Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristisz
    replied
    Aš nesuprantu ką čia bandote įrodyti. Taip, Vilniuje yra žmonių kurie gyvena tarkim Riešėje ir dirba kokiam nors Thermo Fisher'yje A.Paneriuose, ir jų commute į vieną pusę yra arti 30 km per nelygų reljefą. Tokių žmonių yra nedaug, ir niekas jiems nebando dviračio įsiūlyti. Yra ir fiziškai nepajėgių asmenų, yra visokių kitokių aplinkybių, kur automobilis tiesiog yra smarkiai patogesnis negu alternatyvos.

    Tačiau didžioji dalis žmonių, kurie sukelia kamščius miesto centre, miesto centre ir dirba, yra fiziškai sveiki, važiuoja automobiliuose po vieną maršrutu namai<>darbas be sustojimų ir ne daugiau nei 8 km, dažniausiai lygia ar žemėjančia trasa. Nematau jokių priežasčių kodėl bent tame tarpe dviračių modalinė dalis negali pasiekti trečdalio ar daugiau, kas leistų viso miesto mastu artėti prie kokių 20% dviračių dalies, ir tai jau būtų neblogas rezultatas mažinantis taršą ir apkrovą infrastruktūrai, ir tuo pat metu gerinantis visuomenės sveikatą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.
    Net ir ofisiniam ne pagrindinės, ofisų parkai po visą miestą išsimėtę, viršuliškės, perkūnkiemis, vilkpede, net lazdynuose nemažai pristatyta. Jau nekalbant apie visokias gamyklas, auto salonus, klinikas ir pan. John darbo vieta apskritai pėsčiom pasiekiama lengvai (kaip ir man), bet daugumai net su dviračiu privažiuot iki darbo vietos reikia nemažai suprakaituoti, nes Vilnius labai kalnuotas ir išsimėtęs tarp tų kalvų ir miškų.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.10, 10:12.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.
    Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.
    Į tą pusę rimtų kalnų nėra, bet jeigu atvirščiai, gyveni centre, o darbas miesto pakraštyje, tada situacija priešinga.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.
    O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.
    Tai iki centrinės stoties reikia centro "duobę" įveikti, bet kalbama apie pagrindinę darbo vietų koncentraciją kuri yra žemai - Konstitucijos pr. su visom Saltoniškėm, Šnipiškėm ir pan., ir kitoj pusėj Gedimino pr. apylinkės ir Verslo Trikampis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokie kalnai, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant į centrą iš Fabijoniškių, Šeškinės, Pilaitės, tolimųjų Žirmūnų, Viršuliškių, Karoliniškių?
    Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Su Nyderlanduose ir Danijoje paplitusiais kolchozais ir bobiškais dviračiais greitai nepavažiuosi, tai labai ir nesuprakaituosi.
    Į kalną minant net pirma pavara 10 km/h neįmanoma nesuprakaituoti, ypač, kai oras jau šiltesnis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei pvz. iš naujosios vilnios, tai iki NMC 4 rimtos įkalnės. Esu minęs ten, tai visas šlapias buvau. Nėra ką lyginti su Kopenhaga ar Amsterdamu.
    Wow Naujosios Vilnios. O kaip dėl pagrindinių Vilniaus populiacijos centrų, kuriuos paminėjau? Kodėl nepakalbėjus apie kalnus, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant iš jų į centrą? Kodėl prireikė traukti Naująja Vilnią?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Su Nyderlanduose ir Danijoje paplitusiais kolchozais ir bobiškais dviračiais greitai nepavažiuosi, tai labai ir nesuprakaituosi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
    O jeigu atvirščiai, gyveni centre, o dirbi tarkim santariškių klinikose ar kur nors gamykloje aukštuosiuose paneriuose?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
    Jei pvz. iš naujosios vilnios, tai iki NMC 4 rimtos įkalnės. Esu minęs ten, tai visas šlapias buvau. Nėra ką lyginti su Kopenhaga ar Amsterdamu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    2-3
    Kokie kalnai, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant į centrą iš Fabijoniškių, Šeškinės, Pilaitės, tolimųjų Žirmūnų, Viršuliškių, Karoliniškių?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
    2-3

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O važiuojant į darbą Amsterdame ar Kopenhagoje kiek kalnų reikia įvažiuoti?
    O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
    O važiuojant į darbą Amsterdame ar Kopenhagoje kiek kalnų reikia įvažiuoti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nereikia meluoti ir sau, kad nėra skirtumo
    O kas ir kur čia taip melavo?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dar būtinai reikia nepamiršti amžiną ir nemirtingą anti-dviratininkų "o kas, jei ima lyti lietus?"

    ​​
    ​​​​​
    Nereikia meluoti ir sau, kad nėra skirtumo, ar važiuoti per lietų (be tam skirtos sportinės aprangos) ir su aplytais ir užrasotais akiniais ar sausu oru.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar būtinai reikia nepamiršti amžiną ir nemirtingą anti-dviratininkų "o kas, jei ima lyti lietus?"

    ​​
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Tai Vilniuje į darbą dar geriau, nes dažniausiai nuo kalno leidies ir net minti beveik nereikia. Ir taip, prieš vėją minti yra panašu kaip į įkalnę.
    Prieš vėją yra blogiau nei kalnai. Kalnas turi nuokalnę, o vėjas, bent jau Danijoje, būna nepastovios krypties, atrodo, kad tau visą laiką pučia į veidą.

    Komentuoti:

Working...
X