Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Principe taip. Geriausia plentiniais dviračiais važinėti keliais, kur pakankamai ilgi ruožai be šviesoforų, sankryžų ir pan. Asmeniškai rekomenduočiau Dzūkijos ar Aukštaitijos NP. Yra gana gerų atkarpų, kur mažai mašinų, geras asfaltas ir galima minti iki maksimumo. Pats ten plėtiniu mėgstu palakstyti, dėl ko nesuprantu, kaip galima tuo mėgautis važiuojant miesto dvriačių takais. Tiesa, važiuoju traukiniu (į Ignaliną arba Marcinkonis), o ne mašina.
    Nežinau, kažkaip nenuosekliai skamba. Sakai, kad Vilniuj santykinai mažai dviratininkų, kurie važiuoja su reikalais, bet tiems, kurie turi reikalą pasitreniruot už miesto, siūlai rinktis kokį kitą transporto būdą?

    Kiek kartų per mėnesį vežiesi plentinį į Ignaliną arba Marcinkonis? Skamba kaip tik kaip pasakymas tokio, kuris dviratį keletą kartų per sezoną geru oru ištraukia. Žmonės, kurie treniruojasi net mėgėjiškoms varžyboms, mina bent kokius 4-5 kartus per savaitę, su traukiniu neprivažinės. Jau nekalbant apie niurzgėjimą apie mirksiukus, čia iš viso kažkoks OldManYellsAtCloud.gif.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Smagiausia būna grįžus po gero 100uko atsipūtus riedant link namų sutikt tokius kur nori palenktyniauti su aptemptakelniais nuo šviesoforo.
    Prie šviesoforų šitie labiausiai erzina, nes kol ten jie pakėlę užpakalį pradeda minti, šviesoforas pradeda mirksėti. Tai paprastai užsimu patogenę poziciją, kad būtų galima be ceremonijų tokius aplenkti, kol jie ten užsiima užpakalio kilnojimu sankryžose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Būtent taip. Važiuojant į darbą ar kitur su reikalais, riedi lėtai, pedalus vos mini. Be to, taip jau gaunasi Vilniuje, kad tokiais atvejais tiek man, tiek daugumai, darbas yra kažkur apačioje, o namai aukščiau, kas reiškia, kad minti labiau reikia tik važiuojant namo.

    Bet su miestiniu galima ir smarkiau paminti. Nepaisant išvaizdos, jei dviratis tvarkingas ir guoliai geri, galima lėkti su vėjeliu. Va, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.
    Smagiausia būna grįžus po gero 100uko atsipūtus riedant link namų sutikt tokius kur nori palenktyniauti su aptemptakelniais nuo šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Va, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.
    Aptempta apranga ne dėl įvaizdžio reikalinga, o dėl mažesnio aerodinaminio pasipriešinimo, kas aktualu greitai važiuojant.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei išgėrus nebeišeina važiuoti, tai yra gana patogu įsitvėrus stumti dviratį. Taip ir lygsvarą lengviau išlaikyti, mažiau mėto į šonus. Provincijoje penktadienio vakare dauguma dviratininkų tik taip ir važiuoja.
    Išeit išeitų, bet policija paprašo bulvytes papūst...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ai nu nereikia. Viskas ten gerai net ir po 6 bokalų būna, kiek pusbrolis pasakojo
    Laukiam Džonio naktinių reidų reportažuose

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jei išgėrus nebeišeina važiuoti, tai yra gana patogu įsitvėrus stumti dviratį. Taip ir lygsvarą lengviau išlaikyti, mažiau mėto į šonus. Provincijoje penktadienio vakare dauguma dviratininkų tik taip ir važiuoja.
    Paskutinis taisė Tomas; 2022.05.06, 15:40.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą



    VT šitoj vietoj laimės vien dėl to, kad dviračiu po poros bokalų negražu važiuot
    Ai nu nereikia. Viskas ten gerai net ir po 6 bokalų būna, kiek pusbrolis pasakojo

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Net jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.
    Dar geriau yra dirbti iš namų ir sutaupytą kelionei laiką skirti fiziniam aktyvumui Arba geriausias variantas - dirbt velokurjeriu

    Ką norėjau pasakyti - esmė, kad žmonės būtų fiziškai aktyvūs. Jau vien tai yra milžiniškas žingsnis į priekį ir atpeka investicijas. O toliau prasideda n detalių su prakaitavimais, vaikais ir darželiais, darbo sferomis ir pan ir t.t.

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Bet dviratis yra apie žymiai daugiau nei tik sveikata: tai yra apie galimybę turėti tokią pat ekonomiškai gyvybingą ar dar gyvybingesnę miestų ekonomiką su žymiai mažesniais infrastruktūros kaštais ir žala žmonėms ir aplinkai.
    VT šitoj vietoj laimės vien dėl to, kad dviračiu po poros bokalų negražu važiuot

    Šiaip norint palaikyti „gyvybingesnę miestų ekonomiką“ reiktų uždraust eprekybą su paštomatais ir termosus.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Skirtingi žmonės skirtingai prakaituoja ir turi skirtingus higienos standartus. Kaip ir skirtingos darbo kryptys.

    Svarbiausia, kad žmonės pasportuotų lauke. Dvirtakius išvis reiktų finansuoti dalinai iš sveikatos apsaugos biudžeto.
    Net jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.

    Bet dviratis yra apie žymiai daugiau nei tik sveikata: tai yra apie galimybę turėti tokią pat ekonomiškai gyvybingą ar dar gyvybingesnę miestų ekonomiką su žymiai mažesniais infrastruktūros kaštais ir žala žmonėms ir aplinkai.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Laimėtojai kaip visada dopinguoti?
    Kaip aš juokauju, „Širka do Italija“... 8D

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
    Būtent taip. Važiuojant į darbą ar kitur su reikalais, riedi lėtai, pedalus vos mini. Be to, taip jau gaunasi Vilniuje, kad tokiais atvejais tiek man, tiek daugumai, darbas yra kažkur apačioje, o namai aukščiau, kas reiškia, kad minti labiau reikia tik važiuojant namo.

    Bet su miestiniu galima ir smarkiau paminti. Nepaisant išvaizdos, jei dviratis tvarkingas ir guoliai geri, galima lėkti su vėjeliu. Va, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Paprasta fizika, žmogus sportuodamas prakaituoja, ypač vasarą daug, tai kad nesmirdėti darbe reikia po sporto nusiprausti, tai dėl to vėl reikia vežiotis rankšliuosčius, kainuoja laiko ir pan.
    Diskusija tų pačių žmonių jau ne pirmą kartą dėl prakaito. Pasikartosiu ir aš: pakakdavo atvykus į darbą užeit į tualetą, pasiimt vieną vienkartinį rankšluostį, pasitapšnot nugarą ties kaklu, krutinę ir lengvai pažastis (kad nenusivalyt viso dezodoranto tepto namie). Nusiplauti tik veidą ir rankas, kad žvaliai jaustis.

    Rytino piko metu net vasaromis būna dar vėsu po nakties. Daugiau suprakaituoti galima grįžtant, bet tada mažesnė problema namie pasipraust pažastis virš vonios, ir tai tik dėl to, kad skubėdavau grįžti namo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Kol rašinėjat, dabar prasideda Giro d"Italia su vienu dalyvaujančiu lietuviu. Tiesiogiai: https://cycling.today/2022-giro-ditalia-live-stream/
    Laimėtojai kaip visada dopinguoti?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
    Taip, vasarą kaip tik yra vėsiau važiuoti dviračiu nei eit pėsčiom. Bet visiškai nesvarbu, ar dviratis bobiškas, ar diediškas.

    Jeigu važiuoji normaliu greičiu, tai nesuprakaituoji. Kaip tik vasarą rytais važiuot būna dažniausiai maloniai vėsu, tik reikia mažiau prisirengti, negu kad einant pėsčiomis.

    Žmonės, kurie visada labai daug prakaituoja – kitas reikalas. Bet jų nėra dauguma.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kol rašinėjat, dabar prasideda Giro d"Italia su vienu dalyvaujančiu lietuviu. Tiesiogiai: https://cycling.today/2022-giro-ditalia-live-stream/

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Sportas sportui nelygu. Va pvz. beisbolininkai varžybose net nesuprakaituoja.

    Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Skirtingi žmonės skirtingai prakaituoja ir turi skirtingus higienos standartus. Kaip ir skirtingos darbo kryptys.
    Paprasta fizika, žmogus sportuodamas prakaituoja, ypač vasarą daug, tai kad nesmirdėti darbe reikia po sporto nusiprausti, tai dėl to vėl reikia vežiotis rankšliuosčius, kainuoja laiko ir pan.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Miesto dviratis su visokiais kitokiais kalnų, hibridiniais, lenktyniniais ar dar kokiais turi mažai ką bendro.
    - Amortizatoriai priekyje ir optionally sėdynėje.
    - Geros plačios lygios puncture-proof padangos.
    - Rėmo spyna su prisegama grandine, kad palikti trumpam arba saugiai prirakintą ilgesniam laikui.
    Šitie dalykai patogūs bet sakyčiau jau vis tiek labiau premium/optional.

    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Basic dviratį galima nusipirkti naują už 450-600€ dabar kad ir kokiam Decathlone. Fancy versija kainuoja daug brangiau - 2000€+, bet priklausomai nuo gyvenimo stiliaus gali potencialiai pakeisti miesto automobilį.
    Nereikia ir tiek. Nusipirkau už 300 eur šitą, kol kas patenkintas:
    https://www.decathlon.lt/lt/klasikin...zemu-remu.html

    Yra variantas su vidinėm pavarom (Elops 540), bet kaina jau pusantro karto didesnė (450 eur), o jei dar is su hidrauliniais stabdžiais tai 600 eur (Elops 900).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Gamtai tikrai būtų geriau, jei sėdėtum namie ir gertum alų, nes važiuodamas dviračiu iškvėpuoji nereikalingą perteklinį CO2. Greta neaprovina.
    Ta Greta kuri su savo lizinginiu parketniku negali aplenkt siauram kelyje? Klientas Naisiuose nelaukia.

    Komentuoti:

Working...
X