Pirkote iš FB? Aš svarstau second hand'o variantą.
Skelbiu.lt radau, Vilniaus rajone, Rudaminoj, daug jie ten tų dviračių turi, nuvažiavau, išsirinkau, buvo gal 6 tokie panašūs po 50-70 EUR. Šitas geriausiai riedėjo, tai ir paėmiau.
65 EUR. Bobiškas, ružavas, geriausias pirkinys ever! Stovi lauke prie namų, kai reikia sėdu, į parduotuvę, su vaiku kelis ratus, palei upę, pasaka. Nuvažiavai, pastatei į kokį kampą, net neprirakinu dažnai, nes žinau, kad niekur nedings. Naktį iš šeštadienio į sekmadienį buvau palikęs pačioje "Bermudų trikampio" širdyje - Vilniaus ir Islandijos kampe. Ir nieko, sekmadienį radau kur palikęs, sveiką ir gyvą
Puikus dviratis, jeigu naudoti kaip transporto priemonę komutavimui tarp taškų A, B, C ir D, tai tikrai geriau, nebaisu palikti ir t.t.
65 EUR. Bobiškas, ružavas, geriausias pirkinys ever! Stovi lauke prie namų, kai reikia sėdu, į parduotuvę, su vaiku kelis ratus, palei upę, pasaka. Nuvažiavai, pastatei į kokį kampą, net neprirakinu dažnai, nes žinau, kad niekur nedings. Naktį iš šeštadienio į sekmadienį buvau palikęs pačioje "Bermudų trikampio" širdyje - Vilniaus ir Islandijos kampe. Ir nieko, sekmadienį radau kur palikęs, sveiką ir gyvą
Pirkote iš FB? Aš svarstau second hand'o variantą.
Šiaip kiek teko išsibandyti paskutinėmis dienomis, vis dėl to priimtinensnis variantas tiesiu vairu.
Gal kas daugiau patirties turintis patars geriau, bet aš nesu tikras ar pagal tavo poreikius reikia hidraulinės šakės. Sunku, brangu - už tuos pinigus geriau jau rimtesni kiti komponentai. Nebent tikrai nemažai bus važiavimo bekele, nuo kalnų, kur didesnės amortizacijos tikrai reikia.
Naktį iš šeštadienio į sekmadienį buvau palikęs pačioje "Bermudų trikampio" širdyje - Vilniaus ir Islandijos kampe. Ir nieko, sekmadienį radau kur palikęs, sveiką ir gyvą
Radai kur palikęs nes šiukšlių vežėjai naktį nedirbą. Taip tai būtų išvežę.
65 EUR. Bobiškas, ružavas, geriausias pirkinys ever! Stovi lauke prie namų, kai reikia sėdu, į parduotuvę, su vaiku kelis ratus, palei upę, pasaka. Nuvažiavai, pastatei į kokį kampą, net neprirakinu dažnai, nes žinau, kad niekur nedings. Naktį iš šeštadienio į sekmadienį buvau palikęs pačioje "Bermudų trikampio" širdyje - Vilniaus ir Islandijos kampe. Ir nieko, sekmadienį radau kur palikęs, sveiką ir gyvą
Jei jau aiškiname evoliucija sėdėjimo padėtis tai subinė tam ir išsivystė kad ant jos sėdėtų o ne ant kauliukų, nes taip yra sveikiau.
Nu šiaip ne. Kauliukai subinėje yra tam, kad ant jų sėdint neužsispaudžia kraujagyslės. Neveltui gaminamos skirtingo pločio sėdynės pagal kiekvieno šiknos kauliukų plotis. Kuris nekoreliuoja su bendra šiknos apimtim.
Šiknai irgi geriau pusiau gulom. Tada mažiau svorio ant šiknos ir mažiau kenčia svarbios kūno vietos. Amortizuojančios sėdynės kaip taisyklė būna dideli minkšti foteliai kur irgi sėdi ne ant kauliukų, o visa subine ir kenčia kraujotaka.
Jei jau aiškiname evoliucija sėdėjimo padėtis tai subinė tam ir išsivystė kad ant jos sėdėtų o ne ant kauliukų, nes taip yra sveikiau.
Amortizuojančios sėdynės kaip taisyklė būna dideli minkšti foteliai kur irgi sėdi ne ant kauliukų, o visa subine ir kenčia kraujotaka.
Kai sakau amortizuojančios sėdynės turiu omenyje ne tą odinę sėdyne su spyruoklėm, o amortizuojančias balnelio iškyšas tokias kaip Byschulz ar Kinect. Jos būna įvairaus minkštumo, naudoja bet kokią sėdynę. Šitie dalykai pastaruoju metu dažnai komplektuojami geresniuose miesto dviračiuose tokiose kaip Riese & Müller. Realiai tinka bet kokiems dviračiams, netgi gravel ir pan. (yra ir vairo iškyšos veikiančios panašiu principu). Jei labai on a budget tai yra tiesiog pigus sėdynės kotas su spyruokle Decathlon'e už 25 Eurus.
Esant nelygumui visada verta pakelti užpakalį nuo sėdynės ir įdarbinti kojas efektyvesniam amortizavimui. Net nekalbant apie amortizuojančias sėdynes, kurios irgi gali bent iš dalies atlikti šitą funkciją.
Na taip, galima sveiką sėdėseną iš dalies keisti mechaniniais sprendimais. Ir su tuo viskas gerai mieste važiuojant kelis kilometrus. Bet didėjant atstumui reiktų ir sėdėseną susitvarkyti.
Šiknai irgi geriau pusiau gulom. Tada mažiau svorio ant šiknos ir mažiau kenčia svarbios kūno vietos. Amortizuojančios sėdynės kaip taisyklė būna dideli minkšti foteliai kur irgi sėdi ne ant kauliukų, o visa subine ir kenčia kraujotaka. Taip pat dalį svorio perkėlus į priekį pagerėja svorio balansas ir valdomumas ant prastesnio irba kritiėnse situacijose.
Elementari biomechanika. Stuburas nepritaikytas vertikalioje padėtyje smūgiams iš apačios. Tuo tarpu idealiai sugeria bet kokį kratymą horizontalioje padėtyje. Ačiū keturkojams protėviams.
Esant nelygumui visada verta pakelti užpakalį nuo sėdynės ir įdarbinti kojas efektyvesniam amortizavimui. Net nekalbant apie amortizuojančias sėdynes, kurios irgi gali bent iš dalies atlikti šitą funkciją.
Nieko nepainioju ir madų nesivaikau. Jau 15 metų turiu CX su karbono šake (tilpo ir 42 padanga, optimaliausia 35) ir cantilever (nežinau lietuviškai kaip) stabdžiais. Ilgiausia kelionė – nuo Bergamo iki Marsalos.
Bet dabar jau 2023 už lango - net noredamas parduotuvėje nerasi pirkt "CX su karbono šake (tilpo ir 42 padanga, optimaliausia 35) ir cantilever stabdžiais"
O rinka siūlo labiau kelionėms pritaikytus sprendimus.
Komentuoti: