiais kampais nesisuka.
    Vertinama sprendimų visuma, o ne atskirai paimtas gal ir nelogiškai atrodantis atvejis.Geležinkelio trasos konfigūraciją visų pirma užduoda geologinės sąlygos, po to fizika. Ir tik gerokai vėliau žemėnaudauda bei pinigai.
    Tai manau ir projektavo pirmiau pagal sunkiausius taškus, tada pagal miestus, tada kas liko - nustačius trasą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą

    Nuotraukas juk kėliau, antroje kalva. Jeigu rimtai, projektavę jau parinko mažiausio skirtumo vietą, o tai šalimais ir po 150 pėdų.
    Traukinys stačiais kampais nesisuka.
    Vertinama sprendimų visuma, o ne atskirai paimtas gal ir nelogiškai atrodantis atvejis.Geležinkelio trasos konfigūraciją visų pirma užduoda geologinės sąlygos, po to fizika. Ir tik gerokai vėliau žemėnaudauda bei pinigai.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Sofos inžinierių padavė?
    Nuotraukas juk kėliau, antroje kalva. Jeigu rimtai, projektavę jau parinko mažiausio skirtumo vietą, o tai šalimais ir po 150 pėdų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Ten toje vietoje aukščio skirtumai >100 pėdų.
    Sofos inžinierių padavė?

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Ten toje vietoje aukščio skirtumai >100 pėdų.
    Patikslink kiek čia uolekčių, sieksnių ir varstų.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Neįvykusio pirkimo? Tai šitas irgi vėluoja?
    Apie šitą jau rašiau prieš kelis mėnesius:

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Ir neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024

    Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija
    Girdėjau kalbas kad turėtų būti iš naujo pradėtas pirkimas per artimiausią mėnesį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Virš. Iš ankstensio neįvykusio pirkimo planų:
    Neįvykusio pirkimo? Tai šitas irgi vėluoja?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    A6 bus įgilintas, nusimato nemaži darbai.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tokiam tiltui žemės darbai labai svarbūs, kone puse darbo.
    Klausimas tik, ar ten geležinkelis lys po Jonavos plentu ar virš jo?
    Virš. Iš ankstensio neįvykusio pirkimo planų:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250205_113101.png
Views:	681
Size:	762,2 kB
ID:	2181364

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tokiam tiltui žemės darbai labai svarbūs, kone puse darbo.
    Klausimas tik, ar ten geležinkelis lys po Jonavos plentu ar virš jo?
    Specplane matosi, kad geležinkelio privažiuojamieji keliai "atsiremia" į A6, tai geležinkelis matyt eis virš plento.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tokiam tiltui žemės darbai labai svarbūs, kone puse darbo.
    Klausimas tik, ar ten geležinkelis lys po Jonavos plentu ar virš jo?

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Čia metro stato? Nes jau kiek laiko tes vis kasa kasa, o nė vieno "statinio" dar nematyt.
    Ten toje vietoje aukščio skirtumai >100 pėdų.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Čia metro stato? Nes jau kiek laiko tes vis kasa kasa, o nė vieno "statinio" dar nematyt.

    Komentuoti:

Working...
X