Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Smagu kad atsiranda tokios paslaugos. Iš jų FB matau, kad jie Vingio parke turi plovyklą, bet iš nuotraukoje lyg ir Bernardinų sodo teniso kortai? Tai papildomą vietą turbūt atidaro?
-
-
Labai geras dalykas, saugyklos ne mažiau svarbu dviračių populiarinimui negu dviračių takai.Parašė Gator Rodyti pranešimąĮ dviračių saugyklas Tauragėje investuota per 700.000 Eur
Plačiau: https://www.vz.lt/smulkusis-verslas/...#ixzz7U2N0R019
Jei kam įdomu, dar yra ir video apie tai kaip veikia saugyklos:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Į dviračių saugyklas Tauragėje investuota per 700.000 Eur
Plačiau: https://www.vz.lt/smulkusis-verslas/...#ixzz7U2N0R019
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Idealiai tiesiai stovi grandinė ir nėra papildomų mazgų pridedančių trinties. Plius mažiau detalių kam sugest.Parašė John Rodyti pranešimąSu 1 pavara kažkaip ten geresnis sukimo momentas ar kas tai gaunasi? Na idėja ta, kad su viena pavara minti bus lengviau, nei su tokio pat greičio pavara ant dviračio su daugiau pavarų? Ar aš klystu?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau kaip ten yra, bet tą patį pastebėjau. Su vienu bėgiu lengviau minasi nei tokio pačio ar lengvesnio santykio bėgis ant MTB.Parašė John Rodyti pranešimąSu 1 pavara kažkaip ten geresnis sukimo momentas ar kas tai gaunasi? Na idėja ta, kad su viena pavara minti bus lengviau, nei su tokio pat greičio pavara ant dviračio su daugiau pavarų? Ar aš klystu?
Komentuoti:
-
Su 1 pavara kažkaip ten geresnis sukimo momentas ar kas tai gaunasi? Na idėja ta, kad su viena pavara minti bus lengviau, nei su tokio pat greičio pavara ant dviračio su daugiau pavarų? Ar aš klystu?
Komentuoti:
-
Aš turiu vienos pavaros dviratį. Vasarą labai smagu su juo, beveik visur įvažiuoju (aišku pasistengus), nereikia galvoti apie pavaras, paprastas aptarnavimas. Visą šią žiemą su juo pravažinėjau, tai praktiškai irgi jokių bėdų neturėjau. Žinoma, per nevalytus ir išvaikščiotus šaligatvius kiek kėbloka, bet šiais metais visai gerai valomi šaligatviai buvo.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąO įdomumo dėlei, kas nors bandėt Vilniuje su vienos pavaros dviračiu važinėt? Atrodo smagu visai, kai nereikia apie pavaras galvot, bet įdomu kaip su Vilniaus įkalnėm.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir mano paties dviratis jokių išorinių pavarų problemų neturėjo, ir daug daugiau nuvažiavęs.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
OK, bandysiu dar 20 metų "beveik nevažinėti" ir laukti "amžinų problemų".
Tačiau mintis tame, kad mes važiuojam pasivažinėt tik geru oru, kai gatvėse sausa.
Važiuojant kasdien bet kokiu oru, šlapia, purvas ir tt, gali būti kitaip...
Komentuoti:
-
Naudojamės liftu. O šiaip tai taip, lipant į 5 aukštą taip pat suprakaituoji.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Klausimas visiems prakaituotojams: ar jūs apskritai naudojatės laiptais? Juk tai gana intensyvi fizinė veikla, padažnėja kraujospūdis, gali ir prakaitas išpilti. O jeigu dar šiltesnė diena, arba laiptinėje saulė įkaitinusi orą, nėra geros ventiliacijos... Ką daryti, jei darbas kokiame 3 aukšte ir nėra lifto? Gal reikalaujate iš darbdavio dušus įrengti?
Dabar net galvoju apie tūkstančius žmonių, gyvenančių 5 aukšte be lifto. Gal jie kiekvieną kartą užlipę į butą iškart eina po dušu? O gal kiekviename aukšte daro 2 minučių pertraukėles, kad nesuprakaituotų? Nes kaipgi po to būti, cituojant kai kuriuos forumiečius, „permirkusiam prakaitu“
Šaltu periodu tik įėjus į laptinę prasisegi, nusiimi pirštines ir t.t.Parašė taccido Rodyti pranešimąDar reikia turėti omenyje, kad šaltuoju metų laiku laiptinės yra šildomos, o žmonės laipioja su lauko apranga, todėl prakaito tikimybė dar didesnė. Aš daugiau suprakaituoju net ne važiuodamas dviračiu, o būdamas su striuke šildomose patalpose arba lipdamas laiptais su striuke.
Komentuoti:
-
Smūginė trumpa apkrova prakaitavimo neiššaukia, žmogus dažniausiai normaliai prakaituoti pradeda (neskaitant aišku situacijų, kai apsirengus sėdim šiltoje patalpoje), kai dirba pulsu aukštesniu nei 110 ilgiau nei 10-15 min. O važiuojant tarkim iš senamiesčio į kokią pilaitę ar šeškinę tas lipimas į kalną ir būna pakankamai ilgas, kad būtum šlapias, kol užvažiuoji.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Aš nelyginu 3 aukšto su Šeškinės kalnu. Bet pagal kai kuriuos pasisakymus šitoje temoje galima suprasti, kad dviračio mynimas kažkokia baisiai sunki veikla, ir jau vos ne po kelių minučių važiavimo žmogus žliaugia prakaitu.
Man atrodo, kad lipimas laiptais dažnai kaip tik yra intensyvesnė veikla, negu važiavimas dviračiu (nors ir trunka trumpiau). Lipimas laiptais yra labiau „smūginė apkrova“, o važiavimas dviračiu yra žymiai tolygesnis.
Dar reikia turėti omenyje, kad šaltuoju metų laiku laiptinės yra šildomos, o žmonės laipioja su lauko apranga, todėl prakaito tikimybė dar didesnė. Aš daugiau suprakaituoju net ne važiuodamas dviračiu, o būdamas su striuke šildomose patalpose arba lipdamas laiptais su striuke.
Komentuoti:
-
OK, bandysiu dar 20 metų "beveik nevažinėti" ir laukti "amžinų problemų".Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bendroje 18 metų sumoje susidarė kilometražas. Aš turėjau omenyje, kad 6 šeštadienio pasivažinėjimai po 50km per metus yra praktiškai nevažinėjamas dviratis, nupučiamos dulkės tik. Ypač kontekste, apie kurį kalba buvo - commutinimo mieste kilometražai visai kiti.
Komentuoti:
-
Bendroje 18 metų sumoje susidarė kilometražas. Aš turėjau omenyje, kad 6 šeštadienio pasivažinėjimai po 50km per metus yra praktiškai nevažinėjamas dviratis, nupučiamos dulkės tik. Ypač kontekste, apie kurį kalba buvo - commutinimo mieste kilometražai visai kiti.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
6000 km = nevažinėtas dviratis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
6000 km = nevažinėtas dviratis?Parašė Gator Rodyti pranešimą300km per metus tai čia 6 šeštadieniniai pasivažinėjimai po 50 km, ne tas kontekstas, čia galima sakyt beveik nevažinėjamas dviratis
Komentuoti:
-
Esu sulaužęs porą išorinių pavarų tiesiog netyčia pamynęs atgal, kai užsikirsdavo. Taip pat iš patirties, kiek turėjau su išorinėmis, net gana švelniame UK klimate prisirenka purvo, vis kas nors ima trintis, užsikirtinėti, nuolat išsireguliuoja etc. Vilniuje gi važinėju tuo pačiu pigiu 3 pavarų bobišku dviračiu, kuris kainavo gal 600 Litų ir vidinės pavaros net nėra kažkokio žinomo brando (Shimano ar pan), bet po 5 metų važinėjimo ir ~20000km ridos, įskaitant žiemą per sniegus ir druskas, kilo lygiai nulis problemų. Nulis. Išvis nieko nedariau joms, neliečiau, nereguliavau ir netaisiau. Tiesiog veikia idealiai be sutrikimų. Nelabai net suprantu, kaip taip įmanoma, bet faktas yra toks, koks yra.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Net įdomu pasidarė, kokios problemos su išorinėm pavarom?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
300km per metus tai čia 6 šeštadieniniai pasivažinėjimai po 50 km, ne tas kontekstas, čia galima sakyt beveik nevažinėjamas dviratis
Komentuoti:
-
Jei kas dieną mini tai gal ir "dažniau". Mes kai pravažiuojam tik 200-400 km per metus, tai per 18 metų neturėjom problemų su pavarom, pernai tik padangas pakeičiau nes pradėjo nuo senatvės trūkinėti. Priežiūra - nuvalyti pajūrio smėlį ir sutepti porą kartų per metus - "amžinos problemos"?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Daugiau priežiūros ir dažniau grandinę/žvaigždes keist. Prastu oru važinėjant labiau kenčia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trolinate? Ar ......Parašė Tomas Rodyti pranešimąNegi kas nors iš vis pavaras jungineja važiuodamas?
Nemačiau dar nei vieno dviratininko, kuris sustotų tam kad perjungtų pavarą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Daugiau priežiūros ir dažniau grandinę/žvaigždes keist. Prastu oru važinėjant labiau kenčia.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Net įdomu pasidarė, kokios problemos su išorinėm pavarom?
Komentuoti:
-
Net įdomu pasidarė, kokios problemos su išorinėm pavarom?Parašė John Rodyti pranešimą
Nekalbant apie išorines pavaras, su kuriomis bus amžini vargai. Ypač pavažiavus pro kokį purvą ar šiaip šlapiu oru.
Komentuoti:
Komentuoti: