Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Man tai visai patiko ant kalnų dviračio ir standartinių ratų uždėtos miesto dviračio siauros padangos. Važiavo greitai ir lengvai, nebijojo bortelių ir duobių.
    Tai įsivaizduok kaip ne kalnų gerai važiuotų su tom padangom.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Man tai visai patiko ant kalnų dviračio ir standartinių ratų uždėtos miesto dviračio siauros padangos. Važiavo greitai ir lengvai, nebijojo bortelių ir duobių.

    Beje, gal kas esat bandę kiniškius elektrifikavimo rinkinius paprastam dviračiui?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Labai išsakūs ir trumpi video apie tas rūšis. Beje, jau šiemet Eurosport'o komentatorius minėjo, jog populiarėja tarpinis variantas tarp aero ir light bike'ų.
    Man tie aero/neaero visi vienodi "sportiniai dviračiai".
    Dviračių "rūšys" tai yra čia:


    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Vaidas Rodyti pranešimą

    Nebent turi tam pritaikytą rėmą su išardomu galiniu trikampiu, diržo tikriausiai neišeis uždėti. Norint uždėti/nuimti grandinę, ją galima atsegti, tuo tarpu diržas dažniausiai būna vientisas.
    Gerai kad paprotinai :-) Teks kardaną dėti.

    Komentuoti:


  • Vaidas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    I have a dream... pasikeisti galinį ratą/stebulę į turintį vidinius bėgius ir pasikeisti grandinę į dantytą diržą. Kaip mintis?
    Kažkiek didesni nuostoliai, masė ir mažesnis pavarų skaičius nebaisu nes dviratis elektrifikuotas (centrinis variklis).
    Nebent turi tam pritaikytą rėmą su išardomu galiniu trikampiu, diržo tikriausiai neišeis uždėti. Norint uždėti/nuimti grandinę, ją galima atsegti, tuo tarpu diržas dažniausiai būna vientisas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Labai išsakūs ir trumpi video apie tas rūšis. Beje, jau šiemet Eurosport'o komentatorius minėjo, jog populiarėja tarpinis variantas tarp aero ir light bike'ų.



    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Atsiprašau už mano tamsumą, 20 metų važinėju tuo pačiu Giant, kas yra tas ENDURANCE?
    Plentinis į kurį telpa platesnės padangos ir sėdėsena neverčia šiknos iškelt aukščiau už galvą. Ir bendrai komfortiškesnis, o ne orientuotas į sekundės nupjovimą mainais į nugaros skausmus.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Atsiprašau už mano tamsumą, 20 metų važinėju tuo pačiu Giant, kas yra tas ENDURANCE?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    I have a dream... pasikeisti galinį ratą/stebulę į turintį vidinius bėgius ir pasikeisti grandinę į dantytą diržą. Kaip mintis?
    Kažkiek didesni nuostoliai, masė ir mažesnis pavarų skaičius nebaisu nes dviratis elektrifikuotas (centrinis variklis).

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Jis išvardino Vilniaus atokiausius kraštus ir gyvenvietes / miestus toliau už sostinės. Pirmus 3 ar 4 metus su fitness'u ir mindavau dažnai iki Nemenčinės ar Trakų (gaudavos tie patys 80 km). 100 km buvau pramynęs vos porą kartų, nes su tokiu dviračiu po 100 km tiesiog jau lavonas grįžti. Realiai turi būt nusiteikęs būti aptemtakelniu, kad tuos 80 km padaryt su fitness'u.

    Plentiniai būna 3 tipų: į kalnus lengvi ir plono rėmo, aero sunkesni su labiausiai nepatogia aptemtakelnių sedėsena bei universaliausi endurance. Pastarasis labiausiai ir tiktų tiek atstumo įveikimui, tiek patogesnei sedėsenai (dėl geometrijos).

    Viską asfaltuoja aplink tą Vilnių, tai net nematyčiau tikslo gravel'iui ar mano parodytiems cyclo cross'iniams su grubiomis ir platesnėmis padangomis nebent specialiai ieškoti bekelės. Iš išvardintų vietų, tai Trakų vokę galima pasiekti tiek asfaltu, tiek bekele, bet ten tokia bekelė, kad sodo keliukas, kurį lengva įveikti visiškai sportiniu dviračiu (plonomis ir labai pripūstomis padangomis).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Jeigu apie mane, tai vid. kelionės atstumas 60 - 80 km., (pvz. Vilnius-Gulbinai-Nemenčinė-Bezdonys-Nauja Vilnia-Skaidiškės-Rudamina-Juodšiliai-Trakų Vokė-Vilnius) Vengiu žvyrkelių kiek įmanoma. Bet lakstyti kaip aptemptakelnis nemėgstu.
    Bet ar tu plentinio ieškai?
    Nes man rodos kas ieško plentinio tai ir rašytų kur įsigyti plentinį, o ne kur įsigyti dviratį tinkamą asfaltui ir žvyrui.
    Tiesiog iš klausimo formuluotės man pasorodė, kad ne plentinio ieškai.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kai pats ieškojau su v stabdžiais ir be amortizatorių, tai normaliose kainos kategorijose gana mažai tokių buvo, matau ur vaikams tas pats. Viso bori kieti būt su diskais ir amortizatoriais
    Diskiniai stabdžiai ir amortizatoriai, jeigu kokybiški, yra gana brangios dalys. Tai perkant pigiaką dviratį už 1000€ su šitomis dalimis, galima būti tikram kad jos bus pigios, prastos, dažnai ges ir bus daugiau žalos negu naudos. Tada jau tikrai geriau v stabdžiai ir rigid šakė.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Dar nepirkom. Labiau sudomino Jett'as, kuris reklamuojamas kaip turintis didesnes reguliavimo "ant išaugimo" galimybes. Gyvai nečiupinėjau nei vieno.
    Tai va ir man Specialised patinka deklaruojamu adaptyvumu vaikui augant.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Plentinukai rimtiems (jau kurie neklausia kur galima nusipirkst), manau jis labiau pasivažinėjimui žiūri dvirtakiais ir šaligatviais, o ne plentais lakstyti. Fitness tipas jam labiau tiktų, spėju, o ne plentinis.
    Jeigu apie mane, tai vid. kelionės atstumas 60 - 80 km., (pvz. Vilnius-Gulbinai-Nemenčinė-Bezdonys-Nauja Vilnia-Skaidiškės-Rudamina-Juodšiliai-Trakų Vokė-Vilnius) Vengiu žvyrkelių kiek įmanoma. Bet lakstyti kaip aptemptakelnis nemėgstu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kai pats ieškojau su v stabdžiais ir be amortizatorių, tai normaliose kainos kategorijose gana mažai tokių buvo, matau ur vaikams tas pats. Viso bori kieti būt su diskais ir amortizatoriais

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    kažkokia FAIL parduotuvė. pardavinėja dviratį už 7500, specifikacijoje nenurodyta masė?! Užtai ratų ventilių gamintojas ir medžiaga nurodyta :-).

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ką pirkot? Patenkintas pirkiniu?
    Dar nepirkom. Labiau sudomino Jett'as, kuris reklamuojamas kaip turintis didesnes reguliavimo "ant išaugimo" galimybes. Gyvai nečiupinėjau nei vieno.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tik tą patį ir radome.
    Ką pirkot? Patenkintas pirkiniu?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Tik tą patį ir radome.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Tai tuo pačiu ir aš paklausiu:
    ieškau entry level dviračių vaikams, 24" ratai, aliuminio rėmas, pageidautinas svoris iki 10 kg. Norėčiau tilpti į 400€ už dviratį, tai bus ko gero su rigid fork ir V brakes. Geriausia ką kol kas randu:

    https://veloklinika.lt/collections/d...is-orbea-mx-24

    https://veloklinika.lt/collections/d...int-flored-blk


    Gal kas neseniai ieškojote, ką nors gero radote?

    Komentuoti:

Working...
X