Jei tiesiai perkant iš avialinijų bilietus, tai 36 Eur daugumoje dienų. 10 val. traukinys važiuos tik tiek, kiek valstybė subsidijuos, neturi konkurencijos tokiais greičiais važiuodamas.
Aha, nes oro linijos tai pačios pakilimo takus ir terminalus už šimtus milijonų statosi už savo, o ne valstybės pinigus
Nu nevisai 35 Eur. Ir, žinoma, be didelio bagažo. Aš čia, žinoma, nesakau, kad važiuotiu traukiniu efektyviau būtų Vilnius-Talinas, bet meluoti apie skrydžių kainas irgi nėra gražu.
Vilnius-Tallinn, one way, December 2024 - January 2025
Jei tiesiai perkant iš avialinijų bilietus, tai 36 Eur daugumoje dienų. 10 val. traukinys važiuos tik tiek, kiek valstybė subsidijuos, neturi konkurencijos tokiais greičiais važiuodamas.
Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
Nu nevisai 35 Eur. Ir, žinoma, be didelio bagažo. Aš čia, žinoma, nesakau, kad važiuotiu traukiniu efektyviau būtų Vilnius-Talinas, bet meluoti apie skrydžių kainas irgi nėra gražu.
Vilnius-Tallinn, one way, December 2024 - January 2025
Per dabartinę infrastruktūrą Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas galėtų važiuoti per maždaug 8,5 valandos. Kiek užtruks šitas "jungtinis" servisas su 2 persėdimais?
Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
Per dabartinę infrastruktūrą Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas galėtų važiuoti per maždaug 8,5 valandos. Kiek užtruks šitas "jungtinis" servisas su 2 persėdimais?
Pagal sustojimus tai Čajka buvo kaip šiandieninis greitasis.
Sąvokų infliacija ir čia pasireiškė.
Tačiau dabartiniai traukiniai (neskaitant ilgų nesuderintų persėdimų) atstumą iki Talino įveiktų bent 3 valandomis greičiau nei prieš 41 metus.
Visas tris atkarpas traukiniai dabar važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 h iki Rygos + 0,5 h iki Valgos + 1,0 iki Talino).
Bus galima palyginti, kiek greičiau vyks greitasis traukinys. Anas traukinys "Žuvėdra" buvo ne greitasis, o keleivinis, nors ir firminis.
Traukinys buvo formuojamas Talino stotyje. Lokomotyvai paprastai būdavo TEP-60, o vagonai buvo dažomi mėlyna spalva.
GeoSpilve 2024.04.11
Firminio traukinio Nr. 187 / 188 "Чайка" / Čajka (Žuvėdra) Talinas - Ryga - Vilnius - Minskas 1983 m. tvarkaraštis https://geospilve.livejournal.com/46485.html
Užuot švaiščius lėšas piariniams traukiniams, kurie vis tiek nuostolingi ir nepajėgia konkuruoti su autobusais ar tuo labiau aviacija, verčiau atnaujintų traukinį į Rokiškį. Po autobusų "reformos" Rokiškis neturi normalaus susisiekimo su Panevėžiu... Kenos maršrutas žlugdomas taip pat.
Koks Rokiškis?! Na įsivaizduokit, kaip tai atrodytų Delfyje? Ką LG rašytų savo facebook’e? Atnaujinane maršrutą į Rokiškį! O dabar? Trys Baltijos sostinės! Iš Vilniaus į Taliną! Traukiniu!
Kiek daug pridiskutuota apie traukinio Čajka-2 ekipažų pamainas, kol nuvažiuos iki Valgos ar Talino.
O kaip bus su keleivais - ar teks keliauti ratais kvadratais iki Talino vienam ekipažui be jokios pamainos?
Gerb. Romai, nesikarščiuokite. Akivaizdu, kad ši informacija Jums nėra aktuali ir įdomi.
Kiek daug pridiskutuota apie traukinio Čajka-2 ekipažų pamainas, kol nuvažiuos iki Valgos ar Talino.
O kaip bus su keleivais - ar teks keliauti ratais kvadratais iki Talino vienam ekipažui be jokios pamainos?
Na vis tiek gale gaunasi kad darbuotojai turi keistis reisą ištempus, ir tada reikia rūpintis jų apgyvendinimu ir panašiai. Kai tuo tarpu dabar Vilnius - Ryga į abi puses važiuoja tie patys darbuotojai bent kiek teko matyti, dėl ko didesnių problemų dėl apgyvendinimo ir pan. nėra. Dėl ko ir sakau kad pratėsimas iki Valgos iš LTG pusės logistiškai gana erzinantis - nieko neįmanomo, bet nėra visiškai paprasta.
Tolimojo susisiekimo brigados keičiasi. Jei maršrutas ne per daug ilgas, tai antra brigada važiuoja kartu, tik ji nedirba, kai ne jos laikas. Vilnius - Klaipėda taip yra su lokomotyvo trauka. Gal dabar jau ir pasikeitė, bet anksčiau dieniniai važiuodavo kartu, paskui Klaipėdoje pasikeisdavo. Vakariniai reisai su nakvyne Klaipėdoje. Su Pesomis taip nėra, nes tiesiog nėra patalpų, kur nedirbanti brigada galėtų važiuoti... Jei maršrutas ilgas, tai stotyse vieni išlipa, kiti įlipa. Bet kokiu atveju, jei stotyje brigados keičiasi, turi būti ilgesnis stovėjimo laikas. Jei keičiasi išlipdami, tai kažkur turi būti apgyvendinti iki sekančio maršruto. Vadinasi, ne bet kokioje stotyje gali keistis. Mašinistai keičiasi tik išlipdami.
Ne vien mašinisto darbo laikas svarbus, nemanau kad kelionių palydovai labai malonūs bus po 10+ darbo valandų.
Traukinio komandą galima pakeisti pakeliui, nebūtina jos vežtis į Taliną. Iš kitos pusės, tolimojo susisiekimo traukiniai važiuoja paromis ir jų brigados kaip ir niekas nekeičia.
Palydovai irgi keisis. Europoje tai įprasta praktika. Lygiai taip pat buvo kai buvo traukinys Kaunas - Suvalkai - Bialystokas, lenkų Pesa, bet mašinistai ir konduktorius keitėsi Trakiškėse.
Lokomotyvo brigados pamaina berods 12 val. Patikslinti kas žinot tiksliau, galbūt yra kitokie ribojimai keleiviniams traukiniams. Kadangi per Latviją važiuoja latviai, tai gal mūsų mašinistui tai gali būti ir ne traukinio valdymo laikas.
Ne vien mašinisto darbo laikas svarbus, nemanau kad kelionių palydovai labai malonūs bus po 10+ darbo valandų.
O kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?
Niekas nesako, kad negali būti kitų nuomonių ar kelionių kampais mėgėjų.
PiaR'o reikalams šis Čajka-2 pasitarnaus neblogai.
O praėjus atidarymo šurmuliui pasimatys kiek bus mėgėjų permokėti už ilgesnę kelionę ir dar su persėdimu (ar persėdimais).
Važiuos lietuvos traukinys iki Valgos, tik ant popieriais vežėjas bus latvis. Traukinys atvyks iki rygos, o nuo rygos iki valgos nuomos pagrindu važiuos latvis. Latviai neturi traukinio, todėl nuomosis iš Lietuvos. Tad oficialiai pesėdimai du, bet realybei tereiks persėst tik Valgoje, nuseperkant bilieta ryga - valga iš latviu vežėjo. Buvo lietuviškas nuriedėjas ir iki Talino. Ateityje jeigu pavyks per nuoma traukini duot estams, tai vienas traukinys bus nuo vilniaus iki talino, tik bus 3 vežėjai. Gavus naujus traukinius ir pasiteisinus maršrutii bus duotas senas traukinys šiam maršrutui. Tai važiuotu per diena du.
Spėt spėtų, bet nuoširdžiai nemanau kad du ~6 valandų važiavimai su ~30 minučių pertrauka yra apsimokėtų - realiai reikėtų pilnai keisti visą įgulą Valgoje, taip pat klausimai dėl traukinio švaros ir pan. Būtų patogiau, taip, bet manau LTG maloniau būtų jei Estai važiuotų iki Rygos nei kad jie iki Valgos.
Lokomotyvo brigados pamaina berods 12 val. Patikslinti kas žinot tiksliau, galbūt yra kitokie ribojimai keleiviniams traukiniams. Kadangi per Latviją važiuoja latviai, tai gal mūsų mašinistui tai gali būti ir ne traukinio valdymo laikas.
Komentuoti: