Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kam tie ženklai protingoms mašinoms? Turi būti skaitmeniniai žemėlapiai joms.
    Kas administruotų tą žemėlapį realiu laiku? Ar tik bus atnaujinamas kaip navigacijoje 1-2 kartus per metus?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Fulgur pažeidžiau įstatymą, esu nusiteikęs už tai būti nubaustas. Kas čia keisto?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kam tie ženklai protingoms mašinoms? Turi būti skaitmeniniai žemėlapiai joms.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Kai važiuoju žiguliu, tai susižiūriu aš tuos ženklus. Nes žigulys nieko nepasiūlo. Esat žigulį vairavęs?

    Dabar važiuoju mašina su IQ. Mašina sako: - "Seniukai, čia ne sankryža, tęsiam 70 km/h". Aš galvoju, ten gi gatvelė yra, kur kamštį apvažiuojam, tai matyt visgi sankryža. Tai 70 kmh nusinulina ir lieka 50 km/h tada.
    Gaunasi Lietuvoje aš sprendžiu rebusus ne tik "aš vs kelias", bet "aš vs kelias vs mašinos_kamera". Tai yra rebusas ilgėja.

    Dabar Jūs, siūlot, grįžus namo ne mikrobangę kurt, o visur nuo nulio - pagaliukus trint tarp delnų. Kol smilkti pradės.

    Ant kelių turime, per paskutinius trejus metus, kokius 100 000 NAUJŲ parduotų LT automobilių. Didesnė dalis pažįsta ženklus (jei ne dauguma). Taip registruotų vidurkis baisus, bet dalis jų Ukrainoje, dalis Uzbekijoje, keliuose absoliuti dauguma sutinkame su gražiais numeriais Mxx ar Nxx, o ne AVA ar ASA. Kad statistikoje yra senienos - nežinau, kas kaltas. Bet 2024 įregistruoja 33 000 NAUJŲ lendvųjų.

    Ateina "Savitarnos kasa" ir sako: "Jūs durniai, važiuodami trečia juosta nematote trikampio už krūmo". Tai ES intelektą, kamerą mašinoje tam ir įdiegė, kad lengviau būtų. O ne sunkiau (kaip yra su LT kelių ženklinimo taisyklėmis).
    Jeigu mašina durna ir nežino taisyklių, tai tegu protina tas naujas brangias mašinas, o ne durnina kelio ženklus iki jų lygio. Ženklai skirti žmonėms, o ne automobiliams.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na jo, pažiūrėti ar prie išvažiavimo yra pirmumo ženklas yra tikras rebusas, matyt vietoje IQ testo galėtų duoti.
    Kai važiuoju žiguliu, tai susižiūriu aš tuos ženklus. Nes žigulys nieko nepasiūlo. Esat žigulį vairavęs?

    Dabar važiuoju mašina su IQ. Mašina sako: - "Seniukai, čia ne sankryža, tęsiam 70 km/h". Aš galvoju, ten gi gatvelė yra, kur kamštį apvažiuojam, tai matyt visgi sankryža. Tai 70 kmh nusinulina ir lieka 50 km/h tada.
    Gaunasi Lietuvoje aš sprendžiu rebusus ne tik "aš vs kelias", bet "aš vs kelias vs mašinos_kamera". Tai yra rebusas ilgėja.

    Dabar Jūs, siūlot, grįžus namo ne mikrobangę kurt, o visur nuo nulio - pagaliukus trint tarp delnų. Kol smilkti pradės.

    Ant kelių turime, per paskutinius trejus metus, kokius 100 000 NAUJŲ parduotų LT automobilių. Didesnė dalis pažįsta ženklus (jei ne dauguma). Taip registruotų vidurkis baisus, bet dalis jų Ukrainoje, dalis Uzbekijoje, keliuose absoliuti dauguma sutinkame su gražiais numeriais Mxx ar Nxx, o ne AVA ar ASA. Kad statistikoje yra senienos - nežinau, kas kaltas. Bet 2024 įregistruoja 33 000 NAUJŲ lendvųjų.

    Ateina "Savitarnos kasa" ir sako: "Jūs durniai, važiuodami trečia juosta nematote trikampio už krūmo". Tai ES intelektą, kamerą mašinoje tam ir įdiegė, kad lengviau būtų. O ne sunkiau (kaip yra su LT kelių ženklinimo taisyklėmis).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pas mus - sprendžiame per 3 sek rebusus. Ar čia degalinės išvažiavimas ar visgi sankryža su gatvele.
    Na jo, pažiūrėti ar prie išvažiavimo yra pirmumo ženklas yra tikras rebusas, matyt vietoje IQ testo galėtų duoti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pravažiavau nuo-iki niekur neišsukdamas ir baudos negavau, tai matyt tolerancija bet +20 tuo metu buvo.

    Dieną su 60km/h viskas gerai. Ir taip užkišta. Vistiek vis susitiktų vienam ar kitam gale prie šviesoforų/žiedų. Nebent statyt ženklus, kad naktį greičiau galima. Bet vargu ar verta dėl kokio 22-06 statyt ženklus, kad galima prasinešt greičiau ir sutaupyt minutę.
    Pas Jus nuostaba, kad nenubaudė. Jums nesitiki, kad gali matyti ir nenubausti. Įsivaizduojate, ant kiek esate sukaustytas baimės? Ant kiek visuomenė yra, sakykime, kalėjimo būsenoje. Esu kaltas, esu kaltas. Mūsų šalis - kaip Bauduva.

    Paskaitykite švedo 2017 m. interviu. Atvyko į Lietuvą, prieš 8 metus, švietė.
    Deja, nepasiekė jo mintys nei politikų, nei policininkų, nei projektuotojų.
    Metinis planas, radaras už šiukšlių konteinerio, kuo daugiau.


    – Kaip dėl greičio mėgėjų?

    – Aš pasakyčiau, kad tai yra didžiausia mūsų problema keliuose. Žinoma, infrastruktūra padeda, ypač urbanistinėse teritorijose. Tačiau mes turime vieną didžiausių pasaulyje pagal vienam žmogui tenkančių kamerų skaičių – virš trijų tūkstančių visoje šalyje. Jos išdėstytos tam tikrose atkarpose. Bet mes jas naudojame kiek kitaip nei įprasta pasaulyje: pagrindinė radarų misija ne gaudyti pažeidėjus, tačiau juos perspėti, kad sumažintų greitį. Mes manome, kad to pakanka. Negaudome žmonių ir nesiekiame „uždirbti“ iš to pinigų. Ir žmonės mano, kad tai yra sąžininga.

    – Ar tai reiškia, kad pažeidėjai nebaudžiami?

    – Jie baudžiami, tačiau ne visos vaizdo kameros veikia visą laiką – operatoriai jas įjungia atsitiktine tvarka. Per metus mes „pagauname“ apie 200 tūkst. pažeidėjų, bet tai nėra didelis skaičius. Kaip pavyzdys, Viktorijos valstija Australijoje tiek „pagaudavo“ per mėnesį. Bet mes nesutelkiame dėmesio ties individais. Mūsų pagrindinis dėmesys skiriamas vadinamiesiems vairavimo profesionalams: transporto kompanijoms, vairuotojams ir panašiai. Mes spaudžiame visas valstybines organizacijas, kad jos pačios darytų poveikį privačioms institucijoms.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...avyko-76208223



    Tada supranti, kad mūsų eismo kultūra yra Švedija minus 15 metų. Nesvarbu kiek 2023-2025 m. gamybos automobilių gatvėje. Kitoje Forumo temoje sako, kam autostrada važiuojančiam autobusui diržai - niekas nesisegs. Nesisegs - nes gal nenubaus. Apie save medyje negalvoja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Dalis išsuka ir sektorinis jų nepamanuoja.

    Galėtų būti 80 km/h. Būtų vienodas srautas. 80 yra A kat. gatvės greitis.
    Pravažiavau nuo-iki niekur neišsukdamas ir baudos negavau, tai matyt tolerancija bet +20 tuo metu buvo.

    Dieną su 60km/h viskas gerai. Ir taip užkišta. Vistiek vis susitiktų vienam ar kitam gale prie šviesoforų/žiedų. Nebent statyt ženklus, kad naktį greičiau galima. Bet vargu ar verta dėl kokio 22-06 statyt ženklus, kad galima prasinešt greičiau ir sutaupyt minutę.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Manau automobilių gamintojai turėtų prisitaikyti prie elementarių KET situacijų, o ne miestus kelio ženklais užkraut, nes tūpi vairuotojai išsižioję žiūri, kokius "ženklus" jiem rodo automobilis, vietoje to, kad patys vadovautųsi KET.
    Tai Volvo tarkime ir prisitaikę prie Švedijos. Už kiekvienos sankryžos greičio ženklas (užmiestyje).
    Pas mus - sprendžiame per 3 sek rebusus. Ar čia degalinės išvažiavimas ar visgi sankryža su gatvele.

    Automobilių gamintojai negamina bukai automobilių. Yra koks nors standartas, kaip ES ribose atpažinti ženklus.

    Tik mūsų projektuotojai, deja, to nėra girdėję. Matyt į Europą jie skrenda, o ne važiuoja.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Lietuvoje šiai dienai labiausiai trūksta:
    2. Greičio kelio ženklų sistemos. Šiai dienai apynaujis automobilis su ženklų atpažinimo sistema visiškai pasimeta, nes negali įvertinti kur baigiasi apribojimas. Pvz. ženklas "70 + galiojimo zona 300 metrų", "ženklas balta lentelė "Viduklė" ir ženklas balta lentelė "Viduklės gatvė" - pirmu atveju riboja greitį, antru ne....
    Neįvertina. Reikia bukai kaip Švedijoje dėti kelio ženklus, kai pasikeičia greitis - kad vairuotojui šviestų ant spidometro.
    Nes dabar beviltiška sekti automobilio atpažintus ženklus ir spėlioti čia sankryža ar tik degalinės išvažiavimas.


    BMW dažnu atveju jau rodo posūkius. Patys išmoko per 20 metų nuo 2005. Dabar liko priusus ir teslas išmokyti.
    Manau automobilių gamintojai turėtų prisitaikyti prie elementarių KET situacijų, o ne miestus kelio ženklais užkraut, nes tūpi vairuotojai išsižioję žiūri, kokius "ženklus" jiem rodo automobilis, vietoje to, kad patys vadovautųsi KET.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Pirmas punktas prieštarauja antram, trečias prasilenkia su bet kokia logika ir eismo saugumu, o su ketvirtu iš esmės sutinku (atmetus tą absurdišką "važiuok su srautu").

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Lietuvoje šiai dienai labiausiai trūksta:
    1. Kelio ženklų skaičiaus sumažinimo. Jų yra per daug. Šimašiaus gatvių standartas liepė mažinti (nors Vilniaus ribose), bet proveržio dar nėra. Per didelis ženklų skaičius blaško.
    2. Greičio kelio ženklų sistemos. Šiai dienai apynaujis automobilis su ženklų atpažinimo sistema visiškai pasimeta, nes negali įvertinti kur baigiasi apribojimas. Pvz. ženklas "70 + galiojimo zona 300 metrų", "ženklas balta lentelė "Viduklė" ir ženklas balta lentelė "Viduklės gatvė" - pirmu atveju riboja greitį, antru ne....
    Neįvertina. Reikia bukai kaip Švedijoje dėti kelio ženklus, kai pasikeičia greitis - kad vairuotojui šviestų ant spidometro.
    Nes dabar beviltiška sekti automobilio atpažintus ženklus ir spėlioti čia sankryža ar tik degalinės išvažiavimas.
    3. Vairavimo mokyklų indėlio. Turi išmokinti važiuoti su srautu. Jei galima 90, tai 90. Jei 80, tai 80. O ne man patinka 67 km/h tiek ir važiuoju. Tada kiti pradeda lankstyti, prasideda priešpriešiniai.
    4. Socialinės reklamos - "važiuok su srautu (80 tai 80)", "įleisti kai vyksta darbai užtrauktuko principu", "nelenk per ištisinę", "rodyk posūkį", "rodyk posūkį išvažiuodamas iš žiedo", "važiuok įsijungęs dienos / trumpąsias šviesas". Pas mus jau 15 metų sukasi "nevairuok išgėręs". Kitų nesugalvoja. Ir net negalvoja.

    BMW dažnu atveju jau rodo posūkius. Patys išmoko per 20 metų nuo 2005. Dabar liko priusus ir teslas išmokyti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai ir GV tarp Vingio parko ir tunelio dieną eismas juda 60km/h. Bet panašu, kad matuoklis turi nemažą toleranciją. Tai tie, kas nepristabdo, panašu, baudų neprisirenka.
    Dalis išsuka ir sektorinis jų nepamanuoja.

    Galėtų būti 80 km/h. Būtų vienodas srautas. 80 yra A kat. gatvės greitis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Lyg skirtinguose Vilniuose važinėtume.
    Kiek tenka važiuoti pro matuoklį, nuo A1 link Lazdynų tilto. Visi pristabdo iki 60 km/h.
    Ruožas - 60 km/h.

    Tai ir GV tarp Vingio parko ir tunelio dieną eismas juda 60km/h. Bet panašu, kad matuoklis turi nemažą toleranciją. Tai tie, kas nepristabdo, panašu, baudų neprisirenka.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    +30 gal ne, bet +20 viršijant Vilniuj galima metų metais važinėt ir niekas nebaus. Trikojų nebematau. Policija kiek matau į +20 +30 juos apvažiuojančius kokiam GV ar VA nekreipia dėmesio. Sektoriniai ar stacionarūs irgi, panašu, sureguliuoti su bent +20 tolerancija. Esu naktį užsisvajojęs pravažiavęs GV sektorinį paskui priekyję važiavusią subinę. Tik po to apsižiūrėjau, kad ~ 80 važiavom. Jau buvau nusiteikęs baudai, bet nieko po šiai dienai negavau.
    Lyg skirtinguose Vilniuose važinėtume.
    Kiek tenka važiuoti pro matuoklį, nuo A1 link Lazdynų tilto. Visi pristabdo iki 60 km/h.
    Ruožas - 60 km/h.


    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Tai pala, kas čia per oksimoronas.

    Nuolat viršija greitį 30 km/h ir baudžiamas "pirmąkart metuose"?

    Man netelpa į sakinį šitą nesąmonė.
    +30 gal ne, bet +20 viršijant Vilniuj galima metų metais važinėt ir niekas nebaus. Trikojų nebematau. Policija kiek matau į +20 +30 juos apvažiuojančius kokiam GV ar VA nekreipia dėmesio. Sektoriniai ar stacionarūs irgi, panašu, sureguliuoti su bent +20 tolerancija. Esu naktį užsisvajojęs pravažiavęs GV sektorinį paskui priekyję važiavusią subinę. Tik po to apsižiūrėjau, kad ~ 80 važiavom. Jau buvau nusiteikęs baudai, bet nieko po šiai dienai negavau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sutinku, bet kodėl Lietuvoje žūčių daugiau nei pvz. Italijoje, kur važinėja kas kaip nori, daug kur nėra net juostų, žieduose chaosas, mopedai varinėja per šaligatvius, pėsčiųjų nepraleidimas ir t.t.

    1. Mažas gyventojų tankis -> beveik nebeliko VT -> didesnis poreikis judėti asmeniniu automobiliu.

    2. Lietuva - tranzito šalis. Jei kažkas važiuoja į Suomiją, jis gali užzimušti ir Suomijoje, ir Lietuvoje. Suomija yra galinis taškas. Mažiau tranzito. Via Baltika ties Kalvarija žuvus 3 lenkams prirašys mums į statistiką.

    3. Socialinės paslaugos. Lietuvoje vyresni žmonės, visokie nelabai sveiki, vairuoja iki paskutinio, nes kitaip, jei gyvena ne Vilniuje, jiems atskirtis ir basta. Norvegijoje išskvies socialinį taksi ir nuvažiuos iki daktaro. Socialinis taksi nepadarys avarijos. Pas mus pusakliai nusiperka pažymas, nes jei gyveni Balninkuose, tai kaput.

    4. Prancūzijoje eismas vyksta tik 2+2. Nemokamu keliu per kaimukus gali važiuoti tik kvailys. Lietuvoje toliau liekam su 1 juostos keliais tarp didmiesčių ir prieigų didmiestis - artimiausias centras.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Iki 30 km/h viršijus bauda 30-90€, jei nebaustas pusė minimalios 15€. Čia rimtai kažkam atrodo kaip pakankamos baudos?
    Tai pala, kas čia per oksimoronas.

    Nuolat viršija greitį 30 km/h ir baudžiamas "pirmąkart metuose"?

    Man netelpa į sakinį šitą nesąmonė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jūs pabandykite ten vakarinio piko metu pavažiuoti. 3 eismo juostos ten tesiasi kokį 500-1000 metrų ir susidaro pagrinde dėl to kad sukantys į kairę nei per kur netelpa išsukime. Beje pirmoje juostoje esantys dažnai patys pasitraukia į šoną kad suformuoti vidurinę juostą.
    Vakarinių kamščių metu tai taip, standartas. Bet jei apie tą patį video kalba, tai ten veikėjas trečią juostą pasidarė ir neesant kamščio, o tarp važiuojančių mašinų.

    Čia kaip su motociklais. Stovinčiame kamštyje pravažiuot tarp eilių - viskas gerai. Kita kalba kai GV ar VA varo per vidurį kai eismas važiuoja 80-100... Vasarą tokio vos vos nenumušiau rikiuodamasis. Dar kažką mojavo, fakus rodė ir į veidrodėlius rodė, suprask, čia absoliučiai ne jo kaltė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Važinėjimas kaip Indijoje yra penkiametrinių juostų pasekmė, o ne kažkoks laimėjimas. Adekvačiai sužymėjus juostas užtektų kokio pusmetrio papildomo asfalto pratęsti trečiai juostai.
    Aš ir nesakiau, kad laimėjimas, tiesiog tas automobilis nieko keisto ten nepadarė, toje vietoje dažnai taip važiuojama.

    Komentuoti:

Working...
X