Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Tiesiog be anglinių (dėl to lengvų) ratlankių „Velomaratono“ nelaimėsi. Jokioje (sport / semi-sport) dalyvių grupėje. Ten kur susimoki 10 € už dalyvavimą. Nedalyvaujant visai, anglis vis tiek duoda kitokį važiavimo pojūtį: absorbuoja smūgius, minkščiau, bet vis tiek greičiau.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.
Nežinau kiek tiesos, bet dar teko iš užsienio interneto (gal „GCN“) girdėti paprastą racionalumo taisyklę: kiek kainavo dviratis, tai už tiek ir ratus perki. Pvz.: 2K ir 2K arba 6K ir 6K eurų.
Komentuoti:
-
Skundžiamasi dėl to NT kokybės-kainos santykioParašė Lettered Rodyti pranešimą
Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.

Kitas dalykas, nėra problemos įsigyti pigesnį dviratį tiems kas nenori ar kam nereikia brangaus. Yra variantų visiems kainų lygiams. Su NT biški kita istorija.
Komentuoti:
-
Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Tokie komentarai geriausi yra
Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
Komentuoti:
-
Man karboniniai ratai neša į 160k mašinos kategoriją. Audi RS6 visai nieko. Jei pinigai absoliučiai ne problema arba tiksliai žinai kur ir kam panaudosi.
60k mašiną sakyčiau atitinka turimi ratai. Aukšto lygio metaliniai ratlankiai, padorūs stipinai ir DT Swiss 240s stebulės. Rieda maloniai, nelaimės atveju inksto parduot nereikės ir galima naudot netausojant.
Savo titaninį plentinį rėmą priskirčiau prie „neadekvatu“ kategorijos.
Komentuoti:
-
Gyvenimas per brangus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai aišku, kad neadekvatu.
Komentuoti:
-
Generiniai kiniški ratai su lietuviškos mažosios bendrijos užklijuotu lipduku.Parašė dondc Rodyti pranešimąTos atostogos po savaitės ir baigsis. Ratai gali likt nors pusei gyvenimo, ypač naudojant tik lenktynėms, kai reikia rezultato. Dažniausiai yra treniruojamasi aliumininiais, o pasikeičiama per lenktynes. Kas niekada nelenktyniauja, tai turbūt nelabai juos ir perka. Aišku, pas ką per daug pinigų, tai nuolat su anglimi važinės.
Tęsiant apie LT gamintojus, tai dar vieni: https://www.cenos.cc/ YouTube ar kur kažkas kamantinėjo, kur pagaminti ratlankiai, tai atsakė, kad žinoma Kinijoje, nes 99 % visko pasaulyje ten gaminama. Atseit medžiaga gera, garantuoja už ją, o surenka jau LT, Veloklinikoj.
Esat kas mėginę ar girdėję iš pirmų lūpų kas ir kaip?
P.S. ai, palauk, pasirodo ne, viskas rankų darbo, ir pagaminta Europoje
Tai reiškia kad jau Lietuvoje prie kiniško ratlankio jie (rankomis) prisuka kiniškus stipinus.Hand-built in Europe
Ir tam jie naudoja pačius geriausius veržliarakčius.Only the best tools are used in every part of the process
Komentuoti:
-
Tai aišku, kad neadekvatu.Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Tokie komentarai geriausi yra
Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip ir patikėjau...Parašė dondc Rodyti pranešimą
Esat kas mėginę ar girdėję iš pirmų lūpų kas ir kaip?Each rim is custom-designed
Komentuoti:
-
Tos atostogos po savaitės ir baigsis. Ratai gali likt nors pusei gyvenimo, ypač naudojant tik lenktynėms, kai reikia rezultato. Dažniausiai yra treniruojamasi aliumininiais, o pasikeičiama per lenktynes. Kas niekada nelenktyniauja, tai turbūt nelabai juos ir perka. Aišku, pas ką per daug pinigų, tai nuolat su anglimi važinės.
Tęsiant apie LT gamintojus, tai dar vieni: https://www.cenos.cc/ YouTube ar kur kažkas kamantinėjo, kur pagaminti ratlankiai, tai atsakė, kad žinoma Kinijoje, nes 99 % visko pasaulyje ten gaminama. Atseit medžiaga gera, garantuoja už ją, o surenka jau LT, Veloklinikoj.
Esat kas mėginę ar girdėję iš pirmų lūpų kas ir kaip?
Komentuoti:
-
Tokie komentarai geriausi yraParašė Lettered Rodyti pranešimą
Neadekvati suma, už tiek galima susiorganizuoti savaitę atostogų su šeima (bent kažkur netoli Europoje).
Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neadekvati suma, už tiek galima susiorganizuoti savaitę atostogų su šeima (bent kažkur netoli Europoje).Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Netiesa. Už 2000€ jau gali paimti neblogą ratų komplektą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Netiesa. Už 2000€ jau gali paimti neblogą ratų komplektą.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKokybiški anglies pluošto ratai kainuoja neadekvačiai mėgėjiškiems poreikiams.
Komentuoti:
-
Asmeniškai ir važinėju su metaliniais. Kokybiški anglies pluošto ratai kainuoja neadekvačiai mėgėjiškiems poreikiams. O pirkti nekokybiškus kartoninius ratus brangiau kai įskaičiuoji dantisto sąskaitas.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Užuojauta. Žinau kur yra pirkti metalinių.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Pats niekada nebūčiau pastebėjęs, tai tyčia nuvažiavau nusipirkti. Buvo proga kasdieniam naudojimui pasikeisti griozdišką kelioninį ir labai peršlampamą krepšį. AčiūParašė gediminasz Rodyti pranešimąLidl šiomis dienomis turi labai pigių bagažinės krepšių: https://www.lidl.lt/p/kelionems-dvir...nkinys/p109610
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai kitokio tipo apkrovos. Ratlankio stabdžiai ilgai stabdant įkaitina patį ratlankį. Nekokybiški kartoniniai ratai ilgose nuokalnėse neatlaiko karščio ir išsirankioja dalimis. Diskinių stabdžių atveju įkaista diskas, kuris yra vientisas metalo gabalas ir jam nieko nenutiks. Perkaitimą galima spręsti naudojant skirtingo dydžio stabdžių diskus pagal nuokalnes ir vadeliotojo svorio kategoriją.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Klausimas ar V-barke ne mažesnę apkrovą ratui duoda nei diskiniai.
Komentuoti:
-
Klausimas ar V-barke ne mažesnę apkrovą ratui duoda nei diskiniai.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNa, dėl karščio kad kažkas atsitiktų anglies pluošto rėmui, tai nesu girdėjęs, o ir sunkiai įsivaizduoju.
Kas kitą su ratais, su V brake kai vynioji nuo kalno. Anglijoje gyvenau kalvotoje vietovėje, tai skrendant nuo kalno jeigu reikdavo gerai stabdyti, dažnai būdavo streso, ar atlaikys ratas.
Komentuoti:
-
Na, dėl karščio kad kažkas atsitiktų anglies pluošto rėmui, tai nesu girdėjęs, o ir sunkiai įsivaizduoju.
Kas kitą su ratais, su V brake kai vynioji nuo kalno. Anglijoje gyvenau kalvotoje vietovėje, tai skrendant nuo kalno jeigu reikdavo gerai stabdyti, dažnai būdavo streso, ar atlaikys ratas.
Komentuoti:
-
Pirmą kart paskaičius instrukciją įsigytam angliniam dviračiui, nemenkai išsigandau.
Aišku matyt rašo su didesne atsarga ir labiau gasdinant, bet teigiama: "Carbon <...> have <...> a limited service life". Net sustojus pasipildyt vandens prie fontano jau beveik grįžtant namo prie daugiau nei 30°C – dviratį iškart slėpiau nuo saulės krūmų šešėlyje.
Taip pat, tikėtina, negalima, bet teko tept epoksidinę (įkaitusią) dervą, nes po avarijos – iš kito dviračio gavus stabdžių disku į chainstay'ų – paspaudinėjus carbon'as flex'inant kėlė perskilusį laką su dažų sluoksniu toje vietoje. Su švitriniu lokaliai nutryniau dažus, kad įsitikinti ar neskilo carbon'as. Tada, siekdamas sutvirtinti galimai esamus mikro įtrukimus ar tiesiog nusilpusį sluoksnį, su epoksidine derva ir įmaišytais metaliko (dekupažui skirtais) milteliais bandžiau atitaikyti panašų estetinį vaizdą. Geriau būčiau su moterišku nagu laku tiesiog užtepęs mažesnį plotą, bet norėjau didesnį plotą dažų nuimti, kad įsitikinti, jog nieks neskilo, o profesionaliai remontuoja irgi su epoksidu, tai pamaniau gal juo sutvirtinsiu papildomai. Turiu kitą rėmo dažų skilimą persisukus šakei ir atsirėmus į rėmą. Po metų nuo tos griūtries tik pamačiau. Atlaikė, tai nelendu. 
Komentuoti:
Komentuoti: