Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Tiesiog be anglinių (dėl to lengvų) ratlankių „Velomaratono“ nelaimėsi. Jokioje (sport / semi-sport) dalyvių grupėje. Ten kur susimoki 10 € už dalyvavimą. Nedalyvaujant visai, anglis vis tiek duoda kitokį važiavimo pojūtį: absorbuoja smūgius, minkščiau, bet vis tiek greičiau.

    Nežinau kiek tiesos, bet dar teko iš užsienio interneto (gal „GCN“) girdėti paprastą racionalumo taisyklę: kiek kainavo dviratis, tai už tiek ir ratus perki. Pvz.: 2K ir 2K arba 6K ir 6K eurų.
    Man skambėtų racionaliau 1/3 rėmas + 1/3 ratai + 1/3 visi likę komponentai.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.
    Tiesiog be anglinių (dėl to lengvų) ratlankių „Velomaratono“ nelaimėsi. Jokioje (sport / semi-sport) dalyvių grupėje. Ten kur susimoki 10 € už dalyvavimą. Nedalyvaujant visai, anglis vis tiek duoda kitokį važiavimo pojūtį: absorbuoja smūgius, minkščiau, bet vis tiek greičiau.

    Nežinau kiek tiesos, bet dar teko iš užsienio interneto (gal „GCN“) girdėti paprastą racionalumo taisyklę: kiek kainavo dviratis, tai už tiek ir ratus perki. Pvz.: 2K ir 2K arba 6K ir 6K eurų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.
    Skundžiamasi dėl to NT kokybės-kainos santykio

    Kitas dalykas, nėra problemos įsigyti pigesnį dviratį tiems kas nenori ar kam nereikia brangaus. Yra variantų visiems kainų lygiams. Su NT biški kita istorija.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

    Tokie komentarai geriausi yra Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
    Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Man karboniniai ratai neša į 160k mašinos kategoriją. Audi RS6 visai nieko. Jei pinigai absoliučiai ne problema arba tiksliai žinai kur ir kam panaudosi.

    60k mašiną sakyčiau atitinka turimi ratai. Aukšto lygio metaliniai ratlankiai, padorūs stipinai ir DT Swiss 240s stebulės. Rieda maloniai, nelaimės atveju inksto parduot nereikės ir galima naudot netausojant.

    Savo titaninį plentinį rėmą priskirčiau prie „neadekvatu“ kategorijos.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai aišku, kad neadekvatu.
    Gyvenimas per brangus.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tos atostogos po savaitės ir baigsis. Ratai gali likt nors pusei gyvenimo, ypač naudojant tik lenktynėms, kai reikia rezultato. Dažniausiai yra treniruojamasi aliumininiais, o pasikeičiama per lenktynes. Kas niekada nelenktyniauja, tai turbūt nelabai juos ir perka. Aišku, pas ką per daug pinigų, tai nuolat su anglimi važinės.

    Tęsiant apie LT gamintojus, tai dar vieni: https://www.cenos.cc/ YouTube ar kur kažkas kamantinėjo, kur pagaminti ratlankiai, tai atsakė, kad žinoma Kinijoje, nes 99 % visko pasaulyje ten gaminama. Atseit medžiaga gera, garantuoja už ją, o surenka jau LT, Veloklinikoj.

    Esat kas mėginę ar girdėję iš pirmų lūpų kas ir kaip?
    Generiniai kiniški ratai su lietuviškos mažosios bendrijos užklijuotu lipduku.



    P.S. ai, palauk, pasirodo ne, viskas rankų darbo, ir pagaminta Europoje
    Hand-built in Europe
    Tai reiškia kad jau Lietuvoje prie kiniško ratlankio jie (rankomis) prisuka kiniškus stipinus.

    Only the best tools are used in every part of the process
    Ir tam jie naudoja pačius geriausius veržliarakčius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

    Tokie komentarai geriausi yra Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
    Tai aišku, kad neadekvatu.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Esat kas mėginę ar girdėję iš pirmų lūpų kas ir kaip?
    Taip ir patikėjau...
    Each rim is custom-designed

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tos atostogos po savaitės ir baigsis. Ratai gali likt nors pusei gyvenimo, ypač naudojant tik lenktynėms, kai reikia rezultato. Dažniausiai yra treniruojamasi aliumininiais, o pasikeičiama per lenktynes. Kas niekada nelenktyniauja, tai turbūt nelabai juos ir perka. Aišku, pas ką per daug pinigų, tai nuolat su anglimi važinės.

    Tęsiant apie LT gamintojus, tai dar vieni: https://www.cenos.cc/ YouTube ar kur kažkas kamantinėjo, kur pagaminti ratlankiai, tai atsakė, kad žinoma Kinijoje, nes 99 % visko pasaulyje ten gaminama. Atseit medžiaga gera, garantuoja už ją, o surenka jau LT, Veloklinikoj.

    Esat kas mėginę ar girdėję iš pirmų lūpų kas ir kaip?

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Neadekvati suma, už tiek galima susiorganizuoti savaitę atostogų su šeima (bent kažkur netoli Europoje).
    Tokie komentarai geriausi yra Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Netiesa. Už 2000€ jau gali paimti neblogą ratų komplektą.
    Neadekvati suma, už tiek galima susiorganizuoti savaitę atostogų su šeima (bent kažkur netoli Europoje).

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kokybiški anglies pluošto ratai kainuoja neadekvačiai mėgėjiškiems poreikiams.
    Netiesa. Už 2000€ jau gali paimti neblogą ratų komplektą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Užuojauta. Žinau kur yra pirkti metalinių.
    Asmeniškai ir važinėju su metaliniais. Kokybiški anglies pluošto ratai kainuoja neadekvačiai mėgėjiškiems poreikiams. O pirkti nekokybiškus kartoninius ratus brangiau kai įskaičiuoji dantisto sąskaitas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    kartoniniai ratai
    Užuojauta. Žinau kur yra pirkti metalinių.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė gediminasz Rodyti pranešimą
    Lidl šiomis dienomis turi labai pigių bagažinės krepšių: https://www.lidl.lt/p/kelionems-dvir...nkinys/p109610
    Pats niekada nebūčiau pastebėjęs, tai tyčia nuvažiavau nusipirkti. Buvo proga kasdieniam naudojimui pasikeisti griozdišką kelioninį ir labai peršlampamą krepšį. Ačiū

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Klausimas ar V-barke ne mažesnę apkrovą ratui duoda nei diskiniai.
    Visiškai kitokio tipo apkrovos. Ratlankio stabdžiai ilgai stabdant įkaitina patį ratlankį. Nekokybiški kartoniniai ratai ilgose nuokalnėse neatlaiko karščio ir išsirankioja dalimis. Diskinių stabdžių atveju įkaista diskas, kuris yra vientisas metalo gabalas ir jam nieko nenutiks. Perkaitimą galima spręsti naudojant skirtingo dydžio stabdžių diskus pagal nuokalnes ir vadeliotojo svorio kategoriją.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Na, dėl karščio kad kažkas atsitiktų anglies pluošto rėmui, tai nesu girdėjęs, o ir sunkiai įsivaizduoju.
    Kas kitą su ratais, su V brake kai vynioji nuo kalno. Anglijoje gyvenau kalvotoje vietovėje, tai skrendant nuo kalno jeigu reikdavo gerai stabdyti, dažnai būdavo streso, ar atlaikys ratas.
    Klausimas ar V-barke ne mažesnę apkrovą ratui duoda nei diskiniai.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Na, dėl karščio kad kažkas atsitiktų anglies pluošto rėmui, tai nesu girdėjęs, o ir sunkiai įsivaizduoju.
    Kas kitą su ratais, su V brake kai vynioji nuo kalno. Anglijoje gyvenau kalvotoje vietovėje, tai skrendant nuo kalno jeigu reikdavo gerai stabdyti, dažnai būdavo streso, ar atlaikys ratas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pirmą kart paskaičius instrukciją įsigytam angliniam dviračiui, nemenkai išsigandau.

    Aišku matyt rašo su didesne atsarga ir labiau gasdinant, bet teigiama: "Carbon <...> have <...> a limited service life". Net sustojus pasipildyt vandens prie fontano jau beveik grįžtant namo prie daugiau nei 30°C – dviratį iškart slėpiau nuo saulės krūmų šešėlyje. Taip pat, tikėtina, negalima, bet teko tept epoksidinę (įkaitusią) dervą, nes po avarijos – iš kito dviračio gavus stabdžių disku į chainstay'ų – paspaudinėjus carbon'as flex'inant kėlė perskilusį laką su dažų sluoksniu toje vietoje. Su švitriniu lokaliai nutryniau dažus, kad įsitikinti ar neskilo carbon'as. Tada, siekdamas sutvirtinti galimai esamus mikro įtrukimus ar tiesiog nusilpusį sluoksnį, su epoksidine derva ir įmaišytais metaliko (dekupažui skirtais) milteliais bandžiau atitaikyti panašų estetinį vaizdą. Geriau būčiau su moterišku nagu laku tiesiog užtepęs mažesnį plotą, bet norėjau didesnį plotą dažų nuimti, kad įsitikinti, jog nieks neskilo, o profesionaliai remontuoja irgi su epoksidu, tai pamaniau gal juo sutvirtinsiu papildomai. Turiu kitą rėmo dažų skilimą persisukus šakei ir atsirėmus į rėmą. Po metų nuo tos griūtries tik pamačiau. Atlaikė, tai nelendu.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	239
Size:	91,1 kB
ID:	2035577

    Komentuoti:

Working...
X