Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:

    Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).

    Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.

    Gaila negali nulyginti kalnų
    biri danga negali skaitytis kaip dviračių takas, ypač į įkalnę, nebent tikslas yra su MTB offroad prasilėkti.

    Kalnus nulyginti gali bet nenori. Kažkaip gatves darant tai lygina (nukasimo būdu).
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
    Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
    Čia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Bet tai ant kiek beviltiška kai kuriems įrodyti, kad dviratis yra OK Traukia iš šiknos viską ką begali, tai jiems ausinės blogai, tai skambučio nėra, tai šalmas ankštas. Žodžiu, automobilistai turėtų džiaugtis, jei kuo didesnė dalis persės ant dviračių, liks jiems gatvėse daugiau erdvės į stulpą įvažiuot.
    Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
    Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
    Pritariu - elektra yra ateitis, labai geras variantas nenorintiems sportuoti, o commutinantiems arba šiaip keliaujantiems savais reikalais.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Esu važiavęs su elektriniu dviračiu, kai baterija jau beveik išsekus ir mažai galios duoda, tai tikrai vargas su tokiu važiuoti. Aišku, jei nebeplanuojat dviračio naudoti sportui ir visada važiuoti tik ant elektros, tada viskas ok.
    Pedal assist sistemose be elektros nesijaus didelio skirtumo nuo paprasto dviračio - tik bus sunkiau dėl didesnio svorio (baterija, variklis).

    O jei dviratis gali važiuoti tik elektros pagalba nesukant pedalų, tai joks ne dviratis, o mopoedas. Vadinkim dalykus savo vardais.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

    nu tai ar ne paprasčiau morką vietoj banano užsiaugint?
    Dviratis lieka dviračiu, paspirtukas - paspirtuku. Dviračio motoro batareikai pasibaigus (su kuria, beje, normaliu režimu 50-60 km drąsiai, ekonominiu gal ir 100 nuvažiuotum) gali lygiai taip pat sėkmingai tiesiog minti toliau, variklis pasipriešinimo nesukelia jokio, tik svoris papildomas atsiranda. Nu ir šiaip visi kiti skirtumai tarp dviračio ir paspirtuko.
    Esu važiavęs su elektriniu dviračiu, kai baterija jau beveik išsekus ir mažai galios duoda, tai tikrai vargas su tokiu važiuoti. Aišku, jei nebeplanuojat dviračio naudoti sportui ir visada važiuoti tik ant elektros, tada viskas ok.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar ne paprasčiau ir pigiau tiesiog nusipirkt paspirtuką?
    nu tai ar ne paprasčiau morką vietoj banano užsiaugint?
    Dviratis lieka dviračiu, paspirtukas - paspirtuku. Dviračio motoro batareikai pasibaigus (su kuria, beje, normaliu režimu 50-60 km drąsiai, ekonominiu gal ir 100 nuvažiuotum) gali lygiai taip pat sėkmingai tiesiog minti toliau, variklis pasipriešinimo nesukelia jokio, tik svoris papildomas atsiranda. Nu ir šiaip visi kiti skirtumai tarp dviračio ir paspirtuko.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
    Ar ne paprasčiau ir pigiau tiesiog nusipirkt paspirtuką?

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Bet tai ant kiek beviltiška kai kuriems įrodyti, kad dviratis yra OK Traukia iš šiknos viską ką begali, tai jiems ausinės blogai, tai skambučio nėra, tai šalmas ankštas. Žodžiu, automobilistai turėtų džiaugtis, jei kuo didesnė dalis persės ant dviračių, liks jiems gatvėse daugiau erdvės į stulpą įvažiuot.
    Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
    Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:

    Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).

    Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.

    Gaila negali nulyginti kalnų
    Laikas funikulieriui

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:

    Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).

    Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.

    Gaila negali nulyginti kalnų

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    skambutis yra pats geriausias dalykas dviraciui, bet dviratininkai ir tuo nemoka naudotis, skambint pradeda per metra nuo kliuties

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Jei tylus dviratis - reikia skambučio
    Pagal LR įstatymus (šiuo atveju KET) garso signalas yra privalomas visiems dviračiams.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip dabar, bet prieš porą metų tai dažnai tekdavo matyti troleibusų vairuotojas su paprastomis ausinėmis abiejose ausyse.
    Tai blogai, kad taip daro.

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Pėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
    Jei turi šiknoj akis - gal ir užtenka

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Kodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta.
    Automobilis turbūt nevažiuos šaligatviu/dvirtakiu kur nuolat aplink pėstieji ir kiti dviračiai. Kitus automobilius išgirs. Skarčiabalsį dviratininką irgi išgirstų.

    Jei jau baisiai norisi muzikos su dviračiu - visada galima įsidėt tik vieną ausį.

    Kitas dalykas - dviratis neturi apsauginio metalo rėmo. Kas iš to jei esi teisus, bet traumatologiniam.

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Daug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.
    Jei tylus dviratis - reikia skambučio

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Laisvų rankų įranga paprastai yra šalia ausies, o ne viduje ausies esanti ausinė. Ir tik vienai ausiai. Jei kažkas vairuoja su abiem ausinėm... Blogai.

    Net ir su besiplečiančiu dviračių takų tinklu nelabai galioja „dažniausiai važiuoja dviračių taku“. Be to net ir tada reikia girdėti kitus dviratininkus, pėsčiuosius, transportą susikertančiuose keliuose. Dviratis juk nėra šventa karvė kurią visi turi praleisti.
    Nežinau kaip dabar, bet prieš porą metų tai dažnai tekdavo matyti troleibusų vairuotojas su paprastomis ausinėmis abiejose ausyse.

    Pėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
    Kodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta. Daug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Troleibuso vairuotoja su ausinėmis kaip tik labiau atkirsta nuo išorinio pasaulio, nes ji ne tik įsikišus ausines, bet dar ir sėdi įstiklintoje ir užsandarintoje dėžėje (ir numušus pėstįjį nebūtinai kažką pajaus). Tai troleibuso vairuotoja su paprastomis ausinėmis gal net vienodai „atsijungusi“ kaip ir dviratininkas su žymiai geriau triukšmą slopinančiomis ausinėmis.

    Bet neįsivaizduoju, kaip galima neišgirsti sirenų ar pypinimo net per ausines. Gal automobilistui kaip tik yra svarbiau anksčiau išgirsti sirenas, nes jis važiuoja didesniu greičiu. O dviratininkas dažniausiai važiuoja dviračių taku.
    Laisvų rankų įranga paprastai yra šalia ausies, o ne viduje ausies esanti ausinė. Ir tik vienai ausiai. Jei kažkas vairuoja su abiem ausinėm... Blogai.

    Net ir su besiplečiančiu dviračių takų tinklu nelabai galioja „dažniausiai važiuoja dviračių taku“. Be to net ir tada reikia girdėti kitus dviratininkus, pėsčiuosius, transportą susikertančiuose keliuose. Dviratis juk nėra šventa karvė kurią visi turi praleisti.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Reikia labai garsiai įsijungti muziką, kad negirdėtum kai tave užpypina ar spec tarnybų sirenų. Su dviračiu ausinės labai gerai apriboja nuo išorinio pasaulio. Šnekėjimas su laisvų rankų įranga, nors ir kažkiek blaško, bet nuo aplinkos garsų irgi neatriboja.
    Troleibuso vairuotoja su ausinėmis kaip tik labiau atkirsta nuo išorinio pasaulio, nes ji ne tik įsikišus ausines, bet dar ir sėdi įstiklintoje ir užsandarintoje dėžėje (ir numušus pėstįjį nebūtinai kažką pajaus). Tai troleibuso vairuotoja su paprastomis ausinėmis gal net vienodai „atsijungusi“ kaip ir dviratininkas su žymiai geriau triukšmą slopinančiomis ausinėmis.

    Bet neįsivaizduoju, kaip galima neišgirsti sirenų ar pypinimo net per ausines. Gal automobilistui kaip tik yra svarbiau anksčiau išgirsti sirenas, nes jis važiuoja didesniu greičiu. O dviratininkas dažniausiai važiuoja dviračių taku.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Nesuprantu, kodėl važinėjimas dviračiu su ausinėmis kažkuo labai jau ypatingas. Jeigu važiuoji mašina uždarytais langais ir būni įsijungęs radiją, tai gali aplinką girdėti dar prasčiau, nei dviratininkas su ausinėmis. O ir troleibusus vairuojančios tetulės pastoviai naudojasi laisvų rankų įranga ir visą kelią balbatuoja, nors vairuoja ne vieną toną sveriantį gargarą su šimtu keleivių, ir dar besisukdamas troleibusas gali ką nors užkliudyti, ir nei vairuotojas, nei keleiviai gali to net nepajausti. O jeigu dviratininkas su kuo nors susiduria, jis iš karto pajaus.

    Tai jeigu tarsime, kad ir dviratininkas, ir automobilio/troleibuso vairuotojas vienodai atidžiai stebi aplinką, tai kodėl vairuotojas gali garsiai klausyti radiją ir naudotis ausinėmis, o dviratininkas kažkodėl ne?
    Reikia labai garsiai įsijungti muziką, kad negirdėtum kai tave užpypina ar spec tarnybų sirenų. Su dviračiu ausinės labai gerai apriboja nuo išorinio pasaulio. Šnekėjimas su laisvų rankų įranga, nors ir kažkiek blaško, bet nuo aplinkos garsų irgi neatriboja.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Skirtumas, kad idiotai prie vairo praeina mokymus ir net gauna tai patvrtinantį pažymėjimą. Su galimybe jį atimti jei bus idiotais.

    Tuo tarpu idiotai ant dviračio net nežino, kad yra idiotai ir nežino apie galimas pasekmes. Vien kiek tenka matyti idiotų su ausinėm abiejose ausyse ar išvis su telefonu be rankų. Ir dar kai tokie idiotai prisidirba - lieka nenubausti ir neretai net nesupratę kas blogai.

    Kai į patį įskris toks idiotas gali šalmo prireikt net jei ir pėsčias eini...
    Nesuprantu, kodėl važinėjimas dviračiu su ausinėmis kažkuo labai jau ypatingas. Jeigu važiuoji mašina uždarytais langais ir būni įsijungęs radiją, tai gali aplinką girdėti dar prasčiau, nei dviratininkas su ausinėmis. O ir troleibusus vairuojančios tetulės pastoviai naudojasi laisvų rankų įranga ir visą kelią balbatuoja, nors vairuoja ne vieną toną sveriantį gargarą su šimtu keleivių, ir dar besisukdamas troleibusas gali ką nors užkliudyti, ir nei vairuotojas, nei keleiviai gali to net nepajausti. O jeigu dviratininkas su kuo nors susiduria, jis iš karto pajaus.

    Tai jeigu tarsime, kad ir dviratininkas, ir automobilio/troleibuso vairuotojas vienodai atidžiai stebi aplinką, tai kodėl vairuotojas gali garsiai klausyti radiją ir naudotis ausinėmis, o dviratininkas kažkodėl ne?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Bausti, įspėti ar parvežti namo reikia ne remiantis girtumu, ...
    pritarčiau su sąlyga kad pareigūnai vežtų girtuoklus dviračiais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Esmė ne apie priemones, o apie priemonių efektyvumą. Keista reikalauti iš dviratininkų šalmų, kai tas padės išvengti sunkesnių traumų tik labai retais atvejais, kai tuo pačiu susitaikom kad automobiliai gali važinėti miesto gatvėmis 50 km/h ir daugiau, kas partrenkus pėstyjį reiškia 80% mirties tikimybę, kai tuo tarpu 30 km/h yra tik 10% tikimybė mirti pėsčiajam.

    Šiaip neadekvatu kiek resursų išleidžiama užtikrinti automobilių eismo saugumą dideliais greičiais (daugiau nei 30 km/h), per inovacijas, infrastruktūrą, teisinį reglamentavimą, kontrolę ir taip toliau, kai saugus dviračių eismas įmanomas su minimaliom taisyklėm ir išlaidom.
    Bet palyginimas buvo ne toks pas jus, o kad vairuotojam leidžiama važinėti betkaip ir jiems riekia šalmų, kas yra nesąmonė nes automobilių saugos sistemos jau ir taip efektyvesnės nei šalmai. Beje ir dėl pėsčiųjų yra saugos sistemų ir atskiri reitingai, Automobiliai nebėra tokie mirtini kokie būdavo ankščiau.

    Beje, pritariu kad visose rajono gatvėse reikėtu įvesti 30 km/h greitį. 50 palikti tik susisiekimui tarp rajonų (Pvz Ukmergės gatvė).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Klausimas koks komunikacijos tikslas? Jeigu fokusuojiesi į konkrečiai dviračių sukeliamų traumų skaičių, tai aišku, reikia kuo daugiau komunikuoti. Bet tada mažiau žmonių rinksis dviratį, ir turėsi didesnius neigiamus sveikatos padarinius dėl automobilių perdėto naudojimo. Tad iš bendros visuomenės sveikatos perspektyvos, verta aukoti kelis papildomus incidentus dėl didesnio dviratininkų kiekio, o ne atvirkščiai. Arba jei jau taip svarbu išvengti įvykių trumpalaikėje perspektyvoje, tai tokias pačias griežtas priemones taikome ir automobiliams: komunikacija apie triukšmo ir taršos keliamą žalą, siūlymai visada vairuoti su šalmu, greičio apribojimas iki 30 km/h visose miesto gatvėse.
    Na automobiliams yra griežti reikalavimai ir patikros apsaugai. Tu visada ir vauruoji su šalmu - oro pagalve. Be jos automobilio regiostruoti ES net negalėtum. Taip kad palyginimas čia prastas, nes dviračiams nėra nei registracijos nei saugumo standartų.
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    tai kas daroma dabar: tiesiog važiuok automobiliu ir kas bus, tas bus.
    Nėra dabar taip. Taip buvo gal iki kokių 1910 kol nepradėjo reguliuoti automobilių konstrukcijos dėl pėsčiųjų saugumo.
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Dar būtų visai verta pasvarstyti, kodėl tokia statistika. Masė ir greitis, manyčiau, turi kažkokį vaidmenį šiam susiklostymui.
    Statistika tokia nes įskaičiuojamos tik mirtys, o ne sužalojimai.

    Komentuoti:

Working...
X