Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristisz
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Kopenhaga ir Amsterdamas yra lygūs kaip stalas. Tiesa, bent jau Kopenhagoje būna stiprūs vėjai, bet tarp namų jie silpnesni.
    Tai Vilniuje į darbą dar geriau, nes dažniausiai nuo kalno leidies ir net minti beveik nereikia. Ir taip, prieš vėją minti yra panašu kaip į įkalnę.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
    Kopenhaga ir Amsterdamas yra lygūs kaip stalas. Tiesa, bent jau Kopenhagoje būna stiprūs vėjai, bet tarp namų jie silpnesni.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.
    Tai ir pasikartosiu, kad kiti mano tuometiniai 2 kolegos net ir į WC neužeidavo prie kriauklės pasitapšnoti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
    Eidamas aš suprakaituoju gerokai daugiau, nei važiuodamas dvriačiu. Na o Vilniaus VT gali važiuoti apskritai tik mazochistai ir ieškantys infekcinių ligų.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    10 metų pavažinėjus tai aišku pripranti ir organizmas nebereaguoja, bet absoliuti dauguma važiuodami dviračiu prakaituoja. E-dviračiai yra galimas sprendimas, bet jie deja nelabai populiarūs.


    Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.


    Jeigu tik dėl sveikatos tai vaikščioti yra sveikiau nei važinėti dviračiu nes nukeliauti tą patį atstumą išnaudoji daugiau energijos ir pajungi didesnį kiekį raumenų grupių.
    Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų. Aišku nereikia minti kaip į šikną įgeltam. Taip pat yra e-dviračiai, kurie tokią problemą apskirtai eliminuoja net kalnuotose vietovėse.
    10 metų pavažinėjus tai aišku pripranti ir organizmas nebereaguoja, bet absoliuti dauguma važiuodami dviračiu prakaituoja. E-dviračiai yra galimas sprendimas, bet jie deja nelabai populiarūs.
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Diskusija tų pačių žmonių jau ne pirmą kartą dėl prakaito. Pasikartosiu ir aš: pakakdavo atvykus į darbą užeit į tualetą, pasiimt vieną vienkartinį rankšluostį, pasitapšnot nugarą ties kaklu, krutinę ir lengvai pažastis (kad nenusivalyt viso dezodoranto tepto namie). Nusiplauti tik veidą ir rankas, kad žvaliai jaustis.
    Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Net jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.
    Jeigu tik dėl sveikatos tai vaikščioti yra sveikiau nei važinėti dviračiu nes nukeliauti tą patį atstumą išnaudoji daugiau energijos ir pajungi didesnį kiekį raumenų grupių.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Sportas sportui nelygu. Va pvz. beisbolininkai varžybose net nesuprakaituoja.

    Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
    Prakaitas prakaitui nelygu. Turėjom kolegą, kuriam tik užėjus į laiptinę, jau ofisas žinodavo kas ateina. Tokiam ir be dviračio dušas būtinas, arba kitas sprendimas - visiškas nejudėjimas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Jei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
    Miesto (tų ,,retro'') arba hibridinių dviračių su daugiau negu 6 pavaromis ten neradau (pats galvoju apie naują dviratį), nebent jie juos turi e-parduotuvėje, o ne gyvai ekspozicijoje.

    Kas dėl pavarų, tai įvažiuojant į kalną (pvz. Narbuto, Ukmergės, Kudirkos) tikrai neprošal turėti pavaras per vidurį. Paprasčiausiai dėl to, kad pavaros gale reguliuoja labiau dviračio greitį, o pavaros per vidurį - su kokia jėga turi sukti pedalus. Žinoma, jei važiuoji daugmaž lygiu maršrutu, pvz. Ozas - Rotušė, tada tikrai pakaks ir vienos pavaros.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Jei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
    Mintis, kad jei kalnų dviračiui, kur mirtinai aktualu pavaros, užtenka 10 gale, tai miesto dviračiui užteks ir 8.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Viskas priklauso nuo to, koks yra perdavimas, t. y. net su 2 pavaromis galima į kalną minti lengviau ir tiesiojoj greičiau nei su dviračiu turinčiu daugiau pavarų.

    Plento dviratis turintis didesnę priekinę žvaigždę su 50 dantukų bus lėtesnis nei plentinis su 53 dantukais.

    MTB (ir plentinis) kuo daugiau dantų ant galinės didžiausios žvaigždės – tuo lengviau įminsi į kalną, o kuo mažesnė mažiausioji žvaigždė gale, tuo didesnis išvystomas greitis tiesiojoj.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Gale dažnai ir 12 bus + didžiausia milžiniško dydžio.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Čia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
    Dabar kalnų dviračiuose yra tendencija priekyje turėti tik 1 žvaigždę. Jei laikoma, kad kalnuose nereikia priekinių daugiau, tai mieste tikrai turėtų irgi užtekti tik gale permetamų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Jei ką, MTB tai tinkamiausias dviratis dabartiniam Savanorių prospekto takui. Miesto dviračiu per sudaužytą šaligatvį nepavažinėsi, MTB be problemų.
    Šiaip tai pavažinėsi. Tiesiog visada verta užsidėti šiek tiek storesnes padangas. Aš visada nauoju tokias truputį platesnes. Minusų praktiškai jokių, bet visokius nelygumus ar net statesnius bortelius ima puikiai, kai tik būna poreikis. Apskritai beveik visur Vilniuje, įskaitant miško takus, puikiai pravažiuosi miesto dviračiu ir tam "kalnų" dviračio tikrai nereikia. Tiesiog nesidėk pačių siauriausių padangų. Kalbu iš ~5 metų ir keliolikos tūkstančių km važinėjimo Vilniuje prieš ir po Šimašiaus dviračių takų atsiradimą. Patikėk, nėra tokios vietos mieste, kur MTB yra "geriau" už miesto dviratį ar miestui sukomplektuotą hibridą. Nebent esi visiškas ekstremalas ir nori pašokinėti Karoliniškių ar Panerių raguvomis. Tada MTB yra geriau. Bet tik tada. 99.99% Vilniaus dviratininkų tai nėra aktualu.
    Paskutinis taisė John; 2022.05.08, 03:43.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Čia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
    Yra 8 pavarų su vidinėmis pavaromis. Jie tiesiog brangesni, nei 3 pavarų.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Jei ką, MTB tai tinkamiausias dviratis dabartiniam Savanorių prospekto takui. Miesto dviračiu per sudaužytą šaligatvį nepavažinėsi, MTB be problemų.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Čia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei nori prasinešt Sapieginėj ar Koraluose su mtb, turėtum su miestiniu dviračiu nusivežt mtb iki miško?
    Aha, nes visi Vilniuje su MTB kalnų dviračiais važiuoja į Sapieginę ir Koralus prasinešt. Čia panašiai, kaip mašinas parkuoja ant žolės, nes močiutę į ligoninę reikia visiems vežt
    Beje, fun fact ir pastebėjimas iš Kopenhagos. Kalnų dviračiais ten kone išskirtinai važinėja tik tamsesnio gymio atvykėliai iš Afrikos ir Artimųjų rytų šalių. Nežinau, kodėl, bet taip yra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog sakau, kad tam tikrai paskirčiai geriausia naudoti tam tinkamiausius daiktus. Kaip kad sriubą valgyti šaukštu, o ne šakute arba plentiniu dviračiu važinėti plentais, o ne dviračių takais vidury miesto. Nors šiaip net ne plentininkai labiausiai krenta į akis, o važinėjantys kalnų dviračiais asfaltuotais dviračių takais.
    Mieste, tiek rekreaciniam pasivažinėjimui, tiek kelionei į darbą geriausiai tinka miesto arba tam tikros konfiguracijos hibridiniai dvriačiai, o ne šiuo metu Vilniuje dažniausiai matomi įvairaus plauko kalnų dvriačiai.
    Jei nori prasinešt Sapieginėj ar Koraluose su mtb, turėtum su miestiniu dviračiu nusivežt mtb iki miško?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nežinau, kažkaip nenuosekliai skamba. Sakai, kad Vilniuj santykinai mažai dviratininkų, kurie važiuoja su reikalais, bet tiems, kurie turi reikalą pasitreniruot už miesto, siūlai rinktis kokį kitą transporto būdą?

    Kiek kartų per mėnesį vežiesi plentinį į Ignaliną arba Marcinkonis? Skamba kaip tik kaip pasakymas tokio, kuris dviratį keletą kartų per sezoną geru oru ištraukia. Žmonės, kurie treniruojasi net mėgėjiškoms varžyboms, mina bent kokius 4-5 kartus per savaitę, su traukiniu neprivažinės. Jau nekalbant apie niurzgėjimą apie mirksiukus, čia iš viso kažkoks OldManYellsAtCloud.gif.
    Tiesiog sakau, kad tam tikrai paskirčiai geriausia naudoti tam tinkamiausius daiktus. Kaip kad sriubą valgyti šaukštu, o ne šakute arba plentiniu dviračiu važinėti plentais, o ne dviračių takais vidury miesto. Nors šiaip net ne plentininkai labiausiai krenta į akis, o važinėjantys kalnų dviračiais asfaltuotais dviračių takais.
    Mieste, tiek rekreaciniam pasivažinėjimui, tiek kelionei į darbą geriausiai tinka miesto arba tam tikros konfiguracijos hibridiniai dvriačiai, o ne šiuo metu Vilniuje dažniausiai matomi įvairaus plauko kalnų dvriačiai.

    Komentuoti:

Working...
X