Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.
Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Įmesk foto, pažiūrėsim kokia ten mtb gulbė pas tave
Šiuo metu ieškau kažkokio panašaus, bet su 8 pavaromis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Svoris antraeilis dalykas. Didesnė tikimybė, kad bus visi guoliai užmirkę. Prisižiūri kaip amsterdamuose važinėja su laužais, nes nuolat pavagiami ir perparduodami. Ir po to galvoja, kad visi tik taip turi važinėt. Padorus dviratis visiškai kitas malonumas važiuot. Čia kaip lygint seną nudrožtą šaraną nebepraeinantį technikinės sava eiga su tvarkingu apynauju automobiliu. Bet vat pirmas kažkoks dvasingas, o antras variantas nebeteisingas, nes nu gi šiais laikais gėda turėti pinigų geram daiktui.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Neatsinaujinau. Vilniuje niekada niekuo kitu ir nevažinėjau. Kažką supainiojai gal.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Plius tokie dviračiai sunkūs, daug km nenuvažiuosi. Tinka nebent Gedimino pr. ar senamiesčio simboliškai prasiminti.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Plius tokie dviračiai sunkūs, daug km nenuvažiuosi. Tinka nebent Gedimino pr. ar senamiesčio simboliškai prasiminti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.
Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.
Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bligai pameni. Maniškis olandiško stiliaus "moteriškas" Omafiets su 3 vidinėmis pavaromis. Kažką kitką naudoti važinėjimui mieste būtų kvaila.
Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKiek pamenu iš fotkių pas patį jonuką kalnų dviratis, tik mergaitiškas.Paskutinis taisė John; 2022.05.05, 09:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
The Bicycle: A Vital Tool and Symbol in Times of Crisis
https://colvilleandersen.medium.com/...s-bb097b002ac4
https://medium.com/ 2022-04-07
The photos show how timeless the bicycle’s role is in society and how it assists citizens in their darkest hour. An hour that most of us can never imagine. <...>
Bicycles are often the best way to get around when a city has been destroyed.
Komentuoti:
-
Forumo verslininkams.
Vilniuje ketvirtadienį ir penktadienį vyksta didžiausia vadovų konferencija Lietuvoje „EBIT“.
Komentuoti:
-
Vienas apžvalgininkas įminė mįslę dėl neagresyvaus pigių XC rėmo. Čia kalbėjo pagrinde apie vairo kampą. Pasak jo tiesiog pigių dviračių komponentai neatlaiko rimtesnio važiavimo, todėl gamintojai nededa agresyvių rėmų, kad žmonės nevažinėtų agresyviomis trasomis su tais silpnais komponentais.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKiek skaitau ir video žiūriu, tai orinė padori šakė eina apie 150 eur.
O 500 eur tai jau topinės.
Beje ar butinai reikia orinę šakę imti?
O kodėl pigūs xc negali nukopijuoti teisingos rėmo geometrijos? Ar specialiai daro prastą, kad nekanibalizuot savo brangesnių xc?
Vis tiek turėtų būti brandų, kurie į tai spjautű ir dėtų teisingą rėmo formą
Kodėl pigūs XC nebūna teisingos geometrijos - geras klausimas. Bet kaip taisyklė normali geometrija prasideda nuo biški brangesnių, kurie iškart eina su normaliom šakėm ir kitais komponentais. Neretai tas pats rėmas eina ir su vidutiniais komponentais už €1k, ir su topiniais už €5k. O už €500 jau kažkodėl bus kitoks...
Vienas iš dalykų gali būti, kad gera XC geometrija yra su ganėtinai gulsčia sėdėsena. Kas nori pigiai - dažniausiai nori sėdėt kaip ant bobiško dviračio ir galvoja, kad kitaip nepatogu. Kas pasirašo sportiškesnei sėdėsenai - nori ir normalesnių komponentų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąRadau realesnę priežastį dėl xc vs trail populiarumo.
Xc gali nusipirkti už 400eur+ (top pasaulio brandai turi eksponatų 600 eur zonoje).
O trail prasideda nuo kokių 1200 eur net.
Kaip paaiškinti trigubą skirtumą?
Komentuoti:
-
Kiek skaitau ir video žiūriu, tai orinė padori šakė eina apie 150 eur.
O 500 eur tai jau topinės.
Beje ar butinai reikia orinę šakę imti?
O kodėl pigūs xc negali nukopijuoti teisingos rėmo geometrijos? Ar specialiai daro prastą, kad nekanibalizuot savo brangesnių xc?
Vis tiek turėtų būti brandų, kurie į tai spjautű ir dėtų teisingą rėmo formą
Komentuoti:
Komentuoti: