Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, būna kad atmynus 100 ir grįžus į miestą ir ramiai riedant link namų, po kiek laiko žiūri kad kažkoks veilokas su "patogiu dviračiu už 300 litų" aplinkui sukinėjasi. Ir tada supranti, kad jūs jau paskutinius 5 km "lenktyniaujate".
    O tu irgi mini su šalmu ir tais juokingais aptemptais triusikais?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tikrai tokios paslaugos trūko, nes ten valyti tepaluotą dviratį nėra didelis malonumas. Plius sezono pradžioje kaip tik ir reikia sureguliuot stabdžius, patept lenciūgą ir pan.
    Dviračiu esu pravažiavęs 1,5 tūkst.km - nei karto neploviau dviračio, nei karto netepiau grandinės, o stabdžius (normalius, o ne rankinius) reguliuodavau tiesiog kieme.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Smagiausia būna grįžus po gero 100uko atsipūtus riedant link namų sutikt tokius kur nori palenktyniauti su aptemptakelniais nuo šviesoforo.
    Na, būna kad atmynus 100 ir grįžus į miestą ir ramiai riedant link namų, po kiek laiko žiūri kad kažkoks veilokas su "patogiu dviračiu už 300 litų" aplinkui sukinėjasi. Ir tada supranti, kad jūs jau paskutinius 5 km "lenktyniaujate".

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip, nors, lyginant su automobiliais (miestų vėžiu), dviratis yra geras ir efektyvus dalykas, jis yra visiškai nelygintinas geram VT.

    Pvz. šito straipsnio nuotraukoje rodomoje betvarkėje tėra 20 žmonių:

    https://wonderfulengineering.com/cop...c-jam-problem/

    Yra traukinių, kurie lengvai sutalpina daugiau nei 100 kartų daugiau žmonių ir perveža juos visiškame komforte, pvz: https://www.railway-technology.com/p...le-deck-train/

    Šioje nuotraukoje:

    https://www.flickr.com/photos/16nine/4046289506

    Traukinio vagono dydžio teritorijoje tėra pastatyti 10 dviračių. Miesto traukinio vagonas piko metu gali pervežti ir 10 kartų daugiau žmonių... ir jis neužimai visiškai jokios vietos mieste.

    Dviračių takai yra labai gerai, ypač kol jais naudojasi mažai žmonių ir gali gauti visą taką sau, bet tai nėra kažkas, kas gali išspręsti rimtas miesto transporto problemas.
    Geras VT ir dviračių infrastruktūros plėtra vienas kitam neprieštarauja ir tarpusavyje nekonkuruoja. Abu naikina priklausomybę nuo automobilio ir padengia skirtingus aspektus. Dviratis sprendžia paskutinės mylios problemą ("gyvenu toli nuo stotelės/stoties tad man reikia automobilio") ir judėjimo tankiame miesto branduolyje problemą ("aš į ofisą galėčiau nuvažiuoti su VT, bet mano darbas toks kad man centre per dieną 5 įstaigas reikia aplankyt, tai be automobilio niekaip"). VT sprendžia atstumų klausimą ("važinėčiau su dviračiu, bet man iki darbo virš 10 km į kitą miesto galą" ar. "man reikia automobilio nes kartais į kitus miestus reikia nuvažiuoti").

    Gero ir VT ir dviračių infrastruktūros kombinacija yra labai sėkmingas automobilio priklausomybės žudikas. Įdomu kad danai ir olandai šiek tiek skirtingus būdus pasirinko įgyvendinti šitą kombo. Danai leidžia dviratį pasiimti į traukinį, o olandai sako kad danų sprendimas not scalable, ir jie nusprendė statyti didelius dviračių parkingus prie stoties (pvz Utrechto stotyje - 12.500 vietų ir vis tiek neužtenka), o kelionės tikslo stotyje gali dienai išsinuomoti kitą dviratį (ir viskas organizuojama geležinkelių kompanijos ir veikia valstybės mastu su tom pačiom kortelėm).

    O dėl dviračių takų talpos - vietos tikrai nesunkiai galima rasti mažinant juostų skaičių ir konvertuojant gatves į dviračių prioriteto gatves su 30 km/h apribojimu. Olandai Vilniaus gyventojų skaičiaus miestuose žymiai mažesniame plote ir su 66% modaline dviračių dalimi kelionėms miesto viduje suranda vietos, tai ir mes, ar danai surasim. Net pateikto straipsnio nuotraukose akivaizdu kad mažinant juostų skaičių galima labai daug dviračių sutalpinti vietoj tų kelių automobilių.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Tikriausiai ir automobiliai, ir anglų kalba jums svetima - tos guminės įvorės vadinamos sailentblokais (silentblock).
    Tikriausiai ir ironija, ir serviso chebros žargonas jums svetimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, čia prie Bernardinų sodo. Tikrai tokios paslaugos trūko, nes ten valyti tepaluotą dviratį nėra didelis malonumas. Plius sezono pradžioje kaip tik ir reikia sureguliuot stabdžius, patept lenciūgą ir pan., nereiks dėl tokių smulkmenų tempt dviračio iki taisyklos.
    Vietoj dviračių taisyklos arčiau darbo/namų tempti į sereikas? Jau prieš kelis metus rimtos taisyklos ir nuplaudavo. Koks normalus meistras krapštytųsi prie purvino dviračio.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, ką manot dėl draudimo mieste važinėti kalnų dviračiais?
    Gal geriau, bent kokius artimiausius 20 metų, tiesiog darykime viską, kad dviratininkams ir visiems nemotorizuotiems transportininkams gyvenimas būtų kuo lengvesnis, o pasirinkimų spektras eitų vien platyn.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    ... - jums reikia keisti kaladėles ir salemblokai jau ant ribos...
    Tikriausiai ir automobiliai, ir anglų kalba jums svetima - tos guminės įvorės vadinamos sailentblokais (silentblock).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    visi blogi isskyrus pati, kaip daznai buna
    Tiesa. Pasidariau labai nepakantus dviratininkams. Nekalbant apie paspirtukininkus, vienaratininkus ir t.t.

    Beje, ką manot dėl draudimo mieste važinėti kalnų dviračiais?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Aš nesuprantu, kodėl bet koks pastebėjimas suvedamas į personalijas. Tipo "bambeklis, viskas tau negerai, pesimistas" ir t.t.
    Ar tai pat jūs kalbate ir, sakykim, autoservise.
    Maždaug:
    - jums reikia keisti kaladėles ir salemblokai jau ant ribos
    - na jūs ir bambeklis, visi blogi, išskyrus jūsų pačių automobilį

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Turbūt Upės/Kalvarijų, kur sezoniniai su "kalnų dviračiais" ir aptemptakelniai "sportininkai" su plentiniais išvažiuoja dvi dienas per metus pasivažinėti ir trukdo normaliems žmonėms normaliai važinėti
    visi blogi isskyrus pati, kaip daznai buna

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Turbūt Upės/Kalvarijų, kur sezoniniai su "kalnų dviračiais" ir aptemptakelniai "sportininkai" su plentiniais išvažiuoja dvi dienas per metus pasivažinėti ir trukdo normaliems žmonėms normaliai važinėti
    Žmonės ištempia dviračius su jais pasivažinėti du kartus metuose, pirmą kartą gegužės mėnesį, kada jau šilta ir rugsėjį, kada dar šilta.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Būtent! Pas mus yra ne dviračių takai, kuriais gali commutinti mieste, o pasivažinėjimo trasos. O tai yra skirtingi dalykai. Galbūt jie atspindi paklausą, nes dauguma dviračius naudoja ne kaip susiekimo, o kaip pasivažinėjimo priemonę.
    Realiai dviračių daugiausia važinėja ten, kur šiaip gražu pasivažinėti (pvz. Neries pakrantė), o ne ten, kur eina maršrutai į darbus ar kokias paslaugas. Taip pat ir su laiku, dviračių daugiausia vakarais, savaitgaliai ir kai šilta, kaip vakar. Pvz. pirmadienį 7 val. ryto net šviečiat saulei vos vieną kitą dviratį matau. Jei dar vėsu ar lyja iš vis tuščia.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.25, 11:31.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dviračių takų pliusas, kad jie eina/gali eiti iki pat tavo namų durų, ir čia kalbam ne tik apie daugiabučių rajonus, bet ir priemiesčio nuosavų namų kvartalus. Ta pati Kopenhaga turi gerą VT, bet labai daug žmonių gyvena ir toli nuo metro stotelių, užtat prieigą prie dviračių takų turi turbūt 99% gyventojų.
    Būtent! Pas mus yra ne dviračių takai, kuriais gali commutinti mieste, o pasivažinėjimo trasos. O tai yra skirtingi dalykai. Galbūt jie atspindi paklausą, nes dauguma dviračius naudoja ne kaip susiekimo, o kaip pasivažinėjimo priemonę.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Smagu kad atsiranda tokios paslaugos. Iš jų FB matau, kad jie Vingio parke turi plovyklą, bet iš nuotraukoje lyg ir Bernardinų sodo teniso kortai? Tai papildomą vietą turbūt atidaro?
    Taip, čia prie Bernardinų sodo. Tikrai tokios paslaugos trūko, nes ten valyti tepaluotą dviratį nėra didelis malonumas. Plius sezono pradžioje kaip tik ir reikia sureguliuot stabdžius, patept lenciūgą ir pan., nereiks dėl tokių smulkmenų tempt dviračio iki taisyklos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip, nors, lyginant su automobiliais (miestų vėžiu), dviratis yra geras ir efektyvus dalykas, jis yra visiškai nelygintinas geram VT.

    Pvz. šito straipsnio nuotraukoje rodomoje betvarkėje tėra 20 žmonių:

    https://wonderfulengineering.com/cop...c-jam-problem/

    Yra traukinių, kurie lengvai sutalpina daugiau nei 100 kartų daugiau žmonių ir perveža juos visiškame komforte, pvz: https://www.railway-technology.com/p...le-deck-train/

    Šioje nuotraukoje:

    https://www.flickr.com/photos/16nine/4046289506

    Traukinio vagono dydžio teritorijoje tėra pastatyti 10 dviračių. Miesto traukinio vagonas piko metu gali pervežti ir 10 kartų daugiau žmonių... ir jis neužimai visiškai jokios vietos mieste.

    Dviračių takai yra labai gerai, ypač kol jais naudojasi mažai žmonių ir gali gauti visą taką sau, bet tai nėra kažkas, kas gali išspręsti rimtas miesto transporto problemas.
    Dviračių takų pliusas, kad jie eina/gali eiti iki pat tavo namų durų, ir čia kalbam ne tik apie daugiabučių rajonus, bet ir priemiesčio nuosavų namų kvartalus. Ta pati Kopenhaga turi gerą VT, bet labai daug žmonių gyvena ir toli nuo metro stotelių, užtat prieigą prie dviračių takų turi turbūt 99% gyventojų.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Taip, nors, lyginant su automobiliais (miestų vėžiu), dviratis yra geras ir efektyvus dalykas, jis yra visiškai nelygintinas geram VT.

    Pvz. šito straipsnio nuotraukoje rodomoje betvarkėje tėra 20 žmonių:

    https://wonderfulengineering.com/cop...c-jam-problem/

    Yra traukinių, kurie lengvai sutalpina daugiau nei 100 kartų daugiau žmonių ir perveža juos visiškame komforte, pvz: https://www.railway-technology.com/p...le-deck-train/

    Šioje nuotraukoje:

    https://www.flickr.com/photos/16nine/4046289506

    Traukinio vagono dydžio teritorijoje tėra pastatyti 10 dviračių. Miesto traukinio vagonas piko metu gali pervežti ir 10 kartų daugiau žmonių... ir jis neužimai visiškai jokios vietos mieste.

    Dviračių takai yra labai gerai, ypač kol jais naudojasi mažai žmonių ir gali gauti visą taką sau, bet tai nėra kažkas, kas gali išspręsti rimtas miesto transporto problemas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Turbūt Upės/Kalvarijų, kur sezoniniai su "kalnų dviračiais" ir aptemptakelniai "sportininkai" su plentiniais išvažiuoja dvi dienas per metus pasivažinėti ir trukdo normaliems žmonėms normaliai važinėti

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Vakar pirmą karta vilniuje mačiau dviratininkų kamštį. Eilė prie šviesaforo buvo tokia didelė, kad per vieną ciklą visi nepravažiavo.
    Kurioje sankryžoje?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Vakar pirmą karta vilniuje mačiau dviratininkų kamštį. Eilė prie šviesaforo buvo tokia didelė, kad per vieną ciklą visi nepravažiavo.

    Komentuoti:

Working...
X