Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nuo Fabų Mandarino 5 km iki Europos, nuo Pilaitės Pupos 6 km. Atstumai įveikiami per 20-25 minutes nesuprakaituojant.
    Nėra tokio dalyko kaip važiavimas 25 minutes dviračiu nesuprakaituojant.
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    O jei Topo Centre šaldytuvui gera akcija pasitaikys? Pažiūrėsiu kaip tu parsiveši jį su tuo savo dviratuku.
    O tai prie ko čia prekės pristatymas į namus ir dviratis, nebent siūlai Topo Centrui dviračiu pristatinėti šaldytuvus.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    O jei Topo Centre šaldytuvui gera akcija pasitaikys? Pažiūrėsiu kaip tu parsiveši jį su tuo savo dviratuku.
    Man Carry a Fridge On His Shoulder While Riding a Bike - YouTube

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Patept atitinkamose vietose kyšius, kad visi gautų tą patį darželį Arba neturėt vaikų jei neturi pinigų susimokėt už vaikystės šiltnamį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kaip 3 vaikus į 3 skirtingus darželius 3 priešingose miesto vietose nuvežti?

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O jeigu rytoj lis lietus? Šachas ir matas
    O jei Topo Centre šaldytuvui gera akcija pasitaikys? Pažiūrėsiu kaip tu parsiveši jį su tuo savo dviratuku.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O jeigu rytoj lis lietus? Šachas ir matas
    Tai dėl to ir jaudinuosi labai, nežinau kaip čia bus. O dar tas kalniukas..

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

    Ta proga šiandien iš darbo namo dviračiu važiuosiu, prastovėjo nuo rudens ofiso požeminiam parkinge. Ir rytoj į darbą atvažiuosiu ir (o siaube!) negi į kalniuką turėsiu užminti. Dar daugiau - dviratis net ne "bobiškas", o paprastas miesto hibridas su gana plonom padangom. Nežinau ar ištversiu šitą beprotišką išbandymą. Gerai, kad bent jau naujas raudonas dviračių takas ~90% kelio tarp darbo ir namų yra, tai gal kaip nors pavyks. Labai jaudinuosi.
    O jeigu rytoj lis lietus? Šachas ir matas

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Na va manot, tik gegužės viduryje dviratį ištraukiat, nors tik pora km reikia pavažiuoti raudonu taku centrinėje dalyje, ką tada galvoti gyvenantiems visokiuose kalnėnuose, pilaitėse, fabuose?
    Tai čia mano asmeninės priežastys, namie neturėjau kur laikyt dviračio dėl remonto, kraustymosi ir pan. Šiaip paprastai važiuoju nuo gerokai anksčiau

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Na va manot, tik gegužės viduryje dviratį ištraukiat, nors tik pora km reikia pavažiuoti raudonu taku centrinėje dalyje, ką tada galvoti gyvenantiems visokiuose kalnėnuose, pilaitėse, fabuose?
    Nuo Fabų Mandarino 5 km iki Europos, nuo Pilaitės Pupos 6 km. Atstumai įveikiami per 20-25 minutes nesuprakaituojant.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

    Ta proga šiandien iš darbo namo dviračiu važiuosiu, prastovėjo nuo rudens ofiso požeminiam parkinge. Ir rytoj į darbą atvažiuosiu ir (o siaube!) negi į kalniuką turėsiu užminti. Dar daugiau - dviratis net ne "bobiškas", o paprastas miesto hibridas su gana plonom padangom. Nežinau ar ištversiu šitą beprotišką išbandymą. Gerai, kad bent jau naujas raudonas dviračių takas ~90% kelio tarp darbo ir namų yra, tai gal kaip nors pavyks. Labai jaudinuosi.
    Na va manot, tik gegužės viduryje dviratį ištraukiat, nors tik pora km reikia pavažiuoti raudonu taku centrinėje dalyje, ką tada galvoti gyvenantiems visokiuose kalnėnuose, pilaitėse, fabuose?

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip.
    Ta proga šiandien iš darbo namo dviračiu važiuosiu, prastovėjo nuo rudens ofiso požeminiam parkinge. Ir rytoj į darbą atvažiuosiu ir (o siaube!) negi į kalniuką turėsiu užminti. Dar daugiau - dviratis net ne "bobiškas", o paprastas miesto hibridas su gana plonom padangom. Nežinau ar ištversiu šitą beprotišką išbandymą. Gerai, kad bent jau naujas raudonas dviračių takas ~90% kelio tarp darbo ir namų yra, tai gal kaip nors pavyks. Labai jaudinuosi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

    Čia pats iš lempos tokią analizę padarėt?
    Taip.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Didžiausias Vilniaus darbdays yra santarų klinikos, kurios yra miesto pakraštyje, ne centre. O čia tik vienas pvz. Tai čia jūs naudojat kažkokius absurdiškus agumentus su berlynais.
    Konkrečiai apie medikus kalbant, tai nesakau kad visi, bet tikrai nemaža dalis gyvena arti klinikų, nes tai yra stabili darbovietė, kurioje dauguma pradirba visą karjerą, tai apsimoka ir būstą turėti šalia. Pvz girdėjau iš žmonių, gyvenančių kvartale "Santariškių namai", kad didžioji dalis gyventojų ten yra medikai.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Vien jūsų minimas Thermo Fisher yra vienas didesnių darbdavių Vilniuje, o paneriuose darboviečių tūkstančiai. Dabar labai daug žmonių perka/nusipirko butų centre ar aplink jį, o darbo vietos po visą miestą išsimėčiusios, tai realiai daugumai gaunasi reikia važiuoti į bent vieną rimtą kalną. Gyvenantys individualiuose namuose dažnai apskirtai net neturi dviračių takų infrastruktūros. O senuose sovietiniuose rajonuose nemaža dalis gyventojų yra pensininkai, besinuomojantys studentai, kurie apskritai į darbą nevažiuoja.
    Didžiausias Vilniaus darbdays yra santarų klinikos, kurios yra miesto pakraštyje, ne centre. O čia tik vienas pvz. Tai čia jūs naudojat kažkokius absurdiškus agumentus su berlynais.
    Čia pats iš lempos tokią analizę padarėt?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Manau skirtumas tas, kad po darbo grįžtant suprakaitavus namuose gali tiesiai į dušą eiti, darbe taip neišeina.
    Matai, po darbo gali nebelikti nei jėgų, nei noro į tuos kalnus mint, ypač jei vasara nutinka kokia karštesnė diena.

    Turiu asmeninės patirties - namų-darbo maršrute yra vokės ir nėries slėniai, kalnų ir nuokalnių trūkumu negaliu skųstis

    Paskutinis taisė Nitro; 2022.05.10, 10:57.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Aš nesuprantu ką čia bandote įrodyti. Taip, Vilniuje yra žmonių kurie gyvena tarkim Riešėje ir dirba kokiam nors Thermo Fisher'yje A.Paneriuose, ir jų commute į vieną pusę yra arti 30 km per nelygų reljefą. Tokių žmonių yra nedaug, ir niekas jiems nebando dviračio įsiūlyti. Yra ir fiziškai nepajėgių asmenų, yra visokių kitokių aplinkybių, kur automobilis tiesiog yra smarkiai patogesnis negu alternatyvos.
    O jeigu žmogus pvz gyvena naujamiestyje ir dirba kokiame akropolyje? Atstumas nedidelis, bet reljefas nemalonus.
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog ten yra koncentruota daug darbo vietų. Tai kaip jiems ten su kalnais? Yra kalnai ar nėra?
    Na kad ne. Visur tų darbo vietų yra.
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Jūs tuščiai ginčijatės - nėra esminio skirtumo ar tau į kalną reikės važiuoti ryte, ar vakare.

    Jei pakeliui į darba kalnas - ryte reikės paprakaituot, jei kalnas pakeliui namo - po darbo pavargus reikės į tą kalną puškuoti. Nu ne Amsterdame gyvenam
    Manau skirtumas tas, kad po darbo grįžtant suprakaitavus namuose gali tiesiai į dušą eiti, darbe taip neišeina.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Jūs tuščiai ginčijatės - nėra esminio skirtumo ar tau į kalną reikės važiuoti ryte, ar vakare.

    Jei pakeliui į darba kalnas - ryte reikės paprakaituot, jei kalnas pakeliui namo - po darbo pavargus reikės į tą kalną puškuoti. Nu ne Amsterdame gyvenam

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Tačiau didžioji dalis žmonių, kurie sukelia kamščius miesto centre, miesto centre ir dirba, yra fiziškai sveiki, važiuoja automobiliuose po vieną maršrutu namai<>darbas be sustojimų ir ne daugiau nei 8 km, dažniausiai lygia ar žemėjančia trasa.
    Čia pats iš lempos tokią analizę padarėt, kad tokių žmonių nedaug? Vien jūsų minimas Thermo Fisher yra vienas didesnių darbdavių Vilniuje, o paneriuose darboviečių tūkstančiai. Dabar labai daug žmonių perka/nusipirko butų centre ar aplink jį, o darbo vietos po visą miestą išsimėčiusios, tai realiai daugumai gaunasi reikia važiuoti į bent vieną rimtą kalną. Gyvenantys individualiuose namuose dažnai apskirtai net neturi dviračių takų infrastruktūros. O senuose sovietiniuose rajonuose nemaža dalis gyventojų yra pensininkai, besinuomojantys studentai, kurie apskritai į darbą nevažiuoja.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    O jeigu darbas Klaipėdoje arba Berlyne, tai išvis kaip tuo dvriačiu kasdien važiuosi. Išvada - vilniečiams dviračiai netinka, nes iki Berlyno kas rytą nuvažiuoti neišeina.
    Arba davai pasistenkim nenaudoti absurdiškų argumentų ir pavyzdžių.
    Didžiausias Vilniaus darbdays yra santarų klinikos, kurios yra miesto pakraštyje, ne centre. O čia tik vienas pvz. Tai čia jūs naudojat kažkokius absurdiškus agumentus su berlynais.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.10, 10:38.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Į tą pusę rimtų kalnų nėra, bet jeigu atvirščiai, gyveni centre, o darbas miesto pakraštyje, tada situacija priešinga.
    O jeigu darbas Klaipėdoje arba Berlyne, tai išvis kaip tuo dvriačiu kasdien važiuosi. Išvada - vilniečiams dviračiai netinka, nes iki Berlyno kas rytą nuvažiuoti neišeina.
    Arba davai pasistenkim nenaudoti absurdiškų argumentų ir pavyzdžių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.
    Tiesiog ten yra koncentruota daug darbo vietų. Tai kaip jiems ten su kalnais? Yra kalnai ar nėra?

    Komentuoti:

Working...
X