Iš šių dviejų rinkčiausi Elops 540, vien dėl vidinių pavarų. Joms praktiškai nereikalinga priežiūra ir mažesnė gedimo tikimybė. Tai didesnė pradinė kaina leis labiau mėgautis važinėjimu ir mažiau būti mechaniku, ar važinėti į servisus.
Profesionaliam sportui - taip. [1] Bet jei važinėjies laisvalaikiu, nereikia kliedėti kaip blogai važiuoti metaliniais ratlankiais be aerodinaminių stipinų. <...>
[2] Aukščiau įdėjau trosinio "guminio" rėmo pavyzdį, ir juo netgi sportininkai važinėjo :-)
Kelis pirmuosius metus važinėjau pilnai aliumininiu. Atsisėdus ant anglinio plentinio, trumpam susikeičiau su draugu dviračiais, Titnago g. kelkrašty Vilniuje. Užteko tuos kelis metrus pavažiuoti jo aliumininiu ir supratau, kaip daužosi rankos, riešai, visa vibracija, ant kiek nekomfortiška. Įsivaizduok, kad mini bent 2–3 kartus savaitėje nuo 2,5–4 val. Sezono pradžioje ir ant komfortiškesnio anglinio dviračio reikia priprast, nes gali skaudėt kaklą, nugarą, rankas, kojas. Dar įsivaizduok važiavimą akmeniniu grindiniu (pvz. senasis kelias į Kauną). Su aliumininiu ten važiuojant, jausmas, kad perluš pusiau viskas.
Pavyzdys video yra kalnų dviračio, jo tokia paskirtis ir yra – kuo labiau sugerti nelygumus. Tuo tarpu užkilti tais dažnai stačiais miškų nelygumais reikia kuo mažensio svorio, ką ir duoda anglis. Be jos dažniau ne važiuosi viršun, o vesies pėsčiom.
Profesionaliam sportui - taip.
Bet jei važinėjies laisvalaikiu, nereikia kliedėti kaip blogai važiuoti metaliniais ratlankiais be aerodinaminių stipinų, kaip svarbu titaninis rėmas, nes juk jei rėmas nepakankamai tvirtas - energija sueina rėmo lankstymui! Aukščiau įdėjau trosinio "guminio" rėmo pavyzdį, ir juo netgi sportininkai važinėjo :-)
Šiaip jau rėmui svarbu ir minkštumas. Ten kur reikia. Kad nuimtų kelio vibracijas, mažas duobes ir mažiau vargintų. Bet tuo pačiu turi būti standus, kad išminti kilovatai nesusinaudotų rėmo lankstymui.
O su per daug standžiais ratais važiuoti nėra nei efektyvu, nei malonu. Tada ant menkiausių nelygumų ratas šokinėja, o ne juos sugeria. Dėl to pvz naudojamas mažesnis padangų slėgis, kad padangos šiek tiek amortizuotų. Itin kietos padangos gerai tik uždaram treke su idealiai lygia danga.
Profesionaliam sportui - taip.
Bet jei važinėjies laisvalaikiu, nereikia kliedėti kaip blogai važiuoti metaliniais ratlankiais be aerodinaminių stipinų, kaip svarbu titaninis rėmas, nes juk jei rėmas nepakankamai tvirtas - energija sueina rėmo lankstymui! Aukščiau įdėjau trosinio "guminio" rėmo pavyzdį, ir juo netgi sportininkai važinėjo :-)
Bet ratai už 2000 vs ratai už daug mažiau skirtumas juntamas gal tik sportininkams.
Tavo pavyzdžiuose skirtumai nepalyginamai akivaizdesni.
Artimesnis palyginimas būtų hesburger vs mcd mėsainis, kur dabar abiejose vietose po eurą su centais.
Tai būtų neadekvatu jei vienas už eurą, kitas už 20.
Daug kas sako, kad yra skirtumas, bet niekas iš jų už 20 eur nepirktų konkurento varianto.
Skirtumas kaip tarp Makdono ir madingo su hipsterio barzdiplaukiais. Bet faktas, kad didžioji dalis žmonių ryškaus skonio skirtumo nepajaus. Kažkam gal net makdoninis pasirodys skanesnis.
Bet ratai už 2000 vs ratai už daug mažiau skirtumas juntamas gal tik sportininkams.
Tavo pavyzdžiuose skirtumai nepalyginamai akivaizdesni.
Artimesnis palyginimas būtų hesburger vs mcd mėsainis, kur dabar abiejose vietose po eurą su centais.
Tai būtų neadekvatu jei vienas už eurą, kitas už 20.
Daug kas sako, kad yra skirtumas, bet niekas iš jų už 20 eur nepirktų konkurento varianto.
Gal labiau tiktų pavyzdys vyno iš Norfos iš tetrapacko, ir kokio Chablis. Vienas kainuoja 3€, kitas 30€. Tu neatskirtum, tai tau žinoma kad geriau gerti iš tetrapako. Kas atskiria, tas perka Chablis.
Tokie komentarai geriausi yra Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
Bet ratai už 2000 vs ratai už daug mažiau skirtumas juntamas gal tik sportininkams.
Tavo pavyzdžiuose skirtumai nepalyginamai akivaizdesni.
Artimesnis palyginimas būtų hesburger vs mcd mėsainis, kur dabar abiejose vietose po eurą su centais.
Tai būtų neadekvatu jei vienas už eurą, kitas už 20.
Daug kas sako, kad yra skirtumas, bet niekas iš jų už 20 eur nepirktų konkurento varianto.
Tai NT kainų lygis irgi labai skirtingas, imant nuo Skaidiškių iki senamiesčio ir nuo senų trobų iki geriausios naujos statybos.
Čia kažkas panašaus kaip MB suv'as stovintis komibloko kieme krepšinio aikštelėje, nes geresnio NT ir parkingo neįperkama.
Skaidiškės ir senos trobos jau ne taip pigu. Aišku provincijoje kainos vis dar geros. Bet ten prasčiau su darbais jei nesigauna dirbti per nuotolį. O provincijoje kur geriau su darbais (sakykim Kėdainiai, Ukmergė ir t.t. su fabrikais) būsto kainos irgi lipa aukštyn.
Kitas dalykas, nėra problemos įsigyti pigesnį dviratį tiems kas nenori ar kam nereikia brangaus. Yra variantų visiems kainų lygiams. Su NT biški kita istorija.
Tai NT kainų lygis irgi labai skirtingas, imant nuo Skaidiškių iki senamiesčio ir nuo senų trobų iki geriausios naujos statybos.
Čia kažkas panašaus kaip MB suv'as stovintis komibloko kieme krepšinio aikštelėje, nes geresnio NT ir parkingo neįperkama.
Sankauskai, o tu kai važiuoji kartą ar du per metus vasarą savaitgalį pasivažinėti dviračiu, būni užsimovęs tuos aptemtus spalvotus triusikus, maikę ir šalmą?
Aš net mindamas garaže ant staklių užsimaunu tuos aptemtus spalvotus triusikus.
Based.
Sankauskai, o tu kai važiuoji kartą ar du per metus vasarą savaitgalį pasivažinėti dviračiu, būni užsimovęs tuos aptemtus spalvotus triusikus, maikę ir šalmą?
Komentuoti: