Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Pagal užrašus, fitness'ui, kurį naudojau tiek plente, tiek į stačias miško įkalnes, tiek žiemą, keičiau tokiais intervalais:
    1202 km, 1550 km, 1712 km, 1288 km. Kad nešokinėtų grandinė, tai gaunasi 1200–1300 km.

    Plentui tik kartą keičiau po 8195 km, per cassette nešokinėja, viskas laiku. Šiaip yra įrankis už kelis eurus, kuriuo matuojama, kada grantinė išsitempia (single speed'ui 1 mm, bėginiams 0,75 mm riba).

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Taip, suklydau su grandines keitimo daznumu. Kas 1000 km reikia keisti kalnu dviracio grandine. Miestinam dviraciui uztenka keisti kas 3-5 tukst km.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Isorines pavaros nera kazkokia labai gendanti detale, bet reikalaujanti zymiai daugiau prieziuros. Galines zvaigzdes reikia keisti kas 10 tukst km, tik jeigu grandines keiti kas 1000km. Jei nesivargini to daryti, tai kai keiti grandine, teks keisti ir zvaigzdes. Taipogi jas reikia sureguliuoti kiekviena karta keiciant troselius, nes kitaip kaip ir minejo nebepersijungs pavaros arba trinsis grandine i zvaigzdes. Kai su vidinemis pavaromis viso to nereikia, zvaigzdute jei kokybiska galima sakyti amzina, grandines irgi laiko daug ilgiau.
    Aš matyt keistas, nes net nežinojau, lad pavarose kažkodėl profilaktiškai reikia keisti troselius

    Primetu, kad 10.000 km tikrai nuvažiavęs per 2 dviračius, tai nei karto nei grandinės, nei žvaigždžių, nei troselių nekeitęs.

    O grandinę keisti kas 1000km... čia 5-10 rimtesni savaitgalio išvažiavimas vos ir keisti grandinę... Skamba absurdiškai.
    Paskutinis taisė Gator; 2023.03.12, 16:36.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Persiprašau, yra pigiausias už 469 € ir 474 €. Tavo ūgiui. Jei Decathlone tiko tas už 450, tai šie dar turi tikt.

    Daug spalvų, 8–10 kg: https://gentleride.lt/internetu/mies...s/6ku-evian-2/

    Moteriškesnio kolorito, bet yra dar žydras, 11,1 kg (vidutinio dydžio): https://gentleride.lt/internetu/mies...ycle-co-rigby/

    Stebulė ten apsikeičia ta pati, galima naudot, kaip paprastą single speed (pedalų galima ir nesukt).

    Nepasiduok moteriškų rėmų įtakai.

    * Edit: bet šių sedėsena ne tokia patogi, kaip standartinių olandiško tipo dviratukų.
    Tokio tipo Decathlone 300 Eur:
    https://www.decathlon.lt/lt/vienos-p...8bbc87d50b7428

    Kai pernai mano kolchozą Palangoj pavogė beveik norėjau Klaipėdoj tokį pirkti (smagiai rieda), bet XL dydžio neturėjo. Paskui kažkur bandžiau ir XL - per mažas rėmas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Gal reiktų ne metais, o kilometrais dėvėjimąsi matuoti? Galines žvaigždes keiti kas 10.000 km, tai vienam kas metus reikia keisti, kitam kas 20 metų.
    Taip, bet jei taip parašiau tai aišku, kad ne kartą į mėn. po 20km išvažiuoju.
    Važinėju daugiau nei vidutinis dviratininkas mėgėjas. Mintis kad negenda ten tos išorinės pavaros taip, kad būtų svarbus argumentas rinktis tik su vidinėm.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Persiprašau, yra pigiausias už 469 € ir 474 €. Tavo ūgiui. Jei Decathlone tiko tas už 450, tai šie dar turi tikt.

    Daug spalvų, 8–10 kg: https://gentleride.lt/internetu/mies...s/6ku-evian-2/

    Moteriškesnio kolorito, bet yra dar žydras, 11,1 kg (vidutinio dydžio): https://gentleride.lt/internetu/mies...ycle-co-rigby/

    Stebulė ten apsikeičia ta pati, galima naudot, kaip paprastą single speed (pedalų galima ir nesukt).

    Nepasiduok moteriškų rėmų įtakai.

    * Edit: bet šių sedėsena ne tokia patogi, kaip standartinių olandiško tipo dviratukų.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.03.12, 15:32.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Isorines pavaros nera kazkokia labai gendanti detale, bet reikalaujanti zymiai daugiau prieziuros. Galines zvaigzdes reikia keisti kas 10 tukst km, tik jeigu grandines keiti kas 1000km. Jei nesivargini to daryti, tai kai keiti grandine, teks keisti ir zvaigzdes. Taipogi jas reikia sureguliuoti kiekviena karta keiciant troselius, nes kitaip kaip ir minejo nebepersijungs pavaros arba trinsis grandine i zvaigzdes. Kai su vidinemis pavaromis viso to nereikia, zvaigzdute jei kokybiska galima sakyti amzina, grandines irgi laiko daug ilgiau.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    20 metų važinėju, nei karto negedo išorinės pavaros. Daugiausia kas tai nusiregukiuodavo, kad per 1 ar net 2 bėgius toliau eidavo nei nustatyta. Nemanau, kad čia esminis reikalas.
    Gal reiktų ne metais, o kilometrais dėvėjimąsi matuoti? Galines žvaigždes keiti kas 10.000 km, tai vienam kas metus reikia keisti, kitam kas 20 metų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Iš šių dviejų rinkčiausi Elops 540, vien dėl vidinių pavarų. Joms praktiškai nereikalinga priežiūra ir mažesnė gedimo tikimybė. Tai didesnė pradinė kaina leis labiau mėgautis važinėjimu ir mažiau būti mechaniku, ar važinėti į servisus.
    20 metų važinėju, nei karto negedo išorinės pavaros. Daugiausia kas tai nusiregukiuodavo, kad per 1 ar net 2 bėgius toliau eidavo nei nustatyta. Nemanau, kad čia esminis reikalas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Ten dydžiai moteriški, aš beveik 2 m ūgio.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Yra ir "moterisku" remu. https://gentleride.lt/produktai/mies...etu/moteriski/ Paiurejau siek tiek, tai ten gerokai aukstesnio lygio dviraciai, nei Dekatlone, kaip pvz naudojami Cr-mo double butted remai, todel dviracio svoris su purvasaugiais ir bagazine vos 12,5kg, kai decatlone to brangesnio 540 modelio svoris 19,5 kg. Nors velgi, tas svris, jei nedalyvauji lenktynese nera toks jau svarbus. Olandijoje teko vazinetis su pigiausiu sunkiu vienbegiu dviraciu placiomis padangomis, tai visai patiko, vaziuoji sau minkstai neskubedamas, tiesi sedesena leidzia gerai stebeti aplinka.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Turiu seną Giant, 23 metų. Tokį be baimės, aišku prirakinęs, palieku prie darbo. Jei būtų naujas dviratis, abejoju ar rizikuočiau. Tai gal geriau pirk senesnį second hand'ą?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Žinau tą Gentle ride, viskas turbūt gerai su jų dviračiais, bet brangoki ir ne bobiški

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Gal mažiau žinoma miesto dviračių krautuvė:
    Čia taisyklos, bet jos irgi lyg ir visos kažką įdomesnio parduoda (daro custom užsakymus):

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Nelabai racionalu keisti naujam dviračiui komponentus, nes naują dviratį susirinkti iš dalių kainuoja gerokai daugiau, nei fabrike jau surinktą tokį patį modelį.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Atvirai sakant aš taip pat. Commutinti mieste labai patogu. Kaip iššūkis aptemptakelniams, kurie normalų miesto commutinimą pavertė lenktynių trasa. Bet tie Decathlon balti ratai, na tai jau per daug.
    O už Raskevičių balsuoti ne per daug?

    Padangas pakeisti nesunku, jei baltos labai mažina savivertę.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Elops 100 modelyje man nepatinka, kad padangos neturi apsaugos nuo pradūrimo, kas miesto dviračiui sakyčiau yra būtinybė. Yra keletą kartų tekę parsistumti dviratį ar gryžti su autobusu įsikėlus dviratį į saloną vien dėl padangos pradūrimo.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Grįžkime į realybę. Senai svajoju apie bobišką dviratį. Kažin kaip Decathlone parduodami? Pvz.
    https://www.decathlon.lt/lt/klasikin...2800c31594b931
    arba
    https://www.decathlon.lt/lt/klasikin...2800c31594b931
    Atvirai sakant aš taip pat. Commutinti mieste labai patogu. Kaip iššūkis aptemptakelniams, kurie normalų miesto commutinimą pavertė lenktynių trasa. Bet tie Decathlon balti ratai, na tai jau per daug.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Dėl vidiniu pavarų pritariu. Tiesa sakant man labiausiai patiktų single speed, bet pvz. toks kaip
    https://www.decathlon.lt/lt/klasikin...2800c31594b931
    neturi didesnio rėmo varianto

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Iš šių dviejų rinkčiausi Elops 540, vien dėl vidinių pavarų. Joms praktiškai nereikalinga priežiūra ir mažesnė gedimo tikimybė. Tai didesnė pradinė kaina leis labiau mėgautis važinėjimu ir mažiau būti mechaniku, ar važinėti į servisus.

    Komentuoti:

Working...
X