Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Dviračių takais arba gatvėmis
    man dviratis tuo ir patrauklus, kad gali pralėkti visur, trumpindamas kelią.
    visada juokingai atrodo dviratininkai įsispraudę tarp mašinų (kvėpuoja išmetamom dujom) ir važiuojantys pagal ket (persirikiavimai juostose, šviesoforų signalai ir pan.) tokie, dažniausiai būna dėl taupumo iš mašinų persėdę ant dviračių.
    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Nežinau
      Nuotraukoje lyg ir padangos atrodo plonesnės, lygios, o ne grublėtos, kaip reiktų kalnų dviračiui?
      Hibridas nuo kalnų dviračio mažų mažiausiai turėtų skirtis didesniu rėmu ir didesniais ratais (28 colių vietoje kalnų 26 colių). Padangas ant tokių dažnai galima ir visai siauras dėti, bet galima ir platesnes, jei bus važinėjama visom dangom.

      Comment


        Štai ir mano naujas pirkinys: Specialized Allez Sport 18 2011 (61cm)



        Kol kas dar nemoku keisti vairo aukščio (norėtųsi šiek tiek aukščiau), neturiu visų reikiamų aksesuarų (normalių lempų, ryškios liemenės, pompos, slėgio matuoklio ir t.t.), bet išbandęs po aplinkines gatves esu daugmaž sužavėtas. Viskas labai patogu (įskaitant sėdynę), labai lengvai minasi. Net su greičiausiomis pavaromis be didelių mynimo pastangų tiesiog šauna į priekį iš vietos. Į kalną irgi važiuojasi labai lengvai. Vienintelis dalykas, kuris mane šiek tiek neramina, kad Londono gatvės nėra labai geros (dangos kokybės prasme), kas tokiam dviračiui gali nepatikti.

        Comment


          Ar pompa tikrai būtina? Degalinėse prisipučiu jei reikia.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Gera mintis. Kadangi neturiu mašinos, tai degalinėmis nesinaudoju. Reiks pabandyti.

            Comment


              Vairo aukstis sitose dviraciuose nesireguliuoja arba reguliuojasi labai labai nedaug..

              Comment


                Na jo, aš vis ieškojau info, kaip tai padaryti, bet user manuale neradau. Šiaip iki šiol gyvenime nesu važiavęs plentiniu dviračiu, todėl nieko nuostabaus, kad nežinau gana paprastų dalykų.

                Comment


                  Tai plentini nusipirkai? Lyg buvai hibridini planaves imt.. Del pompos reikalingumo dar galima diskutuot, bet slegio matuoklis? Kuo blogai rankom patikrint slegi, gi ne i varzybas kokias leki, kad tiksliai kazka matuot reiktu

                  Comment


                    Na tie slėgio matuokliai kainuoja nedaug ir yra labai mažiukai, tai kodėl gi nenusipirkus.

                    O plentinį ėmiau dėl to, kad pasigooglinęs supratau, kad būtent tokio man ir reikia, turint omeny paskirtį t.y. kasdieninės 18+18km kelionės asfaltuotomis gatvėmis. Arba šiaip laisvalaikio kelionės asfaltu. Tai hibridinį pirkti kaip ir nebėra reikalo, nes nei po šaligatvius, nei, juo labiau, visokius žvyruotus takelius važinėti neplanuoju (tam turiu sunkų ir nekokybišką "maximinį" dvirtį su plačiom padangom ir amortizatoriais).

                    Beje, apie vairą jau viską išsiaiškinau. "Threadless" vairai turi kelias pozicijas ir aukštį galima keisti tik keliais cm. Maniškis, pasirodo, yra ir taip maksimaliai aukštai.
                    Paskutinis taisė John; 2011.07.16, 01:55.

                    Comment


                      Plentinis ir turi turėti tokį vairą, nes jame viskas sukurta greičiui, važiojant kieta lygia kelio danga. Sedesena (gulesena) taip pat.
                      Sveikinu su geru pirkiniu!
                      Čia tikrai tas dviračio tipas, kuris tavo sąlygom maksimaliai racionalus.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Teisingas pirkinys John! Tik dar reikėtų pedalus pasikeisti, aišku tada ir spec. batelių reikės. Tai šian tikiuosi ir Tour de France žiūrėsi
                        You've got one life! Live it!

                        Comment


                          Kalbant apie pompas, šiame dviratyje tikriausiai bus "Presta" ventiliai, kuriais degalinėse oro neprisipūsi. Tikrai galiu rekomenduoti Lezyne Pressure Drive pompą: http://goo.gl/eXDnS
                          Pats turiu kalnų dviračiams skirtą mažesnio slėgio Alloy Drive versiją, ir palyginus su visomis kitomis naudotomis pompomis, ši yra žymiai patogesnė ir efektyvesnė, nors ir nepigi (beje, patariu pirkti "medium" versiją, nes ji yra tik šiek tiek didesnė ir sunkesnė, nei "small", tačiau pompuoti žymiai patogiau).

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Na tie slėgio matuokliai kainuoja nedaug ir yra labai mažiukai, tai kodėl gi nenusipirkus.

                            O plentinį ėmiau dėl to, kad pasigooglinęs supratau, kad būtent tokio man ir reikia, turint omeny paskirtį t.y. kasdieninės 18+18km kelionės asfaltuotomis gatvėmis. Arba šiaip laisvalaikio kelionės asfaltu. Tai hibridinį pirkti kaip ir nebėra reikalo, nes nei po šaligatvius, nei, juo labiau, visokius žvyruotus takelius važinėti neplanuoju (tam turiu sunkų ir nekokybišką "maximinį" dvirtį su plačiom padangom ir amortizatoriais).

                            Beje, apie vairą jau viską išsiaiškinau. "Threadless" vairai turi kelias pozicijas ir aukštį galima keisti tik keliais cm. Maniškis, pasirodo, yra ir taip maksimaliai aukštai.
                            Gali pabandyti tokį fintą. Sėdynė ant savo bėgelių gali šiek tiek važinėti pirmyn-atgal. Dabar ji rodos nustumta labiau į priekį. Pabandyk perstumti kad ir tuos porą cm atgal. Pasikeis viso kūno padėtis ant dviračio į laisvesnę, šiek tiek vertikalesnę. Ko manau tau ir reikia, nes važinėjimo tikslas nėra greičio rekordo siekimas

                            Apskritai - važiuojant dviračiu rankos neturi remtis į vairą, kūnas remiasi į sėdynė ir pedalus, rankos tik vairuoja
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Beje, apie vairą jau viską išsiaiškinau. "Threadless" vairai turi kelias pozicijas ir aukštį galima keisti tik keliais cm. Maniškis, pasirodo, yra ir taip maksimaliai aukštai.
                              Na, iš principo, vairą dar galima kilstelti šiek tiek. Tereikia apversti vairo iškyšą (stem). Bent jau kalnų dviračiuose tai praktikuojama. Dėl plentinių - nežinau, nes neturiu tokio... Žiūrint iš nuotraukos - neturėtų būti problema.
                              Bet kuriuo atveju, geriau pradžioj pažaisk, kaip Tomas siūlo, su sėdynės pozicija, pravažiuok vieną kitą šimtą kilometrų, tada bus aiškiau, ką ir kaip norisi keisti...

                              Comment


                                Dviračio nuotraukoje nesimato, kokie ventiliai, bet greičiausiai bus Presta:
                                http://www.sheldonbrown.com/brandt/presta-schrader.html
                                Jie labai gerai laiko orą (po žiemos galima važiuoti dviračiu nepūtus padangų), tik pirmą kartą su jais susidūrus kyla klausimas, o kaip pripūsti? . Jei pompa mašininė, reikės adapterio. Slėgio matuoklis reikalingas norint padangas pripūsti maksimaliai, bet nepersistengti. Paprastai tokiems ratams leidžiamas slėgis iki 7 atm. Degalinėse turbūt ir neišeitų tiek pripūsti. Kietai pripūtus daug geresnis riedėjimas, bet didesnis ir kratymas.

                                Comment


                                  Taip, specifikacijose nurodyta "standard Presta valve". Dėl sėdynės pozicijos viskas ok. Gal tik reikia rasti optimalų aukštį, nes pradžioje tikrai buvo per aukštai (tiek, kiek matosi nuotraukoje... vėliau nuleidau žemiau). Dar priklauso, už kurios vietos laikysiu vairą, nes laikant kaip įprastą tiesų vairą sėdėjimo pozicija visia ptogi. Labiau susilenkti reikia tik laikantis už tų dviejų į viršų žiūrinčių ragelių (stabdymo arba greito važiavimo pozicija) arba žemyn užlenktų ragų (nelabai suprantu, kokioms situacijoms jie skirti. Gal kai važiuoji labai greit ir nori minimalizuoti oro pasipriešinimą?). Bet čia kažkas, ką reikia išmokti ir priprasti, nes kai yra bent trys skirtingi būdai laikyti vairą, reikia žinoti, kokioje situacijoje kokia pozicija tinkamiausia (kada gali prireikti staigiai stabdyti ir pan.).

                                  Comment


                                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                    man dviratis tuo ir patrauklus, kad gali pralėkti visur, trumpindamas kelią.
                                    visada juokingai atrodo dviratininkai įsispraudę tarp mašinų (kvėpuoja išmetamom dujom) ir važiuojantys pagal ket (persirikiavimai juostose, šviesoforų signalai ir pan.) tokie, dažniausiai būna dėl taupumo iš mašinų persėdę ant dviračių.
                                    Šiaip KET laikytis reiktų. Na bent jau elementarios pagarbos kitiems eismo dalyviams (įskaitant pėsčiuosius). Niekam nepatinka šaligatviais lakstantys dviračiai. Mane kartą sustabdė policininkas ant šaligatvio ir paaiškino, kad važiuoti dviračiu tame šaligtavyje negalima ir kad arba važiuočiau gatve arba varyčiausi dviratį pėsčias. Suprantama, kai šaligatviais vaikšto daug žmonių.

                                    Gatve važiuoti viskas ok. O plentiniu dviračiu kitaip ir nepavažiuosi. Pliusas tas, kad dviračiu kartais (Londone - dažnai) galima ignoruoti raudonus šviesoforus, nes praktiškai tai niekam netrukdo. Aišku, techniškai tai nelegalu, bet padeda smarkiai sutrumpinti kelionės laiką. Ir labai linksma, kai nuolat lenki mašinas, kurios ilgoje kolonoje laukia prie raudono šviesoforo.

                                    Comment


                                      /\ Dviračiam nebuna kamščių, tai dar vienas pliusas jų naudai.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment



                                        Ypač Londone tai jaučiasi, kai važiuodamas siauromis gatvelėmis visada prašoki į prie šviesoforo laukiančios kolonos priekį ir nurūksti sau tolyn, kai jie ten toliau laukia arba ima judėti vėžlio greičiu.

                                        Comment


                                          Parašė rat
                                          Dzin dviratis. Svarbiausia va kas http://www.evanscycles.com/categorie...s/mens-helmets

                                          Dar optional kas nors tokio praverstų http://www.evanscycles.com/products/buff/polar-ec009678
                                          Šalmas tik vaikams arba profams ir tiems kurie mėgsta lakstyti tarp medžių ir pan. ir beabejo žiopliams, bet kai važiuoji savo malonumui, tai tikrai jis nereikalingas. Pamenu, kai buvo laikai kai profai Tour de France važiuodavo be šalmų, tai mažiausiai vienas dviratininkas žūdavo taip, kad reikia pačiam įsivertinti savo galimybes, beje man vieną kartą irgi šalmas išgelbėjo nuo galvos traumos. Bet tai įvyko varžybose, kuriose rizika tikrai didelė, bet ne LA važinėjantis ir grožintis merginomis
                                          You've got one life! Live it!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X