Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristisz
    replied
    O įdomumo dėlei, kas nors bandėt Vilniuje su vienos pavaros dviračiu važinėt? Atrodo smagu visai, kai nereikia apie pavaras galvot, bet įdomu kaip su Vilniaus įkalnėm.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Negi kas nors iš vis pavaras jungineja važiuodamas?
    Kuo grindi savo neįprastą nuomonę, kad niekas pavarų nejunginėja važiuodami?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Negi kas nors iš vis pavaras jungineja važiuodamas?

    Dar vienas, nebrangus ir daug investicijų nereikalaujantis:
    https://www.1a.lt/p/dviratis-bottari...set.name%7D%7D

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Čia toks tai nebent pora kartą metuose Vingio Parke ir Palangoj pavažinėt. Į darbą važinėt netiktų, nes dar belekiek investuot reiktų.
    Nekalbant apie išorines pavaras, su kuriomis bus amžini vargai. Ypač pavažiavus pro kokį purvą ar šiaip šlapiu oru.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Čia toks tai nebent pora kartą metuose Vingio Parke ir Palangoj pavažinėt. Į darbą važinėt netiktų, nes dar belekiek investuot reiktų.
    Kokios investicijos be purvasaugių ir pasirinktinai bagažinės būtų reikiamos?

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Radau akciją bobiškam dviračiui, gal kam reikia:
    https://biketek.cc/lt/miesto-dviraci...pro-24-klonas/
    Čia toks tai nebent pora kartą metuose Vingio Parke ir Palangoj pavažinėt. Į darbą važinėt netiktų, nes dar belekiek investuot reiktų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Radau akciją bobiškam dviračiui, gal kam reikia:
    https://biketek.cc/lt/miesto-dviraci...pro-24-klonas/

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Į šeškinės ar narbuto kalną mini ilgiau nei kelias minutes, plius ant dviračio reikia žymiai daugiau jėgų į kalną savo svorį užtempti nei laiptais. Užvažiavimą į šeškinės kalną reiktų lyginti su užlipimu laiptais į Europos bokštą, o ne trečią aukštą. Aš nesuprakaituoju užlipdamas ir į 10 aukštą, bet su dviračiu lipant į Vilniaus kalnus bent šiltuoju metų laiku būnu šlapias.
    Aš nelyginu 3 aukšto su Šeškinės kalnu. Bet pagal kai kuriuos pasisakymus šitoje temoje galima suprasti, kad dviračio mynimas kažkokia baisiai sunki veikla, ir jau vos ne po kelių minučių važiavimo žmogus žliaugia prakaitu.

    Man atrodo, kad lipimas laiptais dažnai kaip tik yra intensyvesnė veikla, negu važiavimas dviračiu (nors ir trunka trumpiau). Lipimas laiptais yra labiau „smūginė apkrova“, o važiavimas dviračiu yra žymiai tolygesnis.

    Dar reikia turėti omenyje, kad šaltuoju metų laiku laiptinės yra šildomos, o žmonės laipioja su lauko apranga, todėl prakaito tikimybė dar didesnė. Aš daugiau suprakaituoju net ne važiuodamas dviračiu, o būdamas su striuke šildomose patalpose arba lipdamas laiptais su striuke.
    Paskutinis taisė taccido; 2022.05.13, 23:28.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Klausimas visiems prakaituotojams: ar jūs apskritai naudojatės laiptais? Juk tai gana intensyvi fizinė veikla, padažnėja kraujospūdis, gali ir prakaitas išpilti. O jeigu dar šiltesnė diena, arba laiptinėje saulė įkaitinusi orą, nėra geros ventiliacijos... Ką daryti, jei darbas kokiame 3 aukšte ir nėra lifto? Gal reikalaujate iš darbdavio dušus įrengti?

    Dabar net galvoju apie tūkstančius žmonių, gyvenančių 5 aukšte be lifto. Gal jie kiekvieną kartą užlipę į butą iškart eina po dušu? O gal kiekviename aukšte daro 2 minučių pertraukėles, kad nesuprakaituotų? Nes kaipgi po to būti, cituojant kai kuriuos forumiečius, „permirkusiam prakaitu“
    Į šeškinės ar narbuto kalną mini ilgiau nei kelias minutes, plius ant dviračio reikia žymiai daugiau jėgų į kalną savo svorį užtempti nei laiptais. Užvažiavimą į šeškinės kalną reiktų lyginti su užlipimu laiptais į Europos bokštą, o ne trečią aukštą. Aš nesuprakaituoju užlipdamas ir į 10 aukštą, bet su dviračiu lipant į Vilniaus kalnus bent šiltuoju metų laiku būnu šlapias.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Į kalną minant nelabai įmanoma nesuprakaituot net neskubant. Kita vertus, tam dviratis ir skirtas, kad sportuoti ir suprakaituoti. Susisiekimui yra elektriniai dalykai.
    Klausimas visiems prakaituotojams: ar jūs apskritai naudojatės laiptais? Juk tai gana intensyvi fizinė veikla, padažnėja kraujospūdis, gali ir prakaitas išpilti. O jeigu dar šiltesnė diena, arba laiptinėje saulė įkaitinusi orą, nėra geros ventiliacijos... Ką daryti, jei darbas kokiame 3 aukšte ir nėra lifto? Gal reikalaujate iš darbdavio dušus įrengti?

    Dabar net galvoju apie tūkstančius žmonių, gyvenančių 5 aukšte be lifto. Gal jie kiekvieną kartą užlipę į butą iškart eina po dušu? O gal kiekviename aukšte daro 2 minučių pertraukėles, kad nesuprakaituotų? Nes kaipgi po to būti, cituojant kai kuriuos forumiečius, „permirkusiam prakaitu“

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Iš Panoramos (Saltoniškių?) į Rinktinės g. dabar gali labai patogiai ir nenutrūkstamu taku važiuoti pro Geležinį Vilką ir Žalgirio g.
    Taip, čia buvo mano maršrutas į Saltoniškes iš Š.Miesto.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Nuo dviračių prie Barboros ir Wolt'o Aš tuo tarpu pasidalinsiu tolimesne savo patirtimi. Kad ir kaip Medinis strazdas norėtų, deja, tai ne sapnas o realybė. Vakar nusprendžiau toliau palikti automobilį darbe ir dar pridėjau papildomą kelionės tašką darbo reikalais. Gavosi taip, kad apie 17 valandą, per patį piką turėjau iš grubiai tariant Panoramos grįžt namo į Rinktinės g. ir tai buvo grynas tyras prigimtinis džiaugsmas, su vėjeliu minant pro Konstitucijos pr. kamštyje stovinčius automobilius Šįryt, nors oro prognozės rodė visai dienai 100% lietaus, aš vėl su dviračiu. Kažkaip net gaila, kad buvau primiršęs šitą džiaugsmą
    Iš Panoramos (Saltoniškių?) į Rinktinės g. dabar gali labai patogiai ir nenutrūkstamu taku važiuoti pro Geležinį Vilką ir Žalgirio g. Man dabar visa šita nemaža teritorija yra "5 minučių" reikalas. Nu kai prireikia kažkur tarp Saltoniškių, Linkmenų ir Žalgirio Lidl greit sulakstyti bet kokiu reikalu ir bet kokiu metu. Kamštininkai ten amžinai sėdi savo kamščiuose pro visus galus. Net nenoriu pradėti galvoti, kaip tokie mano palakstymai turėtų atrodyti su mašina. Turbūt vietoj keliolikos minučių reiktų sugaišti pusdienį.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Nu ble, man atrodo visi kurie apie prakaitą šneka tai arba nėra ant dviračio sėdėję arba supratimas toks, kad jei jau užlipai ant dviračio, tai turi varyt taip, kad šlapias būtum po 5 minučių. Kas jum negerai? Pagal tą pačią logiką ir eit neįmanoma nesuprakaitavus.
    Į kalną minant nelabai įmanoma nesuprakaituot net neskubant. Kita vertus, tam dviratis ir skirtas, kad sportuoti ir suprakaituoti. Susisiekimui yra elektriniai dalykai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Relax Aš pats slow rideris, o ir šiaip stengiuosi gyventi taip, kad nesuprakaituočiau

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Nu ble, man atrodo visi kurie apie prakaitą šneka tai arba nėra ant dviračio sėdėję arba supratimas toks, kad jei jau užlipai ant dviračio, tai turi varyt taip, kad šlapias būtum po 5 minučių. Kas jum negerai? Pagal tą pačią logiką ir eit neįmanoma nesuprakaitavus.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    tai buvo grynas tyras prigimtinis džiaugsmas
    ... iš pažastų ir klyno.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Nuo dviračių prie Barboros ir Wolt'o Aš tuo tarpu pasidalinsiu tolimesne savo patirtimi. Kad ir kaip Medinis strazdas norėtų, deja, tai ne sapnas o realybė. Vakar nusprendžiau toliau palikti automobilį darbe ir dar pridėjau papildomą kelionės tašką darbo reikalais. Gavosi taip, kad apie 17 valandą, per patį piką turėjau iš grubiai tariant Panoramos grįžt namo į Rinktinės g. ir tai buvo grynas tyras prigimtinis džiaugsmas, su vėjeliu minant pro Konstitucijos pr. kamštyje stovinčius automobilius Šįryt, nors oro prognozės rodė visai dienai 100% lietaus, aš vėl su dviračiu. Kažkaip net gaila, kad buvau primiršęs šitą džiaugsmą

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kelionių sumažėja. Ar 10-20 žmonių važiuos patys, ar suvažinės Barborinai optimizuotu maršrutu. Nebent tikėtis, kad jei nebūtų Barboros - visi jie būtų ėję pėstute ar važiavę dviračiais. Bet tas yra naivu.
    Jeigu būtų gera pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūra, būtų patogiau ir maloniau lankytis parduotuvėje arčiau namų ar pakeliui iš darbo. Kai nėra infrastruktūros, nėra ir tokių parduotuvių. Kadangi ėjimas pėsčiomis/dviračiu yra žymiai labiau sustainable negu važiavimas pačiam, ar pristatymas į namus motoriniu transportu, reikia plėtoti pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą, ir kuo greičiau. Tuo labiau kai ta infrastruktūra žymiai pigesnė nei automobilių infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kelionių neatsisakai, tik perkeli jas ant kurjerio.
    Kelionių sumažėja. Ar 10-20 žmonių važiuos patys, ar suvažinės Barborinai optimizuotu maršrutu. Nebent tikėtis, kad jei nebūtų Barboros - visi jie būtų ėję pėstute ar važiavę dviračiais. Bet tas yra naivu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Prakaitas iš esmės yra kūno bandymas save atvėsinti. Važiuojant dviračiu poreikis save vėsinti yra žymiai mažesnis vien dėl to kad vėjas atvėsina (vėjo pasipriešinimas yra žymiai didesnis nei tarkim bėgant ar tuo labiau einant). Čia irgi padeda miesto dviratis ir sėdėjimas atsilošus, nes yra aušinamas didesnis kūno plotas lyginant su važiavimu susilenkus.

    Dar vienas svarbus dalykas - prakaitas nelygu smarvei, kurią sukelia bakterijos kurį laiką prakaituojant. Jeigu ryte nusiprausei duše, ir naudoji dezoderantą, nesmirdėsi šiek tiek suprakaitavęs.
    Vesinimo faktorius žinoma egzistuoja, bet jis yra nedidelis ir pats veikia prakaito pagrindu (vejas vėsina todėl, kad garina prakaitą).

    Taip, iš karto smirdėti nepradedi, bet ar jums malonu permirkusiam prakaitu sėdėti darbe?
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Ne, tiesiog važiuosi nelabai greitai, taigi daug neprakaituosi. Ne šiaip įdėjau video iš Olandijos - važiuoja sau šimtai damų ir ponų su rankinukais, terbom ir vaikais. Nė vienas neatrodo nusiplūkęs tiek, kad putos dribtų.
    Jeigu važiuosi negreitai tai ir vėsinančio vėjo nebus.
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Ot velnias, o tai kas man tada vakar ir šiandien nutiko? Ta prasme ir grįžau namo ir į darbą šiandien atmyniau nesuprakaitvavęs (ir netgi į nedidelį kalniuką teko įvažiuot). Matyt kažką ne taip darau, jei jau tokius fundamentalius fiziologijos dėsnius pavyko paneigt.
    Ir tada atsibudai iš sapno.
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aha, sėdėti pusvalandį prie šviesoforo vakarinio piko metu vien tam, kad atvažiuotum į maximą yra be galo patogu.
    Sedėti patogiai, malonioje aplinkoje, nekrentant šlapdribai ant galvos.
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jo, kai prireikia grietinės indėlio, rezervuosiu valandą savo dienos laiko, kad priimčiau Barboros pristatymą.
    O kiek laiko reikės nuvažiuoti į maksimą to grietinės indelio?
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi dauguma žmonių pirko ir pirks maistą ir kitus daiktus būtent fiziniuose supermarketuose, tai ir kalbame, koks yra greičiausias ir patogiausias būdas tai daryti.
    Automobiliu?
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Plius visa tai sustainable (atsisakymas bereikalingų kelionių), kas dabar madoje.
    Kelionių neatsisakai, tik perkeli jas ant kurjerio.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kokia prasmė Barborai dempinguoti, jei konkurentų net nėra?
    Barbora pradėjo dempinguiti būtent tam kad sunaikinti konkurentus. turbūt garsiausias konkurentas buvo Fresh Market ar Prisma. Šiuo metu konkuruoja su Rimi ir Iki kurios teikią tokią pat pristatymo paslaugą.

    Komentuoti:

Working...
X