Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kilo klausimas dviratininkams. Tikriausiai beveik visi turi dviračius su pavaromis. Kadangi kasdien tenka važiuoti beveik 40km, dėvėjimasis yra pakankamai intensyvus. Pastebėjau, kad važiuodamas nejaučiu ypatingai didelio poreikio keisti pavarų t.y. daugmaž patogu važiuoti viena iš aukščiausių pavarų (priekyje ant didelės žvaigždės, o gale ant trečios pagal mažumą (iš 9).

    Jei visąlaik važinėsiu ta pačia pavara ir nejunginėsiu įsibėgėdamas ar važiuodamas nuo kalno, ar tai sulėtins pavarų mechanizmų dilimą? Ar atvirkščiai - greičiau sudils kai kurios žvaigždės ir reiks keisti kai kurias dalis anksčiau laiko? Logiškai galvojant, kuo mažiau junginėjimo ir judinimo, tuo geriau ir ilgiau viskas turėtų veikti. Ar aš klystu?
    Paskutinis taisė John; 2011.08.11, 01:29.

    Comment


      Tai pirkai ne su vidine pavara?
      ______________
      The Division Bell

      Comment


        Parašė enigma Rodyti pranešimą
        Tai pirkai ne su vidine pavara?
        Ne
        Kaip suprantu, dviračiai su vidine pavara yra gana "nišinis" ir nedažnas variantas.

        Comment


          Taip važiuojant sudils dvi naudojamos žvaigždės ir grandinė. Grandinę pakeisti lengva, o galinis žvaigždių blokas jau kainuotų.
          Susidėvėjimų neišvengsi, klausimas tik, kada tai įvyks. Vis tik mano nuomone praktiškiau dėvėti viską tolygiai - keisti pavaras priklausomai nuo krūvių ir pan.
          N N N

          Comment


            Nieko tokio, kai matysi, kad jau ta dazniausiai naudojama zvaigzde jau "susidevejo" (po keliu metu kokiu) permesi ant panasios kitos pavaros ir dar kelis metus galesi zulint. Ir taip uzteks turbut visam dviracio gyvavimo laikui. Zodziu nesijaudink del tokiu dalyku

            Comment


              Svarbiausiai stebėk grandinės išsitampymą. Yra spec įrankis tam. Išsitampius grandinei ji pradeda "ėsti" žvaigždes, tai paskui su nauja grandine pradėt šokinėt. Laiku keičiant, galima suvažinėt 3-4 grandines ir tik tada keist žvaigždžių bloką.

              Comment


                Nejinginėti pavarų jom esant irgi keistoka, juk tas pats kaip su mašina praktiškai.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Šįvakar įdomumo dėlei pasikaičiavau, kiek nuvažiavau šį sezoną, ir pasipaišiau tokį žemėlapį su maršrutais, kurias važiavau nuo 05 20 iki 08 11 (po kiekvienos kelionės dviračiu užsirašau mobiliako kalendoriuje, pro kur važiavau, ir kiek km).
                  Iš viso šią vasarą jau nulėkta 1613 km.
                  Vasara dar nesibaigia, be to, ir rudenį dviratis nestovi kampe, todėl manau bus dar papildymų.

                  Snowflakes will attack U <3

                  Comment


                    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                    Šįvakar įdomumo dėlei pasikaičiavau, kiek nuvažiavau šį sezoną, ir pasipaišiau tokį žemėlapį su maršrutais, kurias važiavau nuo 05 20 iki 08 11 (po kiekvienos kelionės dviračiu užsirašau mobiliako kalendoriuje, pro kur važiavau, ir kiek km).
                    Iš viso šią vasarą jau nulėkta 1613 km.
                    Vasara dar nesibaigia, be to, ir rudenį dviratis nestovi kampe, todėl manau bus dar papildymų.

                    Atvaizdas
                    Tomizmas maniakas. Bet šaunuolis maniakas

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Nejinginėti pavarų jom esant irgi keistoka, juk tas pats kaip su mašina praktiškai.
                      Desimtmecius zmones vazinedavo dviraciais su viena pavara ir nieko keisto nebudavo As irgi tingiu jas perjunginet, praktiskai su viena visada vazineju.

                      Comment


                        Aš irgi tik su viena važiuoju, nes kitų nėra.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Desimtmecius zmones vazinedavo dviraciais su viena pavara ir nieko keisto nebudavo As irgi tingiu jas perjunginet, praktiskai su viena visada vazineju.
                          todel ,kad tie tipo dviraciu zinovai is viso nusisneka. Nusidevi ne zvaigzdutes,o issitampo grandines ir pradeda nebepataikuti ant zvaigzdutes dantu ir jas numetineja. Todel tiems kas zino savo senolius ,vazinejusius dviraciais-tai nieko keisto. O tiems durniams ,kurie turi siuolaikinius dviracius ir net nesupranta kas ir kaip devisi-atrodo keista ir jie klausi patarimu:-)

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Aš irgi tik su viena važiuoju, nes kitų nėra.
                            pritariu, kam pirkti dviratį su daugybe pavarų ir naudotis tik viena.
                            klasikinio dviračio perdavimas yra optimalus patogiam važiavimui.
                            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                            Comment


                              Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                              pritariu, kam pirkti dviratį su daugybe pavarų ir naudotis tik viena.
                              klasikinio dviračio perdavimas yra optimalus patogiam važiavimui.
                              Galimybe perjungti yra gerai, aisku kur morta emigrantauja (Olandijos lygumose) gal ir nelabai aktualu. Kita vertus negi ten nebuna jokiu kalniuku kaip pvz 6 forto kalnas Kaune ar panasiai?

                              Comment


                                Nyderlandai turi kalną virš 800 m, bet daugumoje teritorijoje lygu kaip blynas.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                  pritariu, kam pirkti dviratį su daugybe pavarų ir naudotis tik viena.
                                  klasikinio dviračio perdavimas yra optimalus patogiam važiavimui.
                                  Ir optimaliam stūmimui į kalną

                                  Comment


                                    Nežinau, nežinau, bet aš jaunystėje nuvažiuodavau 1500-2000 km. per mėnesį sezono metu, kai lankiau dviračius, tai niekada nemačiau, kad kas nors grandines po sezono keistų ar įtemptų. Aišku visų dviratininkų dviračiai nuvalyti būdavo, grandinės po lietingos treniruotės nusausinamos ir patepamos ir t.t. Tai ir laikydavo ilgai ilgai
                                    You've got one life! Live it!

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Ne
                                      Kaip suprantu, dviračiai su vidine pavara yra gana "nišinis" ir nedažnas variantas.
                                      "Nišinis" , bet geras variantas. Tas pat kas su automatine greičių dėže važinėt. Jau devyni metai be problemų važinėju. Plentinis, siauros padangos, "Panther" 7 pavarų.
                                      ______________
                                      The Division Bell

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Desimtmecius zmones vazinedavo dviraciais su viena pavara ir nieko keisto nebudavo As irgi tingiu jas perjunginet, praktiskai su viena visada vazineju.
                                        Dviračių parduotuvėje siūlė tokį variantą kaip patikimą ir tokį, kuriam reikia mažiau priežiūros dėl mažesnio kiekio judančių dalių. Aišku, kad dviračiai su fiksuota pavara yra geresni patikimumo prasme jau vien dėl to, kad visaip į šonus netampoma grandinė.

                                        Šiaip, norėdamas važiuoti optimaliai savo įprastiniame 18km maršrute realiai naudoju 2-3 galinies žvaigždes (priekinių pavarų praktiškai niekada nejudinu, nes tam nėra jokio poreikio). Iš tikrųjų tai gal ir vertėjo iešoti dviračio su fiksuota pavara.

                                        Comment


                                          Nevertejo, viskas gerai, nesijaudink taip stipriai del smulkmenu tokiu, geriau megaukis vaziavimu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X