Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Man regis ten buvo olandiškas dviratis tik su mtb padangomis. buvo didelė diskusija kas teoriškai greičiau - dideli ar maži ratai.
    Ne su MBT padangomis. Tiesiog nepatyrusi akis, pamačiusi storesnes padangas, pagalvojo, kad ten MBT padangos. Šiaip ir dabar su gana storomis Scwalbėmis važinėju. Nieko bendro su MBT.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

    Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
    Man regis ten buvo olandiškas dviratis tik su mtb padangomis. buvo didelė diskusija kas teoriškai greičiau - dideli ar maži ratai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Įmesk foto, pažiūrėsim kokia ten mtb gulbė pas tave


    Šiuo metu ieškau kažkokio panašaus, bet su 8 pavaromis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Svoris antraeilis dalykas. Didesnė tikimybė, kad bus visi guoliai užmirkę. Prisižiūri kaip amsterdamuose važinėja su laužais, nes nuolat pavagiami ir perparduodami. Ir po to galvoja, kad visi tik taip turi važinėt. Padorus dviratis visiškai kitas malonumas važiuot. Čia kaip lygint seną nudrožtą šaraną nebepraeinantį technikinės sava eiga su tvarkingu apynauju automobiliu. Bet vat pirmas kažkoks dvasingas, o antras variantas nebeteisingas, nes nu gi šiais laikais gėda turėti pinigų geram daiktui.
    Guolių būklė priklauso nuo to, kai dažnai ir kaip tinkamai prižiūrimi. Dviračio išvaizda nebūtinai suponuoja, kad guoliai išklerę.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Neatsinaujinau. Vilniuje niekada niekuo kitu ir nevažinėjau. Kažką supainiojai gal.
    Įmesk foto, pažiūrėsim kokia ten mtb gulbė pas tave

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Plius tokie dviračiai sunkūs, daug km nenuvažiuosi. Tinka nebent Gedimino pr. ar senamiesčio simboliškai prasiminti.
    Su saviškiu, kai einu lengvai prasiminti vakare po darbų, paprastai minu 30-40km. Tiek realiai net sušilti nepakanka, neskaitant kelių didesnių kalniukų. Šiaip dviračio svoris nelabai turi įtakos mynimo sunkumui, jei privengi pačių didžiausių Vilniaus kalvų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Plius tokie dviračiai sunkūs, daug km nenuvažiuosi. Tinka nebent Gedimino pr. ar senamiesčio simboliškai prasiminti.
    Svoris antraeilis dalykas. Didesnė tikimybė, kad bus visi guoliai užmirkę. Prisižiūri kaip amsterdamuose važinėja su laužais, nes nuolat pavagiami ir perparduodami. Ir po to galvoja, kad visi tik taip turi važinėt. Padorus dviratis visiškai kitas malonumas važiuot. Čia kaip lygint seną nudrožtą šaraną nebepraeinantį technikinės sava eiga su tvarkingu apynauju automobiliu. Bet vat pirmas kažkoks dvasingas, o antras variantas nebeteisingas, nes nu gi šiais laikais gėda turėti pinigų geram daiktui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

    Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
    Neatsinaujinau. Vilniuje niekada niekuo kitu ir nevažinėjau. Kažką supainiojai gal.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

    Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.
    Plius tokie dviračiai sunkūs, daug km nenuvažiuosi. Tinka nebent Gedimino pr. ar senamiesčio simboliškai prasiminti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bligai pameni. Maniškis olandiško stiliaus "moteriškas" Omafiets su 3 vidinėmis pavaromis. Kažką kitką naudoti važinėjimui mieste būtų kvaila.
    Atsinaujinai reiškias. Nes seniau rodei kažkokį nudrožtą moterišką MTB.

    Gulbės nugarai šlykštus reikalas. Jei važinėji po kelis kilometrus gal ir nieko. Bet jei iš miegamų rajonų į centrą su didesniu atstumu... Kas nors su gulstesne sėdėsena geriau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kiek pamenu iš fotkių pas patį jonuką kalnų dviratis, tik mergaitiškas.
    Blogai pameni. Maniškis olandiško stiliaus "moteriškas" Omafiets su 3 vidinėmis pavaromis. Kažką kitką naudoti važinėjimui mieste būtų kvaila.
    Paskutinis taisė John; 2022.05.05, 09:29.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kiek pamenu iš fotkių pas patį jonuką kalnų dviratis, tik mergaitiškas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    The Bicycle: A Vital Tool and Symbol in Times of Crisis
    https://colvilleandersen.medium.com/...s-bb097b002ac4
    https://medium.com/ 2022-04-07

    The photos show how timeless the bicycle’s role is in society and how it assists citizens in their darkest hour. An hour that most of us can never imagine. <...>

    Bicycles are often the best way to get around when a city has been destroyed.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Forumo verslininkams.

    Vilniuje ketvirtadienį ir penktadienį vyksta didžiausia vadovų konferencija Lietuvoje „EBIT“.
    Įsijungti nuo 1:13:27 val. (iki 1:29:18 val.): https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...na?jwsource=cl

    Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	613
Size:	242,0 kB
ID:	1918726

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Vienas apžvalgininkas įminė mįslę dėl neagresyvaus pigių XC rėmo. Čia kalbėjo pagrinde apie vairo kampą. Pasak jo tiesiog pigių dviračių komponentai neatlaiko rimtesnio važiavimo, todėl gamintojai nededa agresyvių rėmų, kad žmonės nevažinėtų agresyviomis trasomis su tais silpnais komponentais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kiek skaitau ir video žiūriu, tai orinė padori šakė eina apie 150 eur.
    O 500 eur tai jau topinės.
    Beje ar butinai reikia orinę šakę imti?

    O kodėl pigūs xc negali nukopijuoti teisingos rėmo geometrijos? Ar specialiai daro prastą, kad nekanibalizuot savo brangesnių xc?
    Vis tiek turėtų būti brandų, kurie į tai spjautű ir dėtų teisingą rėmo formą
    Topinės šakės būna po 1k ir daugiau. Padori, sakykim RS Reba, ~ €500. RS Recon prie pigiausių kur jau galima šake pavadint bus ~ €300. XC visos normalios šakės būna orinės. Arba išvis be amortizatoriaus. Geros XC neorinės šakės neteko matyti. Na apart išvis neamortizuojančias.

    Kodėl pigūs XC nebūna teisingos geometrijos - geras klausimas. Bet kaip taisyklė normali geometrija prasideda nuo biški brangesnių, kurie iškart eina su normaliom šakėm ir kitais komponentais. Neretai tas pats rėmas eina ir su vidutiniais komponentais už €1k, ir su topiniais už €5k. O už €500 jau kažkodėl bus kitoks...

    Vienas iš dalykų gali būti, kad gera XC geometrija yra su ganėtinai gulsčia sėdėsena. Kas nori pigiai - dažniausiai nori sėdėt kaip ant bobiško dviračio ir galvoja, kad kitaip nepatogu. Kas pasirašo sportiškesnei sėdėsenai - nori ir normalesnių komponentų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.
    Mieste man patinka su hibridu. Su miesto irgi smagu taip atsilošus sėdėti, bet aš į darbą nevažinėju, tad labiau prie širdies sportiškesnis važiavimas po darbo ir savaitgaliais.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.
    Kas madoje, dažniausiai būna x2 kaina

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Radau realesnę priežastį dėl xc vs trail populiarumo.
    Xc gali nusipirkti už 400eur+ (top pasaulio brandai turi eksponatų 600 eur zonoje).
    O trail prasideda nuo kokių 1200 eur net.

    Kaip paaiškinti trigubą skirtumą?
    Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kiek skaitau ir video žiūriu, tai orinė padori šakė eina apie 150 eur.
    O 500 eur tai jau topinės.
    Beje ar butinai reikia orinę šakę imti?

    O kodėl pigūs xc negali nukopijuoti teisingos rėmo geometrijos? Ar specialiai daro prastą, kad nekanibalizuot savo brangesnių xc?
    Vis tiek turėtų būti brandų, kurie į tai spjautű ir dėtų teisingą rėmo formą

    Komentuoti:

Working...
X