Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Tai Vilniuje į darbą dar geriau, nes dažniausiai nuo kalno leidies ir net minti beveik nereikia. Ir taip, prieš vėją minti yra panašu kaip į įkalnę.
- 1 patinka
-
Kopenhaga ir Amsterdamas yra lygūs kaip stalas. Tiesa, bent jau Kopenhagoje būna stiprūs vėjai, bet tarp namų jie silpnesni.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
Komentuoti:
-
Tai ir pasikartosiu, kad kiti mano tuometiniai 2 kolegos net ir į WC neužeidavo prie kriauklės pasitapšnoti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.
Komentuoti:
-
Eidamas aš suprakaituoju gerokai daugiau, nei važiuodamas dvriačiu. Na o Vilniaus VT gali važiuoti apskritai tik mazochistai ir ieškantys infekcinių ligų.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
10 metų pavažinėjus tai aišku pripranti ir organizmas nebereaguoja, bet absoliuti dauguma važiuodami dviračiu prakaituoja. E-dviračiai yra galimas sprendimas, bet jie deja nelabai populiarūs.
Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.
Jeigu tik dėl sveikatos tai vaikščioti yra sveikiau nei važinėti dviračiu nes nukeliauti tą patį atstumą išnaudoji daugiau energijos ir pajungi didesnį kiekį raumenų grupių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
10 metų pavažinėjus tai aišku pripranti ir organizmas nebereaguoja, bet absoliuti dauguma važiuodami dviračiu prakaituoja. E-dviračiai yra galimas sprendimas, bet jie deja nelabai populiarūs.Parašė John Rodyti pranešimą
Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų. Aišku nereikia minti kaip į šikną įgeltam. Taip pat yra e-dviračiai, kurie tokią problemą apskirtai eliminuoja net kalnuotose vietovėse.
Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Diskusija tų pačių žmonių jau ne pirmą kartą dėl prakaito. Pasikartosiu ir aš: pakakdavo atvykus į darbą užeit į tualetą, pasiimt vieną vienkartinį rankšluostį, pasitapšnot nugarą ties kaklu, krutinę ir lengvai pažastis (kad nenusivalyt viso dezodoranto tepto namie). Nusiplauti tik veidą ir rankas, kad žvaliai jaustis.
Jeigu tik dėl sveikatos tai vaikščioti yra sveikiau nei važinėti dviračiu nes nukeliauti tą patį atstumą išnaudoji daugiau energijos ir pajungi didesnį kiekį raumenų grupių.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Net jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.
Komentuoti:
-
Prakaitas prakaitui nelygu. Turėjom kolegą, kuriam tik užėjus į laiptinę, jau ofisas žinodavo kas ateina. Tokiam ir be dviračio dušas būtinas, arba kitas sprendimas - visiškas nejudėjimas.Parašė Tomas Rodyti pranešimąSportas sportui nelygu. Va pvz. beisbolininkai varžybose net nesuprakaituoja.
Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
Komentuoti:
-
Miesto (tų ,,retro'') arba hibridinių dviračių su daugiau negu 6 pavaromis ten neradau (pats galvoju apie naują dviratį), nebent jie juos turi e-parduotuvėje, o ne gyvai ekspozicijoje.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
Kas dėl pavarų, tai įvažiuojant į kalną (pvz. Narbuto, Ukmergės, Kudirkos) tikrai neprošal turėti pavaras per vidurį. Paprasčiausiai dėl to, kad pavaros gale reguliuoja labiau dviračio greitį, o pavaros per vidurį - su kokia jėga turi sukti pedalus. Žinoma, jei važiuoji daugmaž lygiu maršrutu, pvz. Ozas - Rotušė, tada tikrai pakaks ir vienos pavaros.
Komentuoti:
-
Mintis, kad jei kalnų dviračiui, kur mirtinai aktualu pavaros, užtenka 10 gale, tai miesto dviračiui užteks ir 8.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viskas priklauso nuo to, koks yra perdavimas, t. y. net su 2 pavaromis galima į kalną minti lengviau ir tiesiojoj greičiau nei su dviračiu turinčiu daugiau pavarų.
Plento dviratis turintis didesnę priekinę žvaigždę su 50 dantukų bus lėtesnis nei plentinis su 53 dantukais.
MTB (ir plentinis) kuo daugiau dantų ant galinės didžiausios žvaigždės – tuo lengviau įminsi į kalną, o kuo mažesnė mažiausioji žvaigždė gale, tuo didesnis išvystomas greitis tiesiojoj.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
Komentuoti:
-
Dabar kalnų dviračiuose yra tendencija priekyje turėti tik 1 žvaigždę. Jei laikoma, kad kalnuose nereikia priekinių daugiau, tai mieste tikrai turėtų irgi užtekti tik gale permetamų.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
Komentuoti:
-
Šiaip tai pavažinėsi. Tiesiog visada verta užsidėti šiek tiek storesnes padangas. Aš visada nauoju tokias truputį platesnes. Minusų praktiškai jokių, bet visokius nelygumus ar net statesnius bortelius ima puikiai, kai tik būna poreikis. Apskritai beveik visur Vilniuje, įskaitant miško takus, puikiai pravažiuosi miesto dviračiu ir tam "kalnų" dviračio tikrai nereikia. Tiesiog nesidėk pačių siauriausių padangų. Kalbu iš ~5 metų ir keliolikos tūkstančių km važinėjimo Vilniuje prieš ir po Šimašiaus dviračių takų atsiradimą. Patikėk, nėra tokios vietos mieste, kur MTB yra "geriau" už miesto dviratį ar miestui sukomplektuotą hibridą. Nebent esi visiškas ekstremalas ir nori pašokinėti Karoliniškių ar Panerių raguvomis. Tada MTB yra geriau. Bet tik tada. 99.99% Vilniaus dviratininkų tai nėra aktualu.Parašė alga Rodyti pranešimąJei ką, MTB tai tinkamiausias dviratis dabartiniam Savanorių prospekto takui. Miesto dviračiu per sudaužytą šaligatvį nepavažinėsi, MTB be problemų.Paskutinis taisė John; 2022.05.08, 03:43.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra 8 pavarų su vidinėmis pavaromis. Jie tiesiog brangesni, nei 3 pavarų.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
Komentuoti:
-
Jei ką, MTB tai tinkamiausias dviratis dabartiniam Savanorių prospekto takui. Miesto dviračiu per sudaužytą šaligatvį nepavažinėsi, MTB be problemų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
Komentuoti:
-
Aha, nes visi Vilniuje su MTB kalnų dviračiais važiuoja į Sapieginę ir Koralus prasinešt. Čia panašiai, kaip mašinas parkuoja ant žolės, nes močiutę į ligoninę reikia visiems vežtParašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei nori prasinešt Sapieginėj ar Koraluose su mtb, turėtum su miestiniu dviračiu nusivežt mtb iki miško?
Beje, fun fact ir pastebėjimas iš Kopenhagos. Kalnų dviračiais ten kone išskirtinai važinėja tik tamsesnio gymio atvykėliai iš Afrikos ir Artimųjų rytų šalių. Nežinau, kodėl, bet taip yra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei nori prasinešt Sapieginėj ar Koraluose su mtb, turėtum su miestiniu dviračiu nusivežt mtb iki miško?Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesiog sakau, kad tam tikrai paskirčiai geriausia naudoti tam tinkamiausius daiktus. Kaip kad sriubą valgyti šaukštu, o ne šakute arba plentiniu dviračiu važinėti plentais, o ne dviračių takais vidury miesto. Nors šiaip net ne plentininkai labiausiai krenta į akis, o važinėjantys kalnų dviračiais asfaltuotais dviračių takais.
Mieste, tiek rekreaciniam pasivažinėjimui, tiek kelionei į darbą geriausiai tinka miesto arba tam tikros konfiguracijos hibridiniai dvriačiai, o ne šiuo metu Vilniuje dažniausiai matomi įvairaus plauko kalnų dvriačiai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog sakau, kad tam tikrai paskirčiai geriausia naudoti tam tinkamiausius daiktus. Kaip kad sriubą valgyti šaukštu, o ne šakute arba plentiniu dviračiu važinėti plentais, o ne dviračių takais vidury miesto. Nors šiaip net ne plentininkai labiausiai krenta į akis, o važinėjantys kalnų dviračiais asfaltuotais dviračių takais.Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, kažkaip nenuosekliai skamba. Sakai, kad Vilniuj santykinai mažai dviratininkų, kurie važiuoja su reikalais, bet tiems, kurie turi reikalą pasitreniruot už miesto, siūlai rinktis kokį kitą transporto būdą?
Kiek kartų per mėnesį vežiesi plentinį į Ignaliną arba Marcinkonis? Skamba kaip tik kaip pasakymas tokio, kuris dviratį keletą kartų per sezoną geru oru ištraukia. Žmonės, kurie treniruojasi net mėgėjiškoms varžyboms, mina bent kokius 4-5 kartus per savaitę, su traukiniu neprivažinės. Jau nekalbant apie niurzgėjimą apie mirksiukus, čia iš viso kažkoks OldManYellsAtCloud.gif.
Mieste, tiek rekreaciniam pasivažinėjimui, tiek kelionei į darbą geriausiai tinka miesto arba tam tikros konfiguracijos hibridiniai dvriačiai, o ne šiuo metu Vilniuje dažniausiai matomi įvairaus plauko kalnų dvriačiai.
Komentuoti:
Komentuoti: