Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl šalmo, aišku subjektyvu. Jei važiuojama „koviniu dviračiu“, greičiau nei paprastas olandas, tai gaunasi saugiau, nes mašinos turi daugiau laiko prisitaikyti prie lenkimo. Nors dviračiu važiuojama greičiau, bet ne per greitai, kad to šalmo jau būtinai reiktų (nei labai stačios nuokalnės, nei grynas sportinis greitis, o tik sportiškas vykimas į darbą). Rizikos veiksnys labiau yra tai, kad prezidentas ten su apsauginiais krūvoj važiuoja, tai jei nepalaiko atstumų saugių, tai tikrai tada geriau su šalmu dėl bendrų griūvimų. Jam tenka persikelti ir per metalinį sietinį tiltelį, kuris žiemą turėtų būti stlidus ir kurio nepabersi druska, nes jis sietinis (kiauras). Smėlio kelkraščiai irgi slidūs užvažiavus. Nors marozai kartais pravažiuoja, bet ten srautas gana mažas.

    Ok, įtikinot, šalmo labiau reikia nei nereikia, kas tik patvirtina Nausėdos „kovinės aprangos ir įrangos“ naudojimą.
    Aš dažniausiai šalmą deduos, tiek dviračiu, tiek paspirtuku. Neaišku niekada koks durnius lėkdamas ar sukdamas iš kokio kiemo nepraleis net važiuojant raudonu taku. Nusiimti šalmus bus galima ne tada, kai turėsim olandišką dviračių infrastruktūrą, o kada vairavimo kultūra bus kaip pas juos.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.14, 09:51.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dėl šalmo, aišku subjektyvu. Jei važiuojama „koviniu dviračiu“, greičiau nei paprastas olandas, tai gaunasi saugiau, nes mašinos turi daugiau laiko prisitaikyti prie lenkimo. Nors dviračiu važiuojama greičiau, bet ne per greitai, kad to šalmo jau būtinai reiktų (nei labai stačios nuokalnės, nei grynas sportinis greitis, o tik sportiškas vykimas į darbą). Rizikos veiksnys labiau yra tai, kad prezidentas ten su apsauginiais krūvoj važiuoja, tai jei nepalaiko atstumų saugių, tai tikrai tada geriau su šalmu dėl bendrų griūvimų. Jam tenka persikelti ir per metalinį sietinį tiltelį, kuris žiemą turėtų būti stlidus ir kurio nepabersi druska, nes jis sietinis (kiauras). Smėlio kelkraščiai irgi slidūs užvažiavus. Nors marozai kartais pravažiuoja, bet ten srautas gana mažas.

    Ok, įtikinot, šalmo labiau reikia nei nereikia, kas tik patvirtina Nausėdos „kovinės aprangos ir įrangos“ naudojimą.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Vienareikšmiškai ta gatvė turėtų būti dviračių gatve su normaliomis greičio mažinimo priemonėmis (susiaurėjimais ir t.t.), o ne tik gulinčiais policininkais. Lygiai kaip ir Verkių g., dabar veikianti kaip transporto arterija kuriai šalia upės ne vieta.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kodėl dondc sakai kad šalmo nereikia gatvėje šitoje?
    Toje gatvėje daug kalnų, posūkių, todėl prastas matomumas, plius šiaip daug į Belmonto aikštelę lakstančių marozų, tai be šalmo tokioje gatvėje važinėti tikrai nelabai saugu. Čia dabar iš Nausėdos šaiposi tie, kurie su oranžiniais dviračiais tik po kokį Gedimino pr. ar senamiestį pramina.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.13, 13:11.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kodėl dondc sakai kad šalmo nereikia gatvėje šitoje?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Lietuvos kontekste, prezidentas yra herojus, nes aplamai turi dviratį ir dar jį kartais (o gal ir dažnai) naudoja. Bet kokiam herojui priklauso apteškės (aptempti rūbai) ar tai būtų Batman'as, Robin'as, Kapitonas Amerika ar Nausėda.

    Rimčiau, tai Belmonto g. nors ir nėra kažkokia baisi, greitis ten sumažintas, bet jis vis tiek nėra, kaip dviračių gatvės 30 km/h. Šalmo ten nereikia, bet yra purvo išplovų ties kelio vingiu, ganosi gyvuliai, tai kostiumą gal ir gera mintis pasaugot, jei ten po 5–6K € nešioji. Šaligatvio nėra, kad per lietų švariai parmintum pasislėpęs nuo mašinų, o tokia gatvė sudaro bent pusę jo maršruto, kuris irgi yra arti maksimalaus (7 km) įmanomo pagal loginius normatyvus mint darban.

    Vienoje foto anksčiau įsižiūrėjau į dviratį, tai panašu jau yra neblogai apibrozdintas rėmas ties seat stay ir chain stay jungtimi prie galinio rato ašies. Vadinasi gandai, kad jis ganosi parkuose, tikėtina, pasitvirtina ir galimai mina gana agresyviai. Žodžiu ne koks lepšis olandas pratęs prie šiltnamio sąlygų, tai aprangą tikrai galima užskaityt.

    Tipo, daug kas, pats mintų virš 6 km išvardintomis sąlygomis be „kovinio dviračio“?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	344
Size:	1,45 MB
ID:	1998473
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	370
Size:	716,1 kB
ID:	1998472
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	354
Size:	1,68 MB
ID:	1998475
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	343
Size:	2,24 MB
ID:	1998474

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Pizdiec, be lempų, be šalmo, be liemenės, geltonų atšvaitų ant stipinų nėra ir net vairo nelaiko abiem rankom! Mažų mažiausiai bauda už tokį elgesį, o dar geriau į kalėjimą savaitėlei perauklėjimui. Dar ir važiuoja neaišku kokiu taku, ar tik ne ten kur automobiliams skirta. Nununu.
    Belmonto gatve važiuojant ir aš užsidėčiau šalmą ir žibintus stiprius įsijungčiau. Lengva čia mums šnipiškiečiams šaipytis, kai visur važiuojant raudoni saugūs takai.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Sviesiu paros metu liemene yra neprivaloma, jeigu ant dviracio dega zibintai.

    Salmas asmenims nuo 18 metu taip pat neprivalomas.
    Paskutinis taisė Sigitukaz; 2022.10.12, 17:02.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Jau nebėra išaiškinimo, kad „liemenė“ yra bet koks drabužis su šviesą atspindinčiais elementais matomais iš visų pusių?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Assos > šalikėlis. Bet Nausėdai reiktų normalių prisegamų batų.
    Kažin ar spaudžia rimtai, kad batų prisegamų reikėtų. Manau daugiau savo malinumui cruisina kad ir neblogu tempu labiau

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nausėda vis tiek krūtesnis, ir užsikačialinęs labiau, ir neliečiamybę turi:

    Pėsčiom į darbą šiandien atėjo ir daugybė prezidentūros tarnautojų, o paskui juos dviračiu atvažiuoja ir prezidentas, tiesa, jis pažeidžia kelių eismo taisykles. Nedėvi šviesą atspindinčios liemenės. Žibinto šviesų dviračio priekyje taip pat nėra, jis dega tik pas vieną jo apsaugininką.

    Tiesa, Prezidentas už tai nubaustas nebus. „Respublikos prezidentas už administracinius nusižengimus negali būti traukiamas atsakomybėn, jis turi neliečiamybę“.

    https://www.tv3.lt/naujiena/video/gi...ykles-n1189631

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pizdiec, be lempų, be šalmo, be liemenės, geltonų atšvaitų ant stipinų nėra ir net vairo nelaiko abiem rankom! Mažų mažiausiai bauda už tokį elgesį, o dar geriau į kalėjimą savaitėlei perauklėjimui. Dar ir važiuoja neaišku kokiu taku, ar tik ne ten kur automobiliams skirta. Nununu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Assos > šalikėlis. Bet Nausėdai reiktų normalių prisegamų batų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kažkas FB palygini foto, kaip į darbą (vieną kartą metuose) važiuoja "koviniu dviračiu" ir "kovine apranga" apsiginklavęs Nausėda ir Nyderlandų PM Rutte. Pastarasis dviračiu į darbą važiuoja ne vieną kartą į metus, bet reguliariai





    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kur yra ta 18 % įkalnė?
    Lenkų, Gudų gatvėse.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



    Čia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.
    turbūt toks. https://s.click.aliexpress.com/e/_Aq0AdF
    prieš metus susirinkau pats, patenkitas. lipa žemu bėgiu į bet kokį kalną.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kur yra ta 18 % įkalnė?
    Parašyta tekste

    https://goo.gl/maps/uMzjbyxtUbBYQpg98

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Čia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.
    Nope, ne tas. Man rodos juos vis dar sėkmingai gamina (?). Pas mane kinietiškas varikliukas, Tonsheng ar kažkaip panašiai vadinasi Nesigilinau. Atrodo štai taip:

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kur yra ta 18 % įkalnė?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Vakare grįžau iš esmės tuo pačiu maršrutu atgal - atstumas tas pats, laikas tas pats, sukilimo jau daugiau - 170 m.

    Nepaisant didesnio bendro sukilimo ir didesnio karščio - vakare pavargau kur kas mažiau nei ryte - atgal važiuojant nėra tokių stačių įkalnių, o ta 18 proc. statumo įkalnė tikrai atėmė per daug jėgų.



    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:

    Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).

    Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.

    Gaila negali nulyginti kalnų

    Komentuoti:

Working...
X