Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geriausia buto vieta Vilniuje
Collapse
X
-
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.08.18, 14:39.
- 2 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Panašiai kaip ir JAV, net demokratų tarpe atsirandantys tokie kandidatai nurašomi į komunistus. Mums turbūt būtų paprasčiau būti 51 JAV valstija nei ES nare.Paskutinis taisė Stadionas; 2023.08.18, 15:20.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąvartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGov spending per capita ir yra problema. Bet pas mus visi libertalai, tik užsimink apie mokesčių didinimą, pakils tikras širšių lizdas. Tas pats širšių lizdas aktyvuojasi, kai parašai, kad NT plėtra ir kokybė turi būti labiau reguliuojama. “Tu ką! Nori į socializmo laikus grįžt?”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gov spending per capita ir yra problema. Bet pas mus visi libertalai, tik užsimink apie mokesčių didinimą, pakils tikras širšių lizdas. Tas pats širšių lizdas aktyvuojasi, kai parašai, kad NT plėtra ir kokybė turi būti labiau reguliuojama. “Tu ką! Nori į socializmo laikus grįžt?”
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Nu tai nes tie su paršais važinėjantys SĖKMINGI MIESTIEČIAI nemoka mokesčių arba moka juos ne Vilniui. Paprasta
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kame problema? Jastramskis kaip tik dabar apie tai neblogai parašė straipsnį, kad vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi. Čia kur kas gilesnė problema nei kad gatvės humanizavimas vietoje trinkelių pakeitimo kažkur.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąBiudžeto dydis labai svarbus, bet reikia žiūrėti į eilutes, kas finansuojama ir kiek tame Helsinkyje. Kiek infrai, kiek švietimui, kiek sveikatai, kiek subsidijomis.
Jeigu Vilnius antra nuo galo pagal apleistumą Eropos sostinė po Kišiniovo, tai problema, matyt, ne ten.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gatvių humanizavimas kainuoja palyginus nedidelius pinigus, o nauda nemaža, tiek eismo saugumo prasme, tiek estetine. O pinigų tikrai trūksta, pvz. panašaus dydžio į Vilnių Helsinkio miesto biudžetas 6 kartus didesnis, o infrastruktūros projektai kainuoja praktiškai vienodai, tai taip ir gaunasi, kad Vilniaus biudžeto vos užtenka darželių ir mokyklų mokytojams atlyginimus sumokėti, duobėms palopyti ar seniems troleibusams pakalti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Biudžeto dydis labai svarbus, bet reikia žiūrėti į eilutes, kas finansuojama ir kiek tame Helsinkyje. Kiek infrai, kiek švietimui, kiek sveikatai, kiek subsidijomis.
Jeigu Vilnius antra nuo galo pagal apleistumą Eropos sostinė po Kišiniovo, tai problema, matyt, ne ten.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNe pinigų nėra, o proto. Jei vietoje smegenų mulčius, jokie pinigai nepadės. Kodėl reikėjo rekonstruoti Saulėtekio alėją, ar nebuvo labiau prioritetinių gatvių centre?Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.18, 12:10.
Komentuoti:
-
Ne pinigų nėra, o proto. Jei vietoje smegenų mulčius, jokie pinigai nepadės. Kodėl reikėjo rekonstruoti Saulėtekio alėją, ar nebuvo labiau prioritetinių gatvių centre?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą1. Galima ir į kiekvieną vienkiemį išasfaltuoti kelią ir nutiesti dviračių taką, bet kiek tai kainuos? Faktas, kad Vilnius plečiasi padrikai ir daug geriau panaudoti esamas teritorijas, o ne plėstis į laukus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo, kad turi puikią infrastrtūrą, todėl ir sakau, kad ne tame esmė, kur gyvena žmonės, norint galima sutvarkyti infrastruktūrą.
2. Gyvenančių butuose procentas mažai ką reiškia, nes tie daugiabučiai yra skirtingi ir skirtingose vietose, skirtingoje aplinkoje, vienur nuomoja, kitur privatūs butai ir t. t. Butas gali būti tiek daugiaaukščiame name Prancūzijos gete, tiek dviaukščiame daugiabutyje miškų apsuptyje Skandinavijoje ar Lietuvoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDanijoje, Olandijoje visi individualūs namų kvartalai su apšviestomis gatvėmis, šaligatviais, dviračių takais, VT jei nei bėginis šalia, tai bent autobusas.
Bet kalba apie Vilnių - tikrai ne visi.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNeturi, kam meluot? Nebent mažuma.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tie suburbai tose šalyse neturi elementarios infrastruktūros ir viešojo transporto? Kodėl paimi tik vieną mano minėtą pointą, bet ignoruoji kitus? Koks tikslas taip daryti?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad ES mastu esam tarp šalių lyderių pagal tai, kiek procentaliai žmonių gyvena butuose. Olandijoje, Belgijoje, Kopenhagoje ištisi suburbai už centrinių miesto dalių, net pačiame mieste pvz. Kopenhagoje daug individualių namų rajonų ir jų niekas negriauna.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
tai taip iseina kad LT yra geriausia salis Viesajam transportui? nes daug daugiabuciu)
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: