Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.14, 09:51.
-
Dėl šalmo, aišku subjektyvu. Jei važiuojama „koviniu dviračiu“, greičiau nei paprastas olandas, tai gaunasi saugiau, nes mašinos turi daugiau laiko prisitaikyti prie lenkimo. Nors dviračiu važiuojama greičiau, bet ne per greitai, kad to šalmo jau būtinai reiktų (nei labai stačios nuokalnės, nei grynas sportinis greitis, o tik sportiškas vykimas į darbą). Rizikos veiksnys labiau yra tai, kad prezidentas ten su apsauginiais krūvoj važiuoja, tai jei nepalaiko atstumų saugių, tai tikrai tada geriau su šalmu dėl bendrų griūvimų. Jam tenka persikelti ir per metalinį sietinį tiltelį, kuris žiemą turėtų būti stlidus ir kurio nepabersi druska, nes jis sietinis (kiauras). Smėlio kelkraščiai irgi slidūs užvažiavus. Nors marozai kartais pravažiuoja, bet ten srautas gana mažas.
Ok, įtikinot, šalmo labiau reikia nei nereikia, kas tik patvirtina Nausėdos „kovinės aprangos ir įrangos“ naudojimą.
Komentuoti:
-
Vienareikšmiškai ta gatvė turėtų būti dviračių gatve su normaliomis greičio mažinimo priemonėmis (susiaurėjimais ir t.t.), o ne tik gulinčiais policininkais. Lygiai kaip ir Verkių g., dabar veikianti kaip transporto arterija kuriai šalia upės ne vieta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKodėl dondc sakai kad šalmo nereikia gatvėje šitoje?Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.13, 13:11.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvos kontekste, prezidentas yra herojus, nes aplamai turi dviratį ir dar jį kartais (o gal ir dažnai) naudoja. Bet kokiam herojui priklauso apteškės (aptempti rūbai) ar tai būtų Batman'as, Robin'as, Kapitonas Amerika ar Nausėda.
Rimčiau, tai Belmonto g. nors ir nėra kažkokia baisi, greitis ten sumažintas, bet jis vis tiek nėra, kaip dviračių gatvės 30 km/h. Šalmo ten nereikia, bet yra purvo išplovų ties kelio vingiu, ganosi gyvuliai, tai kostiumą gal ir gera mintis pasaugot, jei ten po 5–6K € nešioji. Šaligatvio nėra, kad per lietų švariai parmintum pasislėpęs nuo mašinų, o tokia gatvė sudaro bent pusę jo maršruto, kuris irgi yra arti maksimalaus (7 km) įmanomo pagal loginius normatyvus mint darban.
Vienoje foto anksčiau įsižiūrėjau į dviratį, tai panašu jau yra neblogai apibrozdintas rėmas ties seat stay ir chain stay jungtimi prie galinio rato ašies. Vadinasi gandai, kad jis ganosi parkuose, tikėtina, pasitvirtina ir galimai mina gana agresyviai. Žodžiu ne koks lepšis olandas pratęs prie šiltnamio sąlygų, tai aprangą tikrai galima užskaityt.
Tipo, daug kas, pats mintų virš 6 km išvardintomis sąlygomis be „kovinio dviračio“?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąPizdiec, be lempų, be šalmo, be liemenės, geltonų atšvaitų ant stipinų nėra ir net vairo nelaiko abiem rankom! Mažų mažiausiai bauda už tokį elgesį, o dar geriau į kalėjimą savaitėlei perauklėjimui. Dar ir važiuoja neaišku kokiu taku, ar tik ne ten kur automobiliams skirta. Nununu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jau nebėra išaiškinimo, kad „liemenė“ yra bet koks drabužis su šviesą atspindinčiais elementais matomais iš visų pusių?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAssos > šalikėlis. Bet Nausėdai reiktų normalių prisegamų batų.
Komentuoti:
-
Nausėda vis tiek krūtesnis, ir užsikačialinęs labiau, ir neliečiamybę turi:
Pėsčiom į darbą šiandien atėjo ir daugybė prezidentūros tarnautojų, o paskui juos dviračiu atvažiuoja ir prezidentas, tiesa, jis pažeidžia kelių eismo taisykles. Nedėvi šviesą atspindinčios liemenės. Žibinto šviesų dviračio priekyje taip pat nėra, jis dega tik pas vieną jo apsaugininką.
Tiesa, Prezidentas už tai nubaustas nebus. „Respublikos prezidentas už administracinius nusižengimus negali būti traukiamas atsakomybėn, jis turi neliečiamybę“.
https://www.tv3.lt/naujiena/video/gi...ykles-n1189631
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kažkas FB palygini foto, kaip į darbą (vieną kartą metuose) važiuoja "koviniu dviračiu" ir "kovine apranga" apsiginklavęs Nausėda ir Nyderlandų PM Rutte. Pastarasis dviračiu į darbą važiuoja ne vieną kartą į metus, bet reguliariai
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKur yra ta 18 % įkalnė?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.
prieš metus susirinkau pats, patenkitas. lipa žemu bėgiu į bet kokį kalną.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKur yra ta 18 % įkalnė?
https://goo.gl/maps/uMzjbyxtUbBYQpg98
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.Nesigilinau. Atrodo štai taip:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vakare grįžau iš esmės tuo pačiu maršrutu atgal - atstumas tas pats, laikas tas pats, sukilimo jau daugiau - 170 m.
Nepaisant didesnio bendro sukilimo ir didesnio karščio - vakare pavargau kur kas mažiau nei ryte - atgal važiuojant nėra tokių stačių įkalnių, o ta 18 proc. statumo įkalnė tikrai atėmė per daug jėgų.
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPrisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
Komentuoti:
Komentuoti: