Ant sportinio dviračio mažos lemputės su gumom, kad kuo mažiau svertų ir būtų aerodinamiška. Miesto dviračio abi lempos ir spidometras su plastmasiniais standžiais "užslinkimais", tai nusiima ir užsideda momentaliai ir visada į tą pačią vietą.
Smulkiem dalykam piniginė ant diržo, kišenėj multitool'as, kamera ir 15,5 cm (2 cm skersmens) 100 PSI mini pompa (prekyboj yra kitas "Barbieri" modelis dar kompaktiškesnis ir pučia 120 PSI). Kišenės laisvos, nes nereikia kišeninės piniginės dėl piniginės ant diržo. Jei su kuprine į parduotuvę, tai viską į kuprinę sumetu. Kai nereikia kuprinės, kad kvėpuotų nugara, tai balno krepšiuką pradėjau naudot, taip atlaisvinant kišenes geresniam jausmui. Tik tokio krepšiuko reikia su greitu užsegimu, kad nežaist ten diržais kaišant... Bagažinės krepšiai netinka, nes kartais landžioju tarp mašinų gatvėje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Pritariu, kad nėra neįveikiamų spynų. Storiausią U-lock'ą galima nupjauti per 2 min. su diskiniu pjūklu arba girdėjau su azotu nušaldžius tiesiog nudaužti su kūju. 10 €. Picklock'inimas (atrakinimas) irgi galimas iki 2 min., bet tam reikia patogiai pasikelti spyną. Pvz. prieš šerdį būna dekoratyvinė plastmasė prisukama (kaip foto), tada reikia atrakinimo įrankių "prailgintojo". Galima atsukti su atsuktuvu tą plastmasę, tai asmeniškai pats kanceliarine lipnia guma uždengiau varžtus ir užmaskavau izoliacine juoda juosta, kad nesimatytų. Visa tai įveikiama, bet labai ilgam užtęsia procedūras. Balnakočio varžtui irgi uždėjęs tos gumos (dar įdėjau guolio rutuliuką), nes užsieniuose vagiamos ir sėdynės.
Esminis dalykas, kad vagis visada pasirinks vogti šalia silpniau prirakintą dviratį nei su geresne spyna. Tiesiog kuo trumpiau jis užtruks, tuo mažesnė rizika jam. Daug tūkstančių kainuojančių dviračių nieks vis tiek nepalieka, bet su visišku lavonu važiuoti irgi ne kiekvienam pagal vizualinį arba važiavimo stilių. Asmeniškai važiuoju maksimaliai agresyviai kiek tai įmanoma gatvėje, tai dviratis yra pigiausias "iš normalių", tai važiuoti "Amsterdamo stiliaus" dviračiu su surudijusiais stipinais ne variantas.
Geriausia rakinti tokiu būdu, kaip foto, nors pats kišu abu spynos strypus pro stipinus, nes pas mane plonyčiai (nors ir aliumininiai dengti) purvasaugiai, tai nenoriu jų sulankstyti / braižyti 1,9 kg spyna. Rato nevoks, nes tektų kelis stipinus nukirpti, beveik neliktų vertės. Vieną teko neatsisukantį kirpti pačiam – garsas, kaip šaunant pistoletu. Aišku, įtempta stipriai buvo. Priekinis ratas prisuktas su "vienetine" veržle, kad neatsuktų nieks: https://www.pitlock.de/en/protect/qu...vorderrad.html. Papildomas perveriamas trosas per priekinį ratą, kaip foto apačioj nukerpamas per 2 sec. ir papildomai svertų vežiotis. Dar būna gravitacinė veržlė, kuri atsisuka, tik apvertus dviratį (nors blogai prirakinus, galima būtų apversti): https://www.kryptonitelock.com/en/pr...ey/001768.html
Lempos ir "speed'ikai" irgi vagiami. Neteko matyti jokių dviratinių krepšiukų lengvai nuimamų, kad atskirai įsimesti kompiuteriuką ir lempas, kad jų nebraižyt. Visi tik įrankiams skirti, o imant didesnį, tai braižysis kompiuteriuko ekranas su lempom besitabaluojant į atsuktuvus multitool'o, o pustuščiam sėdynės krepšiui sureguliavus dirželį – tabaluosis krepšys ir daiktai važiuojant. Tik šitame spec kišenė tam, nors kainos geriau nematyt: https://www.streetskins.eu/product-p...-parachute-bag
Kartą, kai pėsčias per visą Vilnių grįžinėjau su kiaura padanga, tai be įrankių niekur nevažiuoju. Ne visada norisi imti kuprinę ir prakaituot. Su lipučka draugas netrukus buvo pametęs sėdynes krepšiuką, bet visi kiti rinkoj arba "vintažiniai" su metalinėm įprasto diržo sagtim, kur nenuiminėsi (ir galima bus pavogt), arba plastmasinės sagtys, kurios visos einant metams įgeria drėgmę ir praranda tvirtumą (ypač žiemą), tai agresyviai trankantis per bruką / duobes irgi turbūt kažkada nukrenta nuo didesnio svorio. Tik pavyzdyje viršuj su metalo sagtim.
P. S. Pasakojo viena vilnietė naujo daugiabučio, kur kiaurai permatomi balkonai, tai iš antro aukšto vagys nusikėlė dviratį naktį. Žiūrėjau vieno rusijos vagies interviu, tai demonstravo, kaip nusikelia dviratį iš antro aukšto be jokių kopečių – pradėjo nuo įėjimo stoginės sovietinio daugiabučio. Sakė vagia ir iš dviejų aukščiausiai esančių aukštų, nes nuo stogo pasiekia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirkau olandišką gal 20 metų senumo, bet gerai prižiūrėtą. Per mėn padariau kokius 700 ir nieko. Na, prieš tai reikėjo bėgius reguliuot ir grandinę pakeist. Šiaip esu tikrų olandiškų miesto dviračių, Gazele, Batavus, fanas.
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Arba vairuoji kokį nors kledarą, kurio niekas nenorės vogti ir nesuki sau galvos. Neseniai gavau vieną tokį dviratį (be pavarų, stabdžiai sukant pedalus atgal, su vielomis ir varžtais prisuktu priekiniu krepšiu), tai pradėjau tiesiog lauke rakinti prie stulpo. Nieko nereikia galvoti, nei praktiškai prižiūrėti. Belekaip patogu naudoti nulekiant iki parduotuvės ar bet kur iki 3-5 km atstumu nuo namų.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTarp pacukų ir profesionalų yra platus spektras. Kaip ir spynos yra nuo trosinės iki 18 mm vamzdžio mažo U-lock'o.
<...>
O šiaip, žinoma, turiu ir padoresnį dviratį, kurį laikau rūsyje. Bet dabar tą mažiau pradėjau naudoti kasdienėms reikmėms
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tarp pacukų ir profesionalų yra platus spektras. Kaip ir spynos yra nuo trosinės iki 18 mm vamzdžio mažo U-lock'o.
Ne visi turi hidraulinius bolt cutter'ius, o pačiu didžiausiu rankiniu galima įveikti iki 15 mm storį, todėl naudoju 16 mm U lock. Žiūrėjau video iš UK, kur įprasti vagišiai kuprinėse paprastai su savimi nešiojasi vidutinio dydžio žnyples, kad tipltų į kuprinę, tad įveiks ne bet kurią spyną. 13 mm Kryptonite Evolution jau manau sunkiai. Imant tokio vidutinio storio imčiau Abus kvadrato formos, tada su tuo pat vidutiniu diametru realus kirpimas "pailgėja" per atsikišusius kampus, t. y. svoris vežiotis toks pat, bet sunkiau nukirpti.
Kryptonite didžiausia grandinė yra 15 mm. Pliusas, kad sunku su diskiniu pjūklu perpjaut, nes juda. Minusas – nesąmoningai per daug sveria.
Nerekomenduoju ir dažnai mėgstamų sulankstomų, nes jos plokščios, tai su žnyplėmis kerpasi 45° "iškerpant trikampį", tada plokštės plotis sumažėja per pus ir pakanka kirpti trečią kartą per likusį plotį skersai.
Patarimas imant U lock'ą, nepasiimti su per didele vidine ertme, t. y. prirakinus dviratį turi kuo mažiau likti laisvo ploto viduje, kad būtų sunkiau pakelti spyną užraktu į viršų bandant atrakinti ir taip pat įkišti laužtuvą bantant išlaužti spyną per jos cilindrą "leverage būdu" arba sukti patį dviratį.
Mini U lock'as būtų jau per mažas man, nes rakinu per abu seat stay'us per rato stipinus, tai reikia, kad liktų dar erdvės iki rakinamo objekto.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Keron Rodyti pranešimąDėja bet šiais laikais ir atsitiktiniai pacukai moka tokias trosines spynas sulaužyti per 20sec pakeldami ir sukdami dviratį arba pavogę kažkieno sėdynę ir taip nusukdami tą troselį. Sutinku kad nuo profesonalių vagių neapsaugos niekas, bet siūlyčiau vis tiek naudoti D locks ir nuo pacukų.
Komentuoti:
-
Dėja bet šiais laikais ir atsitiktiniai pacukai moka tokias trosines spynas sulaužyti per 20sec pakeldami ir sukdami dviratį arba pavogę kažkieno sėdynę ir taip nusukdami tą troselį. Sutinku kad nuo profesonalių vagių neapsaugos niekas, bet siūlyčiau vis tiek naudoti D locks ir nuo pacukų.
Komentuoti:
-
Nėra šiaip jau taip labai svarbu, vamzdis apvalus ar kvadratinis, ir ar įbetonuotas ar su varžtais. Jei eina vogti profai, tai skirtumas minimalus, nes su normaliu band saw ar recip saw nupjausi tiek vieną, tiek kitą vamzdį be didelių problemų - tyliai, ramiai, niekas nepastebės. Dviračio grandinė irgi nėra labai svarbi - su hidrauliniais bolt cutter'ias bet kokį ten brangiausią kryptonite spyną nukirpsi per 5 sekundes. Todėl turiu paprastą lengviausią ABUS trosinę spynelę, sveriančią 65 gramus, kad nepalikti dviračio tiesiog neprirakinto. Nuo atsitiktinių pacukų apsaugotų, o nuo profesionalių vagių neapsaugos niekas.
Komentuoti:
-
Vienam komentare rašo, jog ir UK būna išsitraukia tie betonuojami stovai. Įdomu ar Vilniaus savivaldybė po kritikos pradės perforuoti stovus betono zonoj. Bijau, jog atsakymą žinau.
Komentuoti:
-
Šitie pavyzdžiai lietuvoje dažnai gera paklibinus gali su visu prirakinimo stovu nusinešti dviratį.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNorėčiau pamatyti, kaip atrodo tas nupjautas stovas. Gal žinoma kiek laiko trunka nupjaut?
Nelabai svarbu kiek užtrunka nupjauti manau. Jeigu be garso mažai žmonės kreipia dėmesį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Norėčiau pamatyti, kaip atrodo tas nupjautas stovas. Gal žinoma kiek laiko trunka nupjaut?
Parašė Litch Rodyti pranešimąDar kad čia labai senas projektas sufleruoja dviračių stovas, kuris jau seniai neatitinka STR, kai dviračiai parkuojami įstačius priekinį ratą. Tokius dviratininkų bendruomenėje vadiname rato laužytojais. Jie yra visiškai netinkami parkuoti plento ir miesto tipo dviračius, ne tik dėl rizikos sulankstyti ratlankius, bet ir prirakinti dviratį yra labai nepatogu, nes rakinti reikia per ratą pasilenkus ar pritūpus prie pat žemės, o ir nesaugu, nes dviračio ratas dažnai yra lengvai nuimama detalė. Pridedu nuotraukų kaip turi atrodyti tinkamas dviračių stovas.Parašė dondc Rodyti pranešimąApatinis pavyzdys blogas, nes su varžtais. Viršutinis – geras.Parašė Keron Rodyti pranešimąApatinis geresnis tuo kad kvadratinis, nes vagys jau pradėjo naudoti vamzdžių pjovimo įrenginius kurie tyliai apsukami nupjauna apvalius vamzdžius. Viršutinis geresnis tuo kad įbetonuotas. Geriausias variantas šiai dienai kvadratinis įbetonuotas.
Komentuoti:
-
Apatinis geresnis tuo kad kvadratinis, nes vagys jau pradėjo naudoti vamzdžių pjovimo įrenginius kurie tyliai apsukami nupjauna apvalius vamzdžius. Viršutinis geresnis tuo kad įbetonuotas. Geriausias variantas šiai dienai kvadratinis įbetonuotas.
Komentuoti:
-
Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
Kai pamatau tokius dviračio stovus man mažumėlę užverda čeinykas. Ta prasme, jie labai geri, kai nori dažus nusidaužyti. Tie, kur Santakoje ir Ąžuolyne apkaustyti medžiu, ne ką geresni, bet bent jau atrodo gal geriau.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.01, 12:25.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąDar kad čia labai senas projektas sufleruoja dviračių stovas, kuris jau seniai neatitinka STR, kai dviračiai parkuojami įstačius priekinį ratą. Tokius dviratininkų bendruomenėje vadiname rato laužytojais. Jie yra visiškai netinkami parkuoti plento ir miesto tipo dviračius, ne tik dėl rizikos sulankstyti ratlankius, bet ir prirakinti dviratį yra labai nepatogu, nes rakinti reikia per ratą pasilenkus ar pritūpus prie pat žemės, o ir nesaugu, nes dviračio ratas dažnai yra lengvai nuimama detalė. Pridedu nuotraukų kaip turi atrodyti tinkamas dviračių stovas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai pamatau tokius dviračio stovus man mažumėlę užverda čeinykas. Ta prasme, jie labai geri, kai nori dažus nusidaužyti. Tie, kur Santakoje ir Ąžuolyne apkaustyti medžiu, ne ką geresni, bet bent jau atrodo gal geriau.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kiek pavarų ir ar užtenka?
Komentuoti:
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Tikrai taip, būtent tam ir naudoju ir labai džiaugiuosi.
Komentuoti:
Komentuoti: