Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Matau painiojate CX su dabar ant bangos esančiais Gravel dviračiais.

    CX ir patogumas neturi daug bendro, nes rėmo geometrija pritaikyta trumpoms lenktynėms su galimybe patogiai dviratį nešti ant kupros. O ir padangų plotis CX disciplinoje ribojamas iki 33 mm, tai stipriai storesnių rėme neįtalpinsi.

    O Gravel, nors iš pirmo žvilgsnio panašus į CX (kiek storesnės padangos, diskiniai stabdždiai), yra kur kas palankesnės ilgesnėms kelionėms geometrijos, padangos telpa storesnės ir t.t.
    Ir seniau CX buvo labai komplikuotas dalykas. Grynakraujų varžybinių CX būdavo labai mažai. Dauguma - frankenšteinai tarp lengvai turistinių, žiemai skirtų plentinių (= purvasargiai ir platesnės padangos) ir tikrųjų CX. Turimas CX talpina 35mm padangas.

    Pavyzdžiui su miniatiūriniais purvasargiais ant plentinio turiu atsargiai daryti posūkius, kad nenuspirčiau su batu. CX net su turistiniais kapitaliniais purvasargiais prasisuka.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Nereikia daryti kokio tai frankenšteino, pozicijų patogiam riedėjimui yra sočiai (ilgesnį atstumą važiuojant net 1cm plaštakos padėties pakeitimas atrodys kaip naujas patogus variantas).
    Sakyčiau yra 3 pagrindinės, o toliau jau fantazijos reikalas ir skaičius begalinis...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nieko neskauda:
    Elementari biomechanika. Stuburas nepritaikytas vertikalioje padėtyje smūgiams iš apačios. Tuo tarpu idealiai sugeria bet kokį kratymą horizontalioje padėtyje. Ačiū keturkojams protėviams.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Turbūt atsakymas yra, kad nėra universalaus dviračio visoms progoms kaip OP norėtų. Geriausia turėti kelis dviračius konkrečios paskirties. Miesto dviratis - transporto priemonė, jeigu nugaros problemos tai yra ir su amortizuojamom šakėm ir sėdynėm. Lenktyninis sportui - visai netinkamas važiuoti dviračių takais mieste. Touring/gravel - jeigu patinka keliauti dviračiais. Kalnų - jeigu nori riedėti nuokalne, miškais, sniegu. Sulankstomas, jeigu nori nemokamai vežtis traukiniais ir kitu VT, lengvai įsidėti į mašina. Cargo, jeigu nori vežti vaikus ar krovinius.

    Pats šiuo metu turiu tris dviračius. Jie ne karvę kainuoja, tame visas ir gėris.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Matau painiojate CX su dabar ant bangos esančiais Gravel dviračiais.

    CX ir patogumas neturi daug bendro, nes rėmo geometrija pritaikyta trumpoms lenktynėms su galimybe patogiai dviratį nešti ant kupros. O ir padangų plotis CX disciplinoje ribojamas iki 33 mm, tai stipriai storesnių rėme neįtalpinsi.

    O Gravel, nors iš pirmo žvilgsnio panašus į CX (kiek storesnės padangos, diskiniai stabdždiai), yra kur kas palankesnės ilgesnėms kelionėms geometrijos, padangos telpa storesnės ir t.t.

    Nieko nepainioju ir madų nesivaikau. Jau 15 metų turiu CX su karbono šake (tilpo ir 42 padanga, optimaliausia 35) ir cantilever (nežinau lietuviškai kaip) stabdžiais. Ilgiausia kelionė – nuo Bergamo iki Marsalos.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Tipinis „patogaus“ važiavimo mieste entuziastas visus kelio nelygumus atiduoda savo stuburui, o vakarus leidžia ašarodamas dėl skaudančios nugaros...
    Nieko neskauda:

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Matau painiojate CX su dabar ant bangos esančiais Gravel dviračiais.

    CX ir patogumas neturi daug bendro, nes rėmo geometrija pritaikyta trumpoms lenktynėms su galimybe patogiai dviratį nešti ant kupros. O ir padangų plotis CX disciplinoje ribojamas iki 33 mm, tai stipriai storesnių rėme neįtalpinsi.

    O Gravel, nors iš pirmo žvilgsnio panašus į CX (kiek storesnės padangos, diskiniai stabdždiai), yra kur kas palankesnės ilgesnėms kelionėms geometrijos, padangos telpa storesnės ir t.t.

    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Nepalėksi su CX, tai nėra plento dviratis (svoris, padangos). 30km/h lygiame kelyje (bent 20km atstumas) palaikyti jau reikia nemažai jėgos ir valios.

    CX yra gana minkštam patogiam važiavimui visur kur. Ypač puikus kelionėms.
    Paskutinis taisė Nitro; 2023.06.13, 10:50.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kalbejau su vienu amerikonu del automobiliu, jis sako turi F150, o i klausima kiek ir kokiu kroviniu jam reikia gabenti, atsake jokiu, o F150 “it’s just an american style”. Taip ir SUVai pas mus “it’s just a lithuanian style”.
    Čia taip pat kaip neseniai visiems staiga prireike pirkti kalnu dviračius, nesvarbu kad kalnu nera, svarbu kad pas kaimyna toks jau yra. O dabar mada praejo ir nieks nebezino kur ta kalnu dvirati deti.

    MTB ir dabar populiarus ir nedaug priežasčių kodėl jis toks neturėtų būti. Miestuose dar toli gražu ne visur plonesnių padangų dviračiams tinkama infrastruktūra.
    Paskutinis taisė Nitro; 2023.06.13, 10:43.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet ta drop sėdėsena yra pernelyg sportinė, kad patogiai riedėt vidutiniu ar lėtesniu tempu kaip tipinis miesto pasivažinėtojas, labiau vis tiek gana normaliam tempui palaikyt skirta.
    Labiau pasportuot ar pralėkt nei pasivažinėt dairantis aplinkui, bet dairyti į vaizdus nėra taip patogu iš tos sėdėsenos.
    Tipinis „patogaus“ važiavimo mieste entuziastas visus kelio nelygumus atiduoda savo stuburui, o vakarus leidžia ašarodamas dėl skaudančios nugaros...

    Na kodėl man skauda nugarą?

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su dropbaru niekas nedraudžia išsikelt vairą aukštyn, pritraukt artyn ir sėdėt patogiai. Tik prieš vėją ar nuo gero kalniuko pasinaudot žema pozicija. Su plentiniu dviračiu kokius 95% laiko rankas laikau viršuje.

    Dropbarų esmė, kad turi 3 visiškai skirtingas rankų pozicijas.
    Rankų pozicijos
    Rankų pozicijos
    Nuotraukoje vaizduojamos 5 pozicijos, dar pridėčiau bent dvi – tarsi į bumbulą įsikibimas į pavarų/stabdžių rankenos viršų (važiuosi beveik stačias) bei ta pati poza plius dilbių padėjimas ant skersinio (neva TT poza). Visais atvejais būtina turėti dvigubus stabdžius.

    Nereikia daryti kokio tai frankenšteino, pozicijų patogiam riedėjimui yra sočiai (ilgesnį atstumą važiuojant net 1cm plaštakos padėties pakeitimas atrodys kaip naujas patogus variantas).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    O kaip Scott dviračiai? Žinau, jų yra įvairių, bet pats brandas?
    Bent seniau rėmai buvo gerai atidirbti su gera geometrija. O likusios dalys kaip ir pas visus kitus.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    O kaip Scott dviračiai? Žinau, jų yra įvairių, bet pats brandas?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Nepalėksi su CX, tai nėra plento dviratis (svoris, padangos). 30km/h lygiame kelyje (bent 20km atstumas) palaikyti jau reikia nemažai jėgos ir valios.

    CX yra gana minkštam patogiam važiavimui visur kur. Ypač puikus kelionėms.
    Turiu tiek CX, tiek normalų plentinį. Lėkt gali su abiem. Ant CX padangų pasirinkimas nuo-iki. Galima susidėti storesnes plentines, su kuriom gerai eis. Galima susidėt minkštas miškines, su kuriom bus truputuką sunkiau. Didžiausias skirtumas - CX nervingesnis leidžiantis nuo kalno didesniu greičiu dėl trumpesnės bazės ir aukštesnio svorio centro. Nuo Juodo kelio kalno 70km/h su CX baisu, o su plentiniu daug ramiau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet ta drop sėdėsena yra pernelyg sportinė, kad patogiai riedėt vidutiniu ar lėtesniu tempu kaip tipinis miesto pasivažinėtojas, labiau vis tiek gana normaliam tempui palaikyt skirta.
    Labiau pasportuot ar pralėkt nei pasivažinėt dairantis aplinkui, bet dairyti į vaizdus nėra taip patogu iš tos sėdėsenos.
    Su dropbaru niekas nedraudžia išsikelt vairą aukštyn, pritraukt artyn ir sėdėt patogiai. Tik prieš vėją ar nuo gero kalniuko pasinaudot žema pozicija. Su plentiniu dviračiu kokius 95% laiko rankas laikau viršuje.

    Dropbarų esmė, kad turi 3 visiškai skirtingas rankų pozicijas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Nepalėksi su CX, tai nėra plento dviratis (svoris, padangos). 30km/h lygiame kelyje (bent 20km atstumas) palaikyti jau reikia nemažai jėgos ir valios.

    CX yra gana minkštam patogiam važiavimui visur kur. Ypač puikus kelionėms.
    Bet ta drop sėdėsena yra pernelyg sportinė, kad patogiai riedėt vidutiniu ar lėtesniu tempu kaip tipinis miesto pasivažinėtojas, labiau vis tiek gana normaliam tempui palaikyt skirta.
    Labiau pasportuot ar pralėkt nei pasivažinėt dairantis aplinkui, bet dairyti į vaizdus nėra taip patogu iš tos sėdėsenos.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą


    - Idealiai tiks ... netgi "varžyboms"
    Srsly?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nevertas dėmesio. Jeigu tikslas važinėti mieste ir iki Lentvario/Nemenčinės/N.Vilnios, tai reikia kažko panašaus: Dviratis Cube Ella Cruise Easy Entry metallicstone'n'grey 2023 - Bikko.lt
    Plius perkant šitą dviratį gauni vėliavą dovanų -

    Click image for larger version

Name:	MW-FP126_pride__20170623161230_ZH.jpg
Views:	172
Size:	108,8 kB
ID:	2057197

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė netoks Rodyti pranešimą
    Ieškausi dviračio, biudžetas ~1000€. Pagrinde pasivažinėjimui mieste, kažkiek miško keliukais, Vilnius-Trakai maršrutu. Galbūt retkarčiais kokiose mėgėjų vatžybose sudalyvauti. Kolkas turiu nusižiūrėjęs tokį variantą: https://velloccino.lt/product/marin-dsx/ . Vertas dėmesio? Ar kažką kito žvalgytis?
    Nevertas dėmesio. Jeigu tikslas važinėti mieste ir iki Lentvario/Nemenčinės/N.Vilnios, tai reikia kažko panašaus: Dviratis Cube Ella Cruise Easy Entry metallicstone'n'grey 2023 - Bikko.lt
    Priežastys, kodėl reikia tokio, o ne kokio nors ULTRA-XC-cross-super-biking-aptemptakeln dviračio, yra sekančios:
    - vidinės pavaros reiškia, kad kas antrą dieną nereiks eiti į taisyklą arba pačiam mokintis būti dviračių mechaniku.
    - bobiško dviračio rėmas yra objektyviai superior, nes yra patogesnis ir saugesnis be jokių minusų
    - Idealiai tiks tiek miesto dviračių takams, tiek visokiems miškeliams ir žvyrkeliams ir netgi "varžyboms"

    Priežastis, kodėl kas nors su tokiais poreikiais pirktų kokį nors kitokį dviratį yra:
    - psichologiniai kompleksai (svarbiau kaip dviratis atrodo, o ne kaip funkcionuoja)
    - visiškas nesusigaudymas

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kuo patogiau su tavo paminėtu riedėti ramiu greičiu miesto dvirtakiais nei su netoks bei sankausko pavyzdžiais?
    Ir kuo patyogiau "kažkiek miško keliukais"?
    Vilnius trakai nebentskmba kaip tavo varianto pranašumas galimas jei ten kalba apie lėkimą plentu, o ne chilinimą ramiai dvirtakiu riedant.
    Nepalėksi su CX, tai nėra plento dviratis (svoris, padangos). 30km/h lygiame kelyje (bent 20km atstumas) palaikyti jau reikia nemažai jėgos ir valios.

    CX yra gana minkštam patogiam važiavimui visur kur. Ypač puikus kelionėms.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą



    Tai čia toks atvejis, kai iš nežinojimo (ar stokojant patarimo) randasi mistiniai baubai. CX dviračiui yra būtina dviguba stabdžių sistema (gana lengva pasidaryti savarankiškai), tuomet turi universaliausią įmanomą dviratį. Keliavau nemažai, žinau, ką kalbu.

    Aišku, jeigu yra galimybė turėti 3-4 skirtingo tipo (mieste – sulankstomas 20", plentinis, MTB ir kelioninis) dviračius, tuomet nėra ką kalbėti.
    Kuo patogiau su tavo paminėtu riedėti ramiu greičiu miesto dvirtakiais nei su netoks bei sankausko pavyzdžiais?
    Ir kuo patyogiau "kažkiek miško keliukais"?
    Vilnius trakai nebentskmba kaip tavo varianto pranašumas galimas jei ten kalba apie lėkimą plentu, o ne chilinimą ramiai dvirtakiu riedant.

    Komentuoti:

Working...
X